Help! Een jurk vinden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Help! Een jurk vinden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:27

Vooral heel veel gaan passen. Waar woon je?

Vorige week met mijn vriendinnen naar Honneloeloe geweest, om 'bruidsmeidenjurken' te passen. Vooraf werd er door een aantal geroepen dat dit en dat hun vast niet zou staan. Maar dat weet je pas als je het aan trekt, dus hup, passen met die handel. En wat bleek, heleboel stond ze hartstikke mooi!
Het is soms wel een investering zo'n jurk, maar als je een tijdloze koopt, kun je deze jaren gebruiken voor feestjes en partijen. Ik heb galajurken in de kast liggen die ik al 14 jaar heb :P

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:28

Ik kocht in mei afgelopen jaar een keurige galajurkbij honolulu in Leiden.

ik was voor 200 euro klaar, had ik er ook nog een clutch bij. :D

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Help! Een jurk vinden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:35

Chi chi Londen en dan de curvy lijn. hebben ze gewoon bij zalando, leuke jurkjes! wellicht ook nog wat bij zalando lounge, daar hadden ze sale geloof ik van chi chi.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:39

Of even bij bonprix kijken of op marktplaats, dit zijn jurken die 1 of misschien 2 keer draagt dus kan 2de hands prima. Even duidelijk de maten vragen aan de verkoper, taille, lengte , buste en dan gaat het met dit soort kleding meestal wel goed. Succes

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:48

Waar woon je?
Er zijn bij de tk maxx op het moment super veel mooie (gala) jurken!

Lotte1801
Berichten: 358
Geregistreerd: 23-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 14:01

Joolien schreef:
Vooral heel veel gaan passen. Waar woon je?

Vorige week met mijn vriendinnen naar Honneloeloe geweest, om 'bruidsmeidenjurken' te passen. Vooraf werd er door een aantal geroepen dat dit en dat hun vast niet zou staan. Maar dat weet je pas als je het aan trekt, dus hup, passen met die handel. En wat bleek, heleboel stond ze hartstikke mooi!
Het is soms wel een investering zo'n jurk, maar als je een tijdloze koopt, kun je deze jaren gebruiken voor feestjes en partijen. Ik heb galajurken in de kast liggen die ik al 14 jaar heb :P


Zeker waar! Ik woon in de kop van Noordholland, zo'n 25 minuten bij Alkmaar vandaan

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:01

Idd, waar woon je? Ik heb nu een aantal jaar op rij een galajurk gekocht van een winkel in tweedehands gala- en cocktailkleding in Heemstede. Vond het toch wel fijn dat ik kon passen, wat ik in 1e instantie wilde het 1e jaar stond me voor geen meter. Ik ben net zo lang als jij en dat maakt het de vijver om uit te vissen wel kleiner. In Hoofddorp zit ook een grote winkel in tweedehands kleding met een flinke voorraad gala en anders natuurlijk Laura Dols in de 9 straatjes in Amsterdam. Nergens vind je zoveel jurken op voorraad.