Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Bambi1995

Berichten: 3147
Geregistreerd: 16-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 13:29

Sjimbel schreef:
Om te zorgen niet alles via pb gaat nu.

Hoe staat het met jullie date leven? Bij mij zijn ze nu eigenlijk allemaal afgesloten.. waar ik mee gedate had dan, :Y) Tijd voor wat nieuws.

Vinden jullie van first dates trouwens die barman ook zo fantastisch?


Jaaah die ogen! :~

Mon Amie *16-01-1993 † 16-11-2018

Neem een kijkje op mijn blog: Van mier tot olifant. Allerlei leuke dierenweetjes
https://vanmiertotolifant.blogspot.com/


Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 13:34

Oef ja.. ik wil hem wel daten :~

Ik heb wel wat gesprekken lopen via tinder, maar weet nog niet of er dates uit komen.
Heb nu ook wel andere dingen aan mijn hoofd (gestopt met stage), dus vind alleen wat praten nu wel even goed. En ook vanwege Utrechtjongen.

You can't have a positive life and a negative mind.

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:09

Jammer van de Utrecht jongen Yvanka, maar er zijn nog genoeg andere jongens!

First dates kijk ik niet, moet ik blijkbaar wel doen dus? :') Heb alleen dat fragment op facebook gezien met dat meisje, die wel vond dat haar vriend een bakkie koffie kon zetten terwijl zij haar 'make uppie' deed. :+

Hier heb ik eigenlijk vanavond een date staan, maar ik weet nog niet of ik dat door laat gaan. Ik weet niet of ik er zo'n goed gevoel bij heb.
Verder heb dinsdag nog een 'date' staan met iemand waarmee ik al eerder afgesproken heb. Dat wordt sowieso wel gezellig.
En ik spreek zo af en toe af met een andere jongen, maar ik denk niet dat dat ergens naar toe leid :)

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:32

Inney schreef:
Jammer van de Utrecht jongen Yvanka, maar er zijn nog genoeg andere jongens!

First dates kijk ik niet, moet ik blijkbaar wel doen dus? :') Heb alleen dat fragment op facebook gezien met dat meisje, die wel vond dat haar vriend een bakkie koffie kon zetten terwijl zij haar 'make uppie' deed. :+




Afbeelding
Dusss

Maar, je date.. als het van te voren al niet top voelt zeg ik altijd niet gaan.. Anders had je er wel zin in gehad.

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:35

Ohhh die ogen idd! Wauw

Idd, als het niet goed voelt, zou ik ook niet gaan.
Wel spannend van je andere dates, druk programma hahah

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:39

Om hem is toen ook een enorme heisa geweest. Heel vrouwelijk Nederland zat te soppen op de bank :Y)

Ik zit momenteel in zo een punt dat ik vrijgezel zijn heerlijk vind en aan de andere kant een relatie wil.. Verder ben ik niet ingewikkeld..

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:41

O jeetje, die ogen. Wat bijzonder, vooral als dat zijn eigen haarkleur is. <3 Daar wil ik ook wel een beschuitje mee eten. Hoe was het meisje?

Haha, ja een beetje druk wel. Maar ik denk dat allemaal niet tot iets serieus leid. Maar het is gezellig en dat vind ik ook belangrijk.

O Sjimbel, zo herkenbaar. Het ene moment denk ik dat er niets leukers bestaat dan vrijgezel zijn voor dat moment, tot ik 's avonds op de bank zit. Dan mis ik toch wel heel erg een relatie := . Om gek van te worden haha. Volgens mij worden mijn vrienden dat ook, de ene keer vind ik het helemaal goed zo en het andere moment moet ik even zeuren dat ik een relatie mis.

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:49

Inney schreef:
O jeetje, die ogen. Wat bijzonder, vooral als dat zijn eigen haarkleur is. <3 Daar wil ik ook wel een beschuitje mee eten. Hoe was het meisje?

Haha, ja een beetje druk wel. Maar ik denk dat allemaal niet tot iets serieus leid. Maar het is gezellig en dat vind ik ook belangrijk.

O Sjimbel, zo herkenbaar. Het ene moment denk ik dat er niets leukers bestaat dan vrijgezel zijn voor dat moment, tot ik 's avonds op de bank zit. Dan mis ik toch wel heel erg een relatie := . Om gek van te worden haha. Volgens mij worden mijn vrienden dat ook, de ene keer vind ik het helemaal goed zo en het andere moment moet ik even zeuren dat ik een relatie mis.



