Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:15

Bij ons begon het met een wandeling, vervolgens een picknick in t park, weer wandelen. Volgende dag meteen weer afgesproken en toen was t netflix :=

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:16

Nummus schreef:
Hoe doen jullie dat als je al een date met een andere match hebt afgesproken en een tweede match vraagt ook om iets af te spreken?

Gewoon afspreken :Y) Misschien is de andere veel leuker... nooit op 1 paard wedden :P

Onzeker ben ik nooit, heel sociaal en erg mondig, dus ik herken mezelf er niet in, maar ieder zijn ding.

Ik heb maar 1 x gedate via Tinder, die bleef iig plakken, maar dan moet het wel klikken.

Hier gisteren een gezellige dag en nacht gehad, de moeder, zoon en vakantiepraat bleef gelukkig achterwege :+
Flink in de watten gelegd door hem, ook wel eens fijn een man die een bagel
en sapje voor je haalt als lunch, wat liefs in het doosje schrijft, complimentjes geeft
en s'avonds mee uit eten neemt en je benzine en parkeergeld betaald :')
Ik had mezelf alleen verslapen vanochtend ...lag zo lekker warm en cozy lepeltje lepeltje!

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:17

Celiien schreef:
Bij ons begon het met een wandeling, vervolgens een picknick in t park, weer wandelen. Volgende dag meteen weer afgesproken en toen was t netflix :=

and chill :+ :')

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:18

Ik las dat het dan wel moest likken... waarschijnlijk i.c.m. dat die Tinder date bleef plakken. _O-

En ja op zich snap ik het nooit op 1 paard wedden wel, maar ik ben ook weer niet zo dat ik me nou op 2 potentiële kerels kan concentreren ofzo. Nu is die date met die ander morgen al, dus ik kan ook gewoon even tot morgen afwachten voor ik antwoord op de tweede... Hm. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:18

listiglistje schreef:
Hier gisteren een gezellige dag en nacht gehad, de moeder, zoon en vakantiepraat bleef gelukkig achterwege :+
Flink in de watten gelegd door hem, ook wel eens fijn een man die een bagel
en sapje voor je haalt als lunch, wat liefs in het doosje schrijft, complimentjes geeft
en s'avonds mee uit eten neemt en je benzine en parkeergeld betaald :')
Ik had mezelf alleen verslapen vanochtend ...lag zo lekker warm en cozy lepeltje lepeltje!


Was dit je ex of je tinderdate?

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:24

Ja ik zou ook gewoon met allebei afspreken, wordt lastig als je ze allebei leuk vindt maar dat probleem heb ik eigenlijk nooit gehad. En daar kan je altijd nog mee dealen als het wel zo blijkt te zijn :P

Bij ons was het wat drinken in het park (hij had een kleedje, kussentjes en gin & tonic meegenomen, schattig :') ), daarna wat drinken in mijn straat, toen kregen we honger dus zijn we wat gaan eten, toen nog meer gedronken en toen is ie blijven slapen :') Ach

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:26

Relaxed valt het bijkomen van de operatie tot nu toe een beetje mee?

Eulogy goed punt, kleine kans dat ik ze allebei even leuk vind. _O- Lijkt me wel heel knap, zeker omdat ik zelf toch wat wantrouwig ben.
Klinkt als een heel leuke date! Is dat dat park in Bristol geweest dan? Wat eigenlijk een groot groen grasveld is? :P

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:26

Relaxed schreef:
listiglistje schreef:
Hier gisteren een gezellige dag en nacht gehad, de moeder, zoon en vakantiepraat bleef gelukkig achterwege :+
Flink in de watten gelegd door hem, ook wel eens fijn een man die een bagel
en sapje voor je haalt als lunch, wat liefs in het doosje schrijft, complimentjes geeft
en s'avonds mee uit eten neemt en je benzine en parkeergeld betaald :')
Ik had mezelf alleen verslapen vanochtend ...lag zo lekker warm en cozy lepeltje lepeltje!


Was dit je ex of je tinderdate?

