Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:07

Het zou voor mij te veel gedoe zijn. Maar ik ben ook nooit voor badboys gegaan ofzo.

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:14

Goof schreef:
Ik vind dat zo kansloos, dat spelletjes spelen. Je ontmoet elkaar, vindt elkaar leuk maar laat dan vooral niets meer horen want je vindt dat een ander maar achter jou aan moet jagen. En dan onzeker worden omdat het niet snel genoeg gaat en je nou eigenlijk niet weet of hij je wel leuk vindt. Vermoeiend. Vind je iemand leuk, onderneem dan gewoon actie.


:j :j

Maar dat schijnt dus als vrouw zijnde niet altijd juist te zijn want... mannen willen jagen. Ofzo :+

Ik heb wellicht dit weekend een date :oo Was wel een beetje klaar met Tinder, maar sta deze week 50% ziek gemeld op m'n werk. Mocht maar 4 (max 6) uur per dag werken. En voor iemand die normaal 10-12 uur per dag maakt... Oh, de verveling :') Dus heb ik tijdens het Netflixen vooral getinderd. En daar zat zowaar een hele leuke match tussen :))

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:14

Jullie discussies en hersenspinsels zijn wel erg leuk om te lezen. Veel leuker dan tinder zelf :')

Wat betreft de discussie probeer ik er niet helemaal rete enthousiast in te gaan. Easy going en we zien wel waar het schip strand. Moeite van beide kanten en interesse tonen en tijd vrij maken. Wel gewoon eerlijkheid in alles.
Mijn laatste date zag ons volgens mij al trouwen :') Ik probeerde dat wat rustig te houden. Op het moment dat ik dacht veilig mee te kunnen gaan in die gedachten was hij ineens anti-relatie geworden.
Het loopt toch altijd anders dan je denkt!

Een fijne dag allemaal vandaag!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:21

Zo hallo jullie gaan ineens hard :+

Leuk om de verhalen van iedereen te horen over het wel of niet jagen enz. In een relatie wil ik wel graag het gevoel hebben dat iemand om me geeft en moeite voor me doet, dus tijdens het daten wil ik dat ook zien. Als iemand niet (genoeg) interesse in mij toont dan niet hoor. Maar als iemand na de 1e date al een halve liefdesverklaring geeft denk ik, shut up! En ik loop weg. Zo ook gebeurde met mijn date in december. Het gevoel bij mij moet wel echt groeien, ik ben niet van liefde op het eerste gezicht.

Gisteren mijn crush voor het laatst gezien, morgen op vakantie dus over 1,5 week zie ik hem pas weer -O- . Ik was een beetje een emotioneel wrak het afgelopen week, druk op het werk en ineens last van onzekerheid, bah! Ik maak het allemaal zo ingewikkeld. We hebben wel een fijn gesprek gehad, zijn allebei onzeker wat betreft toekomst (hallo bindingsangst) maar het is duidelijk voor elkaar dat we gek op elkaar zijn, dus gewoon niet zo druk maken en dóór.

Berdien, veel plezier op date!!

xDenies, ahh ja die mannen die gelijk al alles voor zich zien. Creepy!

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:50

Oh nice Berdien, spannend!

Ik ben te snel begonnen met Tinderen na de breakup denk (want paniek :') ) ... heb op zich wel een leuke match maar ik kan me nog niet zetten tot een date..

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:53

Linda_Fleur schreef:
In een relatie wil ik wel graag het gevoel hebben dat iemand om me geeft en moeite voor me doet, dus tijdens het daten wil ik dat ook zien. Als iemand niet (genoeg) interesse in mij toont dan niet hoor.


Dat geldt andersom toch ook? Die man wil dat toch precies hetzelfde?
Je gaat toch niet op de bank zitten wachten tot de man jou een keer een bericht stuurt terwijl je hem zelf ook zo leuk vindt hoop ik?
Die man zit ook maar te wachten tot hij bevestiging krijgt of jij hem ook wel leuk vindt.

