Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-18 13:09

Welkom!

Welkom in het topic waar we gebruik maken van een app, waar we van rechts naar links swipen, en zo nu en dan ook eens van links naar rechts. *\o/*

Ondertussen hebben we alweer 2 delen achter ons gelaten, waar mensen weer verscheidene mensen hebben gesproken, ontmoet en misschien wel meer avonturen beleefd!
[LZP] Tinder, wie nog meer?
[LZP] Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

In het nieuwe deel kan iedereen weer hun avonturen vertellen, de leukste openingszinnen plaatsen, leuke gesprekken delen en misschien wel hun nieuwe liefde tegenkomen. Dus wees welkom, en deel ook jouw avonturen. :D

Moderatoropmerking:
Let op: het delen van privécommunicatie van anderen via screenshots mag niet. Ik begrijp dat het leuk is in dit topic, maar die ander heeft er niet om gevraagd hier besproken te worden.
Je mag wel een gesprek in je eigen woorden vertellen, of een enkele zin herhalen, maar geen complete gesprekken, en screenshots zijn gewoon niet toegestaan.


Moderatoropmerking:
Ik zou jullie willen vragen om voor off-topic geklets een huiskamertopic aan te maken en het in dit topic te houden bij jullie tinderavonturen zodat dit topic op [LZP] Het leven zonder paarden kan blijven staan. :)


Eerdere avonturen hier.

Slechte openingszinnen
Citaat:
Wauw, krijg net een match, openingszin: 'wil je trauwen'.

_O- _O- _O- :evaw:

Na de vraag of het serieus was: 'niet meteen maar ooid'

Edit: 'zorry ben beetje dyzlecties'
Ja nu geloof ik het niet meer, volgens mij is hij me heel erg hard in de maling aan het nemen hahaha

musiqolog schreef:
Citaat:
1. Hoeveel waterdruppels heb jij al geteld vandaag?
2. Ik dacht dat er alleen maar spetters uit de kraan kwamen maar toen kreeg ik een match met jou
3. Hier is het 20 graden.. hoe heet ben jij?
...

Moet het een openingszin zijn die echt ooit uitgesproken/uitgeschreven is? Zo niet, dan verzin ik ze terwijl u wacht.

"Hoi, ik zoek een hobby voor de saaie zondagmiddag. Jij lijkt me wel leuk om te doen."

Britt_Sisi schreef:
Ik kreeg net deze openingszin

'Als ik een lolly was, zou jij me dan likken aan het koppie of aan het stokkie?'



Foutjes...
thirteenn schreef:
Ik heb een keer een superlike gegeven perongeluk.. was een apparte kerel en hij vroeg meteen heel vrolijk waaraan hij die superlike had verdiend. Nou.. mn vinger schoot uit :') :')

karev schreef:
Flessuh schreef:
Ggrrr, Tinder laat weer allemaal dezelfde mensen zien die ik al eerder geswiped heb -O-

Iedereen verdient een 2e kans.. :+ .

Twilight schreef:
Hier weer dikke Balen. Had exht een leuke match. Leuk app contact etc. Over dates gehad. Een game date. Lekker orgineel.

Wist dat vriendin van mij ook vrienden met hem op facebook was dus ff neuzen. Heeft die blijkbaar een vriendin. Niet cool pfff.

Flessuh schreef:
mirthheee schreef:

Ga jij maar eerst eens met een date naar de sauna dan :+


wanneer gaan we? }:) :+


Moet ik eerst wel date vinden dan.. :P Tinder is weer stil momenteel




Avonturen rondom het daten
Bon_ita schreef:
Anyway, hoe gaan jullie om met date zenuwen? Ik ben echt een schijterd eerste klas...

lieveli schreef:
Berdien schreef:
Nope. Drie zoenen, that's it.


Stonk 'ie?

hyppolyte schreef:
Jaaaa! Profiel make overt :):)! Ik ben voor! En een beetje blij blijven mannen! Het komt gerust goed :j.

Mijn date was wederom erg geslaagd, beetje heftig, maar in a good way. Zou nog wel eens een blijvertje kunnen worden :=.




Afknappers
suikermeisje schreef:
Ik was er dan idd ook wel klaar mee. Next dan maar :'). Mocht bij mij wel een beetje vaart in zitten.

Ailill schreef:
Mag ik jullie er even aan herinneren dat mijn meest recente Tinder date niets is geworden nadat ze tijdens date 2 een 'open relatie' voorstelde O:)

Farjen schreef:
:') Waarom denken mannen steeds dat foto's van piemels aantrekkelijk zijn?