De ex :o dinsdag weer afgesproken, zolang het op deze manier gaat vind ik het prima.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:28

Maar wel al vertelt dat het niks meer wordt? Klinkt als iemand die nog erg zijn best doet ;)

Nummus, ja gaat best prima :j

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:32

Nummus schreef:
Relaxed valt het bijkomen van de operatie tot nu toe een beetje mee?

Eulogy goed punt, kleine kans dat ik ze allebei even leuk vind. _O- Lijkt me wel heel knap, zeker omdat ik zelf toch wat wantrouwig ben.
Klinkt als een heel leuke date! Is dat dat park in Bristol geweest dan? Wat eigenlijk een groot groen grasveld is? :P

Ja precies, en anders heb je dat ook vast vrij snel na 1 date door dus dan kun je dan altijd nog beslissen wie je leuker vindt :D Ik zou het gewoon doen haha

Ja we waren allebei beetje verbaasd dat we het meteen zo extreem goed konden vinden dus daar hebben we het nog steeds over :') Haha ja precies daar! Ken je Bristol? Ik woon tegenover dat park en hij woonde toen bij zijn vader aan de andere kant van het park, dus was een logische locatie :)

Yonker

Berichten: 13504
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:35

Onze eerste date was lunchen, en is toen verplaats naar een ander terras met cocktails en diner :Y)

Nummus ik zou gewoon die ene date eerst afwachten en dan kijken of je wil afspreken met de ander. Ik vond dat zelf iig niks, 2 dates staan met 2 verschillende mannen.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:37

Ik heb vanavond een date, we gaan wel uit eten :') maar naar de Vapiano, dus geen 3gangen diner. Ben benieuwd :D

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:37

Relaxed schreef:
Maar wel al vertelt dat het niks meer wordt? Klinkt als iemand die nog erg zijn best doet ;)

Nummus, ja gaat best prima :j

min of meer :o gisteren gezegd dat ik veel waarde hecht aan mijn vrijheid en gewoon fun wil.
maar zolang de serieuze praat achterwege blijft zal het wel meevallen....
Ik vermijd ook knuffelen, zoenen en klef gedoe :Y) die behoefte heb ik ook niet (alleen als ik verliefd ben)

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:53

Nummus schreef:
Ik las dat het dan wel moest likken... waarschijnlijk i.c.m. dat die Tinder date bleef plakken. _O-

En ja op zich snap ik het nooit op 1 paard wedden wel, maar ik ben ook weer niet zo dat ik me nou op 2 potentiële kerels kan concentreren ofzo. Nu is die date met die ander morgen al, dus ik kan ook gewoon even tot morgen afwachten voor ik antwoord op de tweede... Hm. :')


Ik ben zelf van eerlijkheid. Dus ik zei dan lijkt me leuk maar ik date niet met twee tegelijk. Dus ik wil morgen afwachten.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:48

Mijn eerste 'date' was een hele nacht door, en dan overnachten op het station of euhm... Eerder een middagdutje doen in het openbaar op de grond. We hadden rond 10 uur 's avonds afgesproken geloof ik, om vijf uur 's ochtends was de fuif gedaan. Toen hebben we nog een hele nacht in de stad zitten rondlopen, om 11 uur zijn we even iets gaan eten in de Mcdonalds en toen we op het station aankwamen waren we beide echt kapot.
Hebben we daar serieus samen liggen liggen slapen tot 2-3 uur in de middag... :+

Moet wel zeggen dat ik dit een originele eerste ontmoeting vond, zo wil ik er nog hebben. _O-

Samen gaan eten op een eerste date lijkt me trouwens zo awkward.. := Vind het sowieso al ongemakkelijk soms als mensen die ik niet goed ken mij zien eten, laat staan met een date. Ook praat ik gewoon niet graag tijdens mijn eten. :') Dus als mijn date eerst moet wachten tot mijn bord leeg is... Denk niet dat dat hem zal worden. :')

Is ook niks geworden met station 'date' overigens, maar we zijn nog steeds erg goede vrienden en hebben het op de grond slapen wel nog eens herhaald. :')

Nu ben ik aan het praten met een meisje uit Nederland. Eigenlijk is het totaal niet zo ver (2u37min is de snelste), maar die fiets prijzen man... Sommige treintickets kosten wel bijna 90 euro?! De goedkoopste die ik gezien heb is 40. En dat is alleen heen..
Ik zei nog voor de grap dat we beter naar Spanje zouden kunnen vliegen om af te spreken, dat komt nog goedkoper uit..

