Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:23

Kom je dat nou speciaal hier melden? :')

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:23

Ik heb ff een all by my self momentje... Van de week super leuke, lieve date gehad. Hij vond mij leuk zoals ik ben en laat mij in mijn waarde. Geen kansloze complimentjes over uiterlijke dingen maar wat hij zo leuk vindt aan mij als persoon. En ik voel het niet -O-

Ik heb echt even zo'n gevoel dat mijn hart, of ik, het gewoon niet doe, terwijl ik er voor het eerst in 2.5 jaar eigenlijk wel voor open sta. Afgelopen maand 3 mannen die echt oprecht interesse hadden in mij naast de kansloze slettenmannen. En dat het niet wederzijds was. What is wrong with me dat het in de liefde dan toch niet lukt?

Sorry, even ego post maar ik zit er echt even mee :o Mijn leven in mijn up heb ik nu zo voor elkaar dat ik meer nodig heb dan alleen gezeldschap. Liefde is lastig :D

Berdien

Berichten: 64514
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:38

Aaah Rytir :* Heeeel herkenbaar, echt waar. En geloof me, dit gevoel gaat weer over. Maar is zo, zo ruk om midden in te zitten :(:)

Ik zit momenteel in mijn oppashuis, scharrel staat gefrustreerd pannenkoeken te bakken. Stoute pannenkoek werkt niet mee _O-

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:48

Thanks berdien! Ik weet dat het over een paar dagen weer uit het systeem Is! Maar nu is het idd even een *gevoel...

Zeg m maar, de eerste mislukt altijd! :D Leuk dat hij je gezeldschap houdt en nog beter dat hij voor je 'kookt' :P

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:50

Rytir schreef:
Ik heb ff een all by my self momentje... Van de week super leuke, lieve date gehad. Hij vond mij leuk zoals ik ben en laat mij in mijn waarde. Geen kansloze complimentjes over uiterlijke dingen maar wat hij zo leuk vindt aan mij als persoon. En ik voel het niet -O-

Ik heb echt even zo'n gevoel dat mijn hart, of ik, het gewoon niet doe, terwijl ik er voor het eerst in 2.5 jaar eigenlijk wel voor open sta. Afgelopen maand 3 mannen die echt oprecht interesse hadden in mij naast de kansloze slettenmannen. En dat het niet wederzijds was. What is wrong with me dat het in de liefde dan toch niet lukt?

Sorry, even ego post maar ik zit er echt even mee :o Mijn leven in mijn up heb ik nu zo voor elkaar dat ik meer nodig heb dan alleen gezeldschap. Liefde is lastig :D


:(:) vette poedersuiker. Liefde is kak en mannen zijn stom. Zo is t gewoon soms.

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:54

Rytir: herkenbaar! Ik hou net een betoog tegen een vriendin dat ik geen foute man meer moet hebben. Geen man die er voor zorgt dat ik in 1 klap tot over mn oren verliefd ben en die net niet bereikbaar is voor me, het af houdt of erger nog: gewoon niet snapt wat ik nodig heb.

Wat ik nodig heb is een man voor een stevige basis. En daar kan ik ook echt verliefd op worden weet ik, maar dat duurt gewoon even ietsje langer. Dus ik gun mezelf de tijd ;)

En ik verzeker je: ze bestaan!

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:58

Rytir schreef:
Thanks berdien! Ik weet dat het over een paar dagen weer uit het systeem Is! Maar nu is het idd even een *gevoel...

Zeg m maar, de eerste mislukt altijd! :D Leuk dat hij je gezeldschap houdt en nog beter dat hij voor je 'kookt' :P


Koekepan niet heet genoeg :+

Berdien

Berichten: 64514
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:03

Zijn pannenkoeken mislukken nooit. Zegt hij. Ik drink wijn en vermaak me uitstekend :D

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:05

Berdien schreef:
Zijn pannenkoeken mislukken nooit. Zegt hij. Ik drink wijn en vermaak me uitstekend :D


Whahahaha lekker bezig! :')

Berdien

Berichten: 64514
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:07

‘Ik haat pannenkoeken bakken hier’

_O- _O-

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:11

Ooh het ligt aan de hier :')

Rytir, herkenbaar.. :(:)

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:12

Haha hij is in ieder geval zelfverzekerd en dat is een dikke +. Net zoals wijn, dat is altijd een + :D

Het banketstaaf bij mij is; gewoon 3x een bijna perfect passende man! Ze waren juist niet stom, integendeel... Maar net niet het voor mij ( En dan zeg ik het keurig 18- voor bokt) :+

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:16

Wat lastig Rytir. In mijn optiek is het wel, als je het niet voelt voel je het niet. En eigenlijk vind ik het helemaal niet raar dat er drie mensen zijn die jou leuk vinden, maar jij hen niet. Dat zou toch al best toevallig zijn? Zoveel is drie ook weer niet , daar hoeft niet per se de ware tussen te zitten. Ik zou nog rustig verder kijken denk ik.

Berdien, wat klinkt dat gezellig!

