Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janinevv

Berichten: 13233
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 01:02

Haha, zo bijzonder is het nu ook weer niet maar het begon al raar. Hij zou met de bus komen, dus ik wachtte bij het station en toen kwam hij met zijn gigantische werkbus, ik had hem ontmoet in de stad maar man ik schrok! Hij was eh zo.. nouja anders :+

Dus het begon al ongemakkelijk we gingen wat drinken in cafe en toen kwam ik allemaal bekende mensen tegen :\

Hij lachte de hele tijd, ook als ik wat serieus vertelde.. en dan echt nep en hard lachen, dat ik dacht stop...

Nouja, toen ben ik even naar dw wc gevlucht. Appje gedaan naar vriendinnen dat het vreselijk was haha.

Toen terug me drankje op gedronken en gezegd van dat ik maar eens naar huis moest gaan want ik moest de volgende dag weer werken.

Ik had hem bedankt en ben toen bijna weg gevlucht want ik wilde geen knuffel of iets, nouja dat was duidelijk een rare date..

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 07:06

Dat klinkt inderdaad erg ongemakkelijk!

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 08:27

Ja, dat klinkt als een mislukte dat ;) .

Mijn FWB is net weg, was gezellig. Hij merkte ook wel dat het blijven slapen een dingetje voor me was, bood zelfs nog 's avonds laat aan toch naar huis te gaan, maar dat heb ik maar niet toegestaan :+ .
Beetje jammer wel dat hij een koortslip had trouwens.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:45

StormMilagro schreef:
Nouja, ik moet in ieder geval kerstavond met hem werken (alleen wij 2) en we gaan sowieso daarna nog borrelen, dus wie weer dat ik dan mijn moves uit de kast haal!


Waarom denk ik nu aan I Like to Move It van Madagascar? _O-

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 13:25

:') Ik nu dus ook. Maar lijkt me wel een uitgelezen kans om iets te proberen! Borreltje erbij, feestdagen voor de boeg, dan moet de stemming er in ieder geval wel in komen :j .

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 15:12

prulletje schreef:
Ja, dat klinkt als een mislukte dat ;) .

Mijn FWB is net weg, was gezellig. Hij merkte ook wel dat het blijven slapen een dingetje voor me was, bood zelfs nog 's avonds laat aan toch naar huis te gaan, maar dat heb ik maar niet toegestaan :+ .
Beetje jammer wel dat hij een koortslip had trouwens.


Oehh hoe was het verder?

horsiegek

Berichten: 2357
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Ergens tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 15:36

Oke ik kan jullie wel vermaken met een drama-date:

Zeer spontane date via Happn, leek een hele leuke vent. Afgesproken op Amsterdam CS en hij was daar gelukkig ook. Wel 10cm kleiner dan hij had gezegd maar oké.
We gaan naar een leuk tentje en onderweg is hij al erg aanhankelijk, wil elke keer een arm om mij heen slaan of mijn hand vastpakken etc. Dat hoefde van mij niet echt.
Daar aangekomen zaten we naast elkaar maar hij schoof bijna op schoot.
We raakten aan de babbel en met een drankje erbij ging hij steeds meer vertellen. Zo kwam het er op neer dat hij op het moment geen vaste woon- of verblijfplaats had en een beetje pendelde tussen vrienden en motels. Ook had hij een dochter van 7, hij was zelf 26. Dat had hij mij eerder nog niet verteld. Anyway, het was best gezellig en ik zag geen reden om hierom te vertrekken.
Hij dronk flink door en begon steeds harder te praten. Op een gegeven moment vertelde hij dat hij vroeger erg veel moeite had met "de daad", hij was vaak nogal snel klaar...
Dus was hij een tantra-cursus gaan volgen. Vond hij helemaal geweldig. Dus ging hij daar in geuren en kleuren over vertellen... Ik kroop bijna weg. My god! Echt alle details kwamen boven tafel, hoe hij zijn lerares wel dit of dat had laten doen en andersom... Ondanks ik hem een aantal keer zei dat ik het niet allemaal hoefde te weten en de mensen naast ons waarschijnlijk ook niet.
Ondanks dat ik het stiekem best wel hilarisch vond om aan te horen was ik er toch wel klaar mee en wilde naar huis gaan. Hij heeft wel 100x voorgesteld om samen gezellig nog even iets te doen.
Maar ik wilde echt gaan en ging even naar het toilet met het plan daarna de rekening te betalen, doei te zeggen, en foetsie te zijn.
Bleek bij het betalen dat ik mijn pinpas kwijt was. Nergens te vinden!
Dus moest ik weer terug en dit aan hem vertellen. Gelukkig wilde hij wel betalen, wel onder de voorwaarde dat we nog iets leuks zouden gaan doen.
Ik heb hem verteld dat ik toch echt wegging en dat hij zijn rekeningnummer maar moest sturen. Ik liep weg en meneer betaalde snel de rekening.
Hij liep achter mij aan en stond erop mij op het perron af te zetten, te wachten tot de trein er was (duurde nog een ongemakkelijke 20 minuten met nog meer tantra-verhalen).
Uiteindelijk heb ik een zoen kunnen ontwijken en heb ik hem met een knuffel gedag kunnen zeggen.
Ik kreeg nog een berichtje dat hij mijn zo'n geweldige vrouw vond met een hele warme aura....

