Mensen met Tinder sprookjes ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Mensen met Tinder sprookjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 00:30

hoi bokkers,

volgens mij is het alweer een paar jaar geleden sinds ik bokt heb gebruikt dus ik ben niet meer zeker wat waar thuis hoort maar ik denk dat ik hier wel goed zit.

In Mei 2017 leerde ik hem kennen via Tinder. Een supematch die onverwachts kwam maar best wel aangenaam :o alles klikte zo ontzettend goed! na enkele weken vroeg hij me dan eindelijk op date. iets gaan drinken, wat gaan eten en daarna naar de bios. De avond ging zo fantastish goed dat ik na de film besloot om recht met hem mee naar huis te gaan. (Even vermelden dat ik nog nooit een relatie had gehad en dus ook nog maagd was op 20 jarige leeftijd _O- daar dank ik dan weer de paarden voor natuurlijk :') )

Uiteraard de volgende ochtend en de dagen die volgde was ik dan ook ontzettend bang dat ik , 1; een fout had gemaakt om met hem mee te gaan en 2; dat ik nooit meer van hem zou horen/zien. maar niks was minder waar. 3 dagen later spraken we weer af en sinds dat moment waren we elk weekend bij elkaar. In september gingen we al meteen 12 dagen op vakantie samen en ook dat was magisch. in November zijn we dan gaan samen wonen. Want snel gaan is precies wel ons ding _O- Ondertussen ben ik nog steeds super gelukkig met hem en die eerste ruzie blijft zich maar verstoppen (Ik wacht op de bubbel die gaat springen maar dit sprookje blijft maar duren). Ik vraag me echter af of hier nog zo een toffe tinder koppels zitten :D want nou ja stiekem zoek je toch altijd hoop dat het mooie liedje altijd blijft duren!

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Mensen met Tinder sprookjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:36

Aah wat lief en wat fijn dat het zo goed tussen jullie gaat!

Ik ken mijn vriend ook via Tinder. Zijn nu een jaar samen en krijgen in april de sleutel van onze (koop)woning :)!

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 00:40

JorisDy schreef:
Aah wat lief en wat fijn dat het zo goed tussen jullie gaat!

Ik ken mijn vriend ook via Tinder. Zijn nu een jaar samen en krijgen in april de sleutel van onze (koop)woning :)!


ik kan niet wachten tot het weer Mei is en ik ook eindelijk kan zeggen dat we een jaartje samen zijn. ik vind dat mensen het dan precies altijd iets serieuzer nemen dan als je zegt "wij zijn X maanden samen" :') Fijn om te horen dat het bij jullie ook goed gaat! alvast heel veel succes in jullie huisje!

Stampeltje
Berichten: 387
Geregistreerd: 18-05-15

Re: Mensen met Tinder sprookjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:52

Mijn beste vriendin kent haar vriend ook via tinder en ook daar zijn de samenwoonplannen in de maak!

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 00:56

Stampeltje schreef:
Mijn beste vriendin kent haar vriend ook via tinder en ook daar zijn de samenwoonplannen in de maak!


aaah hoe lief! zo fijn om te horen :) ik wens ze alvast veel succes

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Mensen met Tinder sprookjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:06

Ik ken wel mensen die elkaar van tinder kennen toen het nog een normale date app was. Tegenwoordig moet je ver zoeken voor een leukerd hahaha.

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 01:17

Zonnetje81 schreef:
Ik ken wel mensen die elkaar van tinder kennen toen het nog een normale date app was. Tegenwoordig moet je ver zoeken voor een leukerd hahaha.


ik heb eentje ne zeldzame gevonden geloof ik :') heb inderdaad genoeg andere tinder matches gehad

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: Mensen met Tinder sprookjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:20

Ik heb mijn vriend ook via tinder ontmoet en inmiddels alweer meer dan 2 jaar samen :D

Leuk voor jullie allemaal ook <3

absque_dubio

Berichten: 7847
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Mensen met Tinder sprookjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:46

Hier ook al een jaar gelukkig met mijn tinderliefde. En ja, ik zat ook meer voor de grap en vermaak erop. :=
Vanaf dag 1 eigenlijk niet meer bij hem weggegaan (ondanks dat hij 60km van mijn werk en paard woont, oftewel veel reizen dagelijks!) en al vrij snel ook m'n kat naar hem verhuisd. Na enkele maanden toch maar eens m'n huurhuis opgezegd, want daar kwam ik hooguit 2x per maand even snel. Wij hopen ons dit jaar te verloven. :D
Het is dus zeker mogelijk. :+:

