Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:21

Wauw :')
Ik zou vanavond om 9 uur een date hebben... Nu om 8 uur appt hij dat hij chagerijnig is en dus toch niet zoveel zin heeft in een normale date. Maar hij wil opzich wel langskomen voor seks. Ik heb hem dus nog niet eens ontmoet.
:') :') Ok doei.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:24

Omg.. :') Dat is wel heel eerlijk :+

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:24

Wauw... da's idd OK.DOEI!

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:26

Ik zou het bij gewoon doei houden, door dat ok kan 'ie nog het verkeerde idee krijgen :')

Hhilde

Berichten: 7440
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:37

Exitium schreef:
Ik zou het bij gewoon doei houden, door dat ok kan 'ie nog het verkeerde idee krijgen :')

Ja, dit :7

Heb ik ook eens gehad. Die gast zei dat hij me niet aantrekkelijk genoeg vond voor een relatie maar wel voor seks :') :') :') Hoe dom ben je dan :') Wel eerlijk.

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:45

En zei je toen 'doei' of 'ok doei'? :')

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:53

Ooh die man met vrouw en kinderen... Ik zou 100% zeker foto's maken van het gesprek en naar zijn vrouw sturen. Of ze het nou gelooft of niet, ik kan niet slapen met het idee dat die man voor hetzelfde geld die avond bij een andere vrouw zit. En liever de relatie van de ouders nu "verpesten" (in hoeverre is het verpesten als hij blijkbaar al zo diep gezakt is?) dan als die kinderen ouder zijn en alles bewust meemaken.

Hhilde

Berichten: 7440
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:32

Exitium schreef:
En zei je toen 'doei' of 'ok doei'? :')

Iets in de trant van ‘hahahahahahahahaha’ eerder. :+

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 21:38

Ok wat een verhalen, iemand met een vrouw en kinderen. Daar zou ik rustig stukken gesprek en foto van tinderprofiel heensturen, mochten ze een open relatie hebben niks aan de hand. Zo niet beter met een baby alleen dan met een vreemdganger die zijn geslachtsorgaan en tong overal insteekt. -:(- vreemd gaan is gewoon :r .
Ben blij (ook al kwam de waarschuwing te laat omdat ex al weg was en ik ook al zo n vermoeden had dat ie meteen was doorgelopen naar deze persoon,) dat iemand bij mij zijn nek heeft durven uitsteken dat hij hem had gezien in een te innige omarming met iemand.

Iemand die chagerijnig is en geen date wil maar wel sex. Ok dat is eeeh apart. :') _O- mag ie beter even doe het zelf toepassen met een sappig filmpje }>

Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 23:05

Tanya schreef:
Wauw :')
Ik zou vanavond om 9 uur een date hebben... Nu om 8 uur appt hij dat hij chagerijnig is en dus toch niet zoveel zin heeft in een normale date. Maar hij wil opzich wel langskomen voor seks. Ik heb hem dus nog niet eens ontmoet.
:') :') Ok doei.


Bijzonder! :wow:

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:15

Citaat:
k zit even op een slecht punt in mijn leven en dat is oké. Mijn ex wil me heel graag terug, maar hij heeft het eerder twee keer uitgemaakt en die pijn kan ik echt niet nog een keer aan, maar we hebben het wel heel fijn samen als we samenzijn. Geen idee alleen of dat het vertrouwde is wat zo fijn voelt of dat het zo fijn voelt omdat ik nog met hem samen wil zijn. Ik heb het gevoel dat ik de komende tijd nog alleen wil zijn en blijven zonder me te binden aan wie dan ook, maar ik wil hem ook geen pijn doen. Soms zou ik echt onaardiger willen zijn := Wel bij hem aangegeven dat ik een relatie nu gewoon niet zie zitten.