Edit: op de terugreis vond ik mijn pinpas die via een gat in mijn zak in mijn binnenvoering was gekropen

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 15:40

MarJon schreef:
Ik ben juist een ramp in het daten zelf. Op de een of andere manier durf ik op WhatsApp mijn mond veel meer open te doen dan tijdens de date zelf :') Ik klap echt dicht op de een of andere manier. Ik probeer dates dan ook maar zoveel mogelijk te vermijden en ik hoop dat mijn prins op het paard zomaar ineens naar binnen komt gewandeld, of iets dergelijks :))


haha precies dit _O-
Dat zou echt heel handig zijn :P

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 15:41

Maar waar beginnen jullie?
je moet ergens beginnen namelijk voordat je 'offline' gaat daten. :P

Ik wil zelf in 2018 wat actiever zelf er mee aan de gang gaan.
(heb nu toch geen tijd voor een date, veel te drukke periode :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 15:44

Wat een leuk topic! :)

Ik heb aan online daten ook iemand overgehouden. We hangen nu al een jaar tussen FWB en relatie in. :') Maar dat maakt me eigenlijk niet zo uit. In het begin had ik het er wat moeilijk mee (ik ben nogal een jaloers persoon en wordt clingy als ik niet oppas), maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen last meer van. Het is wel goed voor me, heb ik gemerkt. Het is hartstikke gezellig, en het duurt zolang het duurt, toch? :)

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 15:59

lovelyfiefy schreef:
Maar waar beginnen jullie?
je moet ergens beginnen namelijk voordat je 'offline' gaat daten. :P

Ik wil zelf in 2018 wat actiever zelf er mee aan de gang gaan.
(heb nu toch geen tijd voor een date, veel te drukke periode :+ )

Er zijn nog mensen die iemand tegen komen IRL ipv op datingssites :D

Daar is dit topic ook voor bedoeld (zie OP), Tinder en andere datingsites zijn al topics voor :P

Ik denk dat er ook een hoop "rotzooi" op datingsites zit, uitzonderingen daargelaten....brrr echt zo niets voor mij!

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 16:00

Nou ik kom me ook maar eens melden haha. Ik date nu met een vriend van me die ik al 2/3 jaar ken, van in het begin een klik gehad maar ik had toen een relatie en vanwege het leeftijdsverschil dacht ik dat het enkel van mijn kant zou komen. Nou ben ik terug single en hem in een impulsieve bui mee op date gevraagd, zijn we zaterdag naar een potterhead meeting geweest. Super gezellig, en gaan we dinsdag waarschijnlijk schaatsen. Ik hoop zo hard dat ik niet op m'n bek val :').

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 16:16

Ik meld me ook! Ik heb dus echt helemaal niks met tinder etc. maar het ofline ontmoeten enzo is ook lastiger. Maar wil wel weer meer gaan daten. :Y)

Vorige week vrijdag een beste leuke date gehad.. die maandag hem meteen nog een keertje gezien, is leuk. Maar ja ik weet het nog niet zo goed, het is nou niet dat ik zeg JA!. Vrijdag gaan we weer uit eten, ik ben benieuwd of de vonk ( O:) ) er wel is.

Ik vind dan ook iemand van de sportschool wel leuk, die naar mijn idee wel loopt te hinten.. Maar niet de eerste stap zet. Zetten de eerste stap? En hoe dan..