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:53

Hier ook gelukkig dankzij tinder :D

Ik zat in een akelige breakup met mijn ex die vreemdging en heb toen tinder aangemaakt om te kijken hoeveel profielen ik kon tegenkomen van hem. (die avond éindelijk officieel uit elkaar gegaan)

En toen kreeg ik een dag later een berichtje van een vent die me totaal niet aansprak van de foto en ik was natuurlijk totaal niet er mee bezig.. Maar hij was de eerste die een bericht stuurde voor mij ipv 'hey leuke foto' of 'hey wat zoek je hier'

Raakten in gesprek en 3 weken later toen ik het echt niet meer kon afhouden hebben we voor de eerste keer afgesproken, hij is kok en heeft toen heerlijk voor me gekookt. En wat was hij knáp in het echt.. en nóg grappiger..

Nog geen maand daarna waren we officieel een setje, afgelopen december waren we een jaar samen en straks in april wonen we een jaar samen.. (snel gegaan.. Maar zo'n goed gevoel dat we er gewoon voor zijn gegaan.)

Ondanks dat het dus echt puur begon als een afleiding voor mij, niks romantisch of sexueels, klikte het zo enorm goed. Faith in men restored <3

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 01:53

absque_dubio schreef:
Hier ook al een jaar gelukkig met mijn tinderliefde. En ja, ik zat ook meer voor de grap en vermaak erop. :=
Vanaf dag 1 eigenlijk niet meer bij hem weggegaan (ondanks dat hij 60km van mijn werk en paard woont, oftewel veel reizen dagelijks!) en al vrij snel ook m'n kat naar hem verhuisd. Na enkele maanden toch maar eens m'n huurhuis opgezegd, want daar kwam ik hooguit 2x per maand even snel. Wij hopen ons dit jaar te verloven. :D
Het is dus zeker mogelijk. :+:


droomt weg over mogelijke verlovingen <3 zo blij voor jullie! mijn grootste droom is altijd trouwen geweest en ik hoop echt dat dit hem word! alvast veel succes toe gewenst

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 01:55

Dimphyl schreef:
Hier ook gelukkig dankzij tinder :D

Ik zat in een akelige breakup met mijn ex die vreemdging en heb toen tinder aangemaakt om te kijken hoeveel profielen ik kon tegenkomen van hem. (die avond éindelijk officieel uit elkaar gegaan)

En toen kreeg ik een dag later een berichtje van een vent die me totaal niet aansprak van de foto en ik was natuurlijk totaal niet er mee bezig.. Maar hij was de eerste die een bericht stuurde voor mij ipv 'hey leuke foto' of 'hey wat zoek je hier'

Raakten in gesprek en 3 weken later toen ik het echt niet meer kon afhouden hebben we voor de eerste keer afgesproken, hij is kok en heeft toen heerlijk voor me gekookt. En wat was hij knáp in het echt.. en nóg grappiger..

Nog geen maand daarna waren we officieel een setje, afgelopen december waren we een jaar samen en straks in april wonen we een jaar samen.. (snel gegaan.. Maar zo'n goed gevoel dat we er gewoon voor zijn gegaan.)

Ondanks dat het dus echt puur begon als een afleiding voor mij, niks romantisch of sexueels, klikte het zo enorm goed. Faith in men restored <3





zuchhhtttt wat kan liefde mooi zijn soms! en hoe dingen toch altijd gebeuren om een reden...

Desty schreef:
Ik heb mijn vriend ook via tinder ontmoet en inmiddels alweer meer dan 2 jaar samen :D

Leuk voor jullie allemaal ook <3



ooh proficiat!! hoop dat er nog vele jaren bijkomen!

hafjelinger

Berichten: 4375
Geregistreerd: 02-02-08
Woonplaats: Utrecht

Re: Mensen met Tinder sprookjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 02:13

Aah leuk hahaha

Ik ben twee keer 'geslaagd' via Tinder. Eerste relatie duurde 1 jaar en 8 maanden, en nu al 8 maanden samen met mijn huidige vriend :D Dat ik in nu Australië zit en hij in Barcelona (beiden voor studie, plannen waren al gemaakt voordat we elkaar kenden) maakt het niet makkelijker maar het gaat echt super. Hij is met kerst en oud&nieuw ook 3 weken naar Australië gekomen voor mij :D

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 02:14

hafjelinger schreef:
Aah leuk hahaha

Ik ben twee keer 'geslaagd' via Tinder. Eerste relatie duurde 1 jaar en 8 maanden, en nu al 8 maanden samen met mijn huidige vriend :D Dat ik in nu Australië zit en hij in Barcelona (beiden voor studie, plannen waren al gemaakt voordat we elkaar kenden) maakt het niet makkelijker maar het gaat echt super. Hij is met kerst en oud&nieuw ook 3 weken naar Australië gekomen voor mij :D


oh wauw das wel een heel eindje verder ! :D super dat het toch zo goed gaat tussen jullie!

