Liefde op het eerste gezicht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:01

Suzanne F. schreef:
Maarre.... De man is homo en in een relatie. Dus forget it.



Wow, dit had ik gemist. Ja, dan kan je het op je buik schrijven. _O-

Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 19:04

Kinke schreef:
Ik heb bij jouw ideeën al een paar keer het gevoel gehad dat je onbereikbare dingen interessant vindt. Dat je juist wilt hebben wat je niet kunt krijgen?


Bedoel je bezette mannen?

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Liefde op het eerste gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:05

Ook

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Liefde op het eerste gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:12

De man in kwestie valt niet op jou, niet op vrouwen zal dit zeker nooit doen. Ik zou me verder focussen op het traject van je behandeling.
Maar als je toch een eigen bedrijf wil opstarten dan moet je toch echt eerst een studie volgen. Of verwacht je dat je kennis uit de lucht valt?

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:13

En hoe wil je die kinderen onderhouden????? Die gaan van de dauw leven ofzo???

Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 19:17

Je kunt bijna alles bereiken wat je wilt vind ik, maar liefde heb je niet in de hand.

jasmijn16

Berichten: 961
Geregistreerd: 19-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:18

Ts, je bent toch degene met de super goede fokmerrie en de pony? Degene die een manege of iets op wilde oprichten en les wilde geven maar bang was om te rijden? De gene die een man zocht met veeeel geld zodat hij voor je kon zorgen? Degene waar dingen over rond gingen in de paardenwereld?

Blijf alsjeblieft van mensen in een relatie af! Daar mag je echt niet tussen gaan zitten...

En je laatste reactie over dat sex als homo zijnde gaat vervelen, alsjeblieft zeg, denk een beetje na voor je iets plaatst. Ik vind je nog naïever over komen dan in je vorige topics.

Sorry dat ik zo hard over kom, maar zoek hulp en ga even met beide benen op de grond staan, je leeft in een fantasie wereld.

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:19

Als je vind dat je alles kunt bereiken wat je wil?
Waarom heb je dan nog geen eigen stal of manege?
Als je al 25 bent moet je het ijzer smeden als het heet is.

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:20

ik snap er niks van, je zegt zelf dat hij homo is, hij valt dus niet op vrouwen. Lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen

Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Re: Liefde op het eerste gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 19:25

Laat maar, ik reageer niet meer. Ik ga mijn dag niet laten verpesten door negatieve mensen. Ik luister wel naar mijn eigen vrienden, die zijn tenminste altijd vrolijk en positief.

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Liefde op het eerste gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:26

Wat is er nou negatief aan zeggen dat hij homo is en dus niet op vrouwen valt? Is toch gewoon logisch?

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:26

Alja schreef:
Als je vind dat je alles kunt bereiken wat je wil?
Waarom heb je dan nog geen eigen stal of manege?
Als je al 25 bent moet je het ijzer smeden als het heet is.


Nou ik denk dat er maar weinig 25 jarigen (die niks mee hebben vanuit ouders of familie) op die leeftijd een eigen stal runnen.

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:27

Gucci_ schreef:
Je kunt bijna alles bereiken wat je wilt vind ik, maar liefde heb je niet in de hand.

Het zijn haar eigen woorden :)

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:30

Wat hebben al die positive en vrolijke mensen je al opgebracht. Wat heb jij al bereikt?
Je hebt geen job, geen diploma, geen relatie... Alleen maar luchtkastelen en die zijn heel leuk als je 14 bent maar niet meer op jouw leeftijd...

Is er geen vacature in de lokale supermarkt ofzo? Dan doe je tenminste iets...

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:30

Gucci_ schreef:
Laat maar, ik reageer niet meer. Ik ga mijn dag niet laten verpesten door negatieve mensen. Ik luister wel naar mijn eigen vrienden, die zijn tenminste altijd vrolijk en positief.


Deze comments zijn niet negatief, ze zijn realistisch.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Liefde op het eerste gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:38

Of gewoon niet in je straatje?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:42

Gucci_ schreef:
Laat maar, ik reageer niet meer. Ik ga mijn dag niet laten verpesten door negatieve mensen. Ik luister wel naar mijn eigen vrienden, die zijn tenminste altijd vrolijk en positief.


