Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
listiglistje

Berichten: 14398
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 11:50

Cer schreef:
ja nou ja ik vind mezelf dan nog anders een soort van onbeleefd... :') te sneu gewoon ..

Heb je gelijk aan LL :j
helaas heeft ie mn telnr, maar dat kan ook geblokkeerd worden natuurijk

Alles blokkeren bij zo'n gast :7 en heel blij zijn dat het feest niet door gaat :Y)

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:27

lieveli schreef:
Ik wil meedoen met 'we zijn er bijna'.


Dat hebbrn mijn ouders gewoon echt gedaan, 2 jaar geleden :')

Is het al lente?

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:36

Ik schrik soms wel van leeftijden. Is iemand even oud maar toch een oude kop :brr: Laatste relatie was een stuk jonger, die daarvoor 1 jaar ouder. Op zich maakt leeftijd mij niet uit, zolang niet te extreem. Vandaag werd ik de hemel ingeprezen door een winkeleigenaar, bijna even oud als mijn vader... -O- Ieuw!

En cer, hij kan en mag het best jammer vinden natuurlijk. Maar van een drammer zou ik af knappen.

When nothing goes right,

go left.

Wendy15

Berichten: 11077
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:43

Mn opa en oma gingen ook elk jaar paar maanden met de camper op pad. Fantastisch haha

Ik dacht vroeger dat ik voor aaaalllltijd bij mn eerste vriendje zou blijven :')

Meeting!! :):) :):) :):)

Geen date plannen hier. Saai alles. Ik heb nog hoop voor koningsdag en bevrijdingsdag feestjes enzo :')

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:47

Misschien is dat idd wat ik ook voor ogen had Wendy! En waarschijnlijk daarom ook nu nog niet aan de man..:P

Wat lijkt me dat heerlijk, om als oudje ook nog zo van het leven te kunnen genieten. Weet niet of ik per se eerder met pensioen zou willen, maar wellicht al wel minder werken. Maar als je nu je oude dag goed regelt moet het makkelijk kunnen. En ook een beetje geluk hebben me de gezondheid waarin je oud wordt.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:53

Storm schreef:
lieveli schreef:
Ik wil meedoen met 'we zijn er bijna'.


Dat hebbrn mijn ouders gewoon echt gedaan, 2 jaar geleden :')


Hilarisch!

En verder, nee in een ideale wereld zat ik nu niet thuis 'mijn hand op te houden' bij mijn man. Maar het leven is niet maakbaar en ik denk dat iedereen in dit topic dat ook ervaren heeft.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:58

Jibbel schreef:
Misschien is dat idd wat ik ook voor ogen had Wendy! En waarschijnlijk daarom ook nu nog niet aan de man..:P

Wat lijkt me dat heerlijk, om als oudje ook nog zo van het leven te kunnen genieten. Weet niet of ik per se eerder met pensioen zou willen, maar wellicht al wel minder werken. Maar als je nu je oude dag goed regelt moet het makkelijk kunnen. En ook een beetje geluk hebben me de gezondheid waarin je oud wordt.
Precies, mijn grootouders in Italië zijn beide in de 80 inmiddels. Opa heeft nog steeds de juwelierszaak, al zit ie vandaag de dag meer buiten op zijn stoel onder de parasol, dan dat ie m'n tante in de winkel helpt. Oma brengt nog steeds trouw iedere middag zijn lunch, beste wandeling tussen al die heuvels. Om vervolgens dan naar haar vriendinnen te gaan, kletsen/kapper/mani-pedicure/drankje/ijsje en zo gaat dat door tot een uur of 8. Dan lopen ze samen naar huis, of ploffen ergens in het dorp/bij familie neer.

Heerlijk leven hebben die twee, ik teken d'r voor :D

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:00

Super hoor Ailil :j

Bij ons in de familie zit dementie..
Zolang ik niet op mn ouwe dag in in onderbroek over de A12 loop te dwalen, ben ik al bij.. Denk ik :? Als ik dat nog weet tzt >;)
Laatst bijgewerkt door Cer op 23-04-18 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:00

Ailill schreef:
Jibbel schreef:
Misschien is dat idd wat ik ook voor ogen had Wendy! En waarschijnlijk daarom ook nu nog niet aan de man..:P

Wat lijkt me dat heerlijk, om als oudje ook nog zo van het leven te kunnen genieten. Weet niet of ik per se eerder met pensioen zou willen, maar wellicht al wel minder werken. Maar als je nu je oude dag goed regelt moet het makkelijk kunnen. En ook een beetje geluk hebben me de gezondheid waarin je oud wordt.
Precies, mijn grootouders in Italië zijn beide in de 80 inmiddels. Opa heeft nog steeds de juwelierszaak, al zit ie vandaag de dag meer buiten op zijn stoel onder de parasol, dan dat ie m'n tante in de winkel helpt. Oma brengt nog steeds trouw iedere middag zijn lunch, beste wandeling tussen al die heuvels. Om vervolgens dan naar haar vriendinnen te gaan, kletsen/kapper/mani-pedicure/drankje/ijsje en zo gaat dat door tot een uur of 8. Dan lopen ze samen naar huis, of ploffen ergens in het dorp/bij familie neer.

