Valentijn!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 19:47

Wij gaan samen lekker uiteten in een wokpaleis waar we beide graag komen.

En een klein cadeautje voor elkaar gekocht.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:11

Niks :')

Mijn vriend moet savonds werken en ik overdag.
Na mijn werk mag ik naar de tandarts een gat laten boren, ook heel romantisch :=

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:14

Wij gaan de zaterdag van tevoren op een double date met een ander stel :D en heb verder ook een lief kaartje voor m'n vriend!
Verder doen we niet echt aan Valentijn, wij vieren onze 'jubileum' telkens wat meer uitgebreid :)

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:23

Valentijn, wasda? :=

Mijn man en ik doen er nooit iets aan, vinden het beiden zo commercieel en onnodig. Verras hem liever eens spontaan en hij ook. Dus we slaan over :D

ElsieC

Berichten: 223
Geregistreerd: 08-09-16
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:30

Ik zit helaas in Zweden en mijn vriend in België dus ik ga gewoon niksen.
Ik heb wel vandaag zijn cadeautje verzonden. Hij krijgt een zelfgebreid paar sokken (donkerblauw met een rode rand, hiel en teen) met zijn initialen in het wit op de zijkant.
Stiekem vermoed ik wel dat hij bij me komt bezoeken omdat hij vroeg of ik die dag les had of niet en ik zeker weer dat hij geen les heeft van 13 tot 15 februari.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:39

Ik ben jarig op Valentijnsdag dus we gaan 's avonds met z'n tweeën uiteten.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:44

Wij zitten woensdag gewoon samen in de klas :+ Misschien dat ik dan al wat van hem krijg, zelf heb ik een geurset van YSL gekocht voor hem, en we gaan woensdagavond uiteten :) Ben benieuwd wat ik van hem krijg

NorwayFjord

Berichten: 3145
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:50

Ik ben vrijgezel en ga ‘s avonds heerlijk sushi eten met m’n 2 beste vriendinnen! (Waarvan er 1 ook single is en de ander heeft wel een vriend maar wilde mee op sushidate haha).

Heb ook echt nog nooit een vriend gehad op Valentijnsdag (ja toen ik 10 was) dus dit is voor mij top, niet alleen en gewoon super gezellig :)

ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 02:02

Mijn vriend heeft wel wat voor mij, maar ik heb nog steeds niks voor hem :+

Heeft iemand een idee?
Een jongen van bijna 18, handbalt, houdt van games als Rocket League (auto’s en voetbal) en Fortnite. En van mij :Y)

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 02:34

Ik ben dan met m’n vriend in de bergen, dus overdag boarden en ‘s avonds vermoed ik relaxed met zn tweetjes doorbrengen, lekker thuis eten.

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 06:35

Ik zou er graag wat aan doen maar weet niet wat ik mijn vriend moest kopen :+
Zijn verjaardag en kerst waren ook al een drama, dus ik weet het nog niet..

Is voor mij mijn eerste valentijnsdag als niet single dus even kijken hoe en wat :Y)

Jannie79
Berichten: 307
Geregistreerd: 23-03-04

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 07:42

De verjaardag van onze oudste zoon vieren dus voor ons geen Valentijnsdag maar Feest!

jahoorisgoed

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 08:53

Niets, ik loop stage van 9-17 en m’n vriend werkt van 17-21.30. Ik heb er zelf niet zoveel mee, m’n vriend vind het wel leuk, dus misschien in de dagen er na. Goed excuus om uit eten te gaan natuurlijk :D

Ik ga denk ik wel iets voor hem kopen. Een zakje met hartjessnoepjes ofzo en dan een eigen kaart maken met macaroni :')

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:01

Ik hoorde net dat ik een me-to-you beertje krijg met onze namen er op :o
Wij hebben dit jaar op 14-1 ons 4 jarig samen zijn niet gevierd omdat ik nachtdiensten had, zijn verjaardag 6-2 lag die in bed ziek, nu nog steeds. Hij had wel kadootjes gekregen van mij.
Maar nu ga ik ook nog maar iets kleins verzinnen.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:04

Lekker uit eten saampjes, weer een goed excuus gevonden :+

IJsco_Love

Berichten: 531
Geregistreerd: 16-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:52

Mijn man vindt het grote onzin dus meestal we er niks aan doen. Maar nu heb ik geregeld dat ik de kinderen + de hond naar mijn zwager en schoonzus mag brengen (ze blijven daar logeren), mijn man weet van niks O:) en als hij daarna thuis komt uit zijn werk gaan we uit eten <3 Nu maar hopen dat hij het toch leuk vindt, ook al het is commercieel 8)7

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:54

Ik ga met twee vrienden voor een 6 gangen diner naar binnen werken :')
Wonen alledrie 7000km van vriendlief verwijderd dus vonden dit wel een goed alternatief!
De namen van de gangen zijn wel briljant verzonnen: Achy Beetrooty Heart, Romance in a Bowl, Fishing for Love, Love your Rack, You are the Pina to my Colada & Kiss my Peanuts :+

Misschien dat ik wel met Greetz een kaartje oid stuur, maar wij vinden het allebei eigenlijk commercieel gedoe.

lynnXtubbie

Berichten: 688
Geregistreerd: 30-07-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:21

Wij gaan ook lekker uiteten. Verder ben ik nog opzoek naar een cadeautje, erg lastig voor hem haha!