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 16:33

Owwww... ik heb ook niks met internet daten en zo...
Maar ja, met alleen mijn werk en mijn paard op stal kom ik ook weer op erg weinig leuke plekken waar mensen zijn, en een vriendje in de paarden wil ik nóóit meer....
Relatie met collega heb ik óók gehad maar dat wordt echt ongemakkelik wanneer je met ruzie uit elkaar gaat. Uiteindelijk heeft hij ontslag genomen.

En tja, alleen met eigen huis en lasten heb ik niet echt geld over om te gaan stappen of de kroeg in te gaan.

Ik heb wel al 4 jaar een FWB maar dat wordt van beide kanten niks vast of serieus, dat willen we alletwee niet. Hij woont te ver weg, en na een paard dagen irriteer ik me rot aan hem, sex is wel fantastisch!! Hij roept ook altijd dat ik mijn ogen moet open houden voor andere mannen... maar ik heb daar gewoon nóg geen behoefte aan.

Zucht, best lastig dus om zo "even"een leuke man aan de haak te slaan....

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 18:24

listiglistje schreef:
lovelyfiefy schreef:
Maar waar beginnen jullie?
je moet ergens beginnen namelijk voordat je 'offline' gaat daten. :P

Er zijn nog mensen die iemand tegen komen IRL ipv op datingssites :D

Daar is dit topic ook voor bedoeld (zie OP), Tinder en andere datingsites zijn al topics voor :P



Nee hoor, zo had ik het niet helemaal bedoeld :) . Wat mij betreft is iedereen hier welkom, offline daters en online daters. Het was meer dat ik met mijn offline dates niet helemaal thuis zou zijn in het tinder topic ;) .

Ik heb een redelijk brede vriendenkring, verschillende sociale activiteiten en ik organiseer ook regelmatig openbare activiteiten waardoor ik veel nieuwe mensen leer kennen. Dat maakt het offline daten een stuk makkelijker. Ik woon ook nog niet heel lang in deze stad, als ik meer mijn vaste kringetje had en minder vaak nieuwe mensen tegen zou komen zou het voor mij ook lastiger zijn, denk ik.

Horsiegek, wat een figuur! Ik zou me ook doodschamen ;)

Wat leuk en stoer dat je dat durfde vragen, Luca! Veel plezier met schaatsen, houd je maar lekker aan hem vast ;)

Sjibbolet, echt de eerste stap zetten heb ik nooit gedaan, maar volgens mij ben ik wel redelijk handig met flirten? Gaat in ieder geval redelijk vanzelf meestal. Anders misschien eens de stoute schoenen aantrekken en vragen wanneer hij je nou eens mee uit vraagt?
Laatst bijgewerkt door prulletje op 12-12-17 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 18:32

Haha leuk, nog een date topic. Leuk om alle verhalen te lezen.
Hier ook vrijgezel, maar momenteel niet heel actief aan het daten. Meer scharrelen :+
Ik vind iemand in het echt tegenkomen ook fijner. Ik heb ook al wel 2 tinderdates gehad, maar dat vond ik toch wel erg moeilijk hoor :') Zo spannend, eigenlijk ontmoet je een totaal vreemde..

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 23:58

Scharrelen is ook leuk! En tinder, ik kan me daar gewoon niet comfortabel bij voelen. Ik heb wel een halfuur in mijn leven tinder gehad, gewoon om eens te kijken hoe dat nou was. Maar ik ben ook gewoon een te grote trut daarvoor, vanaf een foto vind ik niemand interessant :') . De enige persoon die ik in dat halve uur een like heb gegeven was een gast die in zijn profiel had staan dat hij open stond voor boekentips. Dus met hem was ik een match, en direct gezegd dat ik hem alleen wat boeken aan wilde raden. Na even daarover te hebben gekletst begon hij: 'Hey, maar wees eerlijk, je bent niet alleen hier vanwege de boeken, toch? <<) .'
Uhhh, ja wel dus :+ . En weg was meneer! Toen heb ik het maar weer verwijderd, niks voor mij.
Laatst bijgewerkt door prulletje op 13-12-17 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Janinevv

Berichten: 13233
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 00:06

Haha ik heb ook nog nooit gedate met mensen van tinder, ik klets meestal en dat is het.