Alja schreef:
Sure_lee schreef:
En hij typt steeds 'me'.. me hond.. me zus.... grrrrrrr



echt afknapper nummer 1 :o

Geryon schreef:
Of na een aantal zinnen te hebben gesproken, de vraag krijgen welke fantasieen je nog hebt en dat soort dingen. Zo een afknapper. Soms vind ik het echt jammer :')

Yonker schreef:
Wauw berekenen wie wat betaald? :=
Dat zou ik een afknapper vinden :') gewoon door de helft aub niet dat moeilijke gedoe.

ElizeVdS schreef:
Naaktfoto sturen vind ik na 1 date echt niet overkomen als op zoek naar het totaalplaatje.. dan ben je gewoon met andere dingen bezig punt-uit. Zou voor mij echt een enorme afknapper zijn




En natuurlijk succesverhalen!
idinn schreef:
Ben ik nog welkom? Hier alweer bijna 2 maanden officieel samen met mn Tindervent. Eerste date was eind November. We gingen beetje snel, maar het gaat super <3

Destination schreef:
Ik meld me ook weer! En hier ook een succesverhaal, bijna 8 maand inmiddels.

Sure_lee schreef:
Dat ben ik inderdaad. 4 maart elkaar voor het eerst gezien, 2 april woonden we samen in mijn huurhuisje en 28 augustus de sleutel gekregen van ons koophuis.

Het gaat nog steeds super. We zijn zo graag samen dat we elkaar na een werkdag al hebben gemist. En hiervoor kende ik het gevoel van missen niet eens. Bij mij was het altijd zo: wat ik niet zie dat mis ik niet...
Maar dat is bij hem wel anders. We klikken zo goed op ieder vlak. Heerlijk.
Laatst met zijn zus, haar man, haar 3 kinderen en zijn vader een week op wintersport geweest. Ook dat ging heel fijn. Ik hoor echt al helemaal in de familie.
We kunnen het soms nog steeds niet geloven dat we elkaar via Tinder hebben ontmoet.

Colien schreef:
Mijn date is gepromoveerd tot vriend *\o/*
Gisteren vroeg een kennis of hij mijn vriend was, en hij zei uit de vlugheid ja :&#39;) Maar was volgens mij geschrokken van zijn antwoord. Vandaag dus toch maar gevraagd of ik &#39;m maar mijn vriend moet gaan noemen haha, het antwoord was ja!


Kortom, iedereen is welkom in dit topic. Come and enjoy! *\o/*

Bericht van modjes:
Citaat:
Dames, vanuit het moderatorteam een verzoek om bij het plaatsen van posts een beetje rekening te houden met het feit, dat dit een forum is voor alle leeftijden. Al te gedetailleerde posts over seksuele handelingen zijn niet de bedoeling hier op LZP.

Daarnaast nog een opmerking: het is niet de bedoeling om op het forum personen op een negatieve manier te bespreken. Zeker het plaatsen van (herkenbare) foto&#39;s of namen, waardoor deze personen vrij gemakkelijk te herkennen zijn, is niet de bedoeling. Zulke foto&#39;s of andere (privé-)informatie wordt dan ook verwijderd uit posts. Zouden jullie hierop willen letten?

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:12

Leuke opening :)

ONDERSCHRIFTLOOS

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:12

Jeej! :D

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:13

Superleuk!

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:15

Whoop whoop :D

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Wendy15

Berichten: 11077
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:15

*meld zich weer* :')

listiglistje

Berichten: 14398
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:16

*\o/* ....en verder! Vanavond alweer date 3 met Guus *D

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:17

Jeej nu kunnen we weer veilig spammen **\O/**

http://www.dutchsolarboat.com/

Een ras-echte edit Ninja

Temeraire

Berichten: 3520
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:17

Leuke titel en leuke opening!
Ik deed weer wat minder met Tinder maar ik ben wel van plan weer wat meer gesprekken aan te gaan.

This is my design

Wendy15

Berichten: 11077
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:18

Veel plezier listiglistje!

Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:20

Leuke openingspost! Ik Tinder nu even niet maar lees nogsteeds trouw mee. :+

Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself.

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:29

Here we go again!

