Anky nu op tv!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 22:48

KellyenXena schreef:
Sorry hoor, vind het nogal overdreven om die jongen dan les te geven door anky..Geef dan een gratis lesje weg aan iemand die ook echt verder wilt in de sport...
!


da's pure jaloezie Knipoog
Denk je niet dat Anky het ook niet eens leuk vindt om wat anders les te geven dan al die (wannabe)talentjes?

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 22:54

was idd wel heel gaaf, maar wel een beetje zielig voor die fries, galop(tik etc.) en toch nog terug worden getrokken, maarja, gelukkig voor hem is het maar 1 keer(denk idd ook niet dat het een manegepaard was..) vond het wel een hele gave manier! die andere vond ik echt een banketstaaf, ik zei tegen mn moeder: als iemand dat bij mij zou flikken zou ik hem letterlijk omgekeert in een prullenbak zetten! regel je zulke dingen en dan nog nee, niet nu....

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:11

Ik vond het echt heel mooi hoe die man dat deed dat aanzoek, vooral dat ze zo emotioneel waren........moest ik ook even "lippen" Huilen

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:30

Billy"]
[quote="KellyenXena schreef:
Sorry hoor, vind het nogal overdreven om die jongen dan les te geven door anky..Geef dan een gratis lesje weg aan iemand die ook echt verder wilt in de sport...
!


da's pure jaloezie Knipoog
Denk je niet dat Anky het ook niet eens leuk vindt om wat anders les te geven dan al die (wannabe)talentjes?
[/quote]

Túúrlijk,ik zou ook wel willen Tong uitsteken ..Denk alleen dat ik (bijna ieder onder ons) er veel meer aan zou hebben...
Maar geeft niet (hoewel.... Clown ) Was hartstikke leuk om te zien!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 01:54

echt lief van de man,en die fries was echt super mooi,jah die vrouw kwam wel gewoontjes van die trap af lopen Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 02:01

Ik vind Ankie echt gaaf, ze is zo normaal vindt ik!