Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Yonker

Berichten: 13501
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 16:04

Hahaha die discussie is hier volgens mij al vaker gevoerd, ieder zijn ding :D
Ik heb sinds gisteren geen date meer maar een vriend :o

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 16:04

Aah leuk yonker!

Hhilde

Berichten: 7436
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 16:14

Wat leuk Yonker! Geniet ervan :D

But like everything I've ever known, you dissapear one day
So I spend my whole life hiding my heart away

LilChar

Berichten: 1253
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 16:18

Jeej gefeliciteerd wat leuk zeg!

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 17:31

Ahh leuk yonker!

When nothing goes right,

go left.

Berdien

Berichten: 64501
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 17:56

Wat leuk Yonker!

Mijn ouders zijn gelukkig niet zo bekrompen dat alleen ‘partners’ mee mogen eten :D Als ik het leuk heb met iemand is hij welkom, vinden ze alleen maar gezellig.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 18:20

Mijn ouders zouden het niet snappen.. Vragen ook nooit naar mijn date leven. Dus dat is idd een verschil met hoe ze erin staan

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 19:05

Ik weet niet wat mijn ouders zouden vinden. Volgens mij is het wel echt iets van deze tijd en zouden zij het dus gewoon zien als relatie. Maar ik zou met een scharrel/FWB nooit bij m'n ouders gaan eten. Juist het familie ontmoeten, mee naar ouders, verjaardagen enzo is voor mij hetgene wat het verschil is tussen een scharrel en een relatie.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 19:33

Oeh wat leuk Yonker, gefeliciteerd! *\o/*

Mijn vriend komt hier zo weer, ben weer thuis van vriendinnenweekend en hij wilde perse komen en samen slapen, ondanks dat ik morgen vroege dienst heb en we ook alleenmaar samen slapen <3

You can't have a positive life and a negative mind.

Yonker

Berichten: 13501
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:45

Thanks meiden :D voelt wel beetje gek weer na zo’n lange tijd _O-

Haha mijn ouders zouden ook gelijk denken dat het een relatie is en zouden het principe scharrel niet snappen _O-

Yvanka wat lief van hem <3

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:54

Yonker schreef:
Hahaha die discussie is hier volgens mij al vaker gevoerd, ieder zijn ding :D
Ik heb sinds gisteren geen date meer maar een vriend :o


Nice!! :D

Sure_lee

Berichten: 10384
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 21:37

Gefeliciteerd Yonker!

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 21:54

Yonker super fijn!! Gefeliciteerd!

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 22:56

Gefeliciteerd Yonker! Super leuk!

lonniejj

Berichten: 2907
Geregistreerd: 23-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 08:24

Gefeliciteerd Yonker! Wat onwijs leuk!

Ik lees ondertussen rustig mee hier. Mijn date en ik hebben nog steeds veel contact, maar door mijn werk moeten we nu een tijdje overbruggen met whatsapp en videobellen. Gelukkig gaat het onwijs goed en hebben we vlak voor mijn vertrek besloten beide tinder te verwijderen en het echt een kans te geven.
Heel spannend zo! :))

I've tried so hard to keep you safe... Romy 15-06-'92 / 02-08-'12 ;(


SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 09:35

In die fase zit ik ook. Ik noem het serieus daten :') Gewoon kijken wat het brengt. Rustig an en de tijd nemen.

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 09:42

Spannend hoor allemaal!

Die date van vorige week heeft me wel aan het denken gezet, ivm het kinder verhaal.. Hij had dus 2 kinderen en ik ben er nu echt wel 100% over uit dat iemand met kinderen voor mij niks gaat zijn.. Niet voor een serieuze relatie tenminste. Ik liet het altijd nog een beetje in het midden, maar ik zie het gewoon echt niet gebeuren. Het idee dat je dan ineens aan schoolvakanties vastzit, in de weekenden rekening moet houden met sport/hobby's van de kinderen, niet spontaan de deur uit kan als ze er zijn. Allemaal redenen waarom ik niet voor kinderen kies, waarom zou ik ze dan wel van een ander willen?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37224
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 09:49

Leuk al die verhalen te lezen. :j Lijkt erop dat best veel beetje tot rust gekomen zijn en of nu gewoon naamloos genieten of aan de opbouw zijn naar een "echte" relatie.

Kinderen die iemand al heeft, pff lastige hangt denk ik ook vn de leeftijd af van de kinderen. Hoe snel zijn ze zelfstandig. Een relatie op lat basis is misschien ook nog een optie. Als kinderen deels bij de moeder zijn zou vakantie buiten schoolvakanties toch ook kunnen. Maar voor mij geen idee of ik dat echt lekker had gevonden.

Meenemen naar ouders enz. Ik ben gewoon gestopt met er iets van vinden in hoe of wat. Geeft idd wel eens nou ja wel eens vaak verwarring. Ongeveer iedereen weet zeker je hebt een relatie al denken wij daar anders over. _O- zijn maar gestopt met verdedigen of uitleg. Zinloos. :') maakt ook niks uit welke naam eraan hangt.

