Ik heb vorige week dinsdag een pakketje besteld bij een webshop in Zweden, dit is verzonden met UPS en ging allemaal prima. Het enige probleem is dat het pakket al sinds vrijdag in Eindhoven is en er bij het tracking nummer staat dat het huisnummer onjuist is. Verder staat er dat ik deze moet wijzigen maar daar ben ik nu al een tijdje mee bezig en dat lukt niet. Volgens de site moet ik daar UPS My Choice voor hebben, maar als ik dat aan wil maken, krijg ik de melding dat dat niet mogelijk is in mijn regio. Overigens weet ik zeker dat ik het goede adres heb doorgegeven want in de bevestingsmail van de webshop staat het goede huisnummer.
Wie heeft er meer ervaring met UPS en kan me helpen? Ik zou het namelijk enorm zonde vinden als ik dadelijk ineens mijn geld kwijt ben en ik weet niet hoe lang ze het pakketje nog vasthouden in Eindhoven.
Je kan ze inderdaad bellen. Maare dan heb je wel heel veel geduld nodig. Mijn ervaringen met de ups zijn heel slecht. Pakketten doen er standaard 2 of 3 dagen langer over dan ze beweren. Ze proberen je constant de premium delivery te laten kopen. Adressen zijn zogenaamd verkeerd (terwijl ze goed op de doos staan). Pakketten worden verkeerd afgeleverd. Ze kunnen niet bezorgen want ze weten het adres niet te vinden...
Ik vermijd het bedrijf als het kan (soms lukt het niet). Gewoon omdat ik weet dat het de stress en irritatie niet waard is.
PureSG
Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05
Geplaatst: 28-12-17 11:57
Zou inderdaad UPS even bellen. Dan kunnen ze je vast verder helpen.
BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-17 11:58
Ik ben niet de enige dus hahaha. Ik ga inderdaad maar even bellen dan!
Na ongeveer 10x mijn trackingnummer ingesproken te hebben, kreeg ik toch iemand van de klantenservice aan te lijn. Het adres stond ook gewoon goed op het label dus hij wist ook niet waar het mis was gegaan. Hij heeft er een berichtje achter aan gedaan en ik zou binnen 24 uur meer horen, dus ik ben benieuwd.
Ik heb hem binnen! Ben gisteravond gebeld en de man aan de telefoon zei dat de pakketbezorger wel in mijn dorp is geweest, maar naar de verkeerde straat is gegaan. Aan de telefoon waren ze heel vriendelijk en het is gelukkig opgelost!