Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 21:54

En als rytir niet beschikbaar meer is, mag je mij benaderen..
Ik heb die gedachte ook al heel vaak gehad :=

Maar stiekem hoop ik binnen nu en 5 jaar wel mama te worden met een geschikte partner. :)

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 21:56

Ja jullie moeten irl wel leuk zijn enzo. En bij voorkeur in de buurt, wel zo handig. Oh en de eerste maand wil ik gepamperd worden, dat heurt :P

When nothing goes right,

go left.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:00

Fem schreef:
En als rytir niet beschikbaar meer is, mag je mij benaderen..
Ik heb die gedachte ook al heel vaak gehad :=

Maar stiekem hoop ik binnen nu en 5 jaar wel mama te worden met een geschikte partner. :)
Waar Bokt toch niet goed voor is <3

Haha, snap ik volledig, gaat ook lukken!

Rytir schreef:
Ja jullie moeten irl wel leuk zijn enzo. En bij voorkeur in de buurt, wel zo handig. Oh en de eerste maand wil ik gepamperd worden, dat heurt :P
Ha, pics staan in mijn profiel en de anders zal waarschijnlijk rood haar hebben :')

De rest bespreken we tegen die tijd wel, haha :D

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:02

Ik moet trouwens wel lachen, toen ik binnen een ander topic hier het idee opperde dat er daadwerkelijk vrouwen zijn die een kind voor iemand anders zouden willen dragen, was het huis te klein en vloog het dak d'r af. Terwijl ik het, naast de zwangerschap en het moeder zijn an sich, echt een heel liefdevol gebaar vind.

Hier bieden ze zich spontaan aan. Vrouwen, I'm lost :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:45

Hahaha, ingewikkeld he..

Voorheen wilde ik echt geen kinderen. Maar inmiddels beginnen er hier wat eierstokken heel lichtjes te trillen. Gelukkig klapperen ze nog niet, want dan had ik een probleem. Had zelf ook al wel bedacht dat als ik niemand vind, ik het wellicht alleen zou gaan doen. Hetzij dmv donor of een homostel idd.
Wat kunnje veranderen onder invloed van hormonen.. :o

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:46

Hahaha, een jodelende baarmoeder en hormonen, hilarische combi :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:51

Ik bedoelde vooral leuk karakter en klik.. Kan ik niet zien vanaf een foto :P Draagmoeder zou ik niet kunnen zijn (of bedoelde je dat niet qua reacties in dat topic?).

Het liefste zou ik een echt gezin starten maar als dat geen optie is dan met mensen die niets liever willen, die betrokken zijn zodat het kindje dedicated moeder en vader figuren heeft. En dat dit concept in de toekomst een optie kan zijn geeft mij ook een wat minder gehaast gevoel op relatiegebied :D Zie het genoeg om mij heen dat mensen hoppa kinderen 'nemen' terwijl het duidelijk geen oprechte match is :x

When nothing goes right,

go left.

soloro

Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:52

Ailill schreef:
Ik moet trouwens wel lachen, toen ik binnen een ander topic hier het idee opperde dat er daadwerkelijk vrouwen zijn die een kind voor iemand anders zouden willen dragen, was het huis te klein en vloog het dak d'r af. Terwijl ik het, naast de zwangerschap en het moeder zijn an sich, echt een heel liefdevol gebaar vind.

Hier bieden ze zich spontaan aan. Vrouwen, I'm lost :')


Dan doel je zeker op draagmoederschap? Heb daar vandaag nog een docu over gezien. Over een homo-stel dat op zoek was naar een draagmoeder. En een eicel plaatsen in een draagmoeder is schijnbaar verboden in nl, zo treurige docu om te zien.
https://www.npo.nl/2doc/21-03-2017/KN_1689309

So far you've survived 100% of your worst days. This Too Shall Pass :(:) [o]

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:52

Nou nou..had mij een man laten zijn.. :j al dat hormonale gedoe kan me echt gestolen worden. Het maakt het leven soms zo onnodig ingewikkeld.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:15

Ik heb een tweelingzus en zij zou evt. een kind van haar en mijn partner willen dragen, mocht dit ooit een wens worden. We hebben hier veel gesprekken over gehad, voornamelijk met mijn ex want zijn kinderwens was groot en op deze wijze zou het kindje 'gevoelsmatig' erg dichtbij zijn.

