Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hhilde

Berichten: 7440
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 01:14

sabine1979 schreef:
Wie weet er nog een goede datingapp?
Ik heb die maf van de week geblokkeerd op watssapp, kreeg allemaal verwijten naar mijn hoofd geslingerd, dat hij wel wist dat ik een ander had, dat ik bezig was om mijn ex terug te krijgen, dat ik weer op badoo zat, hij wou me vrijdag uitnodigen _O- , we zouden contact houden maar meneer begon een dag erna alweer te smeken en te vragen waarom _-:( ik moest normaal doen met mijn zielig gedoe _O- _O- _O- dikke blokkkkk gekregen
Ja en dan heb ik hem van Facebook verwijderd, krijg je een half uur later een vriendschapsverzoek _O-
Heb hem gezegd dat hij bij de efteling moet gaan solliciteren, hier ook een dikke blok gekregen _O-
Daar ben ik nu gelukkig helemaal vanaf :D

Klinkt idd als een gekkie :P

xLeoniee schreef:
Hier was het erg leuk vanavond :))

Jeeeej *\o/* Viel het mee ondanks de zenuwen?

Leuk LC :D

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:21

Heb toch maar even met hem gesproken. Hij wou weten waarom ik geen klik voelde. Ik ben al niet zo goed met woorden :') . Maarja, geen klik voelen is geen klik voelen. Daar is helaas geen knopje voor die je om kan zetten ofzo. Hij begreep het wel maar vind het erg jammer.

We houden voor nu even afstand en misschien is een vriendschap mogelijk. Hij is namelijk wel het type jongen die ik graag als goeie maat zie :)

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:29

Iemand die je zo stalkt en beschuldigt van alles zie jij als 'goede maat' voor een mogelijke vriendschap?

Klinkt goed LC!

Vertel Leonie!

Gisteravond was het precies twee maand geleden dat Flynn overleed, dus ik heb de hele avond met waterige oogjes tegen hem aangehangen. Samen gegeten, actiefilm gekeken en vooral niet te hard aan Flynn gedacht. Was wel een fijne afleiding.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:31

Berdien schreef:
Iemand die je zo stalkt en beschuldigt van alles zie jij als 'goede maat' voor een mogelijke vriendschap?

Klinkt goed LC!

Vertel Leonie!

Gisteravond was het precies twee maand geleden dat Flynn overleed, dus ik heb de hele avond met waterige oogjes tegen hem aangehangen. Samen gegeten, actiefilm gekeken en vooral niet te hard aan Flynn gedacht. Was wel een fijne afleiding.


Hoezo stalken en beschuldigd? Waar haal je dat vandaan? >;)
Hij heeft 1x gezegd dat hij met me wil praten omdat hij wilde weten waarom ik het niet zie zitten, en hij heeft me nooit beschuldigd...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:51

Ik denk dat Berdien je verwart met een andere bokker die gestalkt wordt?

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:52

Haaa sorry het is nog vroeg Y;( Ik verwarde je inderdaad met iemand anders.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:54

Fijn dat je troost hebt gevonden bij hem Berdien!

Hier zie ik date morgen weer, en heb echt wel kriebels merk ik := zin om hem te zien!

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 09:54

Cayenne schreef:
Ik denk dat Berdien je verwart met een andere bokker die gestalkt wordt?


Denk het ja :')

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 10:34

Fijn Berdien :)

Pepper: goed gedaan, denk ik. Gevoel is niet iets wat je kunt sturen idd.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 12:57

Sabine, sommige mensen _-:( Beter kwijt dan rijk, lekker blokkeren haha.

Pepper, goed dat je het hebt uitgelegd! Is wel jammer voor hem maar meer kan je er ook niet aan doen.

LC, klinkt goed geniet ervan!

Berdien, fijn dat alles weer ok is voor nu :D . Doordat er geen label aan zit ben je nu niet bang om het ineens kwijt te zijn? Dat heb ik nu wel een beetje met spierbundelman, dat de één het eerder 'zat' is dan de ander. Of ik ben bang dat ik wel ineens echt gevoelens ga krijgen. Voelt voor mij wel eens beetje als spelen met vuur. Hoewel ik het grootendeels van de tijd ook gewoon kan rationaliseren, we hebben het gezellig met elkaar en that's it.

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 13:02

Linda_Fleur schreef:
Berdien, fijn dat alles weer ok is voor nu :D . Doordat er geen label aan zit ben je nu niet bang om het ineens kwijt te zijn? Dat heb ik nu wel een beetje met spierbundelman, dat de één het eerder 'zat' is dan de ander. Of ik ben bang dat ik wel ineens echt gevoelens ga krijgen. Voelt voor mij wel eens beetje als spelen met vuur. Hoewel ik het grootendeels van de tijd ook gewoon kan rationaliseren, we hebben het gezellig met elkaar en that's it.



