Cadeautje voor vriend..?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
manou_diablo
Berichten: 238
Geregistreerd: 08-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:34

Paris_ schreef:
diedepol14 schreef:
ik zit nu rond te kijken op vakantieveilingen! wat is dat een verslavende site... heb wel leuke dingen gezien maar wil toch nog even rustig rondkijken


Let op de kleine lettertjes bij hotels enz., bijbetalen voor aankomst op vrijdag/zaterdag, allerlei uitzonderingen...

Ik vind zelf Socialdeal een hele leuke site! Restaurants, uitstapjes, hotels, alles staat erop. :D



Dit idd! Ik heb mijn vriend van het najaar ook een bon gegeven voor een hotel overnachting bij Fletcher. De bon zelf koste 35 euro maar je krijgt er belastingen bovenop, administratie kosten, je wilt dan waarschijnlijk uiteten/ ontbijten etc. Wij wilden graag een wat luxere kamer, bij die bonnen krijg je vaak de basis kamer, dus uiteindelijk ben ik 140 euro kwijt geweest. Was het meer dan waard maar wel iets om rekening mee te houden :j

diablo <3 Ik ga je missen mannetje
je moet het leven beleven, niet overleven.
voor de snel afgeleide onder ons http://www.bokt.nl/tools/timeout.php


Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:37

diedepol14 schreef:
ik zit nu rond te kijken op vakantieveilingen! wat is dat een verslavende site... heb wel leuke dingen gezien maar wil toch nog even rustig rondkijken

Hihi misschien kom ik je nog wel tegen dan, ons hotel staat er sinds vorige week op :=

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Cadeautje voor vriend..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:39

Bijbetalen voor weekenden wordt trouwens aan hotelhouders niet eens gezegd hoor, is iets waar wij ook maar moeten achter komen. Weet je het niet, heb je pech :o
En geloof mij dat we het moeten hebben van mensen die in het restaurant komen eten want op die boeking verdien je geen r**t _O-

Ben wel benieuwd of je ons gaat vinden trouwens :D

Ik heb mijn vriend kaartjes gegeven voor naar zo'n indoor trampolinepark te gaan, omdat we dat graag eens wilden doen.
Hij neemt mij mee snowboarden, wij doen eigenlijk altijd wel leuke uitjes cadeau :)

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:43

Precies wat jij zegt manou_diablo!

Booking.com heeft ook een interessante actie nu;
Als een vriend jou doorstuurt via een speciale link van hun booking account, dan krijgen jullie allebei 15,- cashback

Geloof ik zeker hoor Granoek! Is altijd weer jammer van zulke acties. Snap dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rij kan zitten maar als een cadeautje van 35,- ineens 140 wordt, pfoe :o

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Cadeautje voor vriend..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:46

Ja klopt en als je daar niet aan mee wilt doen mag je de toeristenbelastingen etc uit eigen zak gaan betalen := Wat we dus maar doen. Kunnen ook die weekendtoeslag niet laten vallen blijkbaar.
En zij nemen niet eens de moeite het juiste adres te vermelden whaha. ANYWAY, genoeg off topic hahaha

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Cadeautje voor vriend..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:09

Een lekker maaltijdje koken met een wijntje erbij misschien? Erg gezellig en creatief! Valt altijd in de smaak ha ha! ;) Zelf zou ik een lekker zalmpje of een spaghetti aanraden :Y) Je zet jezelf als het ware op een bord

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Century, IASCrawler, Lestria, M_D_H, November108, ontherun, Polarize, Prairy, Renee1991, SentiBot, xLauLaUx, xPabloBokt en 151 bezoekers