Producten die werken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 19:22

tylando schreef:
Heb donkerbruin gekocht. Ga vanavond eens proberen.


Ik ben benieuwd bij je! Denk dat dat wel mooi staat!


tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 19:31

Hoop t.. brengt wel heel makkelijk aan. Zal zelf wel moeten wennen aangezien ik ze nooit verf ofzo

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 19:35

tylando schreef:
Hoop t.. brengt wel heel makkelijk aan. Zal zelf wel moeten wennen aangezien ik ze nooit verf ofzo


Show me! :P ;-)

san4nie
Berichten: 3543
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 19:37

Ik ga dit topic eens doorspitten opzoek naar anti pluis voor krullen, wat het ook in model houdt.

Vaak wordt het of stijl door de anti klit, of het wordt hard/ stug/ plakkerig als ik er iets in smeer om het in model te houden.

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 20:31

san4nie schreef:
Ik ga dit topic eens doorspitten opzoek naar anti pluis voor krullen, wat het ook in model houdt.

Vaak wordt het of stijl door de anti klit, of het wordt hard/ stug/ plakkerig als ik er iets in smeer om het in model te houden.


Kijk hier eens
[MWS] Curlsys methode/ tips voor krullend haar

Is het al lente?

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 21:24

Eigenlijk gaan deze twee topics over hetzelfde onderwerp.

Roosch

Berichten: 36596
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 21:30

Ik ben vast niet het meest helder nu Jolien, maar welke 2 topics bedoel je?
In het topic over krullend haar heb ik niets te zoeken bijvoorbeeld. Mijn haar krult pas na krulspelden, krultang erbij en 5 bussen haarlak maar dit topic heeft algemene tips die zeker van pas komen.

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 06:42

Nee mijn fout. Ik dacht dat ik in een krullentopic zat.
Vanavond vroeg naar bed.

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:42

Ik ben ook wel benieuwd naar foto’s van wenkbrauwen nu :D

[o]

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:04

Zonder er iets aan gedaan te hebben
Afbeelding

Net het product eraf gehaald (niks bijgetekend oid)
Afbeelding

san4nie
Berichten: 3543
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:14

Storm schreef:
san4nie schreef:
Ik ga dit topic eens doorspitten opzoek naar anti pluis voor krullen, wat het ook in model houdt.

Vaak wordt het of stijl door de anti klit, of het wordt hard/ stug/ plakkerig als ik er iets in smeer om het in model te houden.


Kijk hier eens
[MWS] Curlsys methode/ tips voor krullend haar


Bedankt! Alleen ik ben denk ik wat te makkelijk voor zulke dingen. Wil het gewoon wassen met een niet te dure shampoo en er dan wat in smeren en klaar. :o

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 07:13

Iemand tips voor goede lash mascara die lang blijft zitten zonder panda ogen te creëren?
Mijn ogen tranen snel , maar waterproof mascara blijft op een of andere manier niet goed zitten .

amandananana

Berichten: 4110
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:28

NYX worth the hype! Echt een hele fijne mascara. :)

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 12:01

Ik heb zojuist de maybelline tattoo brow aangebracht maar vind het nog best lastig om het netjes aan te brengen.
Komt misschien ook omdat ik zelf best volle wenkbrauwen heb, en het spul is best stroperig.

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 13:42

NNikki schreef:
Ik heb zojuist de maybelline tattoo brow aangebracht maar vind het nog best lastig om het netjes aan te brengen.
Komt misschien ook omdat ik zelf best volle wenkbrauwen heb, en het spul is best stroperig.


Gewoon er overheen kwakken. :D

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 14:58

tylando schreef:
Iemand tips voor goede lash mascara die lang blijft zitten zonder panda ogen te creëren?
Mijn ogen tranen snel , maar waterproof mascara blijft op een of andere manier niet goed zitten .



Wel iets duurder, maar die van YSL Faux Cils is erg goed! :)

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:02

Suzanne F. schreef:
NNikki schreef:
Ik heb zojuist de maybelline tattoo brow aangebracht maar vind het nog best lastig om het netjes aan te brengen.
Komt misschien ook omdat ik zelf best volle wenkbrauwen heb, en het spul is best stroperig.


Gewoon er overheen kwakken. :D

Het is gelukt, vond het eerst ook heel mooi maar nu na een dag worden ze heel erg oranje..
Denk dus niet dat ik het blijf gebruiken, had heel dom gelijk twee gekocht dus mocht iemand het willen overnemen, stuur me maar pb.

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:04

Heb je de medium bruin of de dark Brown? Want de medium wordt oranje, de dark niet. Hoelang laat je het intrekken? Je kan het gerust een nacht oplaten.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:07

Suzanne F. schreef:
Heb je de medium bruin of de dark Brown? Want de medium wordt oranje, de dark niet. Hoelang laat je het intrekken? Je kan het gerust een nacht oplaten.

Ik heb de dark brown. Heb het drie uurtjes laten intrekken, zal het binnenkort eens een nacht proberen. :j

Roosch

Berichten: 36596
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 15:15

Wat vreemd dat ze oranje worden! Mocht je na het testen een hele nacht er nog vanaf willen, laat het gerust weten!

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:47

Bij mij wordt hij ook oranje (dark brown). Hele nacht nog niet geprobeerd. Surfen overleven ze trouwens ook niet echt :)). Maar dat is nog begrijpelijk zo 2 uur in het zee water. Na m’n vakantie thuis nog maar eens verder proberen.

[o]

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 22:15

Nog even update. Heb het spul er een hele nacht op gehad en toen kwam er een grijs/groene gloed over. Naast nog overgebleven oranje randjes, het was een mooi kleuren trio. Na 2 uurtjes surfen sloeg het overal oranje uit. Het goede nieuws, geen spoortje meer van grijs en groen. Die oranje gloed kreeg ik er niet meer af. Zelfs niet met remover op olie basis. De rest van de vakantie met bruine pommade de oranje gloed proberen te verbergen, wat soms leidde tot angstaanjagende ingekleurde Nikes. Nee, voor mij op vakantie in combi met zon en zee geen optie meer :j

[o]

Roosch

Berichten: 36596
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 22:19

Joh wat zonde! Ik heb het nog niet getest met vakantiemodus aan maar tot nu ben ik er erg blij mee.

Misschien wel een idee voor de carnaval? :))

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 22:33

Hè wat jammer dat carnaval niet zo populair is in het noorden :Y). Ga het nog proberen zonder de zonnige omstandigheden, hopelijk werkt dat wel.

[o]

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 07:54

Ikwashier schreef:
Nog even update. Heb het spul er een hele nacht op gehad en toen kwam er een grijs/groene gloed over. Naast nog overgebleven oranje randjes, het was een mooi kleuren trio. Na 2 uurtjes surfen sloeg het overal oranje uit. Het goede nieuws, geen spoortje meer van grijs en groen. Die oranje gloed kreeg ik er niet meer af. Zelfs niet met remover op olie basis. De rest van de vakantie met bruine pommade de oranje gloed proberen te verbergen, wat soms leidde tot angstaanjagende ingekleurde Nikes. Nee, voor mij op vakantie in combi met zon en zee geen optie meer :j


Haha klinkt super crea!
Die oranje randjes heb ik laatst ook 1 x gehad maar die poets ik zo weg met reinigingslotion.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlackClaw, Everest, Lanoca, QuintyKelly, zivazoef en 45 bezoekers