Hhilde ik heb in bijna precies zo'n situatie gezeten, heel lastig is dat. Overal trokken we weer naar elkaar toe, nog steeds die spanning. Ik had echter opeens zoiets van; jij hebt mij twee keer aan de kant gezet, ik heb daar twee keer veel verdriet van gehad. Nou ben ik vergevingsgezind maar heb ik ook de instelling graag of heel niet. Een derde keer zag ik dan ook niet zitten. Ook omdat juist die geschiedenis mij onzeker maakte (als ik iets niet naar zijn zin doe zou hij mogelijk de relatie kunnen verbreken) en naast dat zoiets ongezond is en een bepaalde ongelijkwaardigheid heeft past die onzekerheid niet bij mij. Word ik geen leuke vriendin van :D . Ik heb dus eigenlijk geen tips dus gewoon even :(:)

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:18

Bijzonder Tanya... :')

En tja over de vreemdgaande kerel: tegen hem wat van zeggen zal wel niet helpen, hij weet 't neem ik aan dat het niet netjes is. _O- Maar of je het naar de vrouw gaat sturen... tjaaaaa ehm... dat is denk ik geheel aan jezelf. Je doet haar er wel pijn mee maar ik zou het denk ik wel willen weten. Ik sta daar dus echt precies over in het midden. :')

Hhilde ja gut poedersuiker in het leven he... zit er ook in eentje nu. Aan het afstuderen, dates die eigenlijk niet zijn wat ik wil, verder weinig matches dus "moet ik het er dan maar mee doen"? :')
En wel goed dat je bij ex aangeeft dat je het niet ziet zitten, en precies wat Rytir zegt ik kan me dan voorstellen dat je je niet meer zeker voelt bij hem.

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 11:11

Uiteindelijk ben je niet de boosdoener, alleen maar de boodschapper

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 11:40

ReadTheRulez schreef:
Uiteindelijk ben je niet de boosdoener, alleen maar de boodschapper

Nou vaak wordt dat toch andersom gezien :o ik spreek uit ervaring...

Ik zeg niets meer, vaak wordt je toch gezien als stoker of leugenaar...ze zoeken het maar lekker zelf uit!

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 12:22

Ja dat risico loop je natuurlijk wel behoorlijk he Listje.

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 12:39

listiglistje schreef:
ReadTheRulez schreef:
Uiteindelijk ben je niet de boosdoener, alleen maar de boodschapper

Nou vaak wordt dat toch andersom gezien :o ik spreek uit ervaring...

Ik zeg niets meer, vaak wordt je toch gezien als stoker of leugenaar...ze zoeken het maar lekker zelf uit!


Heel herkenbaar.. Ik werd als boeman afgeschilderd, de relatie hield gewoon stand.. Later zijn ze getrouwd, inmiddels alweer gescheiden... Hij ging vreemd (Joh)

Ik heb ervan geleerd, hoe graag ik zoiets ook zou willen weten als vrouw zijnde, van mij gaan ze het niet meer horen.. (tenzij betreffende vrouw een vriendin van me is natuurlijk)

Hhilde

Berichten: 7440
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 13:01

Rytir schreef:
Citaat:
k zit even op een slecht punt in mijn leven en dat is oké. Mijn ex wil me heel graag terug, maar hij heeft het eerder twee keer uitgemaakt en die pijn kan ik echt niet nog een keer aan, maar we hebben het wel heel fijn samen als we samenzijn. Geen idee alleen of dat het vertrouwde is wat zo fijn voelt of dat het zo fijn voelt omdat ik nog met hem samen wil zijn. Ik heb het gevoel dat ik de komende tijd nog alleen wil zijn en blijven zonder me te binden aan wie dan ook, maar ik wil hem ook geen pijn doen. Soms zou ik echt onaardiger willen zijn := Wel bij hem aangegeven dat ik een relatie nu gewoon niet zie zitten.


Hhilde ik heb in bijna precies zo'n situatie gezeten, heel lastig is dat. Overal trokken we weer naar elkaar toe, nog steeds die spanning. Ik had echter opeens zoiets van; jij hebt mij twee keer aan de kant gezet, ik heb daar twee keer veel verdriet van gehad. Nou ben ik vergevingsgezind maar heb ik ook de instelling graag of heel niet. Een derde keer zag ik dan ook niet zitten. Ook omdat juist die geschiedenis mij onzeker maakte (als ik iets niet naar zijn zin doe zou hij mogelijk de relatie kunnen verbreken) en naast dat zoiets ongezond is en een bepaalde ongelijkwaardigheid heeft past die onzekerheid niet bij mij. Word ik geen leuke vriendin van :D . Ik heb dus eigenlijk geen tips dus gewoon even :(:)