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:56

ja maar als je dan zelf een bericht stuurt, dan kan de man niet meer jagen... lees ik net :P
dus wat doe je dan?

Ja ik doe wat ik op dat moment wil, dus een bericht sturen. Als dat dan opdringerig is, is de match niet goed :j

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 10:00

Als het goed zit loopt het vaak vanzelf. Als het in het begin al moeilijk is dan haak ik liever af.

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 10:08

Cer schreef:
ja maar als je dan zelf een bericht stuurt, dan kan de man niet meer jagen... lees ik net :P
dus wat doe je dan?

Ja ik doe wat ik op dat moment wil, dus een bericht sturen. Als dat dan opdringerig is, is de match niet goed :j


Wat je moet doen? Vooral niet invullen voor een ander en bedenken dat de man waarschijnlijk wel wil jagen ;)

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 10:14

Ik ga ook niet mezelf teisteren door maar af te wachten zodat de man zo nodig kan jagen. Maar soms 'het spel' spelen is natuurlijk leuk. Hoewel dat met crush nooit echt zo gevoeld heeft, alles gaat gewoon automatisch.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 10:22

Als je elkaar beide echt leuk vindt, dan hoeft er helemaal geen spelletje gespeeld te worden. Dan gaat het vanzelf, vind je alles (ok, veel..) van wat de ander doet en zegt leuk en hoef je ook niet na te denken over wat je doet en hoe..
Ik moet wel zeggen, dat wanneer ik bijvoorbeeld steeds een gesprek begin, ik op een bepaald moment wel bewust ff een poosje niet begin. Dat mag de ander ook een keer doen. Maar dat is meestal nog in het Tinder stadium..

Marijkeeee
Berichten: 6287
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 11:05

Inney schreef:
Ja ik helaas ook en ik ben nog wel een vrouw.. geen nat vrouwen nacht voor mij _O-


_O- _O- _O-

Heerlijk leesvermaak van jullie allen! paar pagina's verder :P

DaphneR93
Berichten: 823
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:08

Ok ok ik meld mij ook even. Ik ben zo’n stiekeme meelezer die alle 2 de topics nauwkeurig gevolgd heeft :)
Hier een succesverhaal voor diegene die inmiddels de moed in de schoenen hebben zitten.
Ik woonde in omgeving A’dam en mijn vriend (heb hem niet via Tinder gevonden maar Innercircle, we zaten allebei alleen ook op Tinder dus dat had ook mogelijk geweest) woonde toen in Aachen voor zijn werk. In Noordwijk afgesproken toen hij bij zijn familie op bezoek was en gelijk helemaal dikke mik. Dit was in mei 2016 en inmiddels een dochter van 5 maanden rijker en hebben we qua afstand een compromis gevonden in hartje Brabant.

Leuk detail is dat ik mijn pony (Charlie Brown sommige kennen hem wel hier van bokt) had en tijdens mijn eerste dates met vriendlief ook het nieuwe paard van de oude eigenaresse van Charlie te logeren had. Vriendlief die nog nooit paardgereden had wilde perse mee op buitenrit. Ik heb de hele nacht niet geslapen omdat ik bang was dat ik de volgende dag mijn date waar ik zo hoteldebotel van was ging vermoorden door hem op een jong sportpaard te zetten, maar ze waren op slag verliefd! Sindsdien rijdt hij paard, heb ik Alcázar erbij gekocht en ben is dus een vriend met Labrador en paard rijker. (Wie beweert dat vouwen veel geld kosten haha)

Afbeelding

Hij heeft overigens nog talent ook, hier zat hij pas 3 weken op het paard. Inmiddels hebben ze de SGW uitgevonden en zijn dikke maatjes!

Zo zie je maar hoe het kan lopen, en dat ondanks véél geflopte gekke rare dates daarvoor en 250km afstand. Liefde kent geen grenzen.

Succes allemaal! Ik kruip weer in de meelees modus.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:10

Wat tof zeg! Heel leuk! Een geboren ruiter dus haha, veel geluk :D

MarjanB

Berichten: 16423
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:14

Hier ook een trouwe meelezer met al drie jaar relatie met tinderlover :D vorig jaar samen een huis gekocht. Dus het kan echt!

