Producten die werken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-18 10:36

Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van de Aussie volume shampoo en conditioner.

Machtig, ik weet niet wat voor wonder product dit is, maar het is geweldig!

Afbeelding

Ook doet Maybelline Superstay24H Setting spray (setting, geen fixing) donders goed zijn werk.

Ik ben benieuwd welke producten nog meer beloven wat ze zeggen? Kom maar door **\O/**


Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:38

Ik heb er een van Aussie tegen pluizig haar, en op zich werkt hij best prettig, maar man wat ruikt dat spul chemisch en naar kauwgum := Dus toch een ander de volgende keer.

Nugget
All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither, Deep roots are not reached by frost.

Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:30

Ik heb het wimper serum van kruidvat. Kost een tientje. Nu een week of 12 in gebruik en mijn wimpers zijn zeker een cm langer (ja echt!)

Is het al lente?

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-18 17:06

Nirvana_ schreef:
Ik heb er een van Aussie tegen pluizig haar, en op zich werkt hij best prettig, maar man wat ruikt dat spul chemisch en naar kauwgum := Dus toch een ander de volgende keer.

Ow heerlijk die geur. :+:


Storm schreef:
Ik heb het wimper serum van kruidvat. Kost een tientje. Nu een week of 12 in gebruik en mijn wimpers zijn zeker een cm langer (ja echt!)


Daar heb ik ook veel over gehoord! Maar ook dat die overal altijd is uitverkocht.

Hutcherson

Berichten: 7288
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 01:40

Mijn moeder haalt altijd tubes 'curlz' bij de action ofzo. Dat is een wat dikkere creme die je in handdoek droog of droog haar kunt doen en wat wat stroever is. Dit zorgt ervoor dat de pluis minder wordt. Vroeger gebruikte ik loopy.dat werkte perfect en rook heerlijk, maar werd uit de handel gehaald.

Verder doe ik na douchen eerst andrelon perfect krul of iets vergelijkbaars in mn haar. Kam het (ik heb lang haar en nooit klitten) en fohn mijn lok voornamelijk. Dan ff stijltang eriver en rest laat ik drogen. Dan beneden even curlz creme erin en soms nog een spray van schwatzkopf (excuseer mijn spelling) met maroccan oil. Smells nice.

Wildgirl

Berichten: 11655
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 02:16

RoyceMack schreef:
Mijn moeder haalt altijd tubes 'curlz' bij de action ofzo.


En dat werkt dus niet, sterker nog het verzwaart je haar, maakt het vies en 3 uur later ruik je het nog...


Hier werkt de groene aanslagreiniger van de action dan wel weer als een tiet. Op tegels wel te verstaan, niet in je haar.

Rienepien_
Berichten: 973
Geregistreerd: 07-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 16:48

Storm schreef:
Ik heb het wimper serum van kruidvat. Kost een tientje. Nu een week of 12 in gebruik en mijn wimpers zijn zeker een cm langer (ja echt!)


Dat belooft veel moois! Ik heb het serum ongeveer 2 weken geleden gekocht en heb eigenlijk het geduld niet, maar dit geeft de burger moed.

Matheno

Berichten: 7930
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Buitengebied Urk

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 17:11

De syoss volume hairspray!

Haar valt lekker luchtig zonder dat het hard of plakkerig wordt van de lak.

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:07

Ik heb ook hele goede ervaringen met Aussie. Hun droogshampoo werkt ook keigoed. Krijg er zo’n volle bos haar van!

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:11

Ah ja, ik zweer bij Aussie en vind de geur heerlijk <3

En daarnaast werkt bij mij de doodnormale Etos dagcrème als een trein, heerlijk om voor zoiets zo goedkoop uit te zijn :')

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Seventeen
Berichten: 1198
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:14

Oh, de Batiste droogshampoo! <3 Wat een heerlijk product! En de dagcreme van de aldi!

Wijsje
Berichten: 464
Geregistreerd: 06-06-16

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:18

Gootsteenontstopper van de Action, veel goedkoper dan die van HG en heeft hier een flinke verstopping in de keuken opgelost.

faunty

Berichten: 1789
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:20

Batiste droogshampoo
Aussie three minute miraculeuze volume mousse
Hypoallergene dagcreme Etos
En dan de bodyshop butters en handcremes *\o/*

https://equiphysique.com
iedereen, elk paard fit- to-have-fun!
Instructie en revalidatie op maat in de regio west brabant

Caaatje

Berichten: 633
Geregistreerd: 20-02-12

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:34

De gezichtsproducten van Young Living, chemicaliën vrij en mijn gezicht is nog nooit zo rustig geweest :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:47

eenitraM schreef:
Storm schreef:
Ik heb het wimper serum van kruidvat. Kost een tientje. Nu een week of 12 in gebruik en mijn wimpers zijn zeker een cm langer (ja echt!)


