Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 21:26

Dan heb je een gesprek met een collega, wat uitkomt op dat hij vroeg wat mn type een beetje is. Uiteindelijk ging het over mensen die ver van werk wonen, en komen we bij die interessante collega uit. Zegt ie, is die niet wat voor jou? :,) ehmm....

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 21:56

Wiskey1 schreef:
Dan heb je een gesprek met een collega, wat uitkomt op dat hij vroeg wat mn type een beetje is. Uiteindelijk ging het over mensen die ver van werk wonen, en komen we bij die interessante collega uit. Zegt ie, is die niet wat voor jou? :,) ehmm....


haha :P
en toen?

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 22:09

lovelyfiefy schreef:
Wiskey1 schreef:
Dan heb je een gesprek met een collega, wat uitkomt op dat hij vroeg wat mn type een beetje is. Uiteindelijk ging het over mensen die ver van werk wonen, en komen we bij die interessante collega uit. Zegt ie, is die niet wat voor jou? :,) ehmm....


haha :P
en toen?


Toen heb ik maar niet gezegd dat ik die wel interessant vind :p maar ook niet ontkend. Heb maar gevraagd waarom hij dat vond, maar dat kon ik niet heel goed verstaan helaas.

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 22:10

Wiskey1 schreef:
Toen heb ik maar niet gezegd dat ik die wel interessant vind :p maar ook niet ontkend. Heb maar gevraagd waarom hij dat vond, maar dat kon ik niet heel goed verstaan helaas.


o potver, dat is jammer dat je dat niet goed kon verstaan

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:14

lovelyfiefy schreef:
Wiskey1 schreef:
Toen heb ik maar niet gezegd dat ik die wel interessant vind :p maar ook niet ontkend. Heb maar gevraagd waarom hij dat vond, maar dat kon ik niet heel goed verstaan helaas.


o potver, dat is jammer dat je dat niet goed kon verstaan


Komt vast nog eens ter sprake, hij heeft al aantal x gezegd dat ik wel met die ene collega kon daten :,)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:26

Kan het zijn dat die collega hem opdracht heeft gegeven het je te vragen soms?

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 09:46

Dat denk ik niet, het kwam echt ter sprake. Net zoals dat hij me ook al eens vanalles heeft gevraagd over paardrijden en hoe je ze alles leert enzo. Maar als hij echt vind dat we moeten daten, dan mag ie t regelen :,)

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 09:50

Wat leuk al die verhalen weer hier! Toch blijft het leukste altijd die aanloop tot de date vind ik.. Die spanning en onzekerheid. :o Flirten enz.

Bij mij is het helaas op het moment een beetje (te) stil, en dat terwijl ik juist wel zin om heb te gaan daten.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 09:51

Sjimbel schreef:
Wat leuk al die verhalen weer hier! Toch blijft het leukste altijd die aanloop tot de date vind ik.. Die spanning en onzekerheid. :o Flirten enz.

Bij mij is het helaas op het moment een beetje (te) stil, en dat terwijl ik juist wel zin om heb te gaan daten.

Dat is altijd balen ja!
Ik durf niet de eerste stap te zetten, omdat ik gewoon niet weet wat ik zou moeten zeggen of vragen etc

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 09:55

Ja ik dus ook.. En ergens wil ik ook gewoon een stoer doen en een random iemand mee vragen. EN dan durf ik toch niet meer.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 09:56

Wiskey1 schreef:
Sjimbel schreef:
Wat leuk al die verhalen weer hier! Toch blijft het leukste altijd die aanloop tot de date vind ik.. Die spanning en onzekerheid. :o Flirten enz.

Bij mij is het helaas op het moment een beetje (te) stil, en dat terwijl ik juist wel zin om heb te gaan daten.

Dat is altijd balen ja!
Ik durf niet de eerste stap te zetten, omdat ik gewoon niet weet wat ik zou moeten zeggen of vragen etc


Nou misschien gewoon heb je zin een keer wat te gaan drinken? In het ergste geval zeggen ze nee toch? :+

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 10:21

Precies dat Karuna! Of "Heb je zin om een keer wat leuks te gaan doen?"

