Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:49

Olympia, ik ken je gevoel :(:)

Heb nu meer dan ooit contact met ex-fwb, gewoon koetjes en kalfjes :j . Belde hij me net nav ons appcontact, ben weer een beetje afgeleid en niet meer boos en gefrustreerd. Echt he, waarom kunnen dat soort dingen gewoon niet worden uitgeschakeld? Overigens gewoon okee met ex-fwb, geen potenties of hoop.

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:52

Morgen is het alweer 2 weken geleden...

Zn appjes mis ik niet meer zo... gelukkig..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:57

LF, wat een fluim joh..wel fijn dat het contact met ex-fwb gewoon goed is. Is hier gelukkig ook zo, vriendschap is ook heel wat waard!

Fijn dat het beter gaat Olympia!

Ailill, wat vond je van het webinar? Ik heb er wel wat dingen uit kunnen halen, al had ik er ergens ook meer van verwacht als ik het vergelijk met andere webinars die ik heb gevolgd van hun.
Hier is het contact met ex gelukkig wel goed (hij is stabieler daarin dan ik := ) dus zal hem idd eens eea vragen wat ze zeiden in het webinar.

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:59

Nou ik snap best het belang van mannen en (wk) voetbal, maar dan zeg je of tijdig af of je stelt voor om gezellig samen te kijken.

Dit is wel respectloos en zou ook niet gaan, goed dat je duidelijk bent!

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 14:42

Oh hadden ze t over exen in t webinar? Das wel interessant :j

En twee weken? Ik ging na 4 maanden pas een beetje wennen, dus hou vol :)

Date van morgenmiddag is nu morgenavond #beter :')

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 15:02

SophievdV schreef:
Gribaldi waar zit jij nu dan?


Wat bedoel je? :o

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 17:28

Ja Cer, het ging erover dat een ex je nog in de weg kan staan bij het vinden van een nieuwe liefde. Zij gaven aan dat je je ex kunt bellen en vragen wat je beter/anders had kunnen doen en waar het mis is gegaan.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 18:39

Gribraldi denk dat Sophie bedoelt waar je woont, omdat zij(/wij) ook uit het noorden komen.

Ik ben net thuis van mijn date met collegavanbroer! Was erg gezellig! Hij heeft het toch maar ff 5 uren met me uitgehouden :+ Denk wel dat er al een vervolg komt.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 19:43

Oh, de volgende date staat al vast :+ We gaan pizza eten, alleen nog ff een datum haha.
We hebben ook een selfie naar mijn broer gestuurd _O-

Over het vragen wat er fout is gegaan.. ik heb dat wel eens gedaan, omdat ik het echt niet aan zag komen, toen heb ik wel gevraagd of ik iets fout had gedaan ofzo. Toen zei die dat het echt niet aan mij lag, maar dat het gevoel bij hem ontbrak (dat was de tweede keer dus ook zo :') ). Dat gaf toen wel wat meer rust ofzo, dat je er zelf niks aan kunt doen.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 19:51

Dikke knuffel Olympia :(:)

Wat klote van spierbundel Linda :( maar wel fijn dat je nu goed contact met FWB hebt!

Jibbel, klinkt interessant :j achteraf weet ik idd ook waar het stuk gelopen is met mijn ex en zie nu ook in dat ik andere dingen in een relatie nodig heb.

Zo, goed uitgehouden Yvanka :D leuk dat er een vervolgdate komt! Ben benieuwd naar de reactie van je broer :))

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 20:07

Hij was zo van waarom had je dat niet verteld :oo Ik zei wij zijn heel discreet.. toen wilde hij weten wat we hadden gedaan, daarvoor heb ik hem doorverwezen aan date :Y)

Berdien

Berichten: 64505
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 21:02

Wat leuk Yvanka, klinkt goed!

Afbeelding
Mijn huidige uitzicht. Ik ben zelfs verbrand _O- Nooitmeernaarhuis :+:

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 21:29

Haha nieuwsgierigaagje jouw broer, Yvanka :))

Wauw Berdien <3

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 21:48

Super leuk Yvanka :D

En Berdien heerlijk!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 23:43

Berdien <3 waauw!