Maar ouders van gv, die ontmoette ik voor mij volledig onverwachts nadat we twee keer iets waren drinken na het festival. Op de sportschool, o ships kom ik daar niets vermoedend binnen zit de hele tafel daar vol met oa zijn ouders. %) was eeh wat apart zeg maar. Daarna volgde vrij rap collegas van hem vrienden enz. Gv wilde op gegeven moment wel keer mee naar mijn vader. Met honden en zijn hond (fijne binnenkomer) liep naar een van de planten en ging daar vrolijk tegen staan plassen oeps. En mijn zus ontmoet vlak voor overlijden van mijn zwager en rest van mijn (beetje gestoorde :)) verderweg ) tantes en ooms die al bleven uithoren en zo op crematie van mijn zwager. Ook een fijne locatie zeg maar voor een stel aartsnieuwsierige uithorende vooral dames. :P

Zo doet iedereen het op zijn eigen manier, belangrijkste is in goed overleg en met beider plezier en goedkeuring toch.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 09:53

Relaxed kinderen hebben een grote invloed op het leven van hun ouders en diens partners. Als jij het niet op kunt brengen dan moet je het vooral niet doen.

Er is niks frusterender dan een partner die niet voor je kinderen gaat. Iemand die je kinderen eigenlijk buiten beschouwing wil laten kan nooit een echt goede partner zijn voor een alleenstaande ouder.

En ik vind het niet eerlijk tegenover de kinderen. Dus inderdaad, ga dan niet voor iemand met kinderen :)

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 09:56

Leeftijd van de kinderen verschilt zeker, maar in mijn leeftijdscategorie heb ik met een beetje pech nog kinderen in de luiers :+ Met een beetje geluk zijn het al pubers, maar of dat nou geluk is :') Daarbij, als ik soms hoor wat vaders aan alimentatie moeten betalen :wow: Hoeveel ruimte is er dan nog om samen leuke dingen te doen? Ik vind dat gewoon wel belangrijk :j

Idd Sophie, ik denk ook dat hierdoor de twijfel bij laatste date zat. Hij heeft er meerdere keren naar gevraagd, hoe ik het vond en ik liet het steeds een beetje in het midden. Zijn kinderen waren 5 en 10 :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-10-18 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37224
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 09:57

Dat is heel goed vragen hoe en wat en je twijfels ook op tafel leggen. Wie weet valt het mee kwa allimentatie, tijd enz, en maak je je nu zorgen om misschien niks. Alleen vragen en er over praten geeft duidelijkheid

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 10:02

karuna schreef:
Dat is heel goed vragen hoe en wat en je twijfels ook op tafel leggen. Wie weet valt het mee kwa allimentatie, tijd enz, en maak je je nu zorgen om misschien niks. Alleen vragen en er over praten geeft duidelijkheid


Ik vraag idd wel vrij diep door hierin, vinden ze soms ook vervelend trouwens :')

Maar date van laatst had ze bijna 50% en ging in de zomer graag met ze kamperen, nou, daar lagen onze interesses toch niet bepaald op 1 lijn :')

capopjekop

Berichten: 30644
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 10:03

Vergeet de ex bitches niet. Vaak gaat het goed maar vaak ook met ruzie uit elkaar. Ga dan maar eens normaal communiceren met ex. Dat gaat hier in de toekomst ook nog een hele uitdaging worden.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 10:06

Pcies, mijn vriendin heeft hiermee zoveel ellende gehad :+ Ik had ook eens een match met man met 3 kinderen van 2 vrouwen, dat vond ik sowieso teveel van het goede :')

Yonker

Berichten: 13501
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 10:08

Relaxed schreef:
Leeftijd van de kinderen verschilt zeker, maar in mijn leeftijdscategorie heb ik met een beetje pech nog kinderen in de luiers :+ Met een beetje geluk zijn het al pubers, maar of dat nou geluk is :') Daarbij, als ik soms hoor wat vaders aan alimentatie moeten betalen :wow: Hoeveel ruimte is er dan nog om samen leuke dingen te doen? Ik vind dat gewoon wel belangrijk :j

Idd Sophie, ik denk ook dat hierdoor de twijfel bij laatste date zat. Hij heeft er meerdere keren naar gevraagd, hoe ik het vond en ik liet het steeds een beetje in het midden. Zijn kinderen waren 5 en 10 :+


Tja als jij er al zo in staat, dan zou ik idd nooit kiezen voor een partner met kinderen. Niet echt eerlijk tegenover de partner en tegenover de kinderen. Jij ziet het als een last, ik zou als man zijnde nooit een relatie aangaan met iemand die de kinderen als last ziet. Zolang je er goed over communiceert en eerlijk bent is het helemaal prima lijkt mij :)

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, Ann, BingBot, ChanelR, Chinas, Gee, gerlienke, hagelslag, Huni, IASCrawler, Malle_meid, ManonGrr, Poety, rien10, ryukapple, StonedRomy, Xanthippe, YandexBot en 134 bezoekers