Nu met het openbaar vervoer..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:54

Ik werk vandaag thuis. Hopelijk is t morgen gewoon weer normaal, want ik heb tentamen :+

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—
Doe altijd wat je niet durft


Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:57

Hier komen de eerste berichten alweer binnen dat de bussen terug geroepen worden. :=

http://www.omroepbrabant.nl/?news/27247 ... oepen.aspx
Citaat:
Qua openbaar vervoer is het al niet veel beter. De NS roept reizgers op zo vroeg mogelijk naar huis te gaan. En busvervoerder Hermes roept alle bussen in de regio Zuidoost-Brabant terug. Het gaat om 180 bussen. "Het is te gevaarlijk, te glad", aldus een woordvoerder van Hermes.
Laatst bijgewerkt door Renske_W op 11-12-17 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

rockwitch

Berichten: 11717
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:58

En waar is dat Renske?

5/8/14 is onze mooie zoon Morgan geboren. Megatrots!!
21/3/17 is onze prachtige dochter Phoenix geboren. We zijn compleet.
5/8/16 ☆Orlando mijn zwarte parel. Ik mis je.☆

Bingelding

Berichten: 2935
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:59

Ik ben vanochtend met de bus en tram naar Amsterdam gegaan. Dat ging gelukkig op 1 schuiver na van de bus verder wel goed :Y)

Vanavond verwacht ik wel meer ellende. Werk in een tandartspraktijk en verwacht ook wel wat afzeggingen
Hier dwarrelt ook af en toe al een sneeuwvlokje naar beneden

KirstenHorse

Berichten: 1290
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:00

Hier in Amsterdam begint het nu heel lichtjes te sneeuwen.. rond een uur of 3 zou het gaan lostbarsten. Hoop dan binnen te zijn bij vriendlief :+

Nelis M2+1

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:00

Ik ben extra vroeg weg gegaan vanmorgen om er vervolgens achter te komen dat geen enkele les vandaag door gaat, en vanaf 12:30 alles op Windesheim niet doorgaat :’).
Nu poging doen om thuis te komen

Love is our resistance

BlackClaw

Berichten: 624
Geregistreerd: 01-01-13

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:03

Ben ik blij dat ik gekozen heb om thuis te blijven :=
Afbeelding

Kerstmuts

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:07

Ik ben uiteindelijk toch thuis gebleven. Gelukkig maar want Zwolle- Deventer rijdt nauwelijks nog en het sneeuwt hier nog niet eens :')

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:08

Ik ben over 10 minuten thuis en dan lekker onder een dekentje.. Brrrr al dat wachten op het station

The more The kerstmuts that we give, the more the kerstmuts that comes back around

Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:09

Hier in t zuiden sneeuwt het al de hele dag. De tuin is wit.

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—
Doe altijd wat je niet durft

horsiegek

Berichten: 2357
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Ergens tussen de paarden

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:12

Gisteren vanuit kop van Noord-Holland naar Gent met de trein. Ging helemaal top! Had een beetje drama verwacht maar niks aan het handje.

Instagram: Padier.art --> https://www.instagram.com/padier.art/
Je paard laten scheren? Stuur mij een pb!
https://www.facebook.com/paardenscheerservice/

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:14

Eileen_ schreef:
Ik ben uiteindelijk toch thuis gebleven. Gelukkig maar want Zwolle- Deventer rijdt nauwelijks nog en het sneeuwt hier nog niet eens :')

Dat is gek, ns.nl zegt dat in het noorden alles nog gewoon rijdt? Verkeerde info daar dan?

Ik ben afhankelijk van ns.nl voor de keuze of ik dadelijk naar huis ga om daar verder te werken :') Vanmorgen was het redelijk te doen in oost-Groningen, half uur vertraging (op een stukje van 13 min :x ) en bomvolle trein maar that's it.

Miep & Pinda & Jipje :+:

rockwitch

Berichten: 11717
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:15

Ik kijk vanaf mijn werk in Breda precies uit op het station, dus ik kan in ieder geval wel goed kijken of de treinen enzo gewoon nog binnen komen. 9292ov app deed het net gewoon en die gaf verder niks geks aan, dus hopelijk is dat na half 5 nog steeds zo.

5/8/14 is onze mooie zoon Morgan geboren. Megatrots!!
21/3/17 is onze prachtige dochter Phoenix geboren. We zijn compleet.
5/8/16 ☆Orlando mijn zwarte parel. Ik mis je.☆

Fleur_Laura

Berichten: 4363
Geregistreerd: 28-07-06
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:16

Oohh nee.. Ik wilde nog naar Utrecht gaan vandaag. Maar nu rijden er dus geen bussen hier meer en kan ik niet op het station komen. Schiet lekker op :P

♥ ♥ღ

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:22

BlackClaw schreef:
Ben ik blij dat ik gekozen heb om thuis te blijven :=
[ [url=m/UNbPcM.png]Afbeelding[/url] ]


Daarom dus inderdaad _O- Hier ligt eigenlijk helemaal niks, bussen rijden ook 'gewoon'. Maar ik was dus vanuit Eindhoven niet thuis gekomen

Spenk
Berichten: 21738
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:23

Vientje schreef:
Eileen_ schreef:
Ik ben uiteindelijk toch thuis gebleven. Gelukkig maar want Zwolle- Deventer rijdt nauwelijks nog en het sneeuwt hier nog niet eens :')

Dat is gek, ns.nl zegt dat in het noorden alles nog gewoon rijdt? Verkeerde info daar dan?

Ik ben afhankelijk van ns.nl voor de keuze of ik dadelijk naar huis ga om daar verder te werken :') Vanmorgen was het redelijk te doen in oost-Groningen, half uur vertraging (op een stukje van 13 min :x ) en bomvolle trein maar that's it.

Onder het noorden vallen Friesland, drenthe en groningen bij de NS. Zwolle Deventer is midden.

Memories

Berichten: 2623
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:24

Ik kon gister nog wegkomen vanuit Utrecht gelukkig, wel met een bus die tig keer vaststond in de sneeuw bij een halte en een buschauffeur met een smoelwerk wat op onweer stond. Ik gaf 'm niet eens ongelijk :')

Vandaag blijf ik mooi thuis, heb er echt geen geloof in dat ik anders nog thuis kom als ik eenmaal weg ben :=

BlackClaw

Berichten: 624
Geregistreerd: 01-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:27

Santigo_ schreef:
BlackClaw schreef:
Ben ik blij dat ik gekozen heb om thuis te blijven :=
[ [url=m/UNbPcM.png]Afbeelding[/url] ]


Daarom dus inderdaad _O- Hier ligt eigenlijk helemaal niks, bussen rijden ook 'gewoon'. Maar ik was dus vanuit Eindhoven niet thuis gekomen


Vanmorgen reden ze nog maar was anders niet thuis gekomen zo, wij hebben ook geen auto en vanuit weert is het nog wel een km of 10 en dat ga ik niet lopen :')

Kerstmuts

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:28

Ik dacht ik ga wel even met de bus boodschappen doen... is maar 10 min fietsen maar had geen zin in gesleep en kou. Nou, laat maar. :+

Afbeelding

rockwitch

Berichten: 11717
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:29

Ik vind het wel erg rustig qua treinen die ik het station op zie komen, maar zag net wel een bus op het station rijden. Als ik dus vanmiddag niet met de bus naar huis kan heb ik echt een probleem, want van Breda naar Oosterhout kan je alleen maar met de bus.

5/8/14 is onze mooie zoon Morgan geboren. Megatrots!!
21/3/17 is onze prachtige dochter Phoenix geboren. We zijn compleet.
5/8/16