Als we ooit uiteindelijk eens afspreken blijven we wel direct een weekend bij elkaar slapen. Aan de ene kant eng, maar ik denk dat de kans dat het echt totaal niet (en dan in de zin van; ik kan je niet uitstaan) klikt klein is. We hebben ondertussen ook al gebeld en dat was al snel anderhalf uur.

Iedereen geluk met zijn dates vandaag (of in de toekomst) trouwens. :p

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:55

DezeNaam je hebt altijd aanbiedingen op vakantieveilingen of Actievandedag
Dagretour max 19 euro en enkeltjes 12 euro. of Flixbussen, dat kost ook niet veel!

Als je dan in Nederland opstapt bv Maastricht, Breda, Tilburg, Eindhoven.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:58

Tja ach het is ook prima om inderdaad morgen pas af te wachten maar misschien stuur ik 'm inderdaad vanavond nog wel even een berichtje dat ik morgen reageer. ;) Dan weet ie dat ik 'm niet direct negeer omdat ie zo snel om een date vraagt ofzo. Ook zo banketstaaf.

Van de eigenlijke date nog niet gehoord of het doorgaat en waar we heen gaan, hij zou dat uitzoeken maar hij zei al dat ie niet snel reageert deze week omdat ie gewoon verzuipt in het werk, daarom ook een date op zaterdag om 11:00 hahaha... _O-
Hoop wel dat het doorgaat, lijkt me best een leuke jongen en dan wil ik het toch weten.

Samen gaan eten op een eerste date lijkt mij dus ook niks, maar ik heb het een paar weken terug wel gedaan en dat was zo lekker ongedwongen dat ik nota bene normaal kon eten omdat de zenuwen zo snel afzakten. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 22:57

Waarom vinden sommige mannen werken zo belangrijk? Had ik laatst al iemand die in het weekend extra werkte, nu weer.. Doordeweeks al 50 uur en in het weekend beveiliging.. Dus ik vroeg of ie dan 3x per jaar op vakantie ging.. Nee, was al 8 jaar niet geweest en nam alleen soms dagjes vrij.. Why? :')

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 23:21

Idd veel geld verdienen en geen tijd hebben om het uit te geven
Mijn wederhelft ook, heeft dit jaar hooguit een week vakantie gehad.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 23:23

Ik snap dat niet, ik houd max 1 week aan vakantiedagen over.. Meer dan zat :+
Ex was trucker, daar hoort het wel bij, maar die was tenminste wel in de weekenden vrij..

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 23:24

Ik snap het ook niet
Had altijd een maand vrij per jaar,heerlijk

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 23:37

Ik heb 38 dagen en koop er nog altijd 8 bij :D heerlijk!

Mijn kerels werken juist niet of nauwelijks :P tiet zat hahaha

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 23:39

[quote="listiglistje]

Mijn kerels werken juist niet of nauwelijks :P tiet zat hahaha[/quote]

Maar niet werkend vind ik dan ook weer een super afknapper!
Ik hou wel van ambiteuze mannen maar het liefst tijdens kantoortijden ;)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 23:42

Niet werken is idd het andere uiterste en ook niet mijn ding :') in ploegen oid vind ik ook niet erg, als het maar niet gigantisch over de 40 per week gaat..

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 23:54

Ik heb altijd creatievelingen, schrijvers, kunstenaars, muzikanten, pandjesbazen en meer van dat soort :+

Ze werken dus wel maar voor zichzelf, niet voor een baas en niet van 9 tot 5

Date van nu is zanger en kok (zanger bij een bekende band en 3 dagen verkoopt hij Roti etc vanuit thuis)