Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:38

Toch best bizar dat we elkaar meer dan eens begrijpen/aanvullen :D

Ik zie het allemaal wel. Sinds afgelopen zomer de behoefte gehad om te gaan daten en dit ook gedaan. Eigenlijk de laatste maand(en) niet meer die behoefte. Ik wil op reis, alleen (heus niet jaloers hoor Berdien, lol) en echt even weg van alles.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:40

Lekker doen dan toch? Wat houdt je tegen :D

Hmmm mijn date van woensdag... tja... hij appt wel... uit zichzelf maar niet hele lange gesprekken, en niet gehad over een tweede date. Vanavond maar eens vragen of hij een tweede date ziet zitten.

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:41

Dat jullie elkaar nu beter begrijpen bedoel je Ailill?

:') ik heb ook naar alleen reizen gekeken, maar bijv de reizen van FlashPack (singles maar niet om te daten) zijn supergaaf maar echt heel duur -O-

En ik wil eigenlijk een relax vakantie.. hoofd leegmaken en niks doen.. Maar ik vrees dat dat in mn eentje ook niet gaat werken :') Ben wel al boeken aan t verzamelen #hoezomaakhetjezelflekkermoeilijk

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:42

Yonker schreef:
Lekker doen dan toch? Wat houdt je tegen :D

Hmmm mijn date van woensdag... tja... hij appt wel... uit zichzelf maar niet hele lange gesprekken, en niet gehad over een tweede date. Vanavond maar eens vragen of hij een tweede date ziet zitten.
Een nieuwe werkgever. Of eigenlijk de HR-manager :')

Zie je zelf die 2e date wel zitten :)

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:43

Jup, opzich wel :j
Verwacht er niks van maar lijkt me wel leuk en gezellig een tweede date!

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:43

Cer schreef:
Dat jullie elkaar nu beter begrijpen bedoel je Ailill?

:') ik heb ook naar alleen reizen gekeken, maar bijv de reizen van FlashPack (singles maar niet om te daten) zijn supergaaf maar echt heel duur -O-

En ik wil eigenlijk een relax vakantie.. hoofd leegmaken en niks doen.. Maar ik vrees dat dat in mn eentje ook niet gaat werken :') Ben wel al boeken aan t verzamelen #hoezomaakhetjezelflekkermoeilijk
Dat ook, maar ik bedoelde meer jij en ik ;)

Oh zo'n reis is niets voor mij. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, maar hier nogal zelfstandig (lees ik doe wat ik wil) en dat lijkt me geen goede match. Ik wil gewoon een ticket boeken, voor 2 dagen een goedkoop hotel en daarna zie ik het wel :P

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:44

Yonker schreef:
Jup, opzich wel :j
Verwacht er niks van maar lijkt me wel leuk en gezellig een tweede date!
Lijkt me an sich een goed vertrekpunt :j

Wat hebben jullie afgelopen weekend gedaan?

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:46

We hebben niet van het weekend gedate maar vorige week woensdag, wat gedronken op t terras en ijsje gegeten :+

Dus ik heb de vraag net maar gewoon geappt of we op date 2 gaan, eens zien hoe die reageert.
Ondertussen echt geen leuke gesprekken meer lopen helaas

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:50

Ailill schreef:
Dat ook, maar ik bedoelde meer jij en ik ;)

Oh zo'n reis is niets voor mij. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, maar hier nogal zelfstandig (lees ik doe wat ik wil) en dat lijkt me geen goede match. Ik wil gewoon een ticket boeken, voor 2 dagen een goedkoop hotel en daarna zie ik het wel :P

Ja en ik heb je nog steeds niet gevonden op Tinder -O- :')

Nja op zich is zelf bepalen wat je doet ook prettig natuurlijk, maar ik weet niet of ik niet ga zitten malen als ik alleen zit.. want hoofd leeg maken klinkt top, maar of dat ook werkt weet ik niet, en een groep is dan wel afleiding. Ja 1 reismaatje ook, maar mijn vriendinnen reizen niet zo makkelijk helaas (want relatie, vliegangst, geen geld etc)

Yonker, prima toch! Gewoon voorstellen, "nee heb je ja kan je krijgen" is niet voor niks een cliche :j

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:55

Ailill schreef:
Colien schreef:
Ik vind het gewoon fijn om te weten hoe een ander reageert in ruzie, dadelijk word hij agressief of gaat gooien met spullen, dat weet ik liever voordat ik bij hem in trek. En misschien is het ook wel een veilige "uitstel methode" van mij.
Of gewoon eens navragen binnen zijn familie, mijn ex stond d'r om bekend echt vocaal heel erg boos te worden (geen gescheld btw), extreem scherp, onredelijk en zo kende ik hem echt niet. Kon het niet geloven.

