Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindyTH

Berichten: 573
Geregistreerd: 07-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:26

Mag ik met jullie meekletsen? :D

Ik mag namelijk ook weer opzoek.. -O-

PinkPrincess

Berichten: 1668
Geregistreerd: 31-05-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 10:14

ojee,,, swipe je gewoon erop los van links naar rechts (of andersom)
of zoek je ook echt gericht Y;(

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:25

Oei welkom Lindy!

En ja wie weet Exitium. Stage bijna voorbij gelukkig! Is echt prettige plek maar zou er niet willen werken, om je hele werkende leven 5 dagen van 8 tot 18:00 te werken en dan vaak nog langer is niet voor mij bedoeld. :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 13:35

Ik presteer het ook iedere keer om een leuke match te hebben als ik niet kan afspreken.. Nu weer terwijl ik morgen op vakantie ga :')
Bijna 2 meter en een heel mooi lijf, hoofd is alleen een beetje nerdie ofzo. Maar de gesprekken zijn erg leuk, hij is erg open-minded en relaxed. Die combi maakt me dan wel nieuwsgierig :j

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 13:52

Bij mij zijn ze telkens op :( vet irritant haha :')

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 18:05

De likes of de matches :))

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 18:26

De mannen :')

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 18:33

Oh -O- Stom!

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:37

Bij mij geeft Tinder juist steeds dezelfde dames. Aantal zijn zeker leuk maar je hebt er zo weinig aan als het geen match is :+

Plus ik vraag me steeds meer af waarom Tinder dat nou doet :?

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:40

Ik heb ff niks nu... Wel ineens vandaag (na een week?!) een ellenlang bericht gekregen van de date van vorige week. Hij wou graag een tweede kans en of ik altijd de 2e date gebruikte als beslismoment want dan had ie dat graag willen weten etc.
Ehm... nee ik voelde gewoon geen klik en dat bekijk ik per date? :') Dus zal hem morgen even netjes antwoorden dat het ok is dat ie zijn hart bij me lucht maar dat ik het gewoon niet voelde. Tsja.

Overigens is 't wel even prima, gisteren reed iemand met 80km/u op mij in van achteren dus de auto van mijn vader die ik in bruikleen had is total loss en ik heb echt enorme spierpijn in de schouders, maar dat was te verwachten. :') In een andere auto was ik waarschijnlijk in het ziekenhuis beland ipv dat ik nog lekker 2 dagen stage kon afmaken.

Stage dus mooi klaar... wel weer tijd om te daten dus!

Maar hoe werkt dat jongens, als de mannen op zijn? Heb je 't dan uitgespeeld Ultimo?

xJolien

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:51

Jeetje Nummus, heftig! Even kalm aan doen hoor!

Relaxed, ah joh, dan heb je iets om naar uit te kijken als je terug bent van vakantie :D

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 23:28

Ja stage is nu voorbij dus ik dacht die laatste 2 dagen doe ik nog even. :j
Verder lijkt het op de spierpijn na mee te vallen.

En inderdaad Relaxed, heb je iets om naar uit te kijken! Val je niet in dat na de vakantie gat.
Was ik nog vergeten te zeggen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 02:16

Haha is ook zo, beetje contact houden moet lukken ;)
Heb voor morgen al date staan daar met ex scharrel die daar nu woont.. Maar dat moet ik eerst nog zien of dat gaat gebeuren :+

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 13:49

Oh dat kan ook nog! _O- Wel grappig als dat lukt.

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 18:34

Damn Num, heftig! Zat 'ie niet op te letten ofzo?

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 12:42

Dat denk ik! Ze bleef maar zeggen dat ze echt geremd had maar de auto "reed gewoon door". Gezien de snelheid waarmee ze op me klapte vermoed ik dat ze gewoon op d'r telefoon zat of zat te suffen ofzo. Om er maar vanaf te zijn dat ze het de hele tijd zei heb ik maar gezegd van ja ik geloof je. Maar of dát geloofwaardig overkwam weet ik niet. _O- Maar het maakt geen donder uit, schuld heeft ze toch.

Gebeurt overigens vaker op dat stukje begreep ik van de andere dierenartsen die daar werken...

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:12

Poeh nummus, wat een narigheid! Wel ff rustig aan doen hoor; zo'n klap heeft echt wel impact op je lijf! Verder geen problemen om daarna weer in de auto te stappen? Sterkte iig!

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 15:05

Nummus schreef:
Dat denk ik! Ze bleef maar zeggen dat ze echt geremd had maar de auto "reed gewoon door". Gezien de snelheid waarmee ze op me klapte vermoed ik dat ze gewoon op d'r telefoon zat of zat te suffen ofzo. Om er maar vanaf te zijn dat ze het de hele tijd zei heb ik maar gezegd van ja ik geloof je. Maar of dát geloofwaardig overkwam weet ik niet. _O- Maar het maakt geen donder uit, schuld heeft ze toch.