Nu heb ik zelf geen heel erg grote kinderwens voor nu, al is ie wel groter sinds ik 8 jaar oom ben van bijna 7 kleintjes :D

En een relatie kan net zo goed met een vrouw zijn, dus vanuit dat perspectief is er, hopelijk, geen enkel probleem :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:15

Jibbel schreef:
Nou nou..had mij een man laten zijn.. :j al dat hormonale gedoe kan me echt gestolen worden. Het maakt het leven soms zo onnodig ingewikkeld.
Soms iets té makkelijk, ook niet altijd handig :P

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

soloro

Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:17

Ailill schreef:
Ik heb een tweelingzus en zij zou evt. een kind van haar en mijn partner willen dragen, mocht dit ooit een wens worden. We hebben hier veel gesprekken over gehad, voornamelijk met mijn ex want zijn kinderwens was groot en op deze wijze zou het kindje 'gevoelsmatig' erg dichtbij zijn.

Nu heb ik zelf geen heel erg grote kinderwens voor nu, al is ie wel groter sinds ik 8 jaar oom ben van bijna 7 kleintjes :D

En een relatie kan net zo goed met een vrouw zijn, dus vanuit dat perspectief is er, hopelijk, geen enkel probleem :')


Dan is het al een ander verhaal idd :) Bij dat koppel uit die link wilde de draagmoeder niet haar eicel beschikbaar stellen. Dus ze moesten op zoek naar een eiceldonor en dat is verboden in nederland. Dus wanneer je een zus hebt die ook haar eicel beschikbaar wil stellen, dan is dat een stuk makkelijker inderdaad.

So far you've survived 100% of your worst days. This Too Shall Pass :(:) [o]

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:18

Klopt, dat dit een groot voordeel is en het op ieder front 'makkelijkerer' maakt besef ik me inderdaad, of het ook daadwerkelijk ooit plaats gaat vinden denk ik, nu, niet :)

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:31

Mijn broer is ook gay en hebben ook wel is over gehad dat ik dan een kind van me zwager zou dragen. Maar dat kan ik echt niet, dan ga je naar de verjaardag van je nichtje maar dat is gewoon je kind. Zou mij te dichtbij zijn helaas..

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

soloro

Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:33

Jester_ schreef:
Mijn broer is ook gay en hebben ook wel is over gehad dat ik dan een kind van me zwager zou dragen. Maar dat kan ik echt niet, dan ga je naar de verjaardag van je nichtje maar dat is gewoon je kind. Zou mij te dichtbij zijn helaas..


In die link van die docu was dat ook de reden van de draagmoeder om geen eicel af te staan, juist omdat dat het kind dan een deel van haar zou zijn.

So far you've survived 100% of your worst days. This Too Shall Pass :(:) [o]

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 23:37

Klopt, het advies is ook om het alleen te doen als je of zelf geen kinderwens hebt, of die is inmiddels volledig vervuld, klinkt abstract maar bedoel ik niet zo. Best een pittig onderwerp met inderdaad gevolgen op de korte én lange termijn voor meerdere mensen.

Én weer terug naar Tinder :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 08:25

Hey Tinderende bokkers! Ik meld me ook even, ben een jaar geleden gestopt met Tinder nadat een match vervelend uitpakte. Maar ben sinds begin februari in Australie en vond het wel een leuke manier om wat meer mensen (aka knappe surfdudes) te ontmoeten. So far so good

“It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.”
― Suzanne Collins, Mockingjay

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:58

Ow gosh Tinderen in Australië. Ruilen? :')

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Berdien

Berichten: 64502
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:23

Oeh leuk, Tinderen in Australië!

Hoewel... ik dacht in Canada ook 'Doe mij maar zo'n sexy grote ruige Canadese meneer <<) ' maar dat viel toch wel erg tegen _O-

Ik ga zaterdag wijn drinken met m'n voormalige FWB :oo :=

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:31

Alleen wijn drinken? :')

Berdien

Berichten: 64502
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:33

Nee... we gaan ook toastjes met lekkere dingen eten. Dat weet ik, omdat hij al gezegd heeft dat hij dat meeneemt :')

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:46

_O-

fiets a fake smile

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 06:33

Heel anders zijn de mannen hier niet hoor qua conversatie. Wat betreft het uiterlijk ben ik hier wel in mijn voordeel, jongens zien er hier een stuk volwassener uit voor hun leeftijd, dus zoek ik nu eindelijk een keer in mijn eigen leeftijdscategorie. Terwijl ik er thuis altijs minstens 3 jaar bij op telde.

“It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.”
― Suzanne Collins, Mockingjay

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 09:02

Succes chantalboes! Ik woon in australie en heb mijn vriend ook gevonden via Tinder :)

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 09:11

Undefined schreef:
Succes chantalboes! Ik woon in australie en heb mijn vriend ook gevonden via Tinder :)

Aah wat leuk! Waar in Aussie woon je?

“It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.”
― Suzanne Collins, Mockingjay

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ange29, Bontfire, ComscoreBot, Evilou, Ghazella, LilChar, Sodeletuut, Syzygy, Vavane en 167 bezoekers