Goede rijschool rotterdam

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Goede rijschool rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 21:22

Hoihoi! :)

Ook ik mag eraan gaan geloven; rijles! Ik heb het geluk dat mijn ouders als mijn broer, zus en ik ons diploma haalden, ons rijles cadeau gaven ipv een reisje, dus die kans grijp ik met beide handen aan! :)

Echter heb ik geen idee waar ik rijles moet nemen. Op google wordt alles als "het beste" aangeprezen, en de topics op bokt erover zijn weer van jaren terug, dus ik zie even door de bomen het bos niet meer.


Dus, wie heeft de gouden tip? :) Wat is de beste autorijschool in [naam]? :)


xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 21:30

Ik heb bij WOLF gelest. Helaas ga ik die niet aanprijzen, ik werd onzeker gemaakt door de druk die zij er achter hebben gezet; volkomen onterecht. Gelukkig gaven zij wel hun fouten toe en heb ik mijn pakket geld terug gekregen.

Ik ben toen naar Piet gegaan bij Zuid West Nederland. Hier heb ik mijn vertrouwen terug gekregen, plezier terug gehad en ben ik uiteindelijk in één keer geslaagd.

In april 2017 met enige spoed een goede auto gekocht (1e aankoop was gelijk miskoop) en vandaag is hij door de APK en zit er bijna 10.000km bij :D Geen boetes trouwens :')

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Area51
Berichten: 793
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 21:32

https://www.autorijschoolburks.nl

Deze. Zit niet in Rotterdam, komt er wel.
Geeft rustig les, prettige sfeer, niet ongeduldig, gezellig mee kletsen als je dat leuk vindt maar als je ff je dag niet hebt is gewoon stil rijden ook helemaal goed. Ik had altijd zin in Mn rijlessen :D (en veel mensen uit mijn omgeving hadden dat zodra de nieuwigheid eraf was echt niet meer).
Het online systeem van je eigen les in plannen is ook echt heel handig, lekker flexibel.


_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: Goede rijschool rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 21:40

Zelf ook via wolf gehaald maar geen aanrader inderdaad wat een drama pff, veel van m’n vrienden in deze regio zaten bij hers en waren allemaal tevreden en in 1x gehaald

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

WillemYntJee
Berichten: 6300
Geregistreerd: 16-02-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: Goede rijschool rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 08:56

Ik weet niet aan welke kant van Rotterdam je zit, maar ik kan piet van rijschool animo uit capelle zeker aanbevelen! Fijne manier van lesgeven, niet op examen als je t toch eigenlijk nog niet kunt halen en gewoon heel gezellig!

Droomster

Berichten: 2354
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: R'kerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:49

Ik heb echt heel fijn les gehad van Didac Rijschool.

Ben begonnen bij de beste in mijn regio (ridderkerk), volgens een officiele website. Met een pakket enkel een jaar rondjes gereden en amper wat geleerd. Dankzij overstap naar Didac Rijschool had ik echter binnen enkel weken een stuk meer zelfvertrouwen, meer kennis en kon beter handelen. Je moet wel van directe feedback houden! Maar dat werkte voor mij perfect. Had mijn rijbewijs in 1 keer binnen :)

Dit is de facebook van de rijschool. Daar zijn de contact gegevens ook op te vinden & lopende acties. Hij rijdt in de wijde omgeving van Rotterdam trouwens!

https://www.facebook.com/didacrijschool/

[Edit: Wat ik dus wil zeggen. Ga alsjeblieft niet googlen op zogenaamd de beste rijschool of hoogste slagingspercentages. Maar ga liever op iemand zijn persoonlijke aanbevelingen af! ]
Laatst bijgewerkt door Droomster op 02-02-18 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Sometimes tears say all there is to say.

Boheme

Berichten: 2101
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Re: Goede rijschool rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:54

Mijn zoon zit sinds kort bij Jansen autorijschool, en moet zeggen dat bevalt super. Hij is net als mij een stressbommetje maar hij vind het super en heeft dus nergens last van.

