Uitnodiging bruiloft zonder kinderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Uitnodiging bruiloft zonder kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 00:40

Voortaan ook maar geen ouders van de bruid uitnodigen dus, Sizzle ;).


Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 01:15

lieveli schreef:
Zullen we het hier verder gewoon gezellig houden? Dat afzeiken is waardeloos. En speciaal voor Kuggur:

Ons huwelijk is een blijde gebeurtenis
Waarbij uw nageslacht niet welkom is

Of

Kinderen vinden wij heel fijn
Maar alleen als ze afwezig zijn

AAAAAAAAAARRRRGH!
Jeuk aan m´n liezen!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-18 08:08

lieveli schreef:
Ringbaby! Dat iemand hem op een skateboard zo naar jullie rijdt met het ringdoosje op zn buik gebonden.


Enn, daar ging mijn koffie _O-
Ik ben nogal visueel ingesteld.


Sizzle schreef:
Haha, ik was een keer bij een bruiloft waar het kind van het echtpaar de ringen niet wilde afgeven :+
Maar anderzijds was dat nog onschuldig in vergelijk tot de ouders van de bruid die 50 minuten te laat kwamen bij de plechtigheid :roll:
De ambtenaar heeft toen alles er in een kwartier doorheen gejaagd.

Haha oh nee wat een nachtmerrie!!

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 08:14

beatje schreef:
Wij hebben zelf de fout gemaakt om tegen de ouders van een zeeeer vervelend neefje te zeggen dat we liever hadden dat er geen kinderen bij waren.Nu was dat Neefje het enigste kind op dat moment in onze familie en vrienden kring maar een uiterst aanwezig en jankend exemplaar.
Prompt op onze trouwdag verschenen ze met het jank exemplaar.Ze hadden ons liever niet opgevat als een keuze .Dus liever niet maar als je wil mag het wel.
Op de trouwfilmpjes hoor je hem op de achtergrond ook janken.Zelf hebben we even gezucht maar besloten er geen scene van te maken.
Dus goede raad wees duidelijk in je woordkeuze.


Denk dat dit een goede tip is. Soms kan je niet duidelijk genoeg zijn.

En inderdaad een leeftijd erbij. Ik heb er een van 9 en een van 12 en die neem ik eigenlijk tegenwoordig standaard mee naar dit soort gelegenheden omdat dat heel goed gaat.
Maar als je het onder een bepaalde leeftijd niet wil zou ik dat dus ook echt vermelden.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 07-03-18 08:17, in het totaal 1 keer bewerkt

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 08:15

bruintje123 schreef:
verootjoo schreef:
Sjonge, doe mijn zo’n blik :+ of een makkelijk kind. En nee, makkelijke kids kweek je niet altijd alleen zelf.

Niet elk kind zet je bij een oppas. Als je een zorgenkindje hebt, een medicijnafhankelijk kind of een flessenweigeraar, kun je die helaas niet bij je blik oppassers dumpen.

Dat is het risico van een kind hebben.
Dat je dan misschien niet naar een feest kunt omdat niet iedereen daar op zit te wachten.


Ik zeg toch niet dat ik dat erg vind? :) Snap het juist heel goed, aangezien ik al eerder een reactie heb getypt over onze bruiloft, waar ook niet alle kids mochten komen, alleen die van naaste familie.

[o]

Es_ther

Berichten: 18708
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 09:00

Ik snap je volkomen!
Toen mn tante ging trouwen was ik een jaar of 5? en heb ik mijn knuffel hondje af laten gaan tijdens de ceremonie :+.
Je hoort het nog op de videoband.

Ik moest na het eten naar huis en ging met mn opa en oma mee, maar ze wilden me wel in de kerk hebben.

Dus ja, ik snap je wel!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

veneri
Berichten: 873
Geregistreerd: 08-01-11

Re: Uitnodiging bruiloft zonder kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:32

ik zou het houden op 18+ feestje haha. dat klinkt heel dubbelzinning.
kleine jengelende kinderen heb je geen zin in, maar verveelde pubers ook niet denk ik.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, Antonius, C_estmoi, fleurtjeuh, Ginny135, Googlebot, History_, Iselda, Jara, Lau, linoleum, LWDaisy, NikkiB1991, pinto_1, ReadTheRulez, Riviera87, Travel_me, Wenta, YandexBot en 183 bezoekers