Vriend jarig the big 3-0!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 00:00

Zoals de titel al zegt!

Mijn vriend wordt 30 dit weekend. De grote dag is 03-03 wat het wel weer leuk maakt!

Nu ben ik totaal inspiratieloos maar wil wel wat leuks en geks voor hem doen. We nemen elkaar constant in de "zeik" en vooral de meest oncharmante foto's doen het goed haha.

Nu is hij muzikant en werkt dan ook in een muziekwinkel. Het is een kerel die zichzelf "stoer" probeert te vinden, bakkebaarden rock en roll enzodoor.

Ik zat sowieso te denken aan een taart met een grappige foto maar vind alleen dat niet leuk.

Ik hoop dat jullie ter inspiratie met de meest creatieve,grappige,stoere en vooral gedenkwaardige ideeën komen zodat ik misschien wel wat kan combineren?! 8-)

Ik hoor het graag!! *\o/*

P.s. mocht iemand dit herkennen, verklappen is niks aan natuurlijk :Y)

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 00:12

Ik ben zo’n naar persoon die zn auto vol zou proppen met 30 opblaasbare gitaren dus aan mij heb je niets (behalve als je m echt wil irriteren denk ik haha) maar vind het wel leuk om mee te lezen dus bij deze

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 09:58

Dat soort dingen vind ik dus eigenlijk ook briljant := :D

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 15:09

Niemand meer ideeën? Heeft stiekem wel een beetje haast :)*

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:16

03-03 omgekeerd 30, je zou dus een feestje kunnen geven alsof hij 3 is. Dus een clown, ballonnen, slingers, een kinder taart, kleuter spelletjes, ballondieren zoiets?

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:42

Hier had iemand aan alle vrienden gevraagd om alle gekke foto's van de jarige te sturen, en daarmee het hele huis versierd op een surprise party :)

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:43

Zijn auto en kledingkast en koelkast etc. (alles met een deur?) volstoppen met ballenbak balletjes? :')
Sorry ik heb hele flauwe humor

edit; lees nu het bericht van theadora van de opblaasgitaren. Die vind ik ook echt geniaal :))

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:16

Zijn kamer opvullen met 30 ballonnen. spel waarbij hij 30 euro kan winnen? Een heel groot bord om hem hangen met tekst erop en daar moet hij verplicht mee door de stad heenlopen? Je kan zoveel geks verzinnen.

Dat ene waarbij je de datum andersom doet en doet alsof hij 3 jaar is is ook geniaal :')

pingu
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Belgisch limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:16

Spijtig dat het zo kort dag is, anders kon je hem een hele muziekset bij elkaar zoeken via vb marktplats of tweedehands: een kindertrompet, mini drumstel, xylofoon in regenboogkleur, etc :D

Renee1991

Berichten: 5978
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:23

Dweilorkest regelen?

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 16:50

Momenteel staan de opblaasgitaren besteld, tesamen met ballebakballen confetti ballonnen en slingers voor in zn auto :+

Er komt een taart met zn meest charmante foto Y)(^)

Verder is het vieren bij ons meer "10 kratten bier en biertje doen met vrienden" haha maar wilde toch even wat extra's :=

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:53

Yltje schreef:
Momenteel staan de opblaasgitaren besteld, tesamen met ballebakballen confetti ballonnen en slingers voor in zn auto :+

Er komt een taart met zn meest charmante foto Y)(^)

Verder is het vieren bij ons meer "10 kratten bier en biertje doen met vrienden" haha maar wilde toch even wat extra's :=


Haha ja ga je echt de opblaasgitaren doen? _/-\o_

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 17:17

Ik heb zelf net ook ballenbak balletjes besteld bij Ali Express. Vond mijn idee hier boven toch wel grappig voor 1 april. :D (wij nemen elkaar ook altijd enorm in de zeik dus vooral die koelkast wordt lachen aangezien mijn vriend echt totaal geen ochtend mens is.. :') mag ook nooit tegen hem praten smorgens, hahaha).

