Producten die werken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 07:01

Resistance schreef:
Weet iemand hier een product om van gezichtsbeharing af te komen?

Ik heb best wel een snor, en de donshaartjes op m'n wangen enzo zijn bij mij best wel lang. Hierdoor Zit m'n makeup gewoon niet mooi meer, en ik vind het ook gewoon niet heel prettig om te zien als ik van heel dichtbij in de spiegel kijk.

M'n snor scheer ik ( ja echt :') ), maar dan krijg je toch weer kleine stoppeltjes enzo. Dus, wie heeft de gouden tip?


IPL!

Spoiler:
kiekeboe


Suzanne F.

Berichten: 48949
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 07:25

Harsen of lazeren inderdaad als het zo hardnekkig is. Ik ken ook iemand die een verkleurde huid heeft daar. Dus geen haar maar de huid is donker waardoor het zo lijkt. Dat is ook sneu.

Over haargroei en uitval. Ik ben sinds 2 weken vitamine B complex en ijzer aan het slikken en de uitval is duidelijk minder geworden. Het groeien weet ik niet, mijn haar groeit sowieso heel langzaam.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 12:41

Is hier ook iemand bekend met het product ylonn?
Zelf heb ik best wel veel last van een geïrriteerde huid maar ik vind het best wel veel geld om een product op de gok te kopen..

Misschien dat er nog andere producten zijn die helpen?

tammiebels

Berichten: 971
Geregistreerd: 06-07-11

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 12:55

Ja ik, is hetzelfde als avoyd. Werkt echt goed

Déjà Vu (v. Jazz x Havidoff x Aktion), bevallen van Tsunoda B, hengst v. My Blue hors Santiano, 8 mei 2023

Maanlicht

Berichten: 6845
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 17:47

Ik gebruik zelf Avoyd, en die is heel fijn als je hem consequent gebruikt!

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:22

Nico_lette schreef:
Maris schreef:
Maar hoe smeer je dat dan in je haren ? Of meer op je hoofdhuid denk ik ? Dat is toch mega vet ?

Jup op je hoofdhuid dacht ik. In laten trekken en uitspoelen. Het uitspoelen ben je idd echt een tijdje mee bezig maar het werkt wel! Er staan op internet vast nog wel meer manieren om castorolie te gebruiken :)


Dat is inderdaad wel een goede, heb best snel vet haar en heb echt een hekel aan douchen :') Als het er echt heel plakkerig/vettig van word is het misschien niet zo'n goed idee -O-

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:50

de castorolie is binnen hoor! Inderdaad wel heel vet spul.. Duhh t is olie maar toch :')
Ga het binnenkort maar eens proberen.
Ook gelijk shampoo van de tuinen gekocht zonder chemische stoffen er in, zou moeten werken bij haaruitval en voor volume enzo, we gaan het zien :+

Liex

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 10:45

Resistance schreef:
Weet iemand hier een product om van gezichtsbeharing af te komen?

Ik heb best wel een snor, en de donshaartjes op m'n wangen enzo zijn bij mij best wel lang. Hierdoor Zit m'n makeup gewoon niet mooi meer, en ik vind het ook gewoon niet heel prettig om te zien als ik van heel dichtbij in de spiegel kijk.

M'n snor scheer ik ( ja echt :') ), maar dan krijg je toch weer kleine stoppeltjes enzo. Dus, wie heeft de gouden tip?

Oei ik zou toch oppassen met scheren als ik jou was... Ik heb donkere haartjes en als ik niks doe heb ik best een zichtbare snor. Sinds enkele jaren laat ik het harsen, in het begin eens per 8 weken en nu nog maar een paar keer per jaar. Merk echt duidelijk verschil in het terugkomen van de haartjes. Verder is het harsen niet duur en is maar een paar seconden pijnlijk :o

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:02

je kan ook bij de ali een setje kopen dat je zelf kan waxen, ideaal en nog voordeliger

Qimm

Berichten: 15109
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:03

Of gewoon bij de kruidvat...

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:24

Van die strips? Of ook echt pellets die je moet smelten?

Qimm

Berichten: 15109
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:54

Weet ik veel, maar om nou harsbenodigdheden met een vliegtuig naar Nederland te laten komen vind ik nogal wat (en is het ook veilig? in Azië hebben ze niet echt vergelijkbare keur eisen). Vast ook gewoon in Nederland ergens te koop.

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:03

en waar denk je dat de spullen die bij het kruitvat liggen gemaakt zijn?

Qimm

Berichten: 15109
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:19

Ik ga er vanuit dat die iig zijn goedgekeurd voor de europese richtlijnen/veiligheidseisen. Waar ze gemaakt zijn weet ik niet

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Caresse07

Berichten: 9386
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:27

Suzanne F. schreef:
Harsen of lazeren inderdaad als het zo hardnekkig is. Ik ken ook iemand die een verkleurde huid heeft daar. Dus geen haar maar de huid is donker waardoor het zo lijkt. Dat is ook sneu.

Over haargroei en uitval. Ik ben sinds 2 weken vitamine B complex en ijzer aan het slikken en de uitval is duidelijk minder geworden. Het groeien weet ik niet, mijn haar groeit sowieso heel langzaam.