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:27

Ik dacht dat wij niks aan valentijn zouden doen.... maar ik heb toch een cadeautje besteld.
Vanmorgen zegt mij vriend.... Zullen we volgende week een dagje spijbelen van het werk.... dus ik zo... huh nee!
Hij... op woensdag ofzo... ik weer... eehm nee.
Hij... het is dan valentijnsdag....
ik... oh dan ruil ik mijn vrije vrijdag wel voor de woensdag...
Hij... kijk ik op de zaak ook of ik wat kan regelen.
Geen idee wat we dan gaan doen... maar we doen dus aan Valentijnsdag. Onze eerste samen!

@ Marlinde. Als je in Amsterdam bent kun je ook aan je vriend vragen of hij daarheen komt toch? Genoeg leuke tentjes om te eten in Amsterdam.

anjali
Berichten: 15045
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:49

Valentijn is een R.K. heilige (St.Valentinus) en daarom laat ik dan een H.Mis opdragen in de kerk.Voor het bevorderen van liefdesgeluk in het algemeen.Men zegt dat het ook de dag is waarop vogels hun partner kiezen voor het aankomende broedseizoen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:12

Sure_lee schreef:
Ik dacht dat wij niks aan valentijn zouden doen.... maar ik heb toch een cadeautje besteld.
Vanmorgen zegt mij vriend.... Zullen we volgende week een dagje spijbelen van het werk.... dus ik zo... huh nee!
Hij... op woensdag ofzo... ik weer... eehm nee.
Hij... het is dan valentijnsdag....
ik... oh dan ruil ik mijn vrije vrijdag wel voor de woensdag...
Hij... kijk ik op de zaak ook of ik wat kan regelen.
Geen idee wat we dan gaan doen... maar we doen dus aan Valentijnsdag. Onze eerste samen!

@ Marlinde. Als je in Amsterdam bent kun je ook aan je vriend vragen of hij daarheen komt toch? Genoeg leuke tentjes om te eten in Amsterdam.

Nee ik heb geregeld dat ik iets eerder thuis ben dus we gaan wel uit eten. :P

Anoniem

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:47

Vorig jaar 3 gangen menu gekookt etc. Bleek mijn vriend het helemaal vergeten te zijn, moe, hoofdpijn en heeft hij niet gezellig gereageerd. Dus toen heb ik gezegd: Nou, volgend jaar geen Valentijn.

Maar nu twijfel ik toch. Sinds ik zwanger ben heeft vermoeidheid de overhand genomen en krijgt vriendlief niet zo heel veel ‘plezier’ meer. Hij klaagt er niet over maar ik merk wel dat hij het niet echt fijn vind. Dus nu wil ik toch iets extra voor hem doen. Maar mijn budget voor deze maand is al op dus het mag ook geen geld kosten. Lastig... Ga nog even nadenken wat ik kan doen.

Mariskaa3

Berichten: 226
Geregistreerd: 16-06-15

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:54

Wij gaan uiteten, is een mooi excuus om uiteten te gaan :D

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:19

DeMolenhoek schreef:
Vorig jaar 3 gangen menu gekookt etc. Bleek mijn vriend het helemaal vergeten te zijn, moe, hoofdpijn en heeft hij niet gezellig gereageerd. Dus toen heb ik gezegd: Nou, volgend jaar geen Valentijn.

Maar nu twijfel ik toch. Sinds ik zwanger ben heeft vermoeidheid de overhand genomen en krijgt vriendlief niet zo heel veel ‘plezier’ meer. Hij klaagt er niet over maar ik merk wel dat hij het niet echt fijn vind. Dus nu wil ik toch iets extra voor hem doen. Maar mijn budget voor deze maand is al op dus het mag ook geen geld kosten. Lastig... Ga nog even nadenken wat ik kan doen.


Ik weet niet wat je bedoelt en of ik het goed begrijp, maar sommige plezier kan jij hem toch gewoon geven, en het is nog gratis ook? :')

Of wilde je een dame van lichte zeden inhuren voor hem :')

Maar ik zal er wel helemaal naast zitten met mijn vieze gedachtes.. :=

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Valentijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:24

Nou... niets. Ik vind (ook) Valentijn iets wat geheel gekaapt is door de commercie. Verder nogal vrijgezel dus óf iemand moet me heel erg verrassen, of het is gewoon een dag zoals alle anderen :d