Ik heb nu wel een leuke tindermatch, misschien volgende week maar even mee afspreken.

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 11:01

Ja bij mij is het alleen het eerste stapje qua gesprek. Weetjewel, wanneer je een leuke jongen ziet.. En dan achteraf spijt hebt dat je niks hebt gezegd :Y)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 11:08

Ik durf ook niet op iemand af te stappen hoor :+ Altijd via Tinder haha

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 16:28

Ik durf alleen op jongens af te stappen als ik het voor iemand anders doe _O-

Janinevv

Berichten: 13241
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 17:16

lovelyfiefy schreef:
Ik durf alleen op jongens af te stappen als ik het voor iemand anders doe _O-


Haha jaa dat heb ik dus ook! Vroeger in de keet ging ik altijd naar jongens toe om ze uiteindelijk voor te stellen aan mijn vriendin.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:29

karuna schreef:
Wiskey1 schreef:

Dat is altijd balen ja!
Ik durf niet de eerste stap te zetten, omdat ik gewoon niet weet wat ik zou moeten zeggen of vragen etc


Nou misschien gewoon heb je zin een keer wat te gaan drinken? In het ergste geval zeggen ze nee toch? :+

Hahah daar heb je zeker wel gelijk in, en praat opzich ook wel makkelijk met mannen. Zal ook wel moeten ivm mn werk, maar als ik iemand dan leuk of interessant vind dan durf ik dat allemaal niet. Praten dan ook voornamelijk over werk etc. Helaas kan ik nu niet makkelijk face to face met m praten, omdat hij nu aan de andere kant van t land werkt

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:56

Bij mij is het nu ook rustig :P Maar ik vind het niet erg hoor. Soms vraag ik mij trouwens af of ik uberhaupt tijd voor iemand zou hebben :') Ik heb het al bizar druk met mijn studie, met werk, en daarnaast kosten vrienden en hobby's ook nog weleens tijd. Hebben jullie dat niet? :D

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 06:00

Haha, ja dat heb ik hier ook zeker.
Maar voor iemand die leuk is maak je tijd ;)

een date hoeft ook niet meteen uren te duren.
meeste mensen hebben wel ergens 1 a 2 uurtjes tijd of kunnen dit maken.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 07:54

Ik heb het nu niet super druk met mijn studie, paard ga ik 2/3x per week heen. Dus ik zou er wel een vriend bij kunnen hebben :D

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 13:57

Nou ik had bijna vandaag een date, verteld hij vanmorgen dat hij een vriendin heeft. 8)7

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 14:21

Open relatie?

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 14:58

Neverland schreef:
Open relatie?


Nope, relatie problemen

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 17:57

xxcleeoo schreef:
Nou ik had bijna vandaag een date, verteld hij vanmorgen dat hij een vriendin heeft. 8)7

Oh wauw, wat een figuur :(

Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:20

Ik word heeeelemaal gek van mezelf. Moet even mijn frustratie aan jullie kwijt (over mezelf dus :+ ).

Ben sinds een paar weken aan het daten met een super leuke jongen, het klikt enorm goed. We hebben er al heel wat dates opzitten en spreken elkaar elke dag (zowel bellen als app). Maar tóch is er iets wat mij heel onzeker maakt in dit verhaal en dat is dat ik altijd degene ben die voor moet stellen om af te spreken. Hij heeft tot nu toe nog nooit nee gezegt, maar hij komt dus zelf ook niet echt met initiatief.

Mijn zeer onzekere zelf denkt dus de hele tijd dat hij mij minder leuk vind dan ik hem. Wat natuurlijk onzin kan zijn maar ik heb gewoon een bepaalde bevestiging nodig ofzo.

Overigens belt en appt hij wel uit zichzelf...

Is dit gewoon een laks mannending ofzo?