[o]

Dawson123

Berichten: 309
Geregistreerd: 03-08-12

Re: Goede rijschool rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:57

Rijschool Hillegersberg!!!! Weet niet of hij nog plek heeft maar echt heeeeel fijn. Instructeur is heel rustig en duidelijk en heeft hoogste slagingspercentage +:)+

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Goede rijschool rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 12:10

Ik ben bij all in solo gegaan. Die huren mensen in met eigen bedrijfjes. Nu had ik les bij ronald agatz hij had een eigen rijschool. Hoe die heet geen idee. Hele fijne man legt alles duidelijk uit neemt de tijd doe je er langer over prima geen probleem stresst niet om 5 min langer. Inparkeren stressen? Hij wacht net zo lang tot je er klaar voor bent de rest wacht wel zegt die weet niet of die het nog doet maar zeker aanrader!! In 1x behaald

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 14:02

Ik heb veel verschillende rijscholen gehad en vaak gezakt. Uiteindelijk bij Wolf gekomen en daar meteen een fijn gevoel bij. Toen ook eindelijk geslaagd.
Lees hier ook negatieve ervaringen er mee en die deel ik dus helemaal niet.

All in Solo (en anderen bedrijven die zo werken) raad ik af. Juist omdat ze zelf anderen inhuren vind ik dat de kwaliteit niet gegarandeerd kan worden. Heb het twee maal via hen geprobeerd (dus ook twee verschillende instructeurs) en het niveau van de lessen kon echt niet tippen aan dat van Wolf.

Succes met je keuze!

Anoniem

Re: Goede rijschool rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 14:10

En wat vindt men van rijschool de Haan? :)

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Goede rijschool rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 14:14

En dat is het dus je moet gewoon proef lessen aan vragen en gaan waar jij beste bij voelt. Zoveel mensen zoveel meningen zoveel gevoel. Is niet allemaal zelfde als hoe jij het zou ervaren

xsensibel

Berichten: 1461
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Re: Goede rijschool rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 14:32

Ik heb bij Avanti gelest! Fijne rijschool en fijne begeleiding :)

❥ Esprit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:19

Het is de anwb geworden! :) Zat ook een mooie deal bij dat je het examen enzo gratis krijgt. Net mijn eerste proefrijles gehad, en het ging heel goed! :) Ik mocht ook al koppelen enzo. Ik reed in het begin nog wat teveel rechts, maar dat trok snel bij. Fijne instructeur, dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen. M'n advies is 30 rijlessen. :)

Anoniem

Re: Goede rijschool rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 15:06

Ik zou als ik jou was een paar proeflessen nemen bij verschillende rijscholen voordat je begint met lessen en een pakket koopt. Ik heb een tijdje les gehad van een man die nogal onaardig was en die mijn vertrouwen rondom autorijden ook behoorlijk de grond in stampte. Ik kon niks goed doen, vrouwen konden niet autorijden en hij weigerde zelfs na 10 lessen nog om mij een theoriepakket te geven of te oefenen op zaken waar ik onzeker over was. Had in die 10 lessen al 10 keer door de binnenstad van Utrecht gereden maar nog maar een keertje over de snelweg, waardoor ik dat super eng vond.

Toen een paar jaar later gaan lessen bij een kerel die me super op mijn gemak stelde, me goed hielp en tips gaf. Kon lekker met hem lachen en banketstaaf maar hij kon het wel tegen me zeggen als ik me gewoon aan het aanstellen was. De stijl van lesgeven moet zo erg aansluiten op jouw persoonlijke wensen, ik weet dat mijn zusje bijvoorbeeld niet zo goed om kon gaan met de directe stijl van mijn instructeur, die had meer rust nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 12:21

Inmiddels 2 lessen gehad, en wil even zeggen dat de ANWB echt geweldig is! :) Hele fijne, geduldige instructeur, en ik ga hartstikke goed. Je wordt wel meteen in het diepe gegooid (nooit tegen je zin of als het niet verantwoordelijk is); eerste les al helemaal zelf schakelen en gasgeven, en tweede les al de snelweg op. Maar het gaat allemaal hartstikke goed! :) Hij zegt altijd: we doen het eerst samen, er kan niets gebeuren. En als het daarna goed gaat mag ik het alleen doen. Op deze manier leer ik eerst de auto en de pedalen kennen, zodat dat automatisch gaat. Daarna ga ik pas leren kijken, zodat ik niet meer aan die pedalen hoef te denken.

Heel fijn, ik kan het iedereen aanraden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Nicje87 en 13 bezoekers