Producten die werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:34

Maanlicht schreef:
Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?


Urtekram tea tree shampoo bij Ekoplaza.

Ik ben ook team Dasty, topspul. Ik kwam er alleen achter dat je het niet op laminaat moet gebruiken want dan krijg je een schaatsbaan. :=

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:35

Jolien87 schreef:
Maanlicht schreef:
Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?


Urtekram tea tree shampoo bij Ekoplaza.


Die heb ik helaas ook al en werkt ook niet...

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:37

Jolien87 schreef:
Maanlicht schreef:
Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?


Urtekram tea tree shampoo bij Ekoplaza.

Ik ben ook team Dasty, topspul. Ik kwam er alleen achter dat je het niet op laminaat moet gebruiken want dan krijg je een schaatsbaan. :=


Er is ook Dasty voor hout/laminaat. Ruikt heerlijk!

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:45

Maanlicht schreef:
Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?


Ik gebruik sinds kort de honey, i washed my hair van lush, echt geweldig spul <3

Storm

Berichten: 20830
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:46

Volgens mij is er een Dasty voor alles. Ik stond vandaag even voor het schap in de wibra en mijn mond viel open.

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:49

Storm schreef:
Volgens mij is er een Dasty voor alles. Ik stond vandaag even voor het schap in de wibra en mijn mond viel open.


Ja klopt. Het wordt flink uitgebuit. Proberen een goedkope HG te worden.
De originele Dasty blijft echt top. Maar die laminaatreiniger is ook echt fijn. En de vaatwasreiniger ook.

Storm

Berichten: 20830
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 21:52

Ik heb de originele ook en die is inderdaad echt fijn. Laminaat heb ik niet maar ik ga eens kijken voor die vaatwasreiniger.

Zoolgangster

Berichten: 9571
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 22:17

Suzanne F. schreef:
Dasty ontvetter van de Wibra.
Swiffer doet ook echt wat het belooft, zowel de doekjes met de stang als het handdingetje.
Dyson is echt geweldig, nooit meer een andere stofzuiger, de kruimeldief is ook super!



Ik heb ergens gewerkt waar Dasty ontvetter zelfs werd gebruikt voor vlekken in het tapijt, werkte prima!

rockwitch

Berichten: 11717
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 22:46

Hier ook Dasty fan. En van de W5 doekjes van de Lidl.

Tazzey
Berichten: 9501
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 23:04

MelissaYM schreef:
Die van Real Techniques is ook top! Helft van de prijs :)


Geen enkele namaak komt in de buurt van de echte. Voor mijn blog heb ik er ontzettend veel getest, ook twee blinde testen, maar je pikt de echte er zo tussen uit. Het is een kleine uitgave maar je doet er lang mee, mits goed onderhouden.

De gele Dasty is een ideale reiniger, ik haal ze bij de Op=op.

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 23:59

Black seed dry oil van kardashian. Een klein drupje nodig en mijn haar zit perfect. Doe ook echt al een aantal maanden met een potje. Vind t veel fijner dan marrocaanse olie!

Marit1995
Berichten: 182
Geregistreerd: 04-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 00:13

Maanlicht schreef:
Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?


Zweer het bij de shampoo die de kapper aanraadde van Keune; oily scalp & hair :j

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 00:19

Tangle teezer: top haarborstel!

Too faced - Better than sex mascara: beste mascara ooit, elke cent waard :j

Tweezerman pincet, allerbeste pincet, even een uitgave maar wederom het geld waard.

Lillith24
Berichten: 467
Geregistreerd: 13-08-15

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 09:40

Lush solid conditioner sugar daddy en de shampoo bar soak and float voor gevoelige hoofdhuid. Die combi werkt voor mijn lange haar fantastisch.

Buffelduke
Berichten: 1192
Geregistreerd: 26-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 10:16

Laurie schreef:
Olaplex en de Steampod met bijbehorende producten <3


Olaplex is erg fijn, gebruik ik ook. En het ruikt ook heerlijk.

De body lotion van rituals vind ik ook heel fijn. Trekt meteen in je huid zonder dat je blijft wrijven tot het ingetrokken is.

Westhof

Berichten: 2902
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 11:09

Voor mezelf:
- Bodylotion van het merk Yes To. Is de enige bodylotion die ik tot nu toe heb gebruikt die écht snel intrekt en geen vies, vet laagje achterlaat.
- Pure oliën tegen pluizig haar.
- Vaporub voor een verstopte neus.

Voor mijn pony:
- Biotex om de staart wit te krijgen.
- Zo'n poetsblokje om haren te verwijderen.
- Leerdoekjes van de Action voor het tuig en mijn rijlaarzen.

Popstra
Berichten: 13714
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 11:12

Maanlicht schreef:
Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?

De witte, ondoorzichtige flessen shampoo van Andrelon helpen mij goed bij jeukende hoofdhuid. Heb er al velen geprobeerd, ook dure van de kapper maar deze werkt echt prima.
Er zit zink in. Je hebt er 1 voor volume en 1 voor glanzend haar. Ik gebruik de laatste altijd.

Tazzey
Berichten: 9501
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 13:35

Wat ik zelf een geniaal product vind zijn de Magic sponsjes die je bij de Vomar kunt kopen. Met die sponsjes krijg je echt ALLE vlekken weg. Ik heb ze tot nu toe enkel nog bij de Vomar gezien. Echt ideaal!

xLoki

Berichten: 3488
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 14:30

Kérastase Dermo Calm shampoo... kost je klauwen met geld, maar de enige shampoo die mijn hoofdhuid rustig houdt! Had het laatst 2 maanden niet gebruikt om te proberen, was drama. Nu weer een week aan het gebruiken en hoofdhuid is weer normaal (niet vet, geen schilfers, geen jeuk). Kost dus wel dik 20,- per flesje :(

StellaMay

Berichten: 520
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 15:08

Maanlicht schreef:
Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?


Ik had altijd hetzelfde probleem als jij, en dan ook nog lang haar dat snel klit en ik gebruik nu Neutral shampoo en conditioner en wil nooit meer wat anders. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:04

Maanlicht schreef:
Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?


Mijn shampoobar van lush vind ik erg fijn! Van 7 dagen per week wassen naar 2/3 keer gegaan en mn haar is amper vet en ruikt ook lekker!

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 08:45

Bedankt voor alle fijne tips! :)

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 16:07

Mars schreef:
Too faced - Better than sex mascara: beste mascara ooit, elke cent waard :j


Zou dat ook voor mij werken, met korte wimpers waarbij tot nu toe geen enkele mascara zichtbaar effect heeft? Want dan hou ik voor eeuwig van je :')

Ania

Berichten: 6101
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 17:40

pimaude schreef:
Maanlicht schreef:
Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?


Mijn shampoobar van lush vind ik erg fijn! Van 7 dagen per week wassen naar 2/3 keer gegaan en mn haar is amper vet en ruikt ook lekker!


Jaa hier ook! Was nog maar 2x per week mijn haar met de lush zeep. Tussendoor wel dryshampoo gebruiken

mystery1980
Berichten: 4221
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 11:06

Maanlicht schreef:
Aussie doet voor mij weinig helaas. Iemand nog een shampoo/conditioner tip voor gevoelige hoofdhuid die snel vet wordt en jeukt?


hier zelfde probleem, smeer mijn hoofdhuid in met cbd crème, heb het geluk dat het vooral bepaalde delen van mijn hoofd zit en gebruik verder wisselend van merk diverse anti roos shampoo's. Dit helpt voor mij primal.