Yvanka, klinkt geslaagd! Leuk dat er een vervolgdate komt.

Spierbundelman vandaag gezien. Hij snapt geloof ik niet dat ik lichtelijk geïrriteerd was door gisteravond. Maakte er steeds grapjes over, elke keer vragen of ik boos was. Ik heb het wel weer gezien met hem, zal hem dat ook volgende keer meedelen als we weer appen (vanavond radiostilte van zijn kant?). Zo'n irritatie na elkaar een paar keer zien betekent niet veel goeds, ik merk dat de aandacht leuk is maar echt stappen verder komen we niet en het gevoel is er ook niet van mijn kant.

Fwb vanavond ook kort gezien, hij was met huisgenoot mee en ze kwamen wat ophalen. Hij bleef in de auto zitten maar ik stuurde via app een zwaaiend handje, toen kwam hij naar de deur. Elkaar een knuffel gegeven, daarna vroeg hij weer naar mijn 'date' om vervolgens teleurgesteld weg te lopen. Daarna belde hij mij en hebben we er over gepraat. Hij snapt me wel en ook weer niet, meerdere malen gezegd dat hij van mij houdt en ik hem overal voor mag bellen altijd. Waarom gaan mannen altijd pas hun best doen als het 1000 jaar te laat is.

Ik geloof dat ik nu gewoon even pauze ga nemen, geen mannen voor mij. Even weer volledig op eigen benen, focus op andere dingen. Voor fwb blijft er een gevoel bestaan, zeker na wat hij allemaal weer heeft gezegd. Maar ook daar maar even niet aan toegeven (voor zover dat uberhaupt te lijmen valt), lekker in de ijskast ermee.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 23:44

Ik heb even een leuke update vanuit mijn tinderleven :o
Aantal keer afgesproken met een leuke jongen waar ik al eerder iets over had gezegd.
We zijn eigenlijk allebei verliefd <3 Ik vind het wel spannend!
Wat wel jammer is, is dat hij over twee weken voor 6 weken op vakantie gaat :\
Ik vind dat in ieder geval wel heel erg leuk voor hem, maar ik merk dat hij het wel een lastig punt vindt.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 23:46

Linda_Fleur schreef:
Berdien <3 waauw!

Yvanka, klinkt geslaagd! Leuk dat er een vervolgdate komt.

Spierbundelman vandaag gezien. Hij snapt geloof ik niet dat ik lichtelijk geïrriteerd was door gisteravond. Maakte er steeds grapjes over, elke keer vragen of ik boos was. Ik heb het wel weer gezien met hem, zal hem dat ook volgende keer meedelen als we weer appen (vanavond radiostilte van zijn kant?). Zo'n irritatie na elkaar een paar keer zien betekent niet veel goeds, ik merk dat de aandacht leuk is maar echt stappen verder komen we niet en het gevoel is er ook niet van mijn kant.

Fwb vanavond ook kort gezien, hij was met huisgenoot mee en ze kwamen wat ophalen. Hij bleef in de auto zitten maar ik stuurde via app een zwaaiend handje, toen kwam hij naar de deur. Elkaar een knuffel gegeven, daarna vroeg hij weer naar mijn 'date' om vervolgens teleurgesteld weg te lopen. Daarna belde hij mij en hebben we er over gepraat. Hij snapt me wel en ook weer niet, meerdere malen gezegd dat hij van mij houdt en ik hem overal voor mag bellen altijd. Waarom gaan mannen altijd pas hun best doen als het 1000 jaar te laat is.

Ik geloof dat ik nu gewoon even pauze ga nemen, geen mannen voor mij. Even weer volledig op eigen benen, focus op andere dingen. Voor fwb blijft er een gevoel bestaan, zeker na wat hij allemaal weer heeft gezegd. Maar ook daar maar even niet aan toegeven (voor zover dat uberhaupt te lijmen valt), lekker in de ijskast ermee.


