Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 22:59

Vaag berdien! Dat was nog niet geboekt? Is er iets gebeurd waardoor het zo is veranderd? Heel jammer, jullie hadden het zo leuk!

Hier momenteel niks, word woensdag geopereerd en herstel staat 2 weken voor en dan half december al op vakantie, dus daarna maar weer is kijken denk ik.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 23:07

Afbeelding

Vind rumag normaal wel leuk, maar dit.... :') :n

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 23:38

Berdien, wat jammer dat het zo gaat! :(:)

Num, hopelijk deze week afspreken!

Wij hebben afgelopen week veel belangrijke mensen van elkaar ontmoet (5 afspraken in een week).
Ouders van beide kanten, vrienden en broers.
Allemaal heel positief gegaan. :D

Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 07:41

Wat balen berdien.... niet leuk :(:)

Wat leuk mandy!! Klinkt goed allemaal :D
Hier gaat ook alles goed, we praten ook echt goed met elkaar en dat vind ik zo fijn. Ik hoop dat ik gewoon mijn vent voor de rest van mijn leven heb gevonden :o

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Berdien

Berichten: 64482
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 07:59

Heb hem nog niet op de man afgevraagd of we nog gaan. Hij moet er ook zin in hebben. En ik pas er voor om alles in m'n eentje uit te zoeken en te regelen. Er is -gelukkig- nog niets geboekt. Ook is er niet echt iets gebeurd, het sloeg ineens weer eens om. Hebben elkaar nu ook een week niet gezien, en dat is best lang voor ons := We hadden het ook wel allebei druk, maar gisteren had best gekund. Zondag is onze vaste BZV-avond :') maar hij vond het belangrijker om bij de buren van z'n ouders Sint Maarten te vieren? Ofzo? Supervaag. Maar het is graag of niet, en ik ga niet om z'n aandacht smeken.

Dus hallo Happn en hallo Tinder :Y)

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

SophievdV
Berichten: 14715
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:15

Berdien ik zou het gesprek aan gaan. Het onzekere en grijze gebied is gewoon naar.

Relaxed veel sterkte met de operatie.

Ik heb een geweldig weekend bij geweldige vrienden gehad met mn kinderen en hun kinderen. Echt amazing! Dan voel ik me zo rijk met al die lieve mensen om me heen :D

Daarna mn kerel nog gezien en dat is ook steeds weer super fijn :D

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:19

Ik zou ook het gesprek aangaan, dit is niks... en aan de ene kant, je hebt geen relatie dus als hij dan een keer geen zondagavond bij je wil zijn en liever wat anders wil doen dan moet dat toch ook kunnen?? :=

Wat fijn Sophie, klinkt als een superweekend <3

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:58

Hij vroeg of ik zaterdag kon, dus denk dat ik zaterdag een date heb! Als ik tenminste inderdaad goed onthouden heb dat ik zaterdag niks heb. _O- :')

Berdien, wat ontzettend vaag en vooral poedersuiker! Het doet me ook wel een klein beetje denken aan hoe ik zelf kan zijn, dus er kan meer achter zitten, maar je moet er maar net zin in hebben om erachteraan te gaan en het 'm te vragen denk ik. Knuf van mij!

Relaxed, bij 2 weekjes herstel ga ik uit van niet AL te heftig maar toch erg veel sterkte met je operatie deze week!

Oh en wat is Happn?

SophievdV
Berichten: 14715
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:08

Happn is ook een datingapp en dan screent ie op mensen die bij je in de buurt geweest zijn. Heb het heel even gehad maar vond er niet zoveel aan.

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:16

Berdien schreef:
Heb hem nog niet op de man afgevraagd of we nog gaan. Hij moet er ook zin in hebben. En ik pas er voor om alles in m'n eentje uit te zoeken en te regelen. Er is -gelukkig- nog niets geboekt. Ook is er niet echt iets gebeurd, het sloeg ineens weer eens om. Hebben elkaar nu ook een week niet gezien, en dat is best lang voor ons := We hadden het ook wel allebei druk, maar gisteren had best gekund. Zondag is onze vaste BZV-avond :') maar hij vond het belangrijker om bij de buren van z'n ouders Sint Maarten te vieren? Ofzo? Supervaag. Maar het is graag of niet, en ik ga niet om z'n aandacht smeken.

Dus hallo Happn en hallo Tinder :Y)


Sint Maarten vieren bij buren van ouders.. >;) Klinkt mij als een heel slechte smoes.. Icm vaag gedrag.. :( Niet leuk iig! :n

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:17

Yonker schreef:
Ik zou ook het gesprek aangaan, dit is niks... en aan de ene kant, je hebt geen relatie dus als hij dan een keer geen zondagavond bij je wil zijn en liever wat anders wil doen dan moet dat toch ook kunnen?? :=

Wat fijn Sophie, klinkt als een superweekend <3


Maar ondanks geen relatie kun je gewoon eerlijk zijn toch? Waarom dan ineens zo'n gedragsverandering zonder toelichting.. Daar zou ik het meest mee zitten eigenlijk :n

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:19

Even tijd alleen willen maar het niet durven zeggen? Paniek krijgen even want help ik zit iedere zondag samen en dat lijkt te vast? Enige dat helpt is een gesprek aan gaan en vragen hoe of wat. Of even rustig ruimte geven en zelf even alleen je leven doen. Niet meteen conclusies trekken van .....