Daar heb ik ook veel over gehoord! Maar ook dat die overal altijd is uitverkocht.


https://www.kruidvat.nl/kruidvat-superl ... /p/4041514
Online bestellen :j

MerleSimone

Berichten: 5715
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:49

Die batiste droogshampoo geeft mijn haar een grijs/witte gloed :( De roze die ik had werkte wel goed maar was een klein busje, nu heb ik de bruin/oranje maar die krijg ik niet fatsoenlijk in mn haar. Vet lijkt weg maar t is ook meteen wit :') Iemand tips?

Bij mij werkt de cien dagcrème van Lidl super goed!
En African Black Soap voor je gezicht , ben zo van mn puistjes afgekomen :j

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

Seventeen
Berichten: 1198
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:52

MerleSimone schreef:
Die batiste droogshampoo geeft mijn haar een grijs/witte gloed :( De roze die ik had werkte wel goed maar was een klein busje, nu heb ik de bruin/oranje maar die krijg ik niet fatsoenlijk in mn haar. Vet lijkt weg maar t is ook meteen wit :') Iemand tips?

Bij mij werkt de cien dagcrème van Lidl super goed!
En African Black Soap voor je gezicht , ben zo van mn puistjes afgekomen :j


Ik heb dat ook in het begin, maar ik hou hem nog iets verder van mijn haar af en masseer het vervolgens snel en kort in. De roze is 'Blush' volgensmij, verkopen ze ook nogsteeds. Ben er in de ochtend een minuut mee bezig max. :P

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:09

Olaplex en de Steampod met bijbehorende producten <3

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 07:42

Dasty ontvetter van de Wibra.
Swiffer doet ook echt wat het belooft, zowel de doekjes met de stang als het handdingetje.
Dyson is echt geweldig, nooit meer een andere stofzuiger, de kruimeldief is ook super!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:01

Aussie heb ik ook, vooral het haarschuim voor krullen is briljant! Ik ben al jaren op zoek naar iets dat echt fijn is, maar heb het nu gevonden. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Ik gebruik er nu ook de shampoo en cremespoeling van, maar daar ben ik nog niet van overtuigd. Ik las ergens anders hele positieve reacties over de repair shampoo van de Hema dus die ga ik binnenkort eens proberen.

Oh en de oog make-up remover van de Hema. Dat is de enige waar ik geen huidirritatie van krijg.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:11

De beautyblender. Wel even een uitgave voor een stom sponsje, maar oh, wat is dat ding zn geld waard. Je kunt er alles mee op je gezicht smeren zonder strepen of vlekken.

De Dyson. Weer een uitgave van jewelste, maar oh, ik kan de mijne wel knuffelen. Wat een beest! Zelfs na een vakkundige poging om m te slopen door mn ex, blijft ie braaf zuigen.

De Essence Lash Princess. Enorm gehypet en volkomen terecht. De wimpers van een prinses voor 3 euro. Wie wil dat nou niet?

De blauwe Mr. Proper allesreiniger. Iedereen die bij mij komt wil weten welk middel ik gebruik want oh, wat ruikt het toch zalig.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:20

Ik heb ook eens aussie shampoo geprobeerd tijd geleden en heb deze weer gehaald. Eens even testen :D

01San

Berichten: 18750
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:23

Leuk topic!
Heb hierdoor gelijk die wimper groeier besteld van Kruidvat en de essence last princess, voor dat geld kun je niet tobben.

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:23

Wildgirl schreef:
RoyceMack schreef:
Mijn moeder haalt altijd tubes 'curlz' bij de action ofzo.


En dat werkt dus niet, sterker nog het verzwaart je haar, maakt het vies en 3 uur later ruik je het nog...


Hier werkt de groene aanslagreiniger van de action dan wel weer als een tiet. Op tegels wel te verstaan, niet in je haar.

:') :') :')

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:24

Wildgirl schreef:
RoyceMack schreef:
Mijn moeder haalt altijd tubes 'curlz' bij de action ofzo.


En dat werkt dus niet, sterker nog het verzwaart je haar, maakt het vies en 3 uur later ruik je het nog...


Hier werkt de groene aanslagreiniger van de action dan wel weer als een tiet. Op tegels wel te verstaan, niet in je haar.


En daar ging m'n thee

toevoeging

Ik gebruik nu 2 maanden deze shampoo en conditioner voor mijn pluizige slag/krullen

http://www.hollandandbarrett.nl/shop/pr ... uid=003977

Ties 3/6/2015 <3