Je bent je er van bewust dat bijna alle topics van jou op deze manier verlopen? Je kunt je afvragen waar dat aan ligt.
Je topics zijn gewoon op z'n zachtst gezegd wat vreemd en niet erg geloofwaardig. Daarnaast lijkt het wel alsof je graag discussies uit lokt en daarna verschuil je je achter niet meer reageren. Is het een soort van aandachttrekkerij? Ik ben oprecht benieuwd :)

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:44

Gucci_ schreef:
Anoniem schreef:
Ik kan me ook goed in het 'psycholoog' verhaal vinden. Overigens kan een psycholoog je ook gewoon een goede basis geven en handgrepen voor het leven, alleen noemen ze het dan vaak een lifecoach o.i.d.
Sterker nog, dát wordt ook continu herhaalt.

TS, één ding; een man of vrouw in een relatie/huwelijk blijf je vanaf. Leuk dat jij vindt dat dat 'niks' zegt 'want je ouders...' maar zo werkt het natuurlijk niet.

Het is niet raar als je op vrouwen valt, maar jíj lijkt (sorry voor de harde woorden) op alles te vallen wat aandacht aan je geeft of een zak geld bij zich heeft.

En dáárover zou je best eens kunnen gaan babbelen met een psycholoog of maatschappelijk werker. Want bij iedere relatie denk jij 'ach dat zegt niets, alles kan kapot, hij gaat toch bij z'n vrouw weg'.


Sorry hoor, maar geld, ik wil alleen maar liefde, iemand die echt voor mij gaat. En liefde kun je niet kopen.

Echt voor jou gaat?!? En hij is bezet. Dit kan ik niet rijmen

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:49

Gucci_ schreef:
Heel toepasselijk voor vandaag. :)

Nooit gedacht dat dit mij zou overkomen als best wel nuchter persoon... nu dus toch! Dat je ineens weet dit is hem, dit wordt de vader van mijn toekomstige kinderen, met hem wil ik oud worden. Dit is mij nog nooit eerder overkomen. Er is alleen een probleempje, dat vertel ik niet.

Geloof jij erin? Ben benieuwd naar verhalen of het ook echt bestaat.

Even voor de goede orde: dit is de OP. Hierin vraagt, zoals ik het lees, TS NIET om een analyse van haar psychisch welzijn. Ze vraagt ook niet of jullie alsjeblieft zoveel mogelijk oude topics van haar uit het slijk willen trekken. Ook lees ik geen verzoek tot het leveren van zoveel mogelijk commentaar op haar persoonlijke leven. ;)

Goof

Berichten: 28780
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:50

Gucci_ schreef:
Je kunt bijna alles bereiken wat je wilt vind ik, maar liefde heb je niet in de hand.


Ach ts. Dat klopt. Liefde overkomt je. Echter heeft de mens denkvermogen en realiteitszin gekregen en die kan je inzetten op een moment als dit.
En in alle eerlijkheid, jij begrijpt denk ik ook wel dat een homo in een relatie helemaal geen optie voor jou is en niet geinteresseerd is in jou.
Jij wil zo afschuwelijk graag en hard en overal liefde vinden, dat werkt niet.

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:52

Kan het nog veel persoonlijker worden dan "liefde op het eerste gezicht"?

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Liefde op het eerste gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 20:13

Heb al veel van je topics voorbij zien komen maar mijn god TS jij komt iedere maand wel weer met iets anders aan.. Is dit die amerikaan waar je het een aantal maanden over had die niet zeker wist of hij bij zijn vrouw weg ging? Wat is dat toch, waarom hou jij toch zo van mannen die al bezet zijn? Ik begin in een beetje aan jouw geloofwaardigheid te twijfelen..

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Liefde op het eerste gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 20:59

Ts is hij bi of homo? En heeft hij ook al naar jou uitgesproken dat hij je ziet zitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:33

Gucci_ schreef:
Laat maar, ik reageer niet meer. Ik ga mijn dag niet laten verpesten door negatieve mensen. Ik luister wel naar mijn eigen vrienden, die zijn tenminste altijd vrolijk en positief.



Je echte vrienden zijn degene die je eerlijk de waarheid vertellen, ook al kan deze een beetje pijn doen.