Producten die werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qimm

Berichten: 15158
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:41

Ik zie nog niet duidelijk verschil, maar ik verlies bijna geen wimpers meer, dus dat verschil moet binnenkort toch zichtbaar worden :=

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:43

Ik krijg mega droge ogen door het serum, terwijl ik het niet in mijn ogen smeer :roll:
Paar dagen niet gesmeerd, nergens last van, weer 1 nacht opgedaan en weer last van.
Zie wel resultaat dus eigenwijs toch maar smeren :+

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 18:13

Mijn wimpers zijn voller en groeien ook.
Geen last van droge ogen.

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 22:18

Sommige mensen krijgen ook last van een donkere of rode rand waar het serum gesmeerd wordt. Zelf heb ik daar gelukkig geen last van.

DearDarling

Berichten: 891
Geregistreerd: 14-03-09
Woonplaats: somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 23:53

Ethelate schreef:
Ik krijg mega droge ogen door het serum, terwijl ik het niet in mijn ogen smeer :roll:
Paar dagen niet gesmeerd, nergens last van, weer 1 nacht opgedaan en weer last van.
Zie wel resultaat dus eigenwijs toch maar smeren :+


Ik heb hetzelfde, ik doe nu sudocreme op mijn oogleden en dan gaat het prima :o

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 01:06

Urona447 schreef:
Als je de spelvoorwaarden leest lijkt het wel echt te zijn. Ben zeer benieuwd!


Heb je misschien linkje ?
Sorry als ik er overheen lees

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 01:51

briitje schreef:
Urona447 schreef:
Als je de spelvoorwaarden leest lijkt het wel echt te zijn. Ben zeer benieuwd!


Heb je misschien linkje ?
Sorry als ik er overheen lees



https://www.lindanieuws.nl/beautygeheim/doe-mee/
Naar beneden scrollen en dan op actievoorwaarden klikken

Westhof

Berichten: 2902
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 12:09

Heeft iemand ook ervaring met producten van The Body Shop? Ik ben met name geïnteresseerd in de gezichtsreinigers en moisturizers.

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 12:21

Westhof schreef:
Heeft iemand ook ervaring met producten van The Body Shop? Ik ben met name geïnteresseerd in de gezichtsreinigers en moisturizers.


Niet van de body shop, maar ik gebruik gewone avocado of rozenbottelolie als moisturizer. Daar kan je ook je gezicht mee reinigen trouwens.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 12:55

Ik heb een gezichts reiniger van the body shop. Met tea tree. Ik ben er heel er tevreden mee :)

Tazzey
Berichten: 9503
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 13:19

Ik vind de producten van the Body Shop erg prettig, het is vaak wel even zoeken wat voor mijn huid werkt en wat niet maar in de winkel kunnen ze je vaak ook heel goed adviseren.

Westhof

Berichten: 2902
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:34

Ik heb vandaag wat producten van de tea tree-lijn van The Body Shop gekocht. Ben benieuwd wat het voor mijn huid gaat doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 01:13

Westhof schreef:
Heeft iemand ook ervaring met producten van The Body Shop? Ik ben met name geïnteresseerd in de gezichtsreinigers en moisturizers.



Ik koop daar ongeveer alles en heb ook echt heel veel, dus je mag alles vragen! :D Ik heb eigenlijk alleen maar geweldige ervaringen met the body shop. 's Zomers heb ik de Vitamine C moisturizer voor overdag, 's winters de vitamine E moisturizer. Voor 's nachts gebruik ik standaard het vitamine E serum, en als m'n huid 'm flipt ofzo dan gebruik ik de aloe vera nachtcreme.

Ik reinig m'n huid standaard met hun tea tree face wash. :j 's ochtends was ik m'n gezicht graag met hun aloe vera foaming face wash.

