Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 18:42

Een afspraak is in t engels ook een date, dus bekijk t dan zo :p

Klinkt leuk! Veel plezier allemaal!

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 11:00

Zo... Gisteren avond date gehad. Ik heb momenteel een heel dubbel gevoel.
Het was ontzettend gezellig, ik begon ook echt al kriebels te krijgen omdat we zoveel smste en die gesprekken ook echt heel leuk waren. Weer veel gelachen, maar toen de avond op zijn einde liep kwam mijn ex ter sprake en heeft hij laten merken dat hij dat alles toch echt niet leuk vond en daarop een beetje afknapte aangezien ik recent nog met mijn ex heb geprobeerd. Hij heeft me toen in een redelijk ongemakkelijke positie gezet, waar ik uiteraard ook niet zo blij mee was. Hij heeft vanochtend wel een berichtje gestuurd en zijn excuses hiervoor aangeboden, gezegd dat zijn reactie overdreven en dom was. Maar ik moet eerlijk zijn dat ik wel aan het twijfelen geslagen ben, ook gewoon of het dan überhaupt wel een slim idee is omdat mijn ex inderdaad nog recent is. Ik ben akkoord gegaan om nog eens af te spreken, maar denk dat dat wel de doorslag gaat moeten geven of ik hiermee verder wil of niet.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 11:35

Tsja, aan het verleden verander je niks. Hij heeft er blijkbaar ook nog over nagedacht en bedacht dat dat niet een 'handige opmerking' was. Zou t indd volgende keer gewoon aankijken. Wel balen dat t zo oud afgelopen.

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 12:28

Als hij nog eens zoiets zegt, zeker op zo'n tactloze manier, ditchen die handel en hondjes gaan knuffelen :P

Mijn datedinges was ook heel gezellig! Het is op een ietwat vreemde manier geëindigd, maar het was heel ontspannen en gewoon echt leuk. Ik heb alleen nog geen kriebels of zo, ik denk wel best veel aan hem, maar ik sluit me (deels onbewust) emotioneel erg af door dingen die in het verleden zijn gebeurd, ik weet daarom ook niet echt goed hoe ik me erbij voel. Hij heeft gevraagd of ik aankomende week mee ga eten, maar de examens komen eraan dus dat gaat waarschijnlijk niet lukken helaas.

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:28

ik zou inderdaad de volgende date even aankijken.
maar ik snap wel dat je twijfelt, het is nooit fijn om in zo'n positie geduwd te worden.

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:29

StableDoor schreef:
Als hij nog eens zoiets zegt, zeker op zo'n tactloze manier, ditchen die handel en hondjes gaan knuffelen :P

Mijn datedinges was ook heel gezellig! Het is op een ietwat vreemde manier geëindigd, maar het was heel ontspannen en gewoon echt leuk. Ik heb alleen nog geen kriebels of zo, ik denk wel best veel aan hem, maar ik sluit me (deels onbewust) emotioneel erg af door dingen die in het verleden zijn gebeurd, ik weet daarom ook niet echt goed hoe ik me erbij voel. Hij heeft gevraagd of ik aankomende week mee ga eten, maar de examens komen eraan dus dat gaat waarschijnlijk niet lukken helaas.


wat fijn dat het gezellig was.
wil je delen wat je rare einde was ? of hou je liever voor je?

jammer dat jullie niet samen kunnen eten, maar examens zijn wel ook even belangrijk
dus ik denk dat hij dat wel begrijpt

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 21:36

Gewoon alle honden gaan verzamelen en knuffelen, wie doet er mee? :Y)

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 09:30

CalipsoLover schreef:
Gewoon alle honden gaan verzamelen en knuffelen, wie doet er mee? :Y)


ja hoor!

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:32

Wat een leuk topic dit! Net even 28 pagina's teruggelezen met jullie wisselende verhalen :D.

Hier ook iemand die gruwelt van apps en internetdate-dingen. Geef mij ze maar IRL :j.
Ik maak het mezelf overigens altijd erg makkelijk: heb nog nooit een date gehad. Ik ga altijd gewoon gezellig ff een drankje drinken, een ditje of datje doen of een filmpje pakken ofzo :D O:) .

Hebben jullie weleens gehad dat alles 110% klopt met iemand, maar dat de "situatie" het gewoon niet toe laat en dat je jezelf ervoor probeert af te sluiten? Wat dus niet lukt omdat die 110% klik gewoon te veel verleiding is?

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:40

Ik heb nog een hele leuke puppy hier die graag geknuffeld wordt!

@lovelyfiefy: hij kon niet meer thuis komen (waardoor dat komt hou ik maar wel even voor me :+) dus hij heeft bij mij op de bank geslapen. Hij heeft zelf ook examens dus hij begrijpt het zeker! Het is alleen jammer dat de examenperiode een maand duurt... Ik moet echt even alles op alles zetten om mijn bachelordiploma te halen nu, mijn vorige examens zijn slecht gegaan door een break-up en overlijden van mijn meter, dus ik ga me een maand lang moeten opsluiten met mijn boeken en occasioneel met een hond om mijn klinische vaardigheden te oefenen :P

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:44

@CalipsoLover I'm in! :Y)

@Yv_ Ik zelf heb het nog nooit gehad... Maar ik geloof wel erin dat als je voor elkaar bestemd bent dat jullie er wel uitkomen. Misschien niet nu, maar dan later. :)

Ik ben op Tinder een match met iemand die ik een paar jaar terug helemaal geweldig vond. Was de aller eerste keer dat ik verliefd was. _O- Alleen zag hij mij toen niet staan op dat moment. En het is ook wel een hele foute jongen... :+ Nu heeft hij in een keer interesse in me. Mijn vriendin is onderhand de bruiloft al aan het plannen. Die vond ons vroeger al zo leuk samen. Alleen nu is het totaal niet mijn type meer, maar op zich kriebelt het wel om hem weer een keertje te zien.