Heerlijk leven hebben die twee, ik teken d'r voor :D


Fantastisch! <3

When nothing goes right,

go left.

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:01

Ik mis het werken ook niet hoor. Mooi weer? Baby in de babyhouder en we gaan naar het strand. Hele dag garnalen happen bij de zeilclub.

Ik wil enkel werken zodat ik dan geen dure aankopen meer hoef te overleggen.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:03

Cer schreef:
Super hoor Ailil :j

Bij ons in de familie zit dementie..
Zolang ik niet op mn ouwe dag in in onderbroek over de A12 loop te dwalen, ben ik al bij.. Denk ik :? Als ik dat nog weet tzt >;)
:D

Dat lijkt me heftig, zeker als het je familieleden betreft. Betreft het een erfelijke variant?

Hier wel ervaring mee, al is dat omdat ik als vrijwilliger werk, morgen weer de 75+ bingo :D Verder weinig ziektes, de meeste worden (gezond) oud, gelukkig.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:04

Rytir schreef:
Ailill schreef:
Precies, mijn grootouders in Italië zijn beide in de 80 inmiddels. Opa heeft nog steeds de juwelierszaak, al zit ie vandaag de dag meer buiten op zijn stoel onder de parasol, dan dat ie m'n tante in de winkel helpt. Oma brengt nog steeds trouw iedere middag zijn lunch, beste wandeling tussen al die heuvels. Om vervolgens dan naar haar vriendinnen te gaan, kletsen/kapper/mani-pedicure/drankje/ijsje en zo gaat dat door tot een uur of 8. Dan lopen ze samen naar huis, of ploffen ergens in het dorp/bij familie neer.

Heerlijk leven hebben die twee, ik teken d'r voor :D


Fantastisch! <3
Die twee zijn echt mijn voorbeeld. Beide echt geleefd, hoop meegemaakt en toch al ruim 60 jaar bij elkaar :D

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:06

Nou als je de 90 passeert én binnen nu en aanzienlijke tijd een partner hebt, kan je het nog voor elkaar krijgen :j

Ik wordt er altijd heel melancholiek van, als je van die ouwe mensjes over straat ziet schuifelen, hand in hand.. lijkt me fantastisch :j
En ja, ze kunnen elkaar natuurijk ook de week ervoor bij de bingo ontmoet hebben, dat weet je dan niet :P

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:09

Cer schreef:
Nou als je de 90 passeert én binnen nu en aanzienlijke tijd een partner hebt, kan je het nog voor elkaar krijgen :j

Ik wordt er altijd heel melancholiek van, als je van die ouwe mensjes over straat ziet schuifelen, hand in hand.. lijkt me fantastisch :j
En ja, ze kunnen elkaar natuurijk ook de week ervoor bij de bingo ontmoet hebben, dat weet je dan niet :P
Haha, zou zomaar kunnen. Ik liep qua daten wat vast, gaf sommigen te weinig aandacht en anderen juist te veel. Besloten alles even te laten en binnen een paar weken opeens 3 dates in de planning staan :')

Klopt, herkenbaar. Ik krijg soms een brok in m'n keel, daarna altijd een gigantische grijns en bedenk me hoe die mensen op elkaar ingespeeld zijn, geweldig :D

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:11

Cer schreef:
Nou als je de 90 passeert én binnen nu en aanzienlijke tijd een partner hebt, kan je het nog voor elkaar krijgen :j

Ik wordt er altijd heel melancholiek van, als je van die ouwe mensjes over straat ziet schuifelen, hand in hand.. lijkt me fantastisch :j
En ja, ze kunnen elkaar natuurijk ook de week ervoor bij de bingo ontmoet hebben, dat weet je dan niet :P


Idd zo leuk om te zien! Ik vraag mij wel eens af of deze generatie dat uberhaupt wel kan. Ook bij die mensen zal het niet altijd rozengeur en maneschijn zijn geweest. Tegenwoordig wordt een relatie best snel opgegeven. Al moet ik wel bekennen dat ik zelf door dat gevoel ' niet te snel opgeven' ook wel langer in een relatie ben blijven hangen dan helemaal goed voor mij was.

When nothing goes right,

go left.

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:15

Nou, om eerlijk te zijn... ik ken heeeeel veel koppels waarvan ik denk "kap er asjeblieft mee"..
waar ik nooit in een million years mee zou willen ruilen.. :n onhebbelijk katgedrag en er is altijd wel 1 ergens niet blij mee.. werkelijk echt :')
Maar ja, Tiny en Lau zijn ook gelukkig, denk ik dan maar ...