Anoniem

Re: Mensen met Tinder sprookjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 02:19

Wat leuk dat het zo goed gaat! :D


Ik heb ook een jongen leren kennen via Tinder, nu iets meer dan een jaar geleden. We hebben geen relatie, maar het is wel hartstikke gezellig als we elkaar zien, en we zien ook alleen elkaar. :) Ik zie wel waar dat eindigt. In het verleden hebben we zo onze downs gehad (ik had eerst wat moeite met het geen relatie dingetje), maar nu is het sinds de zomervakantie eigenlijk hartstikke goed. :) Gewoon fijn.

Mri

Berichten: 15308
Geregistreerd: 01-12-04

Re: Mensen met Tinder sprookjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 02:32

Hier bijna 2 jaar samen met mijn Tinder liefje. Vanaf moment 1 was het goed en met 2 weken had hij mijn huissleutel en sliep hij 3-4 nachten per week bij mij. Na een maamd of 3 sliep hij 6 nachten per week bij mij en na 5 maanden woonde hij op papier ook bij mij <3

Het klikt enorm! We hebben afgelooen april samen een nieuwbouw huis gekocht en gaan 16-2 (dan zijj we 2 jr+1dag samen) een geregistreerd partnerschap aan.
Hij wil niet trouwen maar voor evr nageslacht willen we wel alles goed geregeld hebben.
2018 wordt ons jaar! Oplevering huis, geregistreerd partnerschap en wie weet wat ons nog meer brengt!

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 02:34

Resistance schreef:
Wat leuk dat het zo goed gaat! :D


Ik heb ook een jongen leren kennen via Tinder, nu iets meer dan een jaar geleden. We hebben geen relatie, maar het is wel hartstikke gezellig als we elkaar zien, en we zien ook alleen elkaar. :) Ik zie wel waar dat eindigt. In het verleden hebben we zo onze downs gehad (ik had eerst wat moeite met het geen relatie dingetje), maar nu is het sinds de zomervakantie eigenlijk hartstikke goed. :) Gewoon fijn.


tof dat het zo gezellig is tussen jullie! wie weet word het toch ooit wat meer en zelfs als dat niet zo is hou je er zeker een mooie vriendschap aan over!! succes ! laat je ons weten moest het toch iets worden ?

Mri schreef:
Hier bijna 2 jaar samen met mijn Tinder liefje. Vanaf moment 1 was het goed en met 2 weken had hij mijn huissleutel en sliep hij 3-4 nachten per week bij mij. Na een maamd of 3 sliep hij 6 nachten per week bij mij en na 5 maanden woonde hij op papier ook bij mij <3

Het klikt enorm! We hebben afgelooen april samen een nieuwbouw huis gekocht en gaan 16-2 (dan zijj we 2 jr+1dag samen) een geregistreerd partnerschap aan.
Hij wil niet trouwen maar voor evr nageslacht willen we wel alles goed geregeld hebben.
2018 wordt ons jaar! Oplevering huis, geregistreerd partnerschap en wie weet wat ons nog meer brengt!


Tinder koppels gaan precies snel vooruit als ik het hier zo lees :') zoveel te beter dat alles goed gaat! ik denk dat het met Tinder er op of eronder is, ofwel gaat het super goed en vlot ofwel word het niks

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Re: Mensen met Tinder sprookjes ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 06:23

Er is al een tinder topic :)

Maar om on topic te blijven, ik heb mijn nu inmiddels man ook leren kennen via tinder. Anderhalf jaar geleden onze eerste date in IJsland gehad waar we elkaar dus gematched hadden. (Ik werkte in IJsland eb hij was op vakantie.) daarna elkaar twee maanden niet gezien en toen als tweede date op vakantie gegaan voor een week. Sindsdien zijn we eigenlijk altijd wel samen geweest, gaan samenwonen vorig jaar juni. Afgelopen december getrouwd, hier hadden we liever nog even mee gewacht, maar omdat hij in Amerika woont hebben we weinig keus.

