Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 14:18

Afbeelding

Je kunt wel stellen dat ik nogal een sportfanaat ben. Naast de Formule 1, ben ik ook al jaren tennisfan. Zo zie ik Roger Federer al jaren tennissen, en wat kan ik genieten van zijn stijl. Hij is voor mij de belichaming van een perfecte sporter. Hij is zo goed, voor de mensen die hem kennen, behoeft hij geen uitleg.

Al jaren roep ik dat ik hem zo graag live wil zien, zijn stijl is zo bijzonder, dat moet ik gewoon meemaken. Dus toen ik vorige week hoorde dat hij naar Rotterdam kwam, heb ik in een split second besloten om heen te gaan. Een vriendin wilde graag mee, dus kaarten besteld voor de vrijdagmiddag. Dat is een risico, want je hebt dagsessies en avondsessies, en het is een gok wanneer hij speelt. Achteraf had ik beter de avond kunnen kiezen, maar goed, ik dacht, als we er overdag zijn en hij speelt in de avond, kunnen we vast wel iets verzinnen om het als nog mee te krijgen.

Het begon met het dubbelspel, erg gaaf om te zien want we keken naar de winnaars van de Australian Open. Helaas hoorde we tijdens deze partij dat Berdych ziek was, dus we zouden 1 partij minder zien. Maar, we hadden superveel mazzel, want ipv de partij, hadden ze geregeld dat Roger Federer een open training zou doen op het centre court!!!! Dus we zouden hem sowieso zien!! Hiep hoi!
We kregen nog een gave partij van Rublev tegen Dimitrov te zien. Dat vond ik al supervet om te zien, wat een mooie pot was dat!

Dubbelspel
Afbeelding

Even chillen in de foyer, oh ja, ik had even geknutseld :')

Afbeelding





En toen was het wachten op Roger. Om half 4 besloten we op de tribune te gaan zitten bij de ingang van de spelerstunnel. Dat bleek een goede set, want we waren net op tijd. Om 5 uur zou hij komen. Toen hij eenmaal binnen liep, heb ik geloof ik met mn mond open zitten kijken :') Iedereen zat te filmen, ik zat alleen maar naar hem te gapen _O-

Afbeelding

Afbeelding


Intens genieten was het om naar hem te kijken, dit was wat ik zo graag wilde zien, en het was zo gaaf! Het was alles wat ik had verwacht, zijn stijl is zo uniek. Ik kan het bijna niet uitleggen...
Maar toen kwam het moment dat hij klaar was en terug liep en net op tijd glipte in tussen de andere fans in met mn hoofdbandje en een touwtje, om die af te laten zakken zodat hij makkelijk een handtekening kon zetten. En zo had ik ineens een handtekning van Roger... Het zou ook van gekke henkie kunnen zijn, zo onherkenbaar, maar dat boeit me niet _O- Ik was zo gelukkig en zo vol adrenaline! Te gek!

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helaas werd de hele centre court leeg geveegd, dus we hadden geen kans om te blijven hangen. Toen de wedstrijd begon, wilde ik het toch proberen om binnen te komen. Een beetje bluffen, een beetje afleiden, en toen ineens stonden we weer aan het centre court!!!
De droom kwam uit!! We zagen hem spelen, tegen Robin Haase nota bene, wauw! We vonden een zeldzaam plekje, en toen was het genieten geblazen.

Afbeelding


En hij won! Niet geheel verrrassend. Maar toen kwam de realisatie pas. Wat we te zien kregen, was historie. Hij werd met deze overwinning weer de nummer 1 van de wereld!!!! En hij was blij, zo intens blij! En hij moest huilen! En toen kwamen ook bij mij de waterlanders :') Wat was dit bijzonder, en zo intens!

Mijn droom is uit gekomen, en meer dan dat! Je hoopt op bepaalde dingen, maar alles klopte en alles kwam uit! Dat was zo genieten! Het was serieus een van de mooiste momenten in mijn leven. En dat wilde ik graag met jullie delen..

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 14:27

Je hebt je passie prachtig verwoord. Fijn dat je zo ontzettend genoten hebt, het is je gegund :)

senna21

Berichten: 11850
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 14:27

Wat mooi, en je hebt het prachtig verwoord.
Je enthousiasme is voelbaar.

IJsco_Love

Berichten: 531
Geregistreerd: 16-03-16

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 14:38

Wat heb je een leuk verslag geschreven :D ik weet helemaal niks van tennis en je maakte toch mij enthousiast :Y)
Super leuk voor je dat de handtekening op het hoofdband staat +:)+ leuk dat jullie geknutseld hadden, dat geeft iets extra +:)+

Joanne1997

Berichten: 444
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: Brabant

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 15:05

Wauw gaaf!! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers maar dankzij jouw mooie verslag heb ik het nu ook een beetje mee kunnen beleven :D

spottedponie
Berichten: 2962
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 15:06

Mijn neefje was er ook, en kreeg de handdoek van Federer toegeworpen *\o/*

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 15:11

Ohh gaaf zeg ik deel je mening, een sportman pur sang :j Zo knap hoe die man dat doet, en nog prettig om naar te kijken ook :P Wat een te gekke dag!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 15:28

Wat gaaf zeg, ik kan je enthousiasme haast door het scherm heen voelen :D Ben blij voor jou dat je dit hebt mogen mee maken! <3

Anoniem

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 21:32

Haha en ik dacht dat ik langdradig was, wat leuk dat jullie het snappen :D
Ondanks dat ik echt compleet gesloopt was, kon ik vannacht amper slapen door de restjes adrenaline :') dus ik ben nu echt helemaal gaar haha.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 21:34

Gaaf hoor Joolien!

Anoniem

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 22:01

Wat bijzonder te lezen dat je zo idolaat over iemand kunt zijn.
Dat heb ik nou bij niemand. Voor mij is iedereen gelijk. Zelfs al zou ik de koning ontmoeten zou mij dat niet iets doen. Maar superleuk voor jou dat jij je sportheld hebt zien spelen.

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 10:57

Zoo gaaf dat je hem hebt zien spelen! Dat is ook nog een grote wens van mij. Hij is inderdaad de ultieme sporter, het is zo knap wat hij doet en heeft gedaan.

Anoniem

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:04

Gaaf hoor! Enthousiasme spat van het beeldscherm af met jouw verhaal! :D

Anoniem

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 13:05

Jaaa het was zo gaaf, ik geniet er nog steeds van!!!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 13:15

Heel gaaf Jolien :))

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 13:22

pinkt traantje weg

Ik heb niet veel met tennis, maar wel intens genoten van je verslag <3
De passie straalt er vanaf, wat gaaf dat je dit hebt kunnen doen!!

Anoniem

Re: Een droom die uit komt. Roger Federer zien spelen, en meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 13:35

Afbeelding

Afbeelding
©Tennisimages.com

Hier zie je dat hij geëmotioneerd is, en dan ga ik echt stuk he.