Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:35

Janinevv schreef:
Haha dat is zeker zo! Ben echt benieuwd hoe het is volgende week. We hadden wel paar weken video gebeld. En hij is zeker knapper geworden :D

Ik ga het zien.


oo dat lijkt me echt super spannend dan!
video bellen, ik vind inspreken naar iemand al vreselijk, ik doe liever gewoon bellen..

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje


lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:36

CalipsoLover schreef:
Ik ben intussen al even gelukkig samen met degene die ik hier ook had vernoemd, ik had hem afgewezen :+ we bleven vrienden, maar hij probeerde het toch telkens. En ja, dan is het hem gewoon gelukt. O:)


Haha de doorzetter/volhouder wint hier dus :P
Goed van hem!
Blij dat jullie nu dus leuk samen zijn!

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:36

lovelyfiefy schreef:
Yvankaxx schreef:
Hier al bijna 2 maanden samen met de jongen waar ik laatst over verteld had :D We zijn ook echt super gelukkig samen, gaan in november een paar daagjes samen op vakantie :o


Wat goed zeg! :D
Super leuk !

oo spannend! samen op vakantie!
Waar gaan jullie heen?

Janinevv schreef:
We kennen elkaar al even, maar twee jaar niet gesproken. We gingen daar stappen en kwamen daar die groep tegen van hem. Verder niks bijzonders. Nu dit jaar stuurde hij mij een appje en hebben we volgende week een reünie. En hebben we veel contact, een vriend van hem zei tegen mijn vriendin dat hij zich op mij verheugd. Super leuk!

Alleen hij woont best ver weg, maar we hebben zoveel gemeen. Erg lastig. Maar wie weet valt het in het echt tegen.



O dat is al een tijdje niet inderdaad
super leuk dat jullie een reunie hebben :D
afstand kan een dingetje zijn, al ben ik van mening dat wanneer dat in het begin al zo is
dat je daar anders op ingesteld staat.
Beter zo beginnen dan dat hij/zij na een paar jaar in ene verhuisd (voor studie bijv)
en dat je mekaar dan in ene alleen nog in het weekend kan zien of om de week een dag ofzo.

haha gewoon nog even afwachten :P


Wel een beetje spannend! Maar ik moet eerst akkoord van stage hebben voor we kunnen boeken, en dat duurt waarschijnlijk nog wel even. Is natuurlijk geen hoogseizoen dus we hoeven niet heel vroeg te boeken.
We gaan ergens heen waar het minimaal 20 graden en zonnig is, denk de Canarische eilanden oid. We gaan maar 5 dagen dus moeten niet te ver hoeven vliegen :j

Spannend Janine!

You can't have a positive life and a negative mind.

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:37

ik ben aan het twijfelen over die nieuwe datingsite.
Paard&Partner
daarvan was die speeddate ook die zondag op HE zou zijn.

Morgen komen er wat vriendinnen over de vloer,
dus dan ga ik het maar even opperen .
Wie weet dat ze meteen kunnen helpen met een leuk profiel in elkaar knutselen _O-

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

Janinevv

Berichten: 13231
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:37

lovelyfiefy schreef:
Janinevv schreef:
Haha dat is zeker zo! Ben echt benieuwd hoe het is volgende week. We hadden wel paar weken video gebeld. En hij is zeker knapper geworden :D

Ik ga het zien.


oo dat lijkt me echt super spannend dan!
video bellen, ik vind inspreken naar iemand al vreselijk, ik doe liever gewoon bellen..


Haha ik was met de meiden op vakantie en hij met die jongens, beetje drank op en hee daar was hij opeens :+

Lastige is wel, hij heeft al baan en wil binnenkort ook opzicht zelf.

[o]

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:38

Yvankaxx schreef:
Wel een beetje spannend! Maar ik moet eerst akkoord van stage hebben voor we kunnen boeken, en dat duurt waarschijnlijk nog wel even. Is natuurlijk geen hoogseizoen dus we hoeven niet heel vroeg te boeken.
We gaan ergens heen waar het minimaal 20 graden en zonnig is, denk de Canarische eilanden oid. We gaan maar 5 dagen dus moeten niet te ver hoeven vliegen :j

Spannend Janine!


O dat is inderdaad nog heel even geduld hebben met boeken dan ja!

maar wel fijn dat je inderdaad niet in de zomer zit, dan kan je nog prima voor een leuk
bedrag wat later boeken!
Ben heel erg benieuwd! laat maar weten als jullie geboekt hebben :)
En uiteraard verslag als jullie weer terug zijn he :P

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:39

Janinevv schreef:
Haha ik was met de meiden op vakantie en hij met die jongens, beetje drank op en hee daar was hij opeens :+

Lastige is wel, hij heeft al baan en wil binnenkort ook opzicht zelf.