Wat slik jij precies als ik vragen mag? Mijn haar valt ook behoorlijk uit op het moment.
Zal vast ook deels de leeftijd zijn, maar toch....als er iets is waarmee ik het kan tegengaan zou dat toch wel heel fijn zijn :o

Volg je hart, dat klopt.

Ik was een mooie baby, maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:33

*nieuw hier, ik hou van alles wat werkt*

Liex schreef:
Resistance schreef:
Weet iemand hier een product om van gezichtsbeharing af te komen?

Ik heb best wel een snor, en de donshaartjes op m'n wangen enzo zijn bij mij best wel lang. Hierdoor Zit m'n makeup gewoon niet mooi meer, en ik vind het ook gewoon niet heel prettig om te zien als ik van heel dichtbij in de spiegel kijk.

M'n snor scheer ik ( ja echt :') ), maar dan krijg je toch weer kleine stoppeltjes enzo. Dus, wie heeft de gouden tip?

Oei ik zou toch oppassen met scheren als ik jou was... Ik heb donkere haartjes en als ik niks doe heb ik best een zichtbare snor. Sinds enkele jaren laat ik het harsen, in het begin eens per 8 weken en nu nog maar een paar keer per jaar. Merk echt duidelijk verschil in het terugkomen van de haartjes. Verder is het harsen niet duur en is maar een paar seconden pijnlijk :o


Ik kan dus niet tegen harsen, mijn huid is zeer gevoelig en zelfs met speciale hars/wax krijg ik eerst nog weken last van bultjes en pukkeltjes... Heb ik een rode snor in plaats van een zwarte :+

Daarom heb ik een mini tondeuse, ooit bij de Action gekocht. Lijkt wat op een tandenborstel. Daarmee haal ik mijn snor en verdere gezichtsbeharing weg. Zie je niets van, komt niet dik terug of wat dan ook. Ideal...

Zwarte, dikke haartjes trek ik alleen uit met pincet. Maar dat zijn gewoon heksenharen.

Lous

Berichten: 24237
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:41

Die tondeuse, waarbij de Action kan ik die ongeveer vinden?
Dat klinkt wel als het aanschaffen waard, aangezien ik ook met een zeer gevoelig gezichtshuidje zit :o

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:49

Ik denk bij de pincetten, ik heb 'm al jaaaaaren. Nog steeds op dezelfde batterij :') dus weet niet meer precies waar ze lagen. Ik denk dat het een gezichtstondeuse heet.

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-19 14:07

Janine1990 schreef:
Ik denk bij de pincetten, ik heb 'm al jaaaaaren. Nog steeds op dezelfde batterij :') dus weet niet meer precies waar ze lagen. Ik denk dat het een gezichtstondeuse heet.



Ok gebruikte hem altijd voor mijn neushaar :') :') echt topding.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:09

Daar heb je handigere dingen voor he :')

Suzanne F.

Berichten: 48949
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:35

ProudJustify schreef:
Suzanne F. schreef:
Harsen of lazeren inderdaad als het zo hardnekkig is. Ik ken ook iemand die een verkleurde huid heeft daar. Dus geen haar maar de huid is donker waardoor het zo lijkt. Dat is ook sneu.

Over haargroei en uitval. Ik ben sinds 2 weken vitamine B complex en ijzer aan het slikken en de uitval is duidelijk minder geworden. Het groeien weet ik niet, mijn haar groeit sowieso heel langzaam.


Wat slik jij precies als ik vragen mag? Mijn haar valt ook behoorlijk uit op het moment.
Zal vast ook deels de leeftijd zijn, maar toch....als er iets is waarmee ik het kan tegengaan zou dat toch wel heel fijn zijn :o


Gewoon van het Kruidvat, vitamine B complex. En de Ijzertabletten.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Caresse07

Berichten: 9386
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:37

Thnx, ga ik daar eens even kijken van de week :)

Volg je hart, dat klopt.

Ik was een mooie baby, maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 15:17

uggy schreef:
Is hier ook iemand bekend met het product ylonn?
Zelf heb ik best wel veel last van een geïrriteerde huid maar ik vind het best wel veel geld om een product op de gok te kopen..

Misschien dat er nog andere producten zijn die helpen?

Yes ik heb t! Werkt heel goed :)

Never apologize for being yourself

Lous

Berichten: 24237
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 16:54

Janine1990 schreef:
Ik denk bij de pincetten, ik heb 'm al jaaaaaren. Nog steeds op dezelfde batterij :') dus weet niet meer precies waar ze lagen. Ik denk dat het een gezichtstondeuse heet.


Nee helaas, niks gevonden wat er op lijkt. Heb alle verzorgingsvakken gehad. :n

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-19 17:25

Lous schreef:
Janine1990 schreef:
Ik denk bij de pincetten, ik heb 'm al jaaaaaren. Nog steeds op dezelfde batterij :') dus weet niet meer precies waar ze lagen. Ik denk dat het een gezichtstondeuse heet.


Nee helaas, niks gevonden wat er op lijkt. Heb alle verzorgingsvakken gehad. :n


Afbeelding
Zo iets.