.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 14:58

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt


Koper

Berichten: 30089
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 14:59

Wachten tot het voorbij is. Ik háát oud en nieuw, al mijn hele leven.

Vanaf 2 januari ben ik meestal wel weer aanspreekbaar.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:01

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

tess_84

Berichten: 1801
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Eckersweiler, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:01

Wij zijn heel erg saai en blijven gewoon thuis, om verschillende redenen. Ten eerste zijn wij niet zo van de "verplichte" feestbeesten, zo gaan ook valentijn, Halloween en carnaval lekker aan ons voorbij. Ten tweede hebben we de paarden en honden thuis en die houden NIET van vuurwerk. Om iets voor 12 gaan we dus naar de stal om te kijken of alles in orde is (wekker moet dan wel gezet want meestal liggen we al lang voor twaalven te slapen in de zetel :') )
Niet echt tips voor jou dus, helaas. :+

Op vakantie in Duitsland met je paard(en) en/of hond(en)? Vakantiehuisjes Wald und Wiese klaar voor de verhuur! Meer info op https://www.facebook.com/waldundwiese.eckersweiler ~~ http://www.waldundwiese.land

Eloya

Berichten: 5157
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Wat doen jullie met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:03

waarschijnlijk werken op stage in de ouderenzorg.
en denk voor het echte moment naar familie, weet alleen nog niet bij mn oma, moeder of vader

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:03

In Breda is een mega leuk groot feest voor het eerst :D Dus dat is voor ons een optie, en anders lekker thuis.

Autumnn

Berichten: 8010
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:04

Ik zit met mijn vriend in Parijs :D

Koper

Berichten: 30089
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:07

Annet_Dottie schreef:
Koper schreef:
Wachten tot het voorbij is. Ik háát oud en nieuw, al mijn hele leven.

Vanaf 2 januari ben ik meestal wel weer aanspreekbaar.


Hahah ojee dit hoor(/lees) ik dus echt niet vaak haha. Je zit gewoon thuis op de bank dan? Of ga je gewoon vroeg op bed ofzo? :P
Mag ik vragen wat je er precies zo aan haat? :+

Alsof je kan slapen met die paasei?

Ik doe gewoon het zelfde als op elke andere dag. Alleen dan tot na middernacht :O :roll: Het is altijd weer even wachten op de lolbroek die rond half twee nog de laatste bom de lucht in keilt.
Laatst bijgewerkt door Koper op 17-11-17 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:07

Mijn vriend en ik hebben afgesproken met vrienden. Lekkere hapjes maken en borrelen, tv kijken. Niet te gek die tijd heb ik wel gehad :D En ik wil bij mijn hond en paarden zijn. Hond wordt zijn 1e oud en nieuw en de paarden staan thuis dus die kan ik mooi in de gaten houden en extra laat nog even voeren als afleiding voor het vuurwerk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:07

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessie

Berichten: 8564
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:09

Wij zijn dan op de Malediven. Volgens mij is het daar best rustig met oud en nieuw, maar we gingen er de kerstvakantie naartoe :)

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:11

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:12

Lizzyy schreef:
Ik zit met mijn vriend in Parijs :D


Oh wat heerlijk! Wij overwegen dit ook :j

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Wat doen jullie met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:15

Wij hebben nog geen planning, het is de eerste oudejaarsavond voor ons als gezinnetje met ons zoontje. Nog even sparren, denk ik. Misschien blijven we wel lekker thuis bij de katten...

M. 21-07-2017. <3

Xanthippe

Berichten: 1720
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:25

Wij troepen met een 10-tal vrienden samen in onze woonkamer (vorig jaar bij een ander koppel van de groep) en eten gezellig samen, kijken wat tv, spelen wat spelletjes...
Om 12u met zijn allen, en de babyfoons tegen de oren geplakt, naar buiten om het vuurwerk te zien en hopend dat de slapende babies dan ook niet wakker worden.
Elk jaar een succesformule, elk jaar super gezellig. Vroeger gingen we met de hele bende echt feesten, maar sinds de kindjes er zijn, wordt alles wat rustiger aan gedaan.
Nu wisselen we dus elk jaar van gastkoppel af en wie zin heeft, komt meedoen, en wie geen zin heeft, doet gewoon iets anders.

I'm addicted to the way I feel when I think of you.

kobuss1

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Colijnsplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:27

wij gaan ook altijd met vrienden ergens thuis, bij wie dat wisselt elk jaar, 3 gezinnen waarvan 2 samengestelde gezinnen, dus het ene jaar heel veel kinderen en het andere jaar maar een paar. Dit jaar heeft mijn vriend nachtdienst, dus ik twijfel wat ik zelf zal doen. (t zijn uiteindelijk zijn voetbalvrienden waar we altijd mee "vieren").
Misschien blijf ik dit jaar wel eens lekker thuis, maar dan vind ik mezelf ook weer een beetje saai eigenlijk.

Wat ik heb met oud en nieuw??
Niks eigenlijk... ik hou sowieso al niet van de maand december, allemaal sociale verplichtingen, druk op t werk, ik ben blij als het weer 2 januari is, we alle familie nieuwjaar zijn wezen wensen (ook zo'n leuke dag de hele provincie door reizen >;) ).
2 Januari weer met een schone lei aan een schoon nieuw jaar beginnen !!