Maar praat nu met best leuke jongeman en woont ook maar 10 km van mij vandaan. Maarja straks is het een engerd :+

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 09:42

@Janinevv Kan je hem niet facebooken? Als die in de buurt woont heb je kans dat je hem best makkelijk gevonden krijgt.

@prulletje ja flirten kan ik ook wel, daarom hoef ik het zelf ook eigenlijk nooit te doen xD. Maar deze knul komt uit een lange relatie.. en ik heb het idee hij gewoon niet weet hoe haha.

@Inney scharrelen is ook veel makkelijker dan serieus daten vind ik dan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:55

prulletje schreef:
Scharrelen is ook leuk! En tinder, ik kan me daar gewoon niet comfortabel bij voelen. Ik heb wel een halfuur in mijn leven tinder gehad, gewoon om eens te kijken hoe dat nou was. Maar ik ben ook gewoon een te grote trut daarvoor, vanaf een foto vind ik niemand interessant :') . De enige persoon die ik in dat halve uur een like heb gegeven was een gast die in zijn profiel had staan dat hij open stond voor boekentips. Dus met hem was ik een match, en direct gezegd dat ik hem alleen wat boeken aan wilde raden. Na even daarover te hebben gekletst begon hij: 'Hey, maar wees eerlijk, je bent niet alleen hier vanwege de boeken, toch? <<) .'
Uhhh, ja wel dus :+ . En weg was meneer! Toen heb ik het maar weer verwijderd, niks voor mij.




_/-\o_ :')


Ik ben ook weer klaar met tinder. Ik vind het allemaal wat te massaal... heb er één leuk persoon die inmiddels veel voor me betekent aan overgehouden en dat is genoeg. :)

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:30

Luca03 schreef:
Nou ik kom me ook maar eens melden haha. Ik date nu met een vriend van me die ik al 2/3 jaar ken, van in het begin een klik gehad maar ik had toen een relatie en vanwege het leeftijdsverschil dacht ik dat het enkel van mijn kant zou komen. Nou ben ik terug single en hem in een impulsieve bui mee op date gevraagd, zijn we zaterdag naar een potterhead meeting geweest. Super gezellig, en gaan we dinsdag waarschijnlijk schaatsen. Ik hoop zo hard dat ik niet op m'n bek val :').



Nou, date gaat niet door voorlopig. Vanwege het slechte weer lopen ze achter op z'n stage en heeft ie volgende week dus ook nog stage. -O-

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:47

Ah wat jammer :(

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 12:56

Listiglistje, is dat jou kerel? Wat een ontzettend mooie vent zeg!!!

Janinevv

Berichten: 13233
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 13:28

Sjimbel schreef:
@Janinevv Kan je hem niet facebooken? Als die in de buurt woont heb je kans dat je hem best makkelijk gevonden krijgt.

@prulletje ja flirten kan ik ook wel, daarom hoef ik het zelf ook eigenlijk nooit te doen xD. Maar deze knul komt uit een lange relatie.. en ik heb het idee hij gewoon niet weet hoe haha.

@Inney scharrelen is ook veel makkelijker dan serieus daten vind ik dan..


Ik heb hem gevonden op facebook ja, pagina wel afgeschermd maar volgens mij wel dezelfde :D

petitparis

Berichten: 15984
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 13:46

Ik ben denk ik zielig, want op de vriendinnen moest ik niet rekenen voor dating materiaal :+ Ok eentje heeft een FWB geregeld, die de meest vreemde visies had en tussendoor eigenlijk alleen vreemde zelfopgenomen liedjes stuurde :D
Ook nog een keer afgesproken met een bokker naar aanleiding van een topic om een "eenzame bokker" uit te nodigen. Was best wel grappig en leuk. Nog een aantal keer mee afgesproken nadien.

Dan toch maar op aanraden Tinder geïnstalleerd, heb een hele avond in deuk gelegen met de "idiote" selfies en nog meer cliché omschrijvingen. Uiteindelijk enkele matches, maar slechts bij 1 een paar "normale" berichten uitgewisseld. Dag nadien al afgesproken, bleek dat ik 4jaar bij hem op school gezeten heb en hij bij mijn toenmalig beste vriendin in de klas zat _O-
En tja toen stopte het hele Tinder gebeuren, want vriendlief is "gebleven".