Dankjewel voor het delen. En idd, dat denk ik ook, dat ik die onzekerheid ook ga hebben dan. Had ik na de eerste keer al... We gaan het zien. Voorlopig geen relatie iig.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 16:03

Dat is het ook he Listje, als ze je al kennen omdat je bevriend met ze bent zullen ze je eerder vertrouwen als je zoiets meldt.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 17:12

Ok, ik ben heel geduldig geweest, maar ben nu echt klaar met date.. Heb nu meerdere keren aangegeven dat ik hem (te) klef vind, maar hij blijft doorgaan. Ik vind het alleen zo moeilijk om te zeggen, want hij is zó enthousiast en happy.. Maar nee, dit gaat hem niet worden. Ik denk ook dat ie gewoon te lief is voor me, wals er finaal overheen en wil ook niet de hele tijd zeiken over wat ie wel en niet mag zeggen :+

Zucht... :n

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 17:24

Denk dat het vooral ook is dat jij nog geen gevoelens hebt? Als iemand je leuker vindt dan omgekeerd dan is dat vrij irritant en een afknapper. Als het wederzijds is dan is klef minder erg is mijn ervaring :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 17:31

Absoluut hoor, zo werkt het ook gewoon idd :j

Exitium

Berichten: 7142
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 18:03

Nummus schreef:
Dat is het ook he Listje, als ze je al kennen omdat je bevriend met ze bent zullen ze je eerder vertrouwen als je zoiets meldt.

Ach, en als je ze niet kent zou het mij ook niet uitmaken hoe ze verder over me denken of wat ze ermee doen. :) Persoonlijk zou ik het wel melden met iets van "Je kent me niet, maar ik vind dat je dit moet weten. Wat je er mee doet, moet je zelf weten" erbij.

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 18:30

Relaxed schreef:
Ok, ik ben heel geduldig geweest, maar ben nu echt klaar met date.. Heb nu meerdere keren aangegeven dat ik hem (te) klef vind, maar hij blijft doorgaan. Ik vind het alleen zo moeilijk om te zeggen, want hij is zó enthousiast en happy.. Maar nee, dit gaat hem niet worden. Ik denk ook dat ie gewoon te lief is voor me, wals er finaal overheen en wil ook niet de hele tijd zeiken over wat ie wel en niet mag zeggen :+

Zucht... :n

Herkenbaar, maar wel altijd vervelend als je dat tegen iemand moet zeggen..

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:26

Ja dat zou ook kunnen natuurlijk Exitium!

Relaxed oooowwww dat is zó irritant ja! En dan moet je nog voor je gevoel vrij "banketstaaf" doen maar weet je dan is de klik er gewoon niet hoor...

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 22:05

Ook ik had echt leuk contact met een man, maar ik voelde een soort dat er iets niet klopte dus op de man af gevraagd en ja hoor getrouwd, twee kinderen. Zijn vrouw was zo'n goede moeder en zolang de jongens nog opgroeiden wilde hij niet scheiden. Ik gelijk aangegeven dat ik dat niet zag zitten, geen zin om ergens tussen te zitten maar hij hield vol. Kon toch gewoon leuk contact etc. maar ik hield voet bij stuk. Toen verwijderde hij me op de whatsapp en ik dacht ok, zijn vrouw heeft vast iets gevonden. Vlak daarna ineens een bericht via FB terwijl we niet bevriend zijn. Ellenlang verhaal dat hij me zo leuk vond en dat het een het ander niet uit hoefde te sluiten. Ik nogmaals uitgelegd dat ik geen interesse had en m vervolgens verwijderd. Daarna kreeg ik dus smsjes....toen heb ik m even vriendelijk uitgelegd dat als hij niet acuut zou stoppen met berichten sturen, dat ik alle berichten zou kopieren, naar zijn vrouw zou sturen én naar de voltallige gemeenteraad waar hij onderdeel van uitmaakte. Dat hielp.....niets meer gehoord, sterker nog hij heeft mij ook volledig geblokkeerd overal, heerlijk rustig!