Ervaringen Beltegoed terug claimen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Ervaringen Beltegoed terug claimen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-18 00:15

Ik heb bijna 6 jaar gewerkt voor een bedrijf waar ik een prepaid simkaart met beltegoed voor nodig had. Niet om te bellen, maar om gebeld te worden.

Door de jaren heen is daar zo'n 55/60 euro op terecht gekomen. Dat is veel geld. Over een paar weken moet ik beltegoed weer opwaarderen, anders vervalt het en dat vind ik zonde. Een kennis vertelde met de kerst dat er bedrijfjes waren die beltegoed terug storten. Vaak in bitcoins, soms ook in cash.

Zijn er mensen met ervaringen? (Bepaalde adresjes misschien?)
Ik weet dat er kosten aan verbonden zullen zijn. Maar iets is beter dan niets gaat hier wel op denk ik.

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Re: Ervaringen Beltegoed terug claimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 20:48

Kan je dan niet beter je provider op bellen met deze vraag? Ik ga er vanuit dat zij jou daar bij kunnen helpen of dat jullie er samen uit komen? Zou onwijs zonde zijn als je dat geld kwijt bent straks..

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Ervaringen Beltegoed terug claimen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-18 00:30

Die zeggen jammer maar helaas, is het risico van prepaid.

Fangio

Berichten: 2560
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Ervaringen Beltegoed terug claimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 18:52

Ik heb goede ervaringen met thoorn.nl (ondertussen wel al 2 jaar geleden).
Je maakt een account aan op de site waar je je telefoon nummer op moet geven. Dan bel je naar het nummer. Enige irritante toen (weet niet of dit ondertussen al veranderd is) was dat je het geld per 'contact' kreeg. Je kon dus zegmaar niet naar dat nummer bellen tot je geld op je telefoon op was, maar moest iedere keer opnieuw inbellen. Toch heb ik zo nog een goede hoeveelheid beltegoed kunnen terugkrijgen (zij krijgen natuurlijk ook een deel, maar anders ben je het helemaal kwijt).
Bij mij stond het geld in ieder geval de volgende dag op mn rekening, nadat ik een uitbetalingsverzoek had gedaan.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Ervaringen Beltegoed terug claimen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-18 01:54

Bedankt. Denk dat ik die maar gewoon ga proberen, eerst voor een tientje ofzo en als dat werkt de rest.

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:05

Naar aanleiding van het bericht van Fangio ben ik op de website van thoorn.nl gaan kijken. Jammer genoeg kwam ik voor mijn situatie een klein foutje tegen in de rekenhulp, want anders was het echt heel mooi geweest, iets te mooi om waar te zijn zelfs. Dat neemt niet weg dat ze in vergelijking met andere bedrijven naar mijn idee een goede deal bieden. Over het foutje heb ik ze een bericht gestuurd en daar werd erg snel en meer dan adequaat op gereageerd, dus ik heb de indruk dat het in elk geval wel om een betrouwbaar bedrijf gaat.