Maar het zal wel met financiele onafhankelijkheid te maken kunnen hebben ofzo?

Overigens had Raymond Groenendijk nog een heel goed stuk in zn nieuwe show over scheiden en kinderen... (heeft hier niks mee te maken, maar wel over te snel opgeven in een relatie...oh dus toch wel relevant :D )

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:19

Rytir schreef:
Cer schreef:
Nou als je de 90 passeert én binnen nu en aanzienlijke tijd een partner hebt, kan je het nog voor elkaar krijgen :j

Ik wordt er altijd heel melancholiek van, als je van die ouwe mensjes over straat ziet schuifelen, hand in hand.. lijkt me fantastisch :j
En ja, ze kunnen elkaar natuurijk ook de week ervoor bij de bingo ontmoet hebben, dat weet je dan niet :P


Idd zo leuk om te zien! Ik vraag mij wel eens af of deze generatie dat uberhaupt wel kan. Ook bij die mensen zal het niet altijd rozengeur en maneschijn zijn geweest. Tegenwoordig wordt een relatie best snel opgegeven. Al moet ik wel bekennen dat ik zelf door dat gevoel ' niet te snel opgeven' ook wel langer in een relatie ben blijven hangen dan helemaal goed voor mij was.
Ik denk het eerlijk gezegd niet, althans niet meer zo 'makkelijk' als, inmiddels, 2 generaties terug. Opa en oma kennen elkaar vanuit het dorp, althans er liggen 2 dorpen tussen. In die tijd kwam je meestal niet verder dan 3 dorpen verderop, dan is de keuze natuurlijk best beperkt.

Neem dan ook het feit dat vrijwel alles digitaal is, de wereld is veel toegankelijker geworden, opties te over en alles is vervangbaar. Dat vormt een generatie, wat denk ik geen goede ontwikkeling is.

Herkenbaar, te lang in een relatie blijven, omdat je al zolang samen bent, is niet gezond. Het is denk ik een combi van bovenstaand, wat het vandaag de dag moeilijk(er) maakt.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:21

Cer schreef:
Nou, om eerlijk te zijn... ik ken heeeeel veel koppels waarvan ik denk "kap er asjeblieft mee"..
waar ik nooit in een million years mee zou willen ruilen.. :n onhebbelijk katgedrag en er is altijd wel 1 ergens niet blij mee.. werkelijk echt :')
Maar ja, Tiny en Lau zijn ook gelukkig, denk ik dan maar ...


Maar het zal wel met financiele onafhankelijkheid te maken kunnen hebben ofzo?

Overigens had Raymond Groenendijk nog een heel goed stuk in zn nieuwe show over scheiden en kinderen... (heeft hier niks mee te maken, maar wel over te snel opgeven in een relatie...oh dus toch wel relevant :D )
Ik begreep dat ook nooit, waarom bij elkaar blijven als je zoveel ruzie hebt, niets goed gaat, altijd wel ergens drama om is. Totdat ik zelf in zo'n relatie zat :')

Juist daardoor nu toch wat meer terughoudend.

Fin. onafhankelijk snap ik. Althans heel wat jaren geleden, anno 2018 kan iedereen z'n broek ophouden hoop ik.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:24

Nou als ik nu zou scheiden wordt het zeuren hoor. Gelukkig zouden mn ouders kunnen helpen en ik heb wel wat eigen geld.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:25

"zeuren"? hoe dan?

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:26

lieveli schreef:
Nou als ik nu zou scheiden wordt het zeuren hoor. Gelukkig zouden mn ouders kunnen helpen en ik heb wel wat eigen geld.
Ik snap dat het, zeker voor moeders die met kinderen (thuis) zitten een ander verhaal is. Al vind ik wel dat dit ook onder verantwoordelijkheid van het ouderschap valt. De werkende ouder op fin. vlak en de zo(r)gende ouder op het gebied van werk, als in kennis up to date houden/proberen een relevant cv te behouden.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:26

Ik werk niet, nog geen interessante studie afgerond.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:28

Italië klinkt wel goed .... Toch een Italiaan zoeken? :D

*droom*

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:30

lieveli schreef:
Ik werk niet, nog geen interessante studie afgerond.
Dat maakt je inderdaad, op fin. gebied wel kwetsbaar/soort van afhankelijk. Knap dat je dit kunt, meen ik :)

Ik zou het niet kunnen/durven. Toen met mijn ex kwam het ook ter sprake en hij had een eigen zaak, dus ik moest maar thuis bij de kinderen blijven. Ging hem niet worden :o

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:30

Belsje schreef:
Italië klinkt wel goed .... Toch een Italiaan zoeken? :D

*droom*
Of er gaan wonen, kom je er vanzelf een tegen :P

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Ashleytjuhh, Colien, dolor, Elmee, Firegirl, IASCrawler, Roosch, Tess__, Vagabondo, xSimonee, YandexBot en 58 bezoekers