Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
quera schreef:Misschien dat werknemers dit weten..
Wij hebben normale kassa’s en handscanner kassa’s gelden deze ook als normale kassa’s?
stel ik heb boodschappen gedaan zonder handscanner en sta in een normale rij en ben daar 4e. Terwijl er bij de handscanner nog wel plek is.
Krijg ik dan wel de boodschappen gratis. Ik kan immers niet bij een handscanner kassa afrekenen.
Martine_R schreef:Gewoon zeggen wanneer je aan de beurt bent. Ik heb het ook eena gehad. Helaas had ik maar twee dingetjes ofzo
Wees wel voorbereid op een dodelijke blik en diepe zucht, want ze hebben er volgens mij echt een hekel aan.
Zal mij aan de kont roesten trouwens, moeten ze die formule maar niet verzinnen
topsylover schreef:Martine_R schreef:Gewoon zeggen wanneer je aan de beurt bent. Ik heb het ook eena gehad. Helaas had ik maar twee dingetjes ofzo
Wees wel voorbereid op een dodelijke blik en diepe zucht, want ze hebben er volgens mij echt een hekel aan.
Zal mij aan de kont roesten trouwens, moeten ze die formule maar niet verzinnen
Net alsof dat arme kind aan de kassa die stomme 7 zekerheden heeft verzonnen.
Mijn ervaring is dat de meeste medewerkers met alle liefde een stapje harder zetten voor de klant, maar er simpelweg geen tijd voor is omdat we nog zo veel andere dingen de toen hebben.
Ik heb voornamelijk op de broodafdeling gestaan, als je voor een klant een product moest zoeken was je al gauw 10 minuten verder (diepvries, koelingen staan stampvol). Tegelijkertijd moest je je kleinbroodbakken in de gaten houden en zaten de ovens bijna altijd wel vol. Je loopt een minuutje van je afdeling weg en het is meteen een ravage. En dan heb ik het nog niet eens over de uitbrander die je krijgt als je 4 voor 1 euro bakken leeg zijn geraakt terwijl jij je in het zweet stond te werken om 1 klant blij te maken.
Leuk hoor, werken voor de vrolijkste supermarkt van Nederland.
Martine_R schreef:Maar uitbranders heb ik nog nooit gegeven aan medewerkers van welke winkel dan ook. Ik snap best dat er genoeg vervelende klanten zijn.