laat je even zijn reactie weten ? :P

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 17:38

Mail zijn vrienden een paar A4tjes met foto's en groot NAAM = 30, je weet wel van die foto's die je wel eens aan lantaarnpalen ziet hangen.
Als ze die allemaal 1 uitprinten, ergens in de buurt op bekend punt ophangen (1 bij de kroeg, supermarkt, om de hoek etc), foto maken en weer verwijderen en op zijn verjaardag naar hem sturen als hij net op zijn werk is..
Lijkt het net of heeeeeel de buurt vol hangt met die charming foto's.
Paar jaar geleden gedaan en we hebben heel de dag lol gehad :')

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 18:51

theadora99 schreef:
Yltje schreef:
Momenteel staan de opblaasgitaren besteld, tesamen met ballebakballen confetti ballonnen en slingers voor in zn auto :+

Er komt een taart met zn meest charmante foto Y)(^)

Verder is het vieren bij ons meer "10 kratten bier en biertje doen met vrienden" haha maar wilde toch even wat extra's :=


Haha ja ga je echt de opblaasgitaren doen? _/-\o_


Hahaha ja! Vond het zo'n leuk idee haha!
Tevens verplicht ik hem minstens 3 weken met die bende in zn auto rond te rijden <<)

Ethelate schreef:
Mail zijn vrienden een paar A4tjes met foto's en groot NAAM = 30, je weet wel van die foto's die je wel eens aan lantaarnpalen ziet hangen.
Als ze die allemaal 1 uitprinten, ergens in de buurt op bekend punt ophangen (1 bij de kroeg, supermarkt, om de hoek etc), foto maken en weer verwijderen en op zijn verjaardag naar hem sturen als hij net op zijn werk is..
Lijkt het net of heeeeeel de buurt vol hangt met die charming foto's.
Paar jaar geleden gedaan en we hebben heel de dag lol gehad :')


Dat is wel leuk! Jammer alleen dat hij niet hoeft te werken, is zaterdag, en we zijn samen op pad want mijn oude paard komt terug zaterdag! Alleen maar feest! *\%/*

Maar misschien kan ik er nog wel wat mee... even over nadenken haha

@Frummels, ik ben normaal de persoon met het vreselijke ochtendhumeur haha, maar hiervoor ga ik snachts mn bed uit 8-)

Nu is het enige probleem dat hij het vrijdag avond viert en ik van plan was het vrijdag nacht te doen -O-

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 11:07

3 weken? 30 dagen :D *\o/*

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 19:26

zonnebloem18 schreef:
3 weken? 30 dagen :D *\o/*


Hoe bedoel je, ik voel me dom :+

Nu je dat trouwens zegt baal ik weer dat ik zo laat ben begonnen. Ik had ook 3 weken lang iedere dag een geintje kennen uithalen, zodat ie vanalles zou denken :Y)

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:27

Yltje schreef:
theadora99 schreef:
Haha ja ga je echt de opblaasgitaren doen? _/-\o_


Hahaha ja! Vond het zo'n leuk idee haha!
Tevens verplicht ik hem minstens 3 weken met die bende in zn auto rond te rijden <<)

Je zei hier 3 weken, ik zou gaan voor 30 dagen.

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 20:55

zonnebloem18 schreef:
Yltje schreef:

Hahaha ja! Vond het zo'n leuk idee haha!
Tevens verplicht ik hem minstens 3 weken met die bende in zn auto rond te rijden <<)

Je zei hier 3 weken, ik zou gaan voor 30 dagen.


Haha ja, dat klinkt minstens logischer :Y)

Ik ben wel al dagen aan het hinten dat ik van alles heb, "het kan dit zijn..." maaarrrr "het kan ook niet <<)"

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:36

En, en, en? :D

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-18 00:03

Potverdorie helemaal vergeten! Ik vond het een briljant succes! (Tesamen met ruim 100 anderen op facebook haha, hij had het voorrecht om hrt zelf met fotos op facebook te zetten) *\o/*

Hierbij wat fotos haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ik heb ook een filmpje van zn reactie maar moet nog even kijken hoe ik dat erop zoh moeten krijgen :+

Al met al vond hij het ook echt leuk, de bende wat minder maar hij heeft het echt pas net net uit zn auto gehaald. Althans de ballonnen (die worden snel slap in een auto :') ) en grootste deel confetti.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Vriend jarig the big 3-0!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:06

Haha, geweldig! :D Die confetti vindt hij over een jaar nog terug waarschijnlijk :))