Heeft mijn relatie nog wel zin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:17

Sizzle schreef:
Dat een relatie topic niet altijd tot een drama moet eindigen is toch ook wel eens leuk toch?


Blijkbaar niet; J moet nu goed op BFF letten... 8)7

Veel succes en plezier TS +:)+

MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:09

HC, ben het niet vaak met je eens maar nu wel!

TS, als jouw gevoel zo goed is, omtrent einde relatie met H en omtrent de uitleg van je BFF dan is het toch prima.
Lekker kijken naar de toekomst.

Ik snap sommige achterdocht en doemdenkerij hier wel maar het glas is niet altijd half leeg!

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-18 14:27

Ik snap de doemdenkerij wel een beetje... maar in ons huis is alles natuurlijk een beetje anders. Er is bijna altijd iemand thuis, dus misschien dat hij daardoor 's avonds langs kwam. De verassing betekende veel voor me, omdat we het niet altijd even breed hebben gehad. Ik voel niet de drang om nog meer door te vragen, het zou kunnen dat ze niet helemaal eerlijk zijn, maar dan zouden ze dat nu niet opeens wel toegeven denk ik. Ik heb er vrede, het is een bladzijde die ik heb omgeslagen. Nogmaals bedankt iedereen!! :j Ik ben zelf alleen maar blij dat het niet in nog meer drama is geƫindigd.

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-18 14:29

Huertecilla schreef:
Sizzle schreef:
Dat een relatie topic niet altijd tot een drama moet eindigen is toch ook wel eens leuk toch?


Blijkbaar niet; J moet nu goed op BFF letten... 8)7

Veel succes en plezier TS +:)+


Dankjewel. Ik snap niet zo goed waarom iedereen weg gaat als HC in het topic komt?? Ben natuurlijk een redelijk 'nieuwe' bokker, dus daar kan het aan liggen, maar hij zei toch niet echt iets verkeerds? Correct me if i'm wrong!! :o

Nikass

Berichten: 16676
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:33

MarliesV schreef:
HC, ben het niet vaak met je eens maar nu wel!

TS, als jouw gevoel zo goed is, omtrent einde relatie met H en omtrent de uitleg van je BFF dan is het toch prima.
Lekker kijken naar de toekomst.

Ik snap sommige achterdocht en doemdenkerij hier wel maar het glas is niet altijd half leeg!


Ik ben het in dit geval ook met HC eens. Een relatie waarbij je je partner in de gaten moet houden :n daar zou ik echt voor passen.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 15:56

Ik ook..

TS, wat een 'Mooi' einde. Ik vind jullie 'woonvorm' eigenlijk wel heel leuk. Totaal niet raar. Ik kan me voorstellen dat je bff voor jou ok belangrijk is en dat je haar het voordeel van de twijfel geeft!
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten..

Joltsje

Berichten: 9024
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 16:34

inderdaad.. niets mis met jullie woonvorm volgens mij. ik zie alleen maar voordelen.
en fijn dat het zo afgelopen is. op naar de toekomst zou ik zeggen.

heel wat anders :). stel je vind een nieuwe vriend en die vind de woonvorm wat minder leuk, zou je voor hem dan verhuizen?

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-18 17:51

Bedankt allemaal!!

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 15:58

bruintje123 schreef:
Haha dat kan ook nog inderdaad.
En geen sms en ook geen mail, jammer dat ze geen rooksignalen hebben geprobeerd :+


Dan had TS toch kunnen meelezen? :Y) Het was een verrassing

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:09

Ik schrik ervan dat er bokkers zijn die dit serieus nemen. Dit is overduidelijk een kinderverhaaltje, een troll.

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:10

Eapy schreef:
Ik schrik ervan dat er bokkers zijn die dit serieus nemen. Dit is overduidelijk een kinderverhaaltje, een troll.


Nou dat denk ik niet. Waarom? Omdat het anders is dan 'normaal'?

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:14

Eapy schreef:
Ik schrik ervan dat er bokkers zijn die dit serieus nemen. Dit is overduidelijk een kinderverhaaltje, een troll.

Oh top! Fijn dat je het ontdekt hebt.. Je kent deze troll blijkbaar? 8-)

connie64
Berichten: 1333
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:17

wat is precies een troll met dubbel l....ik ken wel trol met 1 l???

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:20

connie64 schreef:
wat is precies een troll met dubbel l....ik ken wel trol met 1 l???

Hoax
Nepbericht

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:26

Eapy schreef:
Ik schrik ervan dat er bokkers zijn die dit serieus nemen. Dit is overduidelijk een kinderverhaaltje, een troll.


Er is een heel duidelijk mod bericht geplaatst hierover.

Citaat:
Speculaties en opmerkingen over beperkingen van de TS zijn niet nodig. Als je twijfelt aan een topic kan je temmen, dan gaan wij het uitzoeken. Zouden jullie hier gewoon ontopic willen reageren?