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:21

karuna schreef:
Even tijd alleen willen maar het niet durven zeggen? Paniek krijgen even want help ik zit iedere zondag samen en dat lijkt te vast? Enige dat helpt is een gesprek aan gaan en vragen hoe of wat. Of even rustig ruimte geven en zelf even alleen je leven doen. Niet meteen conclusies trekken van .....


Volgens mij trek jij conclusies en niet Berdien :+ En volgens mij zegt ze ook dat ze hem ruimte geeft ;)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:22

Ik trek geen conclusies ik geef alleen een mogelijke oorzaak aan. :+ zonder een goed gesprek weet je gewoon de achterliggende reden niet. :P

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:24

Relaxed schreef:
Yonker schreef:
Ik zou ook het gesprek aangaan, dit is niks... en aan de ene kant, je hebt geen relatie dus als hij dan een keer geen zondagavond bij je wil zijn en liever wat anders wil doen dan moet dat toch ook kunnen?? :=

Wat fijn Sophie, klinkt als een superweekend <3


Maar ondanks geen relatie kun je gewoon eerlijk zijn toch? Waarom dan ineens zo'n gedragsverandering zonder toelichting.. Daar zou ik het meest mee zitten eigenlijk :n


Maar miss issie zich daar helemaal niet bewust van want Berdien praat er niet over??
En wellicht vind die sint Maarten wel super belangrijk en is het een traditie. Lekkere conclusies ook om dan te denken dat het een smoes is :+

Zolang er niet gepraat wordt weet je t gewoon niet...

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

SophievdV
Berichten: 14715
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:27

Karuna noemt idd mogelijke opties. En zonder gesprek kom je er niet achter.

Deze dingen zijn voor mij precies de reden dat ik geen losse contacten wil zeg maar. Ik wil zekerheid. En vastigheid.

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:34

Maar ik ga even iets erin gooien. Als je een relatie hebt maar niet samenwoont moet je ook dan ieder weekend bij elkaar zitten? Een weekend eens niks doen of elkaar niet zien kan dan niet meer? Oftewel ben je dan soort van verplicht om altijd maar je weekenden bij elkaar door te brengen?
Of gaat het vooral om de communicatie?

En idd wie weet is hij zich niet eens bewust van ander gedrag, dat kan natuurlijk ook.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:37

Ik denk dat het hier toch met name de gedragsverandering is die mij achterdochtig maakt en ja, daarin ben ik gewoon vrij wantrouwend.. ;) En dat staat imo compleet los van of je nou een relatie hebt of niet.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:51

Mijn ervaring is ook dat er altijd iets achter een gedragsverandering zit.
In mijn geval hadden ze iemand anders ontmoet of hadden geen interesse meer. Maar daar zijn ze nooit eerlijk over geweest naar mij toe.
Communicatie en eerlijkheid zijn zo belangrijk..


Sterkte met je operatie woensdag Relaxed!! Dat rumag plaatje :')

fiets a fake smile

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 10:59

Idd Darah, dat zou ik dus ook denken, helemaal als er dan een verhaal komt over St Maarten vieren :')

Mijn FWB zei een keer 's middags om 15 uur af voor onze afspraak 's avonds, 'want hij moest het huishouden nog doen' :') Sowieso het feit dat je blijkbaar je huishouden verkiest boven afspreken met mij vond ik al pijnlijk, maar daarnaast vond ik het ook gewoon een l*lverhaal.. Ik geloof dat gewoon niet en meestal zit mijn intuitie daarin wel goed :j

Berdien

Berichten: 64482
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:05

Oh jongens, niet zoveel woeste conclusies trekken. Echt. Er speelt nog wel meer, en ik kan écht wel een zondagavond alleen zijn :+ Daar gaat het niet om. Man man man := Maar veel meer ga ik er niet over zeggen, het is wel goed :)

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

SophievdV
Berichten: 14715
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:42

Berdien misschien moet je dan geen half verhaal hier neer zetten maar gewoon helemaal niets. Blijkbaar is er meer context maar als je daar geen weet van hebt dan lijkt het heel vreemd als iemand ineens niet bij je komt vanwege St Maarten bij de buren.

Maar goed. Het maakt mij verder niet echt uit :)

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:55

_O- Ik wijt het meestal aan angst ergens voor. Inderdaad voor de vastigheid, of het is even te veel, dat soort dingen.

Maar nou ja Berdien gaf al aan dat niet alles op internet hoeft maar ze moest het even kwijt en jullie gaan wel heel hard los gelijk. _O-
Sorry dat ik erom lach hoor... :') Ik vind het wel schattig namelijk.

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:07

Gewoon een "wat vervelend Berdien!" was genoeg geweest, hoef je er ook niks in te gooien.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:17

Ach hou op, iedereen mag hier altijd overal iets van vinden, aan alle kanten vliegen de adviezen en meningen (op Bokt én in dit topic) om je oren en nu mag het niet meer? :+

Ieders eigen keuze wat je deelt en wat niet, maar bij een niet volledig verhaal kan je dit soort reacties verwachten. Berdien draait lang genoeg mee om dit te weten :)

En ik begrijp heel goed hoor dat ze niet alles deelt, want steeds kwamen er weer opmerkingen over het feit dat er geen relatie was, dat werd idd wel erg vervelend.