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 06:50

Ik ken mijne ook via Tinder, al zat ik er echt maar eens in paar maanden op om tegen verveling te swipen. Gelukkig was m’n insta er aan gekoppeld en via insta weer m’n Snapchat dus heeft die toch de stoute schoenen aan getrokken en een berichtje gestuurd. Eerste maanden hield ik het wat af en was het gewoon vriendschappelijk maar na een tijdje toch ingestemd met een date en nu zijn we super gelukkig samen. April gaan we samenwonen, we wilden eigenlijk kopen maar wachten nu toch tot hij in december zn grote bonus krijgt van paar ton zodat we gelijk een droomhuis kunnen kopen en jaar erop trouwen als alles goed blijft gaan. <3 blijft nog steeds allemaal heel onwerkelijk voelen omdat ik ook echt totaal niet serieus op zoek was :')

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:24

Hier ook via Tinder. Nu al bijna 3 jaar samen!

Ik was student en hij officier in opleiding bij Defensie. Ik had er zeker m'n vooroordelen bij, want die jongens staan er hier om bekend je het 'kasteel' (hun kazerne is het kasteel van Breda) te willen laten zien na een avondje stappen. Dus veel verschillende schatjes in hetzelfde stadje haha. Ook hij vroeg me tijdens de date of ik het kasteel wilde zien, waarbij ik dacht oh nee! Bleek een hele lieve/leuke jongen en na een kleine maand ben ik toch eens meegeweest naar het kasteel, was best leuk! Haha.

Ondertussen wonen we alweer 1.5 jaar samen in ons eigen huisje :o

Many
Berichten: 8275
Geregistreerd: 30-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:26

Hier ook Tinderverkering! Wij zijn nu ruim twee jaar samen en zijn na ongeveer een jaar gaan samenwonen. Leuk om de verhalen van anderen te lezen, want in mijn omgeving is iedereen nog altijd verbaasd als ik vertel dat we elkaar tegen het lijf zijn geTinderd. :))

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:29

Hier leef ik ook nog steeds in een sprookje :+:

Ik vond tinder vooral leuk leedvermaak en had niet verwacht er een serieuze relatie aan over ge houden. Eerlijk gezet zat ik er de laatste dagen nauwelijks meer op en stond ik op het punt om de app te verwijderen. Ik kreeg een bericht van iemand anders en dacht dan swipe ik ook even. Ik had een nieuwe match maar...hij had 1 ‘wel aardige foto’ met hele mooie ogen maar verder vond ik het niet zoveel. Hij had wel een leuk profiel dus hij kreeg het voordeel van de twijfel maar ik heb hem niet aangesproken, gelukkig hij mij wel :))

Op woensdag spraken we elkaar voor het eerst dn het was een geweldig gesprek tot 2 uur s nachts ondanks dat we allebei vroeg naar bed wilden... het was vanaf minuut 1 goed; spontaan, gezellig, herkenbaar en eigenlijk wilde ik hem het liefst de volgende dag al zien. Dat had ik nog nooit gehad :+ op vrijdag was ik jarig en zong hij een liedje in voor me. En op zondag hebben we elkaar voor het eerst gezien. Waar ik stiekem bang was dat het tegen zou vallen na zulke leuke gesprekken was het geweldig. Toen hij de kroeg binnen kwam lopen was ik aangenaam verrast wat voor leuke jongen er binnen kwam lopen en onze avond was meteen gezellig :D

Uiteindelijk kregen we op 4 november 2017 iets (hebben we later met terugwerkende kracht besloten :+) en inmiddels hebben we al zoveel mooie momenten gedeeld en zijn we net terug van een vakantie in Gambia. :+: we zijn ook al helemaal geïntegreerd in elkaars familie en ik hoop dat hij niet meer weg gaat <3

Nooit verwacht een geweldige vent via Tinder te ontmoeten maar wat ben ik blij <3

Goof

Berichten: 28775
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:36

Hier ook een tindersprookje.
Ik zag een man op tinder met een waanzinnige glimlach en dacht meteen 'die wil ik!'. En kennelijk dacht hij hetzelfde. De dag dat we een match waren hebben we de hele dag zitten appen. De volgende dag hebben we afgesproken en een terrasje gepakt. Ik wist toen al dat het hem was. Drie dagen later nogmaals afgesproken en toen is hij mee naar huis gegaan en nooit meer weg gegaan. Hij is enkel nog in zijn oude huis geweest om alles op te halen en verhuizen naar mij.
Inmiddels zijn we zo'n 2,5 jaar verder en kunnen we een leven zonder elkaar echt niet meer voorstellen.

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:54

Ik heb mijn vriend ook leren kennen via Tinder. Inmiddels zijn we 2,5 jaar samen. Vorig jaar hebben we samen een huis gekocht en we hebben ook samen een super leuk hondje lopen haha.
Ik ben super gelukkig in ieder geval <3 <3

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 10:20

:+ :D Ik heb een "tinderbaby" twee jaar is ze ondertussen en we zijn nog steeds samen.