Dat is toch niet zo erg?
Hij kan toch prima op zich zelf gaan wonen?
Je hoeft niet meteen samen te gaan wonen he :+

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:41

CalipsoLover schreef:
Zo, juist nog een keer afgesproken. Alhoewel de eerste en de tweede date heel erg gezellig en grappig waren, en deze uiteraard ook, denk ik niet dat er nog meteen een 4de date komt. Ik wil het sowieso op hold zetten door de examens maar ik mis aantrekkingskracht en de vonk misschien wat. Ik zat ook wel een beetje met mijn gedachten ergens anders en daarom dat ik hem ook niet volledig wegcijfer, maar ik heb het ook best naar mijn zin alleen. Als ik nu iets begin, dan moet ik daar 200% achter staan, don't go for less :+

Deze dus :')

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Janinevv

Berichten: 13231
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:41

lovelyfiefy schreef:
Janinevv schreef:
Haha ik was met de meiden op vakantie en hij met die jongens, beetje drank op en hee daar was hij opeens :+

Lastige is wel, hij heeft al baan en wil binnenkort ook opzicht zelf.


Dat is toch niet zo erg?
Hij kan toch prima op zich zelf gaan wonen?
Je hoeft niet meteen samen te gaan wonen he :+


Haha dat snap ik :D
Maar ben bang dat hij mocht hij nou zo leuk wezen en het mocht ooit iets worden dat hij niet heel ver wil verhuizen.

Oké we praten nu over trouwen niet over ons maar onze toekomst plannen, waar gaat dit heen.

[o]

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 22:55

Oh leuk, het topic is weer helemaal opgeleefd! En veel positieve verhalen, dat is al helemaal mooi.

Ik heb afgelopen donderdag een date gehad, echt superleuk gehad en deze jongen past gewoon bijna eng goed in mijn plaatje. Maar hij is niet op zoek naar iets serieus... Heb ik altijd. Daarnaast is hij niet echt een apper, dus kan ik rustig een paar dagen wachten op een reactie. Daar word ik stiekem best onzeker van, dus zit nu in dubio of ik ga wachten op een reactie of toch maar gewoon veaag of hij nog een keer wilt afspreken.

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 23:00

Ketly schreef:
Ik lees ook mee :D Leuk om de verhalen van anderen te lezen. Twee dagen nadat ik helemaal klaar was met Tinder en al dat gedoe er omheen, kwam ik een oude bekende in de feesttent tegen die ik vroeger nooit heb gesproken omdat onze levens te ver uit elkaar lagen. Morgen zijn we al weer 4 maanden samen en erg gelukkig! Wij wonen in het zelfde dorp, wel ideaal om snel even langs te wippen maar als je iets verder uit elkaar woont moet ook geen probleem zijn toch? Zolang het van beide kanten goed zit.


Leuk dat het topic weer wat actief is! Ben een stille meelezer met alle leuke en minder leuke verhalen. De eerste post hier van mij is al een tijd terug en we zijn inmiddels al weer een dik jaar samen :D

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 23:01

Ik ben happy single en vind het wel goed zo! Geen behoefte aan een man. :))

Second to the right, and straight on till morning

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 23:10

StormMilagro schreef:
Oh leuk, het topic is weer helemaal opgeleefd! En veel positieve verhalen, dat is al helemaal mooi.

Ik heb afgelopen donderdag een date gehad, echt superleuk gehad en deze jongen past gewoon bijna eng goed in mijn plaatje. Maar hij is niet op zoek naar iets serieus... Heb ik altijd. Daarnaast is hij niet echt een apper, dus kan ik rustig een paar dagen wachten op een reactie. Daar word ik stiekem best onzeker van, dus zit nu in dubio of ik ga wachten op een reactie of toch maar gewoon veaag of hij nog een keer wilt afspreken.


Klinkt bijna als iemand die ik ken :+ Woont hij in Nijmegen?

You can't have a positive life and a negative mind.

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 23:52

Yvankaxx schreef:
StormMilagro schreef:
Oh leuk, het topic is weer helemaal opgeleefd! En veel positieve verhalen, dat is al helemaal mooi.

Ik heb afgelopen donderdag een date gehad, echt superleuk gehad en deze jongen past gewoon bijna eng goed in mijn plaatje. Maar hij is niet op zoek naar iets serieus... Heb ik altijd. Daarnaast is hij niet echt een apper, dus kan ik rustig een paar dagen wachten op een reactie. Daar word ik stiekem best onzeker van, dus zit nu in dubio of ik ga wachten op een reactie of toch maar gewoon veaag of hij nog een keer wilt afspreken.


Klinkt bijna als iemand die ik ken :+ Woont hij in Nijmegen?