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:57

@Neverland
Ik weet het niet, situatie is gewoon verdomd lastig. Verstand zegt/schreeuwt vanaf alle kanten "kappen", maar gevoel dus echt totaal niet. En dat we zo hetzelfde in het leven staan en zo ongeveer overal hetzelfde over denken, maakt het er allemaal niet makkelijker op %) .

Jouw situatie is wel heeel erg schattig! Oud stalgenootje van me kwam een paar jaar geleden haar ex (van 15-20 jaar geleden) tegen. Zij geen kinderwens, lichtelijke hekel aan kinderen. Hij in scheiding, 2 kids. Zijn nu al 4 jaar gelukkig samen. Vind dat zó schattig <3 !

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:16

@Yv_ Ik ken de situatie natuurlijk niet, maar kan je het ook niet gewoon proberen?

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 12:40

StableDoor schreef:
Ik heb nog een hele leuke puppy hier die graag geknuffeld wordt!

@lovelyfiefy: hij kon niet meer thuis komen (waardoor dat komt hou ik maar wel even voor me :+) dus hij heeft bij mij op de bank geslapen. Hij heeft zelf ook examens dus hij begrijpt het zeker! Het is alleen jammer dat de examenperiode een maand duurt... Ik moet echt even alles op alles zetten om mijn bachelordiploma te halen nu, mijn vorige examens zijn slecht gegaan door een break-up en overlijden van mijn meter, dus ik ga me een maand lang moeten opsluiten met mijn boeken en occasioneel met een hond om mijn klinische vaardigheden te oefenen :P


nouja prima dat hij dan toch op de bank geslapen heeft
al een stuk netter dan meteen in bed bij je :+

je heb hem in ieder geval niet zo op straat gezet, ook wel vriendelijk :P

o dat is wel even een hele lange periode inderdaad

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 15:06

Hier hetzelfde 'probleem' als stabledoor, wij zouden normaal volgende week eens afspreken. Maar ik zit momenteel door ziekte al een hele tijd thuis dus moet enorm veel inhalen en ook kijken of dat wel gaat lukken, maar opzich is savonds studeren toch niets voor mij haha.

Hier ook nog een hele schattige hond die graag veel aandacht krijgt :+

Yv_: Ook gehad met mijn ex, nadat we uit elkaar waren nog verschillende keren geprobeerd en hoe zeer we ook verliefd waren op elkaar, er sloeg altijd wel iets tegen waardoor het net niet ging. Los laten zoiets, is heel giftig en zorgt alleen maar voor problemen.

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 15:13

Zo, juist nog een keer afgesproken. Alhoewel de eerste en de tweede date heel erg gezellig en grappig waren, en deze uiteraard ook, denk ik niet dat er nog meteen een 4de date komt. Ik wil het sowieso op hold zetten door de examens maar ik mis aantrekkingskracht en de vonk misschien wat. Ik zat ook wel een beetje met mijn gedachten ergens anders en daarom dat ik hem ook niet volledig wegcijfer, maar ik heb het ook best naar mijn zin alleen. Als ik nu iets begin, dan moet ik daar 200% achter staan, don't go for less :+

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 17:17

Verstandig calipso, anders is t voor hem uiteraard ook niet leuk.

Janinevv

Berichten: 13237
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 12:49

Hoihoi hoe is het hier? :o

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:30

nou ik ben thuis van vakantie..
And i have grown some balls _O- _O-

het is nu alleen even afwachten hoe het verhaal verder gaat :+
dus lekker spannend ook voor mezelf _O-

Janinevv

Berichten: 13237
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:32

Ohh spannend !
Ben nu benieuwd naar je verhaal!!

Ik heb gister een erg leuk stap avondje gehad <<)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:33

Wij willen details :Y)

Hier weer aan het tinderen nadat ik voor de tweede keer beetje genakt ben door iemand. Weet nog niet of ik over hem heen ben, maar zit wel weer een nieuwe date aan te komen.

Vertel Janine!

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:38

ik zal in de loop van de week meer delen :P

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:39

Janinevv schreef:
Ohh spannend !
Ben nu benieuwd naar je verhaal!!

Ik heb gister een erg leuk stap avondje gehad <<)


leuke jongen ontmoet?

Janinevv

Berichten: 13237
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 14:00

Ben benieuwd lovelyfiefy.

Nou ik had tijd terug hier over een snapchat boy toch? Maar ik dacht dat word dus niks.

Gister in de stad kwam ik hem tegen, super leuk geklets maar dat gaat wel makkelijk met wat drankjes op. En toen hadden we nog gezoend dus ben erg benieuwd hoe of wat.

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 14:07

Janinevv schreef:
Ben benieuwd lovelyfiefy.

Nou ik had tijd terug hier over een snapchat boy toch? Maar ik dacht dat word dus niks.

Gister in de stad kwam ik hem tegen, super leuk geklets maar dat gaat wel makkelijk met wat drankjes op. En toen hadden we nog gezoend dus ben erg benieuwd hoe of wat.


haha toch iets leuker dan je eerst dacht?
ben benieuwd inderdaad!
al wat gehoord ook van hem ondertussen?