Ik heb overigens een best vette huid, maar het enige wat ik daartegen gebruik is die tea tree face wash. Dat vitamine E serum lijkt pure olie en als ik het erop smeer is m'n huid wel even wat vettiger, maar dat trekt volledig in en je ziet heel snel resultaat. :j

Sabini

Berichten: 3209
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:33

tylando schreef:
Mijn wimpers zijn voller en groeien ook.
Geen last van droge ogen.
Same here. Voller én langer. Verder nergens last van. Dus ik ben wel enthousiast over dat wimperserum :j


Waar kopen jullie die Insecto shampoo en conditioner? Over de grens in Duitsland zag ik ze voor 3,99 euro per stuk. Maar wellicht zijn ze ook bij Action of Op=Op Shop te koop o.i.d.?

mies_dummy

Berichten: 712
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:45

Resistance schreef:
Westhof schreef:
Heeft iemand ook ervaring met producten van The Body Shop? Ik ben met name geïnteresseerd in de gezichtsreinigers en moisturizers.



Ik koop daar ongeveer alles en heb ook echt heel veel, dus je mag alles vragen! :D Ik heb eigenlijk alleen maar geweldige ervaringen met the body shop. 's Zomers heb ik de Vitamine C moisturizer voor overdag, 's winters de vitamine E moisturizer. Voor 's nachts gebruik ik standaard het vitamine E serum, en als m'n huid 'm flipt ofzo dan gebruik ik de aloe vera nachtcreme.

Ik reinig m'n huid standaard met hun tea tree face wash. :j 's ochtends was ik m'n gezicht graag met hun aloe vera foaming face wash.

Ik heb overigens een best vette huid, maar het enige wat ik daartegen gebruik is die tea tree face wash. Dat vitamine E serum lijkt pure olie en als ik het erop smeer is m'n huid wel even wat vettiger, maar dat trekt volledig in en je ziet heel snel resultaat. :j



Hoe vind je de prijsverhouding als ik vragen mag? Ik schrok namelijk wel een beetje van de prijs maar als je weinig nodig hebt dan valt dat natuurlijke wel weer mee.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:58

Citaat:
Waar kopen jullie die Insecto shampoo en conditioner? Over de grens in Duitsland zag ik ze voor 3,99 euro per stuk. Maar wellicht zijn ze ook bij Action of Op=Op Shop te koop o.i.d.?


Ik heb de Inecto (die bedoel je toch?) shampoo en conditioner bij de action gehaald voor ik dacht 1,80 per fles

Matheno

Berichten: 7941
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 10:29

Ik snap niet dat iedereen zo lyrisch is over die Inecto shampoo.
Mijn haar wordt er echt stro van. Als ik de conditioner dan ook nog gebruik dan wordt het slap futloos stro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 10:54

mies_dummy schreef:
Resistance schreef:


Ik koop daar ongeveer alles en heb ook echt heel veel, dus je mag alles vragen! :D Ik heb eigenlijk alleen maar geweldige ervaringen met the body shop. 's Zomers heb ik de Vitamine C moisturizer voor overdag, 's winters de vitamine E moisturizer. Voor 's nachts gebruik ik standaard het vitamine E serum, en als m'n huid 'm flipt ofzo dan gebruik ik de aloe vera nachtcreme.

Ik reinig m'n huid standaard met hun tea tree face wash. :j 's ochtends was ik m'n gezicht graag met hun aloe vera foaming face wash.

Ik heb overigens een best vette huid, maar het enige wat ik daartegen gebruik is die tea tree face wash. Dat vitamine E serum lijkt pure olie en als ik het erop smeer is m'n huid wel even wat vettiger, maar dat trekt volledig in en je ziet heel snel resultaat. :j



Hoe vind je de prijsverhouding als ik vragen mag? Ik schrok namelijk wel een beetje van de prijs maar als je weinig nodig hebt dan valt dat natuurlijke wel weer mee.


Prijs lijkt duur, maar voor het resultaat vind ik het een goede prijs. :j Daarbij wacht ik meestal tot acties en aanbiedingen als ik iets wil, zodat ik voordeliger uit ben. :)

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:12

Matheno schreef:
Ik snap niet dat iedereen zo lyrisch is over die Inecto shampoo.
Mijn haar wordt er echt stro van. Als ik de conditioner dan ook nog gebruik dan wordt het slap futloos stro.

