Wat voor iets leuks/positiefs heb jij vandaag meegemaakt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Wat voor iets leuks/positiefs heb jij vandaag meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-18 18:30

Ik bedacht mij: als er een 'Waar heb jij je vandaag aan geƫrgerd?' topic' is, waarom is er dan niet een topic van het tegenovergestelde? :) Juist eens kijken wat er vandaag wel goed is gegaan/leuk was/positieve ervaringen.

Het kan iets kleins zijn, zoals dat je vandaag een complimentje kreeg van iemand, succesvol een heerlijke maaltijd hebt bereid, of dat die ene oefening met je paard vandaag net iets beter ging.

Of iets groots, zoals een verloving, geslaagd voor je rijbewijs, aangenomen voor je droombaan.

Brand los! *\o/*

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 18:32

Volgens mij bestaat er al zo'n topic maar ik vind het wel leuk :D Mijn fijne momentje is weer gaan hardlopen met enorme tegenzin en er tijdens echt van kunnen genieten. En daarna lekker de rest van de dag vrij, heerlijk. _/-\o_

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-18 18:35

StillAngel schreef:
Volgens mij bestaat er al zo'n topic maar ik vind het wel leuk :D Mijn fijne momentje is weer gaan hardlopen met enorme tegenzin en er tijdens echt van kunnen genieten. En daarna lekker de rest van de dag vrij, heerlijk. _/-\o_


Er zijn volgens mij wel soortgelijke topics ja, maar niet echt specifiek van de dag zelf? Weet het niet zeker, hoor, anders mag iemand me erop wijzen :)

Wat goed dat je bent gaan hardlopen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 18:36

Dat mijn lieve meisje van bijna 4 dit (bloedserieus) zei vanmorgen:

Citaat:
Ik wou bijna jam op Louise haar broodje doen ipv smeerkaas. "Geeft niet hoor mama" zegt ze, "als je dom bent vind ik je ook nog lief" :')

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 18:39

Genoten van het schaatsen op de Spelen & weer onwijs gelachen op het werk!

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat voor iets leuks/positiefs heb jij vandaag meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 19:03


JvS1998

Berichten: 311
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 19:24

Ik kon eindelijk normaal op mijn leasepaard stappen..
Begin toen ik reed was er niks met haar te doen, erg gespannen (andere leaser was niet geweest deze week).. Maar als afsluiting heerlijk ontspannen kunnen eindigen.




Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49205
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 19:51

Ik nam vandaag afscheid op het werk omdat ik een andere baan heb. De directeur zei me dat de deur altijd openstond en dat ik welkom was mocht ik ooit terug willen komen.
Dat vond ik erg leuk om te horen. :)

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 08:38

Suzanne F. schreef:
Ik nam vandaag afscheid op het werk omdat ik een andere baan heb. De directeur zei me dat de deur altijd openstond en dat ik welkom was mocht ik ooit terug willen komen.
Dat vond ik erg leuk om te horen. :)


Dat is altijd fijn, dan heeft hij een goede werknemer aan je gehad. Succes met je nieuwe baan.