Het duurde dan ook dik 4 jaar voor ik daar achter kwam: Onze laatste vakantie, op een ochtend in de badkamer. Echt alles kwam d'r uit, dramatisch _O-

Ik heb de rest van de vakantie niet meer durven aanschuiven in het (all inclusive) restaurant v.h. hotel :')

Wel eens over gehad met zijn familie hoor, maar ook die roepen steeds maar dat hij niet makkelijk boos word, alleen als iemand ECHT onredelijk is. Al was hij van de week wel ECHT boos (niet op mij) waardoor ik hem even uit de situatie moest halen .

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:56

Yonker schreef:
We hebben niet van het weekend gedate maar vorige week woensdag, wat gedronken op t terras en ijsje gegeten :+

Dus ik heb de vraag net maar gewoon geappt of we op date 2 gaan, eens zien hoe die reageert.
Ondertussen echt geen leuke gesprekken meer lopen helaas
Stom, toen ik het typte dacht ik al dat het eerder was :')

Prima voor een eerste date toch, ben benieuwd naar zijn reactie!

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:57

Cer schreef:
Dat jullie elkaar nu beter begrijpen bedoel je Ailill?

:') ik heb ook naar alleen reizen gekeken, maar bijv de reizen van FlashPack (singles maar niet om te daten) zijn supergaaf maar echt heel duur -O-

En ik wil eigenlijk een relax vakantie.. hoofd leegmaken en niks doen.. Maar ik vrees dat dat in mn eentje ook niet gaat werken :') Ben wel al boeken aan t verzamelen #hoezomaakhetjezelflekkermoeilijk


Kom bij mij boeken halen! Ik heb er zoooo te veel...

Ik heb binnenkort ook maar een weekje vrij genomen, nog maar 3 dagen opgenomen dit jaar en dat merk ik. Mijn zusje kwam gister met het idee Thailand, ticket was maar 550 :oo. Enige nadeel; zij moet in de schoolvakantie. En ik ga begin volgend jaar met 2 vriendinnen de hort op ergens. En ben aan het sparen... Prioriteiten :')

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:58

Cer schreef:
Ailill schreef:
Dat ook, maar ik bedoelde meer jij en ik ;)

Oh zo'n reis is niets voor mij. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, maar hier nogal zelfstandig (lees ik doe wat ik wil) en dat lijkt me geen goede match. Ik wil gewoon een ticket boeken, voor 2 dagen een goedkoop hotel en daarna zie ik het wel :P

Ja en ik heb je nog steeds niet gevonden op Tinder -O- :')

Nja op zich is zelf bepalen wat je doet ook prettig natuurlijk, maar ik weet niet of ik niet ga zitten malen als ik alleen zit.. want hoofd leeg maken klinkt top, maar of dat ook werkt weet ik niet, en een groep is dan wel afleiding. Ja 1 reismaatje ook, maar mijn vriendinnen reizen niet zo makkelijk helaas (want relatie, vliegangst, geen geld etc)

Yonker, prima toch! Gewoon voorstellen, "nee heb je ja kan je krijgen" is niet voor niks een cliche :j
Nee, leeftijd staat inmiddels wta hoger dus theoretisch moet het lukken :P

Is het erg als je je hoofd niet leeg krijgt? Als je nieuwe inzichten krijgt, nieuwe ervaringen en wellicht gewoon een leuke tijd? Ik denk dat het voor iedereen goed is om af en toe echt geheel solo te zijn, al heb ik daar persoonlijk meer behoefte aan dan anderen, denk ik.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:00

Colien schreef:
Ailill schreef:
Of gewoon eens navragen binnen zijn familie, mijn ex stond d'r om bekend echt vocaal heel erg boos te worden (geen gescheld btw), extreem scherp, onredelijk en zo kende ik hem echt niet. Kon het niet geloven.

Het duurde dan ook dik 4 jaar voor ik daar achter kwam: Onze laatste vakantie, op een ochtend in de badkamer. Echt alles kwam d'r uit, dramatisch _O-

Ik heb de rest van de vakantie niet meer durven aanschuiven in het (all inclusive) restaurant v.h. hotel :')

Wel eens over gehad met zijn familie hoor, maar ook die roepen steeds maar dat hij niet makkelijk boos word, alleen als iemand ECHT onredelijk is. Al was hij van de week wel ECHT boos (niet op mij) waardoor ik hem even uit de situatie moest halen .
Dan heb je denk ik al je antwoord. Mijn ex kan dus ook verbaal echt fel worden (ik overigens ook, maar ik sla vervolgens snel door in volledig negeren, wat ook niet handig is).