Zelf weet ik het even niet meer zo goed.. Ik ben vandaag echt even verdrietig geweest. :n
Na zes weken kwam gisteren mijn *geen idee hoe ik het moet noemen* bij mij. In principe was het erg fijn, ik voelde me wel verliefd en gelukkig. Maar ik weet gewoon niet wat we nou zijn van elkaar en ik vind de constructie hoe die nu is niet fijn. Even om een beeld te schetsen;
+we hebben elkaars ouders ontmoet
+we zeggen ik hou van je
+we doen leuke dingen samen, lopen buiten hand in hand etc.
+hij heeft geen banden lopen met andere meisjes
Maaaar
-we stellen elkaar niet voor als ''mijn vriend/vriendin''
-hij maakt het best duidelijk dat we 'aan het daten' zijn, (en dus noem ik het ook zo)
-en het grootste minpunt, ik heb het gevoel dat het allemaal heel oppervlakkig is terwijl dat eerst trouwens minder was. We hebben over koetjes en kalfjes gepraat maar als ik wat dieper ging kwam ik er niet doorheen.
-zijn ex heeft hem tijdens de vakantie geappt om weer eens af te spreken, ze wilden (na een aantal maanden) bespreken waarom het uitgaan was. Hij wil dit gesprek wel.

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij gisteren er over zou beginnen maar hij maakt absoluut geen aanstalten hier over. Het voelt nu echt van 'wel de lusten niet de lasten'. Ik krijg van een groot aantal jongens ook aandacht en heb er al tegen heel veel gezegd dat ik serieus met iemand bezig ben.
Ik snap niet waarom we sommige dingen wel doen en andere dingen niet. Wat denken jullie hier over?

Makkelijkste is natuurlijk om het aan hem te vragen, dat snap ik. Ik wacht het in ieder geval nog even af want het is voor mij om bepaalde redenen heel belangrijk dat hij deze stap maakt en ik wil hem niet die richting op duwen.

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:27

Oehhh Berdien, klinkt leuk! En ik neem aan dat jij het toetje bent :D

Rityr, het is zoooo herkenbaar. Ik heb hetzelfde en ben verdomme 42 jaar met 2 kids. Had van mezelf wel verwacht dat ik het inmiddels wel zou weten. Maar nee hoor, ik val nog steeds voor de foute exemplaren. Er zijn wel mannen die me geweldig vinden, maar dat vind ik meestal maar gewoon watjes...

LilChar, wat ontzettend lastig zeg. Maar jij mag ook best een stem hierin hebbrn hoor. Je hoeft geen ja en amen te zeggen. Je mag best even flink laten weten dat je deze onduidelijkheid niet leuk vind. Het is moeilijk, ik heb ook al een keer zo'n soort gesprek moeten voeren hoewel ik niet zo ver als jij was met die man, maar ik had daarna wel duidelijkheid.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:31

Lilchar, er waren meer mannen maar deze 3 waren echt oprecht geïnteresseerd in mij als persoon. Anderen al weggefilterd want niet de juiste intenties. Juist daarom voel ik mij rottig... En een soort, hoe moet ik het noemen, ijskonijn qua hart?

Je zegt het makkelijkste is praten. Maar zo makkelijk is dat niet, dat is best heel spannend! Toch denk ik dat je dat gesprek beter met hem kunt beginnen dan om raad te vragen hier... Dus, raap je she balls bijelkaar, je kunt het!

Zinzi_jewelJarig

Berichten: 8799
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:44

O storm dat heb ik ook
40 met 2 kids
En alleen de foute trekken me
En die willen alleen maar wat sex
En dat zoek ik niet

Life is complicated

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:41

Zinzi_jewel schreef:
O storm dat heb ik ook
40 met 2 kids
En alleen de foute trekken me
En die willen alleen maar wat sex
En dat zoek ik niet

Life is complicated


Ja, precies dat ja!
Liefde.... :')

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:08

Och man been there idd...

Maar nu lijk ik toch echt een leukerd tegen te zijn gekomen. <3 Ze zijn er nog.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:13

LilChar, maar zelf ben je ook met anderen gaan daten, heb je hem dat al verteld? Want hoe zie je het zelf dan? Ook 'vrijblijvend' blijkbaar?

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:45

Ja het is zo lastig..
Ik durf het in principe best te vragen van wat zijn we nu, maar ik wil graag dat dit vanuit hem komt omdat dat belangrijk voor mij is.

Relaxed,zoals ik zeg ben ik aan het daten met hem en heb dus geeeen relatie, hij maakt mij dat duidelijk en maakt ook geen stappen nog om een relatie te krijgen.

Afbeelding

Ik ben absoluut niet met allemaal mensen het bed in gedoken in de tussentijd, maar ik zit ook niet braaf te wachten tot hij zich wil binden, want ik denk dat dat het is dat hij dat best spannend vindt.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:50

Nou ja, met name het 'houden van' vind ik wel iets meer dan alleen nog maar daten. Dat begrijp ik gewoon niet helemaal..

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:51

Ja eens, 'houden van' is echt heel wat, en niet zomaar iets...

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:54

Ja dat vind ik ook!
Maar waarom heb ik dan geen relatie met hem :D
Dat begrijp ik niet helemaal, waarom hij daar niet mee komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:55

Kom er dan zelf mee.. :)* Waarom hem afwachten?

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:55

Waarom moet hij er mee komen?
Knoop gewoon het gesprekje aan??? Iets met zelf de touwtjes in handen nemen, jij laat je nu aan het lijntje houden eigenlijk ;)