@Daphne, dat is wel heel cool! Die van mij durfde m'n merrie wel vast te houden en mee te lopen maar daar hield het op :')

Zinzi_jewel

Berichten: 8788
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:20

Dit doen we verkeerd
We moeten niet IRL daten :D
Afbeelding

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:22

Whahaha geniaal dat plaatje :')

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:50

Mogguh :D

Persoonlijk vind ik het nu een beetje flauw hoe mensen reageren/mij wegzetten. Ik dacht dat dit gewoon een volwassen topic was, waarbij mensen elkaar respecteerden en in hun waarde zouden laten, zonder semi-collectief iemand banketstaaf weg te zetten.

Ik ben meer dan eens berichten tegen gekomen hier in de trant van "Hij appt te veel, vind ik niet leuk." of "Hij belt te weinig, kan ik lastig mee omgaan." en "Ik ga hem even laten werken, zal hem leren." en daar zag ik dan weer geen flauwe opmerkingen over.

Daarnaast, zoals ik al een paar keer zei, ben ik er zelf nog niet uit. Sommige vragen hier specifiek advies aan mannen, dan zou het wel zo tof zijn om zelf dan ook tof te reageren als de rollen eens omgedraaid zijn ;)

Marijkeeee
Berichten: 6287
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:50

Whahaha :)) !!! geweldig dat plaatje!!!

Zinzi_jewel

Berichten: 8788
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:55

Ailill schreef:
Mogguh :D

Persoonlijk vind ik het nu een beetje flauw hoe mensen reageren/mij wegzetten. Ik dacht dat dit gewoon een volwassen topic was, waarbij mensen elkaar respecteerden en in hun waarde zouden laten, zonder semi-collectief iemand banketstaaf weg te zetten.

Ik ben meer dan eens berichten tegen gekomen hier in de trant van "Hij appt te veel, vind ik niet leuk." of "Hij belt te weinig, kan ik lastig mee omgaan." en "Ik ga hem even laten werken, zal hem leren." en daar zag ik dan weer geen flauwe opmerkingen over.

Daarnaast, zoals ik al een paar keer zei, ben ik er zelf nog niet uit. Sommige vragen hier specifiek advies aan mannen, dan zou het wel zo tof zijn om zelf dan ook tof te reageren als de rollen eens omgedraaid zijn ;)


je hebt hier wel een punt

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:59

Aillil: vrouwen zijn niet te snappen :D

Ik snap dat moeilijke gedoe ook niet hoor.
Maargoed misschien word ik daarom altijd de man genoemd door me vriendinnen :P

Je kan toch gewoon appen als je hem leuk vind. Kijk wanhopige mensen zit niemand op te wachten en bij sommigen hier krijg ik wel een ‘wanhopig’ gevoek

Zinzi_jewel

Berichten: 8788
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:02

De weg ergens naartoe is ook gewoon leuk .
Ik kan dat wel snappen
Het hoeft ook niet makkelijk te gaan .
Beetje aftasten voor het betasten :D

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:03

Aillil... je bent een man in een vnl vrouwentopig :')
k heb wel een beetje medelijden met je..

Maar op zich wat jij zegt is niet gek, ik hoor dat wel vaker hoor :)
Op zich toch prima om daarover te bomen?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:25

Cer schreef:
Aillil... je bent een man in een vnl vrouwentopig :')
k heb wel een beetje medelijden met je..

Maar op zich wat jij zegt is niet gek, ik hoor dat wel vaker hoor :)
Op zich toch prima om daarover te bomen?
Lol, medelijden is nergens voor nodig hoor!

Elkaar in de waarde laten en respecteren lijkt me wel zo handig :j

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:26

Ailill het is prima om soms niet te weten wat je wil :j Ik snap dat jagen ook wel, val zelf op emotioneel onbereikbare mannen, maar ik speelde zelf het spelletje evengoed mee ;)