Woonwijk Hemelrijken, Eindhoven. Iemand bekend?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Woonwijk Hemelrijken, Eindhoven. Iemand bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 20:23

Hallo allemaal,

vandaag heb ik me in een opwelling ingeschreven voor een cursus voetreflexologie (deel 1 van 4).
Net de informatie toegestuurd gekregen, en hierin staat dat je bij het gebouw zelf kan parkeren aan 1,60 per uur. Vind ik toch wel wat aangezien het dagen zijn van 10u00 tot 17u00.
Nu geeft de cursus zelf al aan dat je kan parkeren in de woonwijk Hemelrijken in Eindhoven, ligt blijkbaar op loopafstand. Ik ben zeer goed bekend met de winkelstraat van Eindhoven maar daar stopt het ook.

Zijn er bokkers die in Eindhoven wonen-werken of bekend zijn en me misschien wat tips kunnen geven? Bv. een straat waar ik kan parkeren, dan kan ik uitzoeken hoe ik tot het gebouw kan wandelen en hoeveel tijd ik moet rekken om tot daar te wandelen.

Andere opties zijn altijd welkom!
Meer info over de precieze straat van de cursus kan via PB..

Dank je wel!


Mondy

Berichten: 11820
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Woonwijk Hemelrijken, Eindhoven. Iemand bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:13

Ik weet niet waar je precies moet zijn en of je een stukje wil lopen. Maar je hebt ook parkeerplekken bij het Strijps bultje (zwaanstraat dacht ik) ik weet niet zeker of die nog steeds gratis is.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:04

http://www.prettigparkeren.nl

Ideaal! Ik heb nog zelden meegemaakt dat het niet klopte.

Kwa wandel tijd. Mijn ervaring is dat google maps wandel tijd redelijk accuraat schat op afstanden onder de 30 minuten. Tel er eventueel 5 a 10 minuten bij op, en dan zit je altijd wel goed toch?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Kimmie

Berichten: 754
Geregistreerd: 12-02-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Woonwijk Hemelrijken, Eindhoven. Iemand bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:22

Hemelrijken parkeer ik altijd als ik de stad in ga. Ideaal en altijd wel plek.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Woonwijk Hemelrijken, Eindhoven. Iemand bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-18 17:05

Dank je! Ik ga straks zeker eens kijken naar die website!

Kimmie, heb je een specifieke straat die je altijd probeert of gewoon hoppa waar plaats is?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Babsiej, Brandje_04, cabochon1, Eleeke, eva1969, Herfstblad, III, Jet, Kieffertje, LilChar, LisaaSophie, lovemaylo, Maaaarije, mireilledons, Muga, nafkedemi, nobility, Renkle, sterregoud, thequeensmum, wisja en 192 bezoekers