Whoever said diamonds are a girls best friend, never owned a horse
*Mexx, you left paw-prints on my heart!*

Napie

Berichten: 9071
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Wat doen jullie met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:50

Ik vier dit jaar oud en nieuw aan de costa blanca.

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

Janinevv

Berichten: 13225
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Wat doen jullie met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:52

Thuis en daarna naar een club waarschijlijkb:)

[o]

MerleSimone

Berichten: 5715
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Wat doen jullie met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:55

Wij gaan dit jaar voor het eerst weg, 3 dagen naar Rotterdam met een bevriend stel *\o/* Vuurwerk kijken op de Erasmusbrug en daarna naar een feest in Ahoy.

Voorgaande jaren altijd rondje familie of werk op oudjaarsdag, savonds met vrienden een spel oid en dan naar t dorp voor een feestje, of een rondje vrienden lopen (allemaal in de buurt). Lekker gezellig :j

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

_Reneee

Berichten: 5779
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:01

Annet_Dottie schreef:
Koper schreef:
Wachten tot het voorbij is. Ik háát oud en nieuw, al mijn hele leven.

Vanaf 2 januari ben ik meestal wel weer aanspreekbaar.


Hahah ojee dit hoor(/lees) ik dus echt niet vaak haha. Je zit gewoon thuis op de bank dan? Of ga je gewoon vroeg op bed ofzo? :P
Mag ik vragen wat je er precies zo aan haat? :+


Ik juist wel. Echt bijna iedereen in mijn omgeving vindt Oud & Nieuw gewoon poedersuiker. Je zit de hele avond thuis te wachten (in de herrie, want hier knalt het vanaf een uur of 18.00 dus onophoudelijk en kun je elkaar niet eens verstaan) tot het eindelijk 0.00 uur is. Dan moet je de hele buurt langs om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen inclusief je vieze buurman met zijn stinksnor en zweetoksels. Vervolgens wil je eigenlijk naar de kroeg, maar tot 1 uur kun je het huis niet uit want het is net de Gazastrook en je wilt je ledematen graag meenemen naar het nieuwe jaar. En dan kun je éindelijk gaan, moet je eerst heel je auto ontdoen van alle rotzooi die erop zit door al het vuurwerk.

Nou dan ben je eindelijk op stap, moet je nog iedereen kussen die je tegenkomt en extra aardig zijn :+ En dan gaat het ook nog eens tot een uur of 7 door, waardoor je op 1 januari helemaal naar de klote bent. Op de een of andere manier is O&N nog nooit echt gezellig geweest. Het is echt zo'n moetje. Ik ga liever 1 januari of gewoon met de kerst.

Dus ik blijf dit jaar thuis :Y) Ik ga me samen met de hond helemaal volvreten en lekker naar achterlijke tv programma's kijken. Ik kijk nooit tv, maar met O&N zijn er altijd megaveel leuke dingen op tv. Heb er nu al zin in.

Ik heb serieus van alles geprobeerd en ben zelfs in Parijs geweest, maar ik vind het altijd een vreselijk verplicht iets. Vooral ook dat je de week erna iedereen moet kussen enzo. Blegh. Zo ongelofelijk fake allemaal :')

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:04

Wij blijven waarschijnlijk thuis, lekker voor de tv met lekkere hapjes en een fles wijn :Y)
Om 12 uur even met de kindjes vuurwerk kijken, en zodra het iets stiller wordt lekker naar bed.

lor1_1984

Berichten: 12010
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:41

Ik ga overdag even naar de winkel voor iets van oliebollen/appelflappen/appelbeignets en een vers stokbrood, daarna lekker een stuk met de hond wandelen en dan overal in huis radio aan en hapjes klaarmaken voor 's avonds.
Wanneer alles klaar is laat ik de hond nog eens uit, kleed ik me om en plof op de bank neer met een kop thee of warme chocomelk en ga films/series kijken denk ik.
Zodra het gaat schemeren doe ik de gordijnen dicht, lampjes/kaarsen aan en kruip lekker onder een dekbedje.
Hopelijk is het tussen 22 en 00 even rustig zodat de hond weer uit kan en na 1:30 laat ik hem de laatste keer uit, mss dat ik er een lange wandeling van maak dan en wanneer we weer thuis zijn kruip ik in bed.

Oftewel de standaard jaarwisseling waarbij de hond dit jaar is toegevoegd (voorheen enkel katten). :)

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

tandlozemum

Berichten: 297
Geregistreerd: 03-06-13
Woonplaats: Breda

Re: Wat doen jullie met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:53

Ik ben dan in Melbourne.
Oud en nieuw vieren als het lekker warm is :D

Elisa2

Berichten: 36662
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:56

Koper schreef:
Wachten tot het voorbij is. Ik háát oud en nieuw, al mijn hele leven.

Vanaf 2 januari ben ik meestal wel weer aanspreekbaar.


Haha hier nog een :D zie er nu al tegenop.

Blijf lekker thuis bij de katten, waarvan de ene nu al gestresst raakt van af en toe wat vuurwerk. -O-

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

xRaisin

Berichten: 1748
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 16:58

Wij overwegen om met een klein groepje naar de Efteling te gaan! Lijkt me wel een leuke ervaring!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, friezenfan2, GoogleAdsense, kwita, Lynnepinny, MissBambi, Mutti, noordje, ryukapple, Sabine, Stybba, Unit, Wonderstruck, xPabloBokt en 70 bezoekers