Wow ja! Dat is wel heel toevallig! Ik doe je een PB!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 06:32

In Nijmegen wonen sowieso niet de beste mannen om te daten. Ze hebben ook bijna allemaal hetzelfde karakter ben ik achter gekomen. :+

Maar hee, dat is mijn persoonlijke ervaring.

Second to the right, and straight on till morning

Janinevv

Berichten: 13231
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 06:37

:+

[o]

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 06:49

Hier gaat het ook goed. Zijn nu 3.5 maamd samen en zijn al samen gaan wonen.

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-18 07:04

Leuk dat dit topic weer actief is! En fijn dat een paar inmiddels een leuke relatie hebben :) .

Wow EmptyWords, dat is vlot! Maar als het goed voelt, super fijn!


StormMilagro schreef:
Ik heb afgelopen donderdag een date gehad, echt superleuk gehad en deze jongen past gewoon bijna eng goed in mijn plaatje. Maar hij is niet op zoek naar iets serieus... Heb ik altijd.


Waar vind je die? :') Ik wil juist niet per se iets serieus en kom altijd mannen tegen die huisje, boompje, beestje willen.

Ik had gisteravond een date. Heb hem eerder deze zomer bij een soort concert leren kennen, toen om andere redenen nummers uitgewisseld en een beetje in contact gebleven. Via de App bleek het super te klikken, dus al snel schreven we iedere dag, de hele dag. Na een tijdje dus maar weer eens afgesproken. Eigenlijk is hij niet mijn type en in het begin als we elkaar zien is hij wat zenuwachtig en verlegen. Dan mist de klik bij mij totaal. Maar op een gegeven moment komt hij los, en dan is hij dezelfde super leuke jongen die ik ook via de app ken. Via de app geeft hij me kriebels, in real life gaat het heen en weer. Lastig, maar interessant genoeg om nog even verder te daten. Moet ook wel trouwens, hij heeft me gisteravond zijn trui gegeven, die ligt nog hier :+ .

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 11:20

Neverland schreef:
In Nijmegen wonen sowieso niet de beste mannen om te daten. Ze hebben ook bijna allemaal hetzelfde karakter ben ik achter gekomen. :+

Maar hee, dat is mijn persoonlijke ervaring.


Haha ja dat ken ik ook, ik vind in Nijmegen tot nu toe alleen maar friendt with benefits :+

prulletje schreef:
Waar vind je die? :') Ik wil juist niet per se iets serieus en kom altijd mannen tegen die huisje, boompje, beestje willen.


In dit geval op tinder _O- niks voor mij, maar vleeskeuren vindt iedereen stiekem leuk. Met hem heb ik voor het eerst echt een leuk gesprek gehad. Maar het heeft wel 2 maanden geduurt tot die eerste date, dus ja

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 12:16

Hahaha ja echt he! En zodra je niet bij hun in bed wilt liggen hoor je er niks meer van. :+

Second to the right, and straight on till morning

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 12:30

Die jongen die ik ken die in Nijmegen woont, woonde tot een maand geleden in Utrecht dus die valt misschien nog mee :+ Hele leuke jongen wel, niet perse opzoek naar huisje boompje beestje, maar staat er wel voor open. Ik was alleen niet zijn type :Y) Maar we hebben nog wel 2x vriendschappelijk afgesproken, maar nu ik een vriend heb ben ik niet interessant meer voor hem.

You can't have a positive life and a negative mind.

TheNovelist

Berichten: 1497
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 12:46

Weer leven in het topic! Super leuk dat het met een paar zo goed gaat!
Hier nogsteeds aan het daten met die jongen waar ik het over had. Zien elkaar elk weekend :D

time flies when you throw a clock

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 13:10

Wat leuk dat het bij de meesten heel goed gaat!

Ik heb 4 weken gedate met iemand die ineens niet meer wou daten 'omdat het gevoel toch niet goed was'. Dat was opzich wel balen, gezien hij wel steeds deed of ie me echt leuk vond enzo. Had echt t idee dat hij min leuker vond dat ik hem, maar wou wel kijken waar het eindigde. Dus nu wel ff klaar mee. Al blijven we gewoon lekker rondkijken, misschien wat daten enzo, maar nergens haast mee

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 13:13

Dat had ik met iemand waar,ik 5,maanden mee aan het daten was... :roll:


Nu wel wat potentiele kandidaten voor een date.

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 13:18

Olympia schreef:
Dat had ik met iemand waar,ik 5,maanden mee aan het daten was... :roll:


Nu wel wat potentiele kandidaten voor een date.


Ja ik snap dat niet, wees dan gelijk duidelijk. Ik nog niet echt, maar ik zie t wel, heb t druk genoeg gelukkig met werk en vrienden enzo

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, corinec, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, kaatje89, Lugea, Tigerboy en 174 bezoekers