Hij zit er altijd in.. Hij staat achter de bar, dus elke aflevering kan je genieten van zijn aanwezigheid. :')

Ja nou dat precies.. Ik vind tot nu toe ook niemand echt leuk genoeg om al mijn eigen dingetjes voor op te geven. Ik ben nu gewoon 6 a 7 avonden in de week weg namelijk en wil dat nu nog voor niemand opgeven. Maar aan de andere kant, wil ik ook wel weer eens echt verliefd zijn.

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:54

O, toch maar eens gaan kijken dus :+

Ja daar herken ik mij wel erg in. Ik ben ontzettend druk met school, stage, werk en het paard. O ja en mijn sociale leven. :+ Maar het lijkt me ook heerlijk om weer verliefd te zijn en uit te kijken naar het afspreken met iemand haha.

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:03

Sjimbel schreef:
Om te zorgen niet alles via pb gaat nu.

Hoe staat het met jullie date leven? Bij mij zijn ze nu eigenlijk allemaal afgesloten.. waar ik mee gedate had dan, :Y) Tijd voor wat nieuws.

Vinden jullie van first dates trouwens die barman ook zo fantastisch?



Jaa die barman !!
Ik had toevallig laatst een collega daar over geappt
(die is echt op zoek naar een man voor mij _O- )

_______

Verder kijk ik het programma eigenlijk niet,
vind het vreselijk :+

Ik moest het alleen kijken toen die meid heel facebook vol had,
door wat zei gezegd had tijdens de date met die jongen..

"Als ik om 7 uur me bed uit moet en jij kan tot 1 uur blijven liggen,
kan jij best ff een bakkie koffie voor me zetten terwijl ik me make-upie doe"

_O- _O-
Laatst bijgewerkt door lovelyfiefy op 10-01-18 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:04

Misschien willen we een bokt speed date dag met die jongen _O- _O-

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:06

Laten we met zn alle inschrijven en dan gaan we de hele avond bij die bar hangen. _O-

Second to the right, and straight on till morning

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:11

lovelyfiefy schreef:
Misschien willen we een bokt speed date dag met die jongen _O- _O-



Hahah goed idee! Arme jongen heeft meer als duizenden mails ontvangen toen heel bizar.

Hebben we allemaal geen vrienden/broers/neefjes/vaders( :') ) die we aan een bokker kunnen koppelen? }:0

Neverland schreef:
Laten we met zn alle inschrijven en dan gaan we de hele avond bij die bar hangen. _O-


Ik heb online gevonden waar hij werkt in Amsterdam O:)

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:13

Haha hij werkt toch bij die bar? _O-

Maar ze hadden die barman laatst getagt in een foto op facebook
met dat ze weer op zoek waren naar vrijgezellen voor de volgende afleveringen.
Daar heeft mijn collega mij toen in genoemd..
Zo van kijk! _O-

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

stitchlover

Berichten: 2601
Geregistreerd: 20-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:13

*kruipt onder steen vandaan*
Kijk ook altijd first dates, geweldig plaatsvervangend ongemakkelijk programma <3
Die barman is ook een heel leuk type inderdaad (Mijn vriend heeft net zulke felblauwe ogen, lengte en donkerblond :Y) ).

Heb wel altijd zoiets van, als jij als meid (of man kan ook) daar als eerste aankomt en vervolgens aan de bar schuift tegenover hem. Als daarna je échte date aankomt denk ik dat dat best wel een anticlimax kan zijn :'). Achja leuk voor de kijkers is het wel *D

Ushi Rust zacht 01-12-2011
Stitch Professioneel grasmaaier
Busted B+13 / L1+14/ L2+12/ M1+20/ M2+10/ Z1+18/ Z2+15/ ZZ-L+13/ ZZ-Z+11/ PSG+5/ InterI+3
Murphy Basis

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:18

stitchlover schreef:
*kruipt onder steen vandaan*
Kijk ook altijd first dates, geweldig plaatsvervangend ongemakkelijk programma <3
Die barman is ook een heel leuk type inderdaad (Mijn vriend heeft net zulke felblauwe ogen, lengte en donkerblond :Y) ).