Wat jammer van spierbundel man... Stom! Heb je hem nu al goed duidelijk gemaakt waarom je een beetje boos was dan?

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 01:00

LilChar wat leuk!! Snap dat je die 6 weken lastig vind, is toch best wel lang als het zo pril is! Maar hij is het wel waard te wachten toch?

LF Vreselijk hé, die mixed feelings! Goed dat je nu even voor jezelf kiest :j
Is spierbundelman nu helemaal van de kaart?

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 01:14

Yvankaxx schreef:
LilChar wat leuk!! Snap dat je die 6 weken lastig vind, is toch best wel lang als het zo pril is! Maar hij is het wel waard te wachten toch?

LF Vreselijk hé, die mixed feelings! Goed dat je nu even voor jezelf kiest :j
Is spierbundelman nu helemaal van de kaart?


Ja, ik vind het wel lastig maar hij zelf dus ook vooral! We moeten er tegen die tijd nog even over praten haha. Ik wacht wel gewoon op hem een beetje want hij is erg leuk!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 07:02

LilChar wat leuk, geniet ervan! Aii die 6 weken zijn wel lastig maar is niks aan te doen, gewoon afspraken maken over hoe jullie contact hebben en als jullie na die 6 weken beide nog hetzelfde voelen zit het goed toch.

Spierbundelman heb ik zeker uitgelegd waarom ik het niet leuk vond. Hij deed er een beetje lacherig over van; tjah kan toch gebeuren andere verwachtingen. We hebben het gister wel gezellig gehad en er zijn zeker eigenschappen van hem die ik leuk vind maar het gevoel is er gewoon niet. Deze twee weken was ik vrij en met zijn werk was het makkelijk overdag afspreken maar ik zie mezelf niet elke keer 25 minuten erheen rijden in de avond als mn kleine op bed ligt (en mijn huisgenoten oppassen). Hij heeft geen auto en ook nog nooit initiatief getoond of gezegd dat hij naar mij wilde komen dus dan is het wel klaar. Dingen zijn nog niet officieel over maar voel wel een gesprek aan komen.

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 07:40

Oh LF, lacherig doen en iets zeggen over andere verwachtingen is wel naar hoor... misschien kun je beter je energie in iets anders steken inderdaad..

Ik heb inderdaad met mijn ex heel veel gesproken over wat er mis is gegaan, wat de verwachtingen waren, waar we op een ander spoor belandden en hoe we het in de toekomst met anderen anders moeten of willen doen, dat heeft echt enorm geholpen :j
Maar ja, dat moet maar net lukken.. als je met ruzie of frustratie uit elkaar gaat kan ik me voorstellen dat je niet even belt en zegt " luister joh, wat was het probleem nou helemaal". En je moet bereid zijn om te slikken bij beschuldigingen en daar rustig over te praten.
Ik kreeg ook van alles om mn oren geslingerd waar ik het niet mee eens was of wat ik oneerlijk vond, maar uiteindelijk hebben we ook daar goed over kunnen praten ..

LC, oh rot zeg, die zes weken, maar als je gewoon contact houdt vliegt het voorbij! En daarna weet je nog beter hoe het zit denk ik :)

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 07:48

LilChar Wat leuk!!! En 6 weken zijn zo voorbij.

LF wat stom van spierbundel dat hij jouw gevoel niet serieus neemt en er grapjes over maakt :(:)

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 20:31

Ik kon vandaag al verrassend vaak naar rechts swipen, snapte het al niet, aangezien ik wel een bepaald "type" heb. Tot ik net ontdekte dat Defqon precies in m'n zoek radius valt qua afstand :') beetje jammer weer dit haha :')

Jester_

Berichten: 12258
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 22:22

Op naar defqon dus :D

SophievdV
Berichten: 14750
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 10:02

Defqon is Gaaf!

Ik had vrijdag een erg leuke avond. Echt een erg leuke avond :D Gisteren een dag met familie gehad en vandaag rustdag voordat morgen alle hectiek weer begint :')