Ik wil even inhaken op dit stuk, omdat ik mezelf hier echt in herken.
Ik dacht het ook te kunnen rationaliseren, dat we het gezellig hadden en dat dat het was.
Maar ik kreeg toch wel echt gevoelens. :')

En het "stoppen" ermee is nog verdomd lastig. Ik had er eigenlijk wel een punt achter gezet, maar alles kwijtraken doet wel echt pijn.
En bij hem ook en ondanks dat we beide niet verliefd zijn (waarin ik dus wel gevoelens aan het ontwikkelen ben en hij niet met 100% zekerheid kan zeggen wat hij precies wil met mij), weten we ook dat we elkaars steun, gezelschap, vriendschap niet willen missen eigenlijk.

Heel lastig.

Ik dacht het los van elkaar te kunnen zien, maar blijkbaar is het toch meestal wel waar: Er krijgt altijd iemand gevoelens en dan wordt het een lastigere situatie.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 13:16

Dat herken ik ook Fem, bij mijn FWB waren het geen verliefde gevoelens, maar het contact was me wel heel dierbaar.. Toen hij afstandelijker werd vond ik dat echt niet tof en best moeilijk. Nadeel van FWB is gewoon dat de weg naar een ander open ligt en dat het dan zomaar afgelopen kan zijn.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 13:34

Lijkt me echt lastig... maar het zou dan ook echt niks voor mij zijn := Ik zou denk ik ook snel gevoelens creëren voor iemand...

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 13:36

Dit is exact waarom ik geen fwb wil. Vind het afschuwelijk..

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 13:39

Fwb heb ik ook ooit geprobeerd. Maar geeft alleen maar onrust en onduidelijkheid vind ik. Nooit meer dus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 13:43

Het zou ook echt niks voor mij wezen... vind het knap als andere mensen dat wel kunnen. Het lijkt mij echt heel erg ingewikkeld vooral.

Ik was jullie kwijt, maar kom weer gezellig meelezen en wat reageren. Zie dat Tinder nog helemaal niks verandert is qua goede verhalen, verwarrende verhalen en rare types!

Vriendlief en ik zijn alweer bijna 2 jaar samen en hebben het ondertussen over trouwen gehad. Vond het altijd de grootste onzin, maar we hadden pas een bruiloft en toen dacht ik alleen maar.. dit wil ik ook *\o/*

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:27

Idinn, wat mooi!

Fwben gaat me nu vrij goed af, maar loopt nog maar 4 weken/1 ontmoeting per week ongeveer

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:54

Ja ondanks dat je weet dat de gevoelens niet echt zijn, geen vlinders raak je toch gehecht aan die persoon. Zoals nu heb ik al 1,5 dag geen contact met hem, komt dus wel vaker voor dat we een dagje overslaan. Nu neem ik zelf ook even niet het initiatief maar zet je wel aan het denken, zou hij verder gegaan zijn? Of het gezellig hebben met iemand anders? Zijn wel onzekere gedachtes, terwijl je weet dat dit ook niet eeuwig is.

Zinzi_jewel

Berichten: 8803
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:08

En precies daarom begin ik nooit meer aan een FWB .
Als t op alle fronten klikt ,zoals ik had
Mag t wel exclusief zijn . Dan hoef je nog steeds niet 24/7 aan elkaar vast te plakken.
Zoiets als een eigen leven bestaat ook nog he

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:36

Ik moet even een fantastische conversatie kwijt hahaha...

Had iemand op Tinder en ik zei tegen hem dat hij een beetje op Clark Kent (superman) leek, sexy met een beetje nerd. Zijn reactie: wow, die zag ik kryptoniet aankomen.

Ik vind het echt super leuk als een gesprek op die manier begint haha :')

Verder morgen derde date met een andere tinderman :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:26

Heerlijke reactie! :D :')

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:33

Mooie reactie Tanya :D

Hier werkt de FWB constructie wel. We hadden wel wat gedoe, maar dat ging niet zozeer om het wel/niet exclusief zijn maar over wel/niet eerlijk zijn over bepaalde dingen. Ik ben ook niet verliefd op hem. Ik mag hem graag, vind hem leuk maar ben niet verliefd. Mag ook niet van mezelf :P want dat maakt het onnodig complex.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:35

Heerlijk Tanya _O- daar hou ik ook wel van!!

Maar kan je verliefdheid wel tegenhouden??? Dat overkomt je min of meer toch ook?? Tenminste dat is zoals ik het ervaar. Zou wel willen dat ik het tegen kon houden tot ik zeker ervan ben dat het ook echt wat leuks wordt, maar helaas _O- kan iemand mij dat leren? :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:52

Ik kan dat wel.. mijn fwb zat in de schuldsanering en ik merkte al vrij snel dat hij een drama met geld was.. dat is voor mij een echte no go..

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:53

Ik kan verliefdheid echt niet tegen houden. Ja, krampachtig en dan ga ik heel stom doen. Mezelf onrustig maken enzo.

Ik ben heel blij als ik dat gevoel weer gewoon eens de vrije loop mag geven ;)