Heb wel altijd zoiets van, als jij als meid (of man kan ook) daar als eerste aankomt en vervolgens aan de bar schuift tegenover hem. Als daarna je échte date aankomt denk ik dat dat best wel een anticlimax kan zijn :'). Achja leuk voor de kijkers is het wel *D


Hahah, ik zou dan ook gerust met die barman flirten. Zo ben ik ooit wezen speeddaten in Utrecht (echt super leuk trouwens!) en ging met het nummer van de barman naar huis :Y)


Nee hij is benaderd door BNR om achter deze bar te staan..

vionnesem

Berichten: 1366
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: vlijmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:11

Sjimbel schreef:
Om hem is toen ook een enorme heisa geweest. Heel vrouwelijk Nederland zat te soppen op de bank :Y)

Ik zit momenteel in zo een punt dat ik vrijgezel zijn heerlijk vind en aan de andere kant een relatie wil.. Verder ben ik niet ingewikkeld..


Ik kom binnenvallen,
Dit heb ik dus ook! van de ene kant is het wel prima zo, andere kant mis je toch iets. Ben nu iets meer als 2 maanden vrijgezel, mijn ex had na 1,5 week al een andere relatie.
Begin is dat heel lastig geweest, nu niet meer zo, enige wat we nog moeten regelen is het verkopen van ons huis.
Gister een dagje naar de efteling geweest met een jongen,
Vind het alleen ontzettend lastig om "nieuwe" mensen te leren kennen... ben ik ergens toch te verlegen voor en kom nu niet echt super vaak in de kroeg of op plekken waar veel mensen komen, hoe hebben jullei dit gedaan?

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:09

Sjimbel schreef:
Ik zit momenteel in zo een punt dat ik vrijgezel zijn heerlijk vind en aan de andere kant een relatie wil.. Verder ben ik niet ingewikkeld..


Dit heb ik dus ook.
Alleen zit ik nu bijna op 2 jaar vrijgezel en merk ik dat vooral de mensen om mij heen
vinden dat ik wel weer eens aan een nieuwe relatie kan beginnen.

Maar ik vind het eigenlijk wel lekker zo,
maar aan de andere kant mis je sommige dingen ook wel een beetje :+

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:28

En nog mensen gedate dit weekend?

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:38

Ik... vorige week dinsdag voor de gein Tinder geïnstalleerd :+ nog nooit gedaan...
Direct een match, vanaf dinsdag iedere dag 6 uur met hem geappt, gisteren date gehad en ook wederzijdse klik in het echie :D

Echt een leukerd, Brains, inhoud, vol humor, zelfde interesses (en hij heeft zelfs een paard hahaha) en hij lijkt op een Keanu Reeves in zijn jonge jaren *D

Deze week weer afgesproken!

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

Bambi1995

Berichten: 3147
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:46

Hebben jullie wel eens een jongen op date mee genomen naar je paard? Als je de jongen nog niet zo goed kent. Eerste of tweede date ofzo?

Mon Amie *16-01-1993 † 16-11-2018

Neem een kijkje op mijn blog: Van mier tot olifant. Allerlei leuke dierenweetjes
https://vanmiertotolifant.blogspot.com/

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 15:47

Klinkt goed (al was Keanu Reeves nooit mijn type :+ )! Ik heb even geen dates op het moment, heb andere dingen aan mijn hoofd.

Ik vind het vrijgezellenleven ook hartstikke leuk, weet ook niet zeker of ik er op dit moment iets aan zou willen veranderen. Maar een beetje gezelschap op zijn tijd is natuurlijk nooit mis ;) .

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:50

Kijk dat klinkt goed! Veelbelovend. Hou ons op de hoogte. :Y)

Ik neem een date welke ik nog niet zo lang ken niet zomaar mee naar mijn paard denk ik. Beetje uit elkaar houden ofzo.

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:55

Bambi1995 schreef:
Hebben jullie wel eens een jongen op date mee genomen naar je paard? Als je de jongen nog niet zo goed kent. Eerste of tweede date ofzo?

Alleen als ze zelf aangeven mee te willen hahaha...zelf zou ik dat niet doen/vragen.

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:55

Mijn date stond de eerste keer onaangekondigd voor mn neus op stal...
Afbeelding
Kreeg ik opeens deze foto. Stond ik daar in mn joggingbroek en fleecetrui

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Change3x en 72 bezoekers