Shenavallie
Berichten: 11555
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 17:50

TS, ik denk dat je een heel goede keuze hebt gemaakt om de bladzijde om te slaan. De reden dat ik een reactie plaats is eigenlijk vanwege de keuze die je hebt gemaakt om je dochter te houden en indertijd niet voor abortus hebt gekozen*. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen en daar neem ik mijn petje voor af! En ik weet ook zeker dat de manier van leven op dit moment een goede keuze is: zij is gelukkig en dat is het allerbelangrijkste. Dat je op den duur misschien wel een eigen plekje wilt met je dochter en een leuke, lieve man, dat snap ik ook. Het komt allemaal wel goed! ;)

* Let op: ik ben niet tegen abortus, maar wel tegen het gedrag van mensen om wel de lol te hebben en niet de consequenties te dragen.

djinnie

Berichten: 2794
Geregistreerd: 23-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:17

Ik ben het ook met HC eens. Als je je partner (of partners, who cares) niet kunt vertrouwen en "in de gaten moet gaan houden" zit er fundamenteel iets verkeerd in de relatie. Of er nu 2 of meer partners bij betrokken zijn, doet er niet toe. Dan kun je beter je relatie uitzwaaien, denk ik. Communicatie en vertrouwen blijven tenslotte bij iedere relatie sleutelwoorden.

@TS, ik vind het een leuke manier van samenwonen die jullie hebben. Als alleenstaande ouder heb je er profijt van, als kinderen kan dat ook absoluut en zelfs als getrouwd stel is er niets mis mee, mits goede communicatie.

moonfish13
Berichten: 18227
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 18:36

Shenavallie schreef:
TS, ik denk dat je een heel goede keuze hebt gemaakt om de bladzijde om te slaan. De reden dat ik een reactie plaats is eigenlijk vanwege de keuze die je hebt gemaakt om je dochter te houden en indertijd niet voor abortus hebt gekozen*. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen en daar neem ik mijn petje voor af! En ik weet ook zeker dat de manier van leven op dit moment een goede keuze is: zij is gelukkig en dat is het allerbelangrijkste. Dat je op den duur misschien wel een eigen plekje wilt met je dochter en een leuke, lieve man, dat snap ik ook. Het komt allemaal wel goed! ;)

* Let op: ik ben niet tegen abortus, maar wel tegen het gedrag van mensen om wel de lol te hebben en niet de consequenties te dragen.

Vroege abortus is niks mis mee, dan neem je net zo goed je verantwoording.
Het is alleen net hoe je er zelf in staat.
Ik zou werkelijk niet weten waarom ik niet voor abortus zou kiezen, feit is ik ben niet zo vreselijk gezond, ik heb de energie niet en kinderen zijn daarbij best erg duur. :)
Zelf ben ik voorstander van verantwoord kinderen op de wereld zetten, en zorgen dat je vroeg bent mocht het ongewenst fout gaan.

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 18:31

Ts, hoe gaat het nu?

BarbaLala

Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Heeft mijn relatie nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 18:37

Als ik heel eerlijk ben klinkt die reden van het nachtelijk bezoek meer als een slecht excuus. Zo iets kan gewoon telefonisch geregeld worden lijkt me.
Lees bij TS vooral dat ze veel goed praat over zaken, misschien heeft ze dat zelf niet door?
Ik zou maken dat ik weg kwam uit de situatie in ieder geval. Heb te vaak dit soort zaken zien escaleren.

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 19:49

BarbaLala schreef:
Als ik heel eerlijk ben klinkt die reden van het nachtelijk bezoek meer als een slecht excuus. Zo iets kan gewoon telefonisch geregeld worden lijkt me.
Lees bij TS vooral dat ze veel goed praat over zaken, misschien heeft ze dat zelf niet door?
Ik zou maken dat ik weg kwam uit de situatie in ieder geval. Heb te vaak dit soort zaken zien escaleren.

Misschien even de berichten van TS doorlezen?
Kan heel makkelijk door bij een bericht van TS op 'geplaatst door topicstarter' te klikken :)

BarbaLala

Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 19:50

fleurtjeuh schreef:
BarbaLala schreef:
Als ik heel eerlijk ben klinkt die reden van het nachtelijk bezoek meer als een slecht excuus. Zo iets kan gewoon telefonisch geregeld worden lijkt me.
Lees bij TS vooral dat ze veel goed praat over zaken, misschien heeft ze dat zelf niet door?
Ik zou maken dat ik weg kwam uit de situatie in ieder geval. Heb te vaak dit soort zaken zien escaleren.

Misschien even de berichten van TS doorlezen?
Kan heel makkelijk door bij een bericht van TS op 'geplaatst door topicstarter' te klikken :)


Ik heb het hele topic gelezen, maak je geen zorgen ;)

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-18 15:56

fleurtjeuh schreef:
Ts, hoe gaat het nu?


We pakken het allemaal goed op, het leven gaat nu eenmaal door. Qwert doet het goed, zo vaak kwam H immers niet langs en ze blijft hem zien, zij is oud genoeg om te beseffen dat mijn relatie met H niet altijd even goed liep en kan dit gelukkig begrijpen! Thuis is het weer gezellig en we hebben het achter ons gelaten, ik geloof BFF nog steeds op haar woord. Er is wel een interessante nieuwe ontwikkeling kijk hiervoor eens naar mijn nieuwe topicje! ;) (linkje in mijn profiel)