Valentijn!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roos04

Berichten: 341
Geregistreerd: 08-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 17:58

amy_leftover schreef:
Niks romantisch gedaan, ook geen cadeau's :n wel voor de grap 's nachts de hele auto volgestopt met hartjes ballonnen en de ruiten voorzien van liefdevolle tekeningen :+ had ie 's ochtends nog wat te doen voor hij naar het werk kon O:)


Haha, leuk. Dat noem ik ook best romantisch, hoor. En dat beschouw ik ook als een soort van cadeau! :)

Roos04

Berichten: 341
Geregistreerd: 08-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 18:01

ODonoghue schreef:
Dandy200 schreef:
Wat komen er een lieve dingen voorbij. Wij moeten nog valentijnsdag vieren :o ik zit op kamers en ben pas vrijdag weer thuis. Nu hebben we afgesproken elkaar een cadeautje te geven van rond de €30,-. Dit omdat we vandaag ook 2.5 jaar samen zijn. Wij vieren gewoon alles in een keer **\O/**

Alleen nu moet ik eerlijk bekennen dat ik nog niks kan vinden. Wat geef je aan een jongen die geen hobby's heeft en ook nooit iets van sieraden draagt?

We hadden eigenlijk afgesproken dat het iets moet zijn waar je langere tijd plezier van kan hebben, dus echt iets tastbaars. Maar het is zo moeilijk. Het enige wat ik heb gevonden is een dagje zwembad en sauna. Maar eigenlijk voldoet dat niet aan de eissen. Hebben jullie nog goede ideeën?


Lastig he! Ik heb de mijne bij 1 jaar samen zijn 12 enveloppen gegeven met daarin een date die we die maand gaan doen op mijn kosten, en elke 1e v/d maand mag hij die open maken,
Zo zijn we al eens een dagje A’dam geweest en gaan we deze maand poolen, en in de vakantie naar Preston Palace te zwemmen + massage!
Ook zit er bowlen in, movie nights enz. Enz.


Wat een leuk idee! Alleen wel een stuk duurder dan 30 euro. :P Maar je kunt natuurlijk ook goedkopere dingen in een envelop doen zoals ergens een kopje koffie/thee drinken, in een natuurgebied gaan wandelen...

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 20:23

Selina schreef:
Ohhh wat lief allemaal hierboven! Vooral leuk als je niks had verwacht.

Die van mij had een portret van ons laten maken. Die had hij opgehangen en zag het pas heel laat :') Heb wel 50x OMG zitten gillen. We hadden ook toevallig hetzelfde kaartje voor elkaar gekocht :') Had hem een boekje gegeven over een spel dus daar was ie de avond zoet mee.

[ [url=m/5DzXak.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wow dit vind ik echt fantastisch! Waar kun je zoiets laten maken?