Dat was vannacht ook m’n motto geloof ik.. why tell me why :') 8)7

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:52

Ik was op stap vannacht en tindermatch ook, maar hij kon me niet vinden en ik had niet de ballen om op hem af te stappen :Y)
Hij zag er wel goed uit, dus ik wil wel daten haha _O-

You can't have a positive life and a negative mind.

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:57

Yvankaxx schreef:
Ik was op stap vannacht en tindermatch ook, maar hij kon me niet vinden en ik had niet de ballen om op hem af te stappen :Y)
Hij zag er wel goed uit, dus ik wil wel daten haha _O-
Hahaha, come on: Go get him :D

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

JoyceLa

Berichten: 2123
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:58

Hallo allemaal,

Wat leuk om te lezen dat er ook serieus gedate wordt via Tinder! Ik heb altijd gedacht dat het gewoon een vleeskeuring was.

Al heb ik een aantal jaar geleden ook een aantal dates eraan overgehouden, maar dan wel met bekenden van vroeger haha.

Voor de wereld maakt één hond niet zoveel verschil, maar voor die ene hond is het wel een wereld van verschil

Guess_NH
Berichten: 533
Geregistreerd: 04-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:01

Lang in stilte op de achtergrond mee gelezen met jullie avonturen!

Ik heb sinds begin december een hele leuke match.
Nette, serieuze jongen zo aan de gesprekken te lezen. Praten nu ruim 1,5 maand elke dag, en we klikken ontzettend goed. Binnenkort maar eens afspreken, Is de eerste keer dat ik het heel spannend vind omdat ik hem echt wel heel leuk vind en het heel jammer zou vinden als het toch niet loopt zoals we beide hopen. Het contact is zo fijn!

_Reneee

Berichten: 5779
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:03

Ik doe ook weer mee! Zonder Tinder want het ziet er naar uit dat ik voorlopig weer eventjes voorzien ben :')

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:07

Ailill schreef:
Yvankaxx schreef:
Ik was op stap vannacht en tindermatch ook, maar hij kon me niet vinden en ik had niet de ballen om op hem af te stappen :Y)
Hij zag er wel goed uit, dus ik wil wel daten haha _O-
Hahaha, come on: Go get him :D


Ik baal nu ook als een stekker dat ik (/we, 4 vriendinnen die met alle liefde wilden checken of het echt hem was) niks gedaan heb -O-

Nu weten we meteen waarom ik in het wild nooit iemand tref :Y)

You can't have a positive life and a negative mind.

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:09

Is toch zonde? Voor het zelfde geld was de avond nog toffer verlopen :)

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Mariett

Berichten: 4379
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:13

Mag ik ook mee kletsen?
Twee dagen Tinder gehad en toen gelijk een heel leuk gesprek met iemand, dus toen gelijk alweer niet meer actief :+ maar alsnog leuk om mee te kletsen!

Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:20

zo ik meldt me ook weer! stille lezer en de laatste tijd weinig met tinder gedaan.. ga mijn best is doen om mee te blijven praten :D

Wendy15

Berichten: 11077
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:22

Aahh yvanca gemiste kans! Snel afspreken dan!

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:35

Marriet, jij zit in hetzelfde gebied, ben nu wel benieuwd wat je aan de haak geslagen hebt :+

We zijn nu een avond aan het plannen om een drankje te gaan doen :D Mijn moeder wil dat ik wat met hem neem, want hij is Grieks en zijn ouders wonen op Rhodos, dus dan kunnen we goedkoop op vakantie _O-

You can't have a positive life and a negative mind.

linoleum

Berichten: 6458
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:38

Yvanka, jammer dat je niet op af bent gestapt. Had je ook het eerste keer afspreken stukje over kunnen slaan.
En slim van je moeder :P

Ik vanavond dus date. En bij andere match maakte hij een opmerking over dat volgende keer als ik jacuzzi in ging, hij wel mee wilde (ik ging gisteren biertjes doen in de jacuzzi bij een vriend). Dus maar op gereageerd dat jacuzzi lastig wordt, maar dat samen een drankje een goed idee. Alleen nog geen reactie gehad.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Berdien

Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 14:58

Daar zijn we weer!

Wat zonde Yvanka! Volgende keer gewoon doen! Hoewel... Toen ik een keer een Tindermatch in de stad tegen kwam heb ik ook mijn vriendinnen met hele nare dingen bedreigd toen ze op hem af wilden stappen :')

Leuk Renee! Via Tinder of via 'het wild'?

En welkom (terug) nieuwe Tinderaars en oude bekende Tinderaars :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers