Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 18:45

amado7 schreef:
Hoog stemmetje, Daar zou ik ook echt op afknappen.

Dame vind ik ook verschrikkelijk. Maar het ergste blijft toch dat hij alleen maar over zichzelf praat.

Laatst 1 die mee deerne noemde, jo welkom in de 21e eeuw. Vreselijk.

Wat raar van die Spanjaard!

Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 18:46

Ik heb echt een enorm baal moment. -O- Voor het weekend een super leuke date gehad, maar nu heeft mijn date aangegeven deze maand te weinig tijd te hebben voor een volgende date. Wat betekent dat we elkaar pas in januari weer kunnen zien.

Ik ben de afgelopen 10 maanden enorm aan het lijntje gehouden door een jongen (die zette mij ook steeds in de ‘wachtstand’ deed vervolgens weer heel leuk en gezellig en vervolgens begon het hele riedeltje weer opnieuw). Uiteindelijk heeft die gast ook uit het niets al het contact verbroken, maargoed. Ben nu dus heel huiverig zodra iemand zegt geen tijd te hebben, omdat ik die hele ellende niet weer wil meemaken. :(

Janinevv

Berichten: 13231
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 18:55

Bonita een maand is inderdaad lang, als je het leuk gehad hebt zou je denken dat hij een avondje vrij zou kunnen moeten maken? Maarja kan niet in zijn agenda kijken, december is wel erg drukke maand.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 19:00

Bon_ita schreef:
Ik heb echt een enorm baal moment. -O- Voor het weekend een super leuke date gehad, maar nu heeft mijn date aangegeven deze maand te weinig tijd te hebben voor een volgende date. Wat betekent dat we elkaar pas in januari weer kunnen zien.

Ik ben de afgelopen 10 maanden enorm aan het lijntje gehouden door een jongen (die zette mij ook steeds in de ‘wachtstand’ deed vervolgens weer heel leuk en gezellig en vervolgens begon het hele riedeltje weer opnieuw). Uiteindelijk heeft die gast ook uit het niets al het contact verbroken, maargoed. Ben nu dus heel huiverig zodra iemand zegt geen tijd te hebben, omdat ik die hele ellende niet weer wil meemaken. :(


Maar heeft hij een reden dat het niet kan? Misschien kan je dat bij hem ook aangeven?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 19:06

Hij zal wel zo zijn redenen hebben. Niet te druk om maken. ;)

Janinevv

Berichten: 13231
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 19:07

Snap het wel, dat je onzeker maakt als al een keer eerder is gebeurd

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 19:14

Wat vervelend. Snap wel dat je daar onzeker van wordt. Vind je hem het waard om te laten wachten?

Of kan je ondertussen niet met anderen daten? Ik ben daar zelf niet van, meer tegelijk maar lees hier of in het tindertopic dat er velen zijn die gewoon meer daten, is dat geen optie voor je?

CarinaR

Berichten: 11947
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 19:24

Bon_ita schreef:
Ik heb echt een enorm baal moment. -O- Voor het weekend een super leuke date gehad, maar nu heeft mijn date aangegeven deze maand te weinig tijd te hebben voor een volgende date. Wat betekent dat we elkaar pas in januari weer kunnen zien.

Ik ben de afgelopen 10 maanden enorm aan het lijntje gehouden door een jongen (die zette mij ook steeds in de ‘wachtstand’ deed vervolgens weer heel leuk en gezellig en vervolgens begon het hele riedeltje weer opnieuw). Uiteindelijk heeft die gast ook uit het niets al het contact verbroken, maargoed. Ben nu dus heel huiverig zodra iemand zegt geen tijd te hebben, omdat ik die hele ellende niet weer wil meemaken. :(



Oh hebben we dezelfde getroffen.

Weet je. T stomme is dat zn verhaal wel klopt. Ik was gewoon ook erg teleurgesteld. We zullen zien hoe t loopt.
Ik hou misschien wel te veel van duidelijkheid en niet pas, na een dag wachten om 2300 een berichtje dat hij naar huis gaat.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:04

CarinaR schreef:
Het is een heel verhaal.
We hebben al sinds mei contact met elkaar. Maar erg aantrekken en afstoten door dit gedrag.
Hij is in t echt wel heel erg leuk, maar contact erbuiten is erg moeizaam.
Hij had een reden dat het niet ging lukken, maar daar had hij echt geen 2uur voor nodig. Zeker niet als je een date hebt die je leuk vind. Hij gaf tenminste aan mij ook leuk te vinden.

Edit. Dit s een super korte versie er van


Lastig. Maar misschien had hij de 2 uur tijd er wel voor nodig? Misschien duurde het langer dan verwacht of kwam er iets tussen? Ik zou het gewoon afwachten, niet direct aan de kant schuiven.

Bon_ita schreef:
Ik heb echt een enorm baal moment. -O- Voor het weekend een super leuke date gehad, maar nu heeft mijn date aangegeven deze maand te weinig tijd te hebben voor een volgende date. Wat betekent dat we elkaar pas in januari weer kunnen zien.

Ik ben de afgelopen 10 maanden enorm aan het lijntje gehouden door een jongen (die zette mij ook steeds in de ‘wachtstand’ deed vervolgens weer heel leuk en gezellig en vervolgens begon het hele riedeltje weer opnieuw). Uiteindelijk heeft die gast ook uit het niets al het contact verbroken, maargoed. Ben nu dus heel huiverig zodra iemand zegt geen tijd te hebben, omdat ik die hele ellende niet weer wil meemaken. :(


Heel herkenbaar dit.. Dit houdt me op dit moment ook echt wel tegen om te gaan daten.
Maar je date vond het ook leuk? En hij heeft duidelijk aangegeven dat hij je zag zitten? Ik zou me er niet teveel zorgen overmaken. Al snap ik dat dit makkelijker is gezegd dan gedaan. Sommige mannen zijn echt {:)-:(

Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:39

Hij heeft na de date duidelijk aangegeven dat hij het erg leuk vond(tijdens de date zelf ook trouwens). Hij heeft ook zeker wel een geldige reden voor het druk zijn deze maand. Maar ik ben door het vorige gezeur zo onzeker geworden hierin dat ik meteen denk ‘ohjee ik word weer aan het lijntje gehouden’.

Wasrschijnlijk (en hopelijk) geheel onterecht maar het voelt wel een beetje vervelend.

Daarbij is hij zeker de moeite waard om te wachten en ben ik niet zo van het daten met meerdere mannen tegelijk. Dus ik ga maar geduldig voor de kerstboom zitten wachten tot hij tijd heeft denk ik. :')

Janinevv

Berichten: 13231
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:40

Ah nou klinkt wel positief aan ene kant en als hij zijn redenen heeft.

Wel jammer voor jou. Maar goed, komt vast goed!

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:54

Je kan altijd nog stoppen, als hij de moeite waard is om te wachten, zou ik ook lekker even wachten!


Ik heb maandag date 3 :D

Janinevv

Berichten: 13231
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:19

Super leuk! Wat ga je doen?

xMriit
Berichten: 75
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 00:35

Hee hee!

Ook ik kom even binnen vallen.
Ik hoor het graag als ik beter naar een ander forum kan verhuizen..
Maargoed, momenteel weet ik ook niet wat ik met mijn gevoel aan moet. Hoe moet ik het aanpakken na deze "struggles". Mijn excuses mocht het een lang verhaal worden. Ik zal zoveel mogelijk per dagen (dat ik me nog kan herinneren) vertellen hoe het is gelopen.
Ik hoop dat jullie mij een beetje "wijze" raad kunnen geven.


Afgelopen juli kwam ik op vrijdagavond "?" tegen tijdens de "afterparty" in een kroeg nadat ik met een aantal vriendinnen ("!") naar een festival bij ons in het dorp was geweest. "?" vroeg me daar of ik hem nog herkende "Nee, ofja wel een héél erg bekend gezicht maar ik kon het geen plaats geven". Toen nog heel even gepraat maar hij moest ook weer verder omdat hij aan het werk was. Toch hem nog een beetje in de gaten gehouden, naar mijn idee was het andersom ook wel een beetje. "!" en ik besloten naar huis te gaan, we vonden het wel weer mooi geweest. Toch nog even langs de bar gelopen om "?" te laten weten dat we gingen wat hij wel op prijs stelde.

Zondags kwam ik "?" tegen op het festival. Waar hij me weer vroeg of ik hem nu wel herkende. Ja hoor, nu herkende ik hem zeer zeker. Toen ie vroeg of ik z'n naam nog wist sloeg ik dicht. Ondertussen wist hij me te vertellen dat we elkaar eerder waren tegen gekomen in de nacht van oud op nieuw (2017-2018) & ik zou op zijn opgeslagen snapchatvideo staan. Het was pure toeval dat we elkaar die zondag tegen kwamen. Ik kwam van het toilet af en hij moest er nog naartoe gaan. "!" stond een eindje verderop te wachten dus "?" en ik afgesproken daar weer te "verzamelen". Ondertussen wist ik niet zo goed wat ik ervan moest verwachten, zou hij terug komen ? Welk filmpje zou het zijn geweest? want ja, ik kon me nog goed herinneren dat ik die avond/nacht niet heel vroeg thuis was dus ja wat zou de "schade" van het filmpje zijn geweest? Maar "?" hield zich goed aan zijn woorden, inmiddels bij ons terug gekomen het filmpje gezien. En gelukkig het richtte niet veel schade op, althans helemaal geen. "?" was de DJ en ik moest nog een laatste ronde tappen achter de bar, zoals ik ben gaat dat meestal niet zonder lach & simpele dans. Verder was er die dag niet veel meer gebeurt, nog even een babbel en we volgden ons eigen pad weer.

Eind september was er kermis in het dorp. Hij moest meerdere dagen werken achter de bar bij de kroeg waar wij "!" en ik met de kermis altijd komen maar verder eigenlijk niet. Helaas deze keer niet heel veel gepraat maar een kort praatje zo nu en dan kwam er wel vanaf.

Inmiddels maken we een flinke sprong, naar begin november om precies te zijn 11-11. Aangezien ik in brabant woon & de carnaval niet gauw oversla. Waren we naar de opening van het nieuwe carnavals-seizoen geweest bij "!" in het dorp (oja, vergeten te melden hij woont een dorpje verderop). Wederom ook hier weer een grote blunder gemaakt. Althans, ja vind ik wel. Noemde ik "?" bij de naam van zijn broer.... okee stom _-:( Gelukkig kon hij er wel mee lachen, grapten we er overheen en sloten de dag goed af.

Afgelopen zaterdag was het weer zo ver. Bij mij in het dorp werd "prinsentreffen" zoals wij dat hier noemen georganiseerd. Waar ik "?" weer zag ofja, "?" zag mij en kwam me als een dolle om de nek gevlogen. Waardoor we aan het einde van de zaal belande en gezellig samen hebben gekletst, het over van alles en nog wat hebben gehad. En bovenal gelachen. Dit laatste was dus een paar keer het geval geweest deze avond nadat hij me ook n paar keer mee de polonaise in trok en we toch nog zo nu en dan wat contact opzochten. De avond raakte een beetje ten einde en de vereniging waarmee ik naar het prinsentreffen was gegaan stond op het punt om te gaan. "?" kreeg dit in de gaten en seinde nog even een "afscheid" te willen nemen. Waarop ik kwam aan"lopen" en bij hem in de armen vloog. We namen afscheid en hij beloofde me te laten weten zodra hij thuis zou zijn. Ik wist dat als hij het zou melden het niet vroeg zou zijn, aangezien ze vanuit de vereniging altijd gezamelijk nog minimaal een half uur samen afsluiten bij hun residentie. Wederom hield "?" zich aan zijn woorden, en kreeg ik een foto doorgestuurd dat hij "thuis" was. Echter was dit niet thuis, thuis. Maar in de residentie. Nouja, ook prima hem nog een fijne avond gewenst, nog héél even geappt. En ja toen was ik rond n uurtje of 5 in slaap gevallen. Zondagochtend werd ik wakker met een appje dat hij wel thuis was gekomen. En toen duurde het lang voordat hij wakker was.

Tot de dag van vandaag nog wel elke dag gesproken, welliswaar minder dan zondag. Maar er is contact, wat het voor mij stiekem toch wel moeilijk maakt. Maar tegelijkertijd ook weer niet.
"?" is een vlotte jongen, met heel veel contacten in het dorp. Wat mij dan ook weer wat onzekerder maakt. Zou hij zo naar iedereen zijn? Zouden dit dan toch al de tekenen kunnen zijn? Ja, moet ik hem ermee confronteren, en hoe? Nee niet via app, hem opbellen dat ik hem graag even wil spreken dat zou kunnen. Maar dat vind ik net wat te vers, gezien we pas sinds afgelopen zaterdag elkaars nummer hebben. Maar ergens wil ik ook wel weten waar ik voor sta, gezien ik mezelf nu op vreet van binnen.

Want ja, ik kan toch wel zeggen dat ik hem steeds leuker begin te vinden :o
Maar toch heb ik het idee dat dit nu meer vanuit mijn kant komt dan vanuit “?” zijn kant. Al
Weet ik dondersgoed hoe mannen kunnen zijn via app. En het (heel af en toe) gerust kunnen lezen om vervolgens later pas te antwoorden.

Helluuupppp wie heeft de goude tip? Of hoe zouden jullie deze situatie aanpakken?

Liefs,
van Mij :wave: .

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 06:01

Ten eerste, welkom :P

ik moet eerst even vragen, aangezien ik na alles lezen snap dat vraagteken en uitroepteken beide een man blijken te zijn.

Heb je nu een relatie met uitroepteken? of is dat gewoon een goede vriend van jou?

En verder vind ik dit heel lastig, als je hem nog nooit met vrienden echt lang gezien heb
weet je inderdaad niet of hij naar iedereen zo is en zal je dus inderdaad gewoon moeten vragen
maar als vragen kan je dus ook gewoon vragen of hij eens ergens wat wilt drinken bijv?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 06:53

"Hoi, wil je een keer afspreken?"

xMriit
Berichten: 75
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 07:29

lovelyfiefy schreef:
Ten eerste, welkom :P

ik moet eerst even vragen, aangezien ik na alles lezen snap dat vraagteken en uitroepteken beide een man blijken te zijn.

Heb je nu een relatie met uitroepteken? of is dat gewoon een goede vriend van jou?

En verder vind ik dit heel lastig, als je hem nog nooit met vrienden echt lang gezien heb
weet je inderdaad niet of hij naar iedereen zo is en zal je dus inderdaad gewoon moeten vragen
maar als vragen kan je dus ook gewoon vragen of hij eens ergens wat wilt drinken bijv?


Ten eerste respect dat je alles hebt gelezen!
Nee “!” Is die vriendin van me, ik dacht dat het wel duidelijk was. Mijn excuses.

Ja, dat dus. Ik moet erbij zeggen dat we opstap ook als steeds aardig wat hebben gekletst. dan heb ik het niet over 5minuten en hups weer weg.

Maar inderdaad, dat zou wel een goeie kunnen zijn! Thnxx!

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:47

Ik zou gewoon vragen of ie zin heeft om wat te drinken

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 11:04

Nou dan inderdaad gewoon vragen of hij wat wilt drinken ;)

xMriit
Berichten: 75
Geregistreerd: 08-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:53

We gaan het mee maken, ik verwacht hem aankomend weekend nog wel tegen te komen denk ik.
Dan zal ik het er eens over hebben, stiekem vind ik deze gezonde spanning ook wel leuk :o

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 19:18

En voortaan gewoon A en b gebruiken als je mensen hun namen niet wil gebruiken :D

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:57

Olympia schreef:
Ik denk zeker dat vaker daten de spanning weg haalt. Ik merk ook dat ik liever snel afspreek , zodat je niet eerst wekenlang appt en al een bepaald beeld/gevoel vormt.

Wil hier nog even op reageren, precies dit is echt gevaarlijk! Jaja ongemakkelijk verhaal komt er zo aan :')

Twee jaar terug, ik leerde toen een leuke jongen kennen op een vriendin haar verjaardagsfeestje. Jammer genoeg had hij examens en woonde hij wat verder. Op dat feestje hadden we gezellig gebabbeld, en we appte dan ook wel zo'n paar weken en belde ook echt uren s'avonds, het was echt super gezellig aan de telefoon en toen hadden we afgesproken. Hij was zo lief en charmant en ik dacht echt dat ik mijn volgende grote liefde had leren kennen. Tot ik in het station zat op hem te wachten voor ons afspraakje en dat zooooo zwaar tegen viel _O- Ik was echt zo in het appen en bellen opgegaan dat ik toen ik hem zag merkte dat ik écht geen fysieke klik meer had met hem (die ik dacht op dat feestje wel te hebben). Ja hij had die klik dus wel, wou constant mijn hand vasthouden en ik moest hem wijselijk zien af te wimpelen, ook wijselijk zijn kus op het einde afgewezen en een smoes verzonnen om vroeger naar huis te kunnen. Eenmaal thuis hem een berichtje gestuurd dat ik het toch niet zag zitten en man die was zo op zijn tenen getrapt... Heeft nog weken liggen appen, en ja ik snapte hem wel want ik had hem dus echt enorm veel hoop gegeven, ik vond hem ook oprecht leuk, tot hij voor me zat. En toen vertelde die vriendin door wie ik hem leerde kennen weken later dat hij geen reden had om mij zo schuldig te laten voelen, hij had namelijk op dat verjaardagsfeestje met een andere vriendin geslapen +:)+

TheNovelist

Berichten: 1497
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 20:04

Inderdaad!
Ik probeer ook altijd (als je veel appt/belt voordat je echt afspreekt en je ze nog niet (zo goed) kent in het echt) om niet te snel dingen te zeggen waarvan je nog niet zeker bent. Ik toon echt wel interesse maar niet zo veel dat hij/zij allemaal verwachtingen krijgt dat het 100% wat gaat worden. Voelt voor mij dan snel dat je eraan vast zit.

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 20:25

Achteraf kan ik er uiteraard mee lachen, ik was toen ook nog maar 17 en had nog niet zoveel ervaring met jongens en daten. Ik kwam toen ook nog maar net uit mijn eerste relatie (waar ik paar maanden later terug mee samen was) en dacht dat het een goede manier was om me op iemand anders te storten 8)7

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:23

Ik zal mij na lang twijfelen ook maar eens melden.

Ik app de laatste tijd veel met een jongen die ik heb leren kennen bij de studievereniging.
Maar ik krijg geen hoogte van hem, de ene keer is hij heel aanhankelijk en de andere keer houd hij afstand. Dus ik weet niet wat ik er mee aan moet. We hebben afgesproken binnenkort samen een film te gaan kijken.