Tuurlijk zag ik hem weleens boos en tweemaal ook echt woest, toch was het toen tussen ons anders. Ik zou me er niet te veel zorgen om maken :)

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:03

Ik ben thuis ook solo, en ik doe graag dingen alleen, dus dat is het probleem niet :D
Het is niet erg als ik mn hoofd niet leeg krijg inderdaad, maar ik wil niet piekeren, gewoon niet, omdat het geen zin heeft.. dus of ze moeten die pil uitvinden, of ik moet gewoon een beetje afleiding..
En ach, komt tijd komt raad, zo is het ook weer.. Ik ga er niet dood aan en er zijn ergere dingen op de wereld... dit is echt weer zo niet belangrijk eigenlijk...

En boos worden Colien, ik word dat ook zelden tot nooit, die mensen bestaan echt :j

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:08

Nou date 2 al geregeld, jeetje dat ging snel. Hij komt woensdag bij mij eten :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:23

Ik ga woensdag weer op vakantie, singlereis.. Superleuk hoor en ik doe ook gewoon wat ik zelf wil, ben daarin geen meeloper en trek mijn eigen plan. Maar zoals het nu lijkt, wederom een leuke groep :j Scheelt wel dat deze organisatie met leeftijden werkt, 25 tot 39 jaar, geen zin in jonge pubers en halve bejaarden erbij :+

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:25

Waarom moet alles voorspelbaar zijn? Dat kan toch niet irl?

Ga anders samen 4 a 6 weken samen op vakantie (waar je veel zelf moet doen),
dan komen de irritaties of de ware aard meestal wel naar boven :D als je het toch wil testen...

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:26

Relaxed schreef:
Ik ga woensdag weer op vakantie, singlereis.. Superleuk hoor en ik doe ook gewoon wat ik zelf wil, ben daarin geen meeloper en trek mijn eigen plan. Maar zoals het nu lijkt, wederom een leuke groep :j Scheelt wel dat deze organisatie met leeftijden werkt, 25 tot 39 jaar, geen zin in jonge pubers en halve bejaarden erbij :+

Leuk! Is dat zo strikt qua leeftijd ? Ik ben wel 43 maar leef nog als een van 28 :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:28

listiglistje schreef:
Relaxed schreef:
Ik ga woensdag weer op vakantie, singlereis.. Superleuk hoor en ik doe ook gewoon wat ik zelf wil, ben daarin geen meeloper en trek mijn eigen plan. Maar zoals het nu lijkt, wederom een leuke groep :j Scheelt wel dat deze organisatie met leeftijden werkt, 25 tot 39 jaar, geen zin in jonge pubers en halve bejaarden erbij :+

Leuk! Is dat zo strikt qua leeftijd ? Ik ben wel 43 maar leef nog als een van 28 :P


Er zijn verschillende categorieën, met kerst ga ik naar Curaçao en dat is 30-45, pas je prima tussen :')

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:59

Colien schreef:
Waarom ik het uitstel? Hmm nee nooit diep over na gedacht. Maar wat ik zo zou kunnen bedenken is gewoon eng/spannend om je veilige thuishaven te verlaten, zijn appartement is niet heel groot en ik heb af en toe nog best wel wat eigen ruimte/rust nodig en ik zit dan ineens verder van mijn paarden en werk af (paarden meenemen is geen optie).
Met mijn ex zat ik op het samenwoon-punt. En toen is alles uit elkaar geklapt, mogelijk dat dat er ook nog wel in mee speelt.

Die relatie zat al veel langer niet goed meer, dat moet je écht niet met elkaar vergelijken.

En als je 'm van de week boos gezien hebt, weet je nu toch hoe die boos is? :D


Cer schreef:
En boos worden Colien, ik word dat ook zelden tot nooit, die mensen bestaan echt :j

Hier nog een. Geïrriteerd met enige regelmaat, met name op het werk, maar ben echt zelden kwaad. :)

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:12

Mijn ex schoonbroertje appt toch best lief en gezellig.... :)

Wel een vreemde gedachte dat ik hem al ken, met zijn broer ging en dat ik de favoriete schoondochter van zijn moeder was :+

Maar het is 30 jaar geleden... dus ik moet gewoon even aan de gedachte wennen :P

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:41

Ik ben normaal gesproken super scherp en goed in originele antwoorden, alleen vandaag lukt het niet helemaal :')
Iemand hier het geniale idee wat je kan antwoorden op de zin:
"gefeliciteerd met je nieuwe match, hoe zullen we dit eens gaan vieren"? :')

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:43

Ik zou zeggen met een wijntje en een lekkere versnappering..

Maar dat komt omdat ik ook niet heel serieus aan het Tinderen bem...

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:45

Haha ja maar dat vind ik zo'n basic antwoord :p