Dat vond ik van de Aussie Shampoo, na paar keer gebruik had ik sneeuw op mijn schouders en mijn haar zag er beroerd uit :+
Met Inecto nog geen ervaring.
Het is toch heel persoonlijk qua huidtype wat werkt.

Tazzey
Berichten: 9503
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:34

Matheno schreef:
Ik snap niet dat iedereen zo lyrisch is over die Inecto shampoo.
Mijn haar wordt er echt stro van. Als ik de conditioner dan ook nog gebruik dan wordt het slap futloos stro.

Ik ben er ook niet van onder de indruk. Na het wassen is het een bos dor stro en zo statisch als maar kan.

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 13:02

Ik kom er ook haast niet doorheen na het wassen. Het wordt heel droog. Maar het wordt daarentegen ook niet snel vet. Kan nu 3 dgn zonder wassen en dat lukt met andere shampoos niet. De conditioner heft dat weer op dus die gebruik ik niet. Tangle teezer draait overuren.

callass

Berichten: 226
Geregistreerd: 03-10-13

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:07

Ik volg al een tijdje ook de cocos shampoo gekocht. Het voelt droog na het wassen conditioner erin kamt makkelijk door. Ik merk wel het deel van mijn haar wat geverfd is stug is maar natuurlijke haar gladder en beter aanvoelt.

Wat ik kan aanbevelen zijn de sugar bears haarvitamine. Werken echt super! Altijd handen vol haar eruit onder de douche als wel erna dat je denkt hoe kan het dat je nog haar op je hoofd hebt. Ik gebruik ze nu 1,5 maand en zo goed als geen haarverlies meer. Heb het idee dat mijn haar sneller groeit maar dat kan ik ook willen denken :=

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 14:11

callass schreef:
Ik volg al een tijdje ook de cocos shampoo gekocht. Het voelt droog na het wassen conditioner erin kamt makkelijk door. Ik merk wel het deel van mijn haar wat geverfd is stug is maar natuurlijke haar gladder en beter aanvoelt.

Wat ik kan aanbevelen zijn de sugar bears haarvitamine. Werken echt super! Altijd handen vol haar eruit onder de douche als wel erna dat je denkt hoe kan het dat je nog haar op je hoofd hebt. Ik gebruik ze nu 1,5 maand en zo goed als geen haarverlies meer. Heb het idee dat mijn haar sneller groeit maar dat kan ik ook willen denken :=


Die werken niet, en 1,5 maand terug was de winterperiode. Swinters verlies je altijd meer haar. Dat is eeeuh, normaal :+

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:22

Heeft iemand nog ervaring met goede voetcremes?
Ik heb snel veel eelt/kloven en smeer al iedere avond m’n voeten in maar toch blijven ze super droog.

callass

Berichten: 226
Geregistreerd: 03-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:30

eenitraM schreef:
callass schreef:
Ik volg al een tijdje ook de cocos shampoo gekocht. Het voelt droog na het wassen conditioner erin kamt makkelijk door. Ik merk wel het deel van mijn haar wat geverfd is stug is maar natuurlijke haar gladder en beter aanvoelt.

Wat ik kan aanbevelen zijn de sugar bears haarvitamine. Werken echt super! Altijd handen vol haar eruit onder de douche als wel erna dat je denkt hoe kan het dat je nog haar op je hoofd hebt. Ik gebruik ze nu 1,5 maand en zo goed als geen haarverlies meer. Heb het idee dat mijn haar sneller groeit maar dat kan ik ook willen denken :=


Die werken niet, en 1,5 maand terug was de winterperiode. Swinters verlies je altijd meer haar. Dat is eeeuh, normaal :+




Uhh ik heb dat altijd niet alleen de winterperiode ik kom ook niet uit een ei :+ bij mij werken ze dus wel