Gebeurt overigens vaker op dat stukje begreep ik van de andere dierenartsen die daar werken...

Geen dashcam in de auto toevallig die ook naar achteren filmt? Heb er een half jaar terug één gekocht en die heeft z'n geld inmiddels al terugverdiend. Haalde in augustus iemand in in de stad. Die schrok van iets en stuurde naar links toen ik naast 'm reed, vol in m'n zijkant. Zonder beelden eigenlijk niet te bewijzen en 50-50 (inhalen geldt ook als bijzondere manoeuvre), maar op basis van de dashcambeelden heeft de verzekering vorige maand € 1.800 terug weten te halen :D

Maar als iemand achterop je klapt, is diegene vrijwel altijd fout ja. 'Gelukkig' is het alleen blik in dit geval, alleen altijd wel erg irritant met alle rompslomp die het met zich meebrengt.

Rytir schreef:
Poeh nummus, wat een narigheid! Wel ff rustig aan doen hoor; zo'n klap heeft echt wel impact op je lijf! Verder geen problemen om daarna weer in de auto te stappen? Sterkte iig!

Hoeft niet hoor. Ik heb een keer met auto en al onderaan een dijk gelegen (iets met een spin :')) en had behalve een flinke blauwe plek van de gordel ook niets. Ambulance is er nog bij geweest, gaven aan dat ze iemand eigenlijk altijd wel meenemen in verband met nekklachten, maar dat dat bij mij niet nodig was. Zat een uur later weer op m'n werk :')

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:01

Ik heb nu al 5 dates gehad met mijn tinderjongen, de eerste date was vorige week zaterdag :+ Het gaat dus super goed, allebei tinder al verwijderd. Het gaat heel snel, maar ik voel me enorm op mijn gemak bij hem, totaal geen stress, ik kan gewoon mezelf zijn, ik heb niet het gevoel dat ik constant indruk op hem moet maken, maar er is wel spanning en aantrekking. Hij heeft hetzelfde. Het is echt helemaal nieuw voor mij dat ik niet gestrest raak van daten, het voelt zo raar dat het zo relaxed is, maar het is een goed teken denk ik dat we allebei geen stress krijgen?

xJolien

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:58

@StableDoor, gewoon van genieten!!! Als het goed voelt, dan is het toch goed? Niet twijfelen, zo lang je jezelf bent en je goed voelt, is het toch puur en fijn?! :)

@Exitium, oh. mijn. god. Hoe groot was de spin?!! Daar ben ik dus altijd zo bang voor he. Dat er ineens zo'n monster over m'n stuur kruipt.

@Nummus, all okay na van de week?

Jongens. Waarom zijn die baardjes helemaal in? Of denken mannen alleen maar dat het in is? Ik vind het zó niet aantrekkelijk. :') :n

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 06:41

@nummus: schrikken zeg maar zo te lezen valt de schade aan jou mee gelukkig.

@stabledoor: dat is idd een goed teken. Lekker van genieten idd.

Baardjes is wel een modeding ja en ik ben er blij mee <3 ze moeten alleen wel netjes bijgehouden worden, anders is het wel snel onverzorgd. mijn vriend had hem laatst iets te kort getrimd en ik heb er 2 dagen aan moeten wennen. Ik keek hem steeds heel sip aan :')

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:22

Mijn vriend heeft een baard.. hij houdt em heel goed bij en ik vind het prachtig! Zeker icm zijn stoere kapsel.

Ultimoo kent hem ook (zij is nml mijn true bestie *D ) dus zij weet wat ik bedoel :D

We zijn trouwens echt dolgelukkig samen en vieren de feestdagen ook samen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:23

Mijn vriend heeft 1x zijn baard erafgehaald. Was een heel ander persoon, echt 3x niks. _O-

Gelukkig was het aardig aangeroeid toen ik hem weer zag. _O-

CarinaR

Berichten: 11950
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:37

Stabledoor, klinkt heel fijn.
Nummus, naar zeg, zo'n klap achterop is niet niets.

Ik ben van t weekend bij mn date blijven slapen. Voelt zo goed tussen ons.
En baardjes, Jaa ik hou er van. Mn vorige date en deze hebben t, en zeer goed onderhouden en poeh, i like it. Staat echt goed.
Degene waar ik nu mee date, van hem heb ik fotos gezien zonder, en da's zo gek. Zie liever met.

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:47

Het staat zo mannelijk een mooie baard vind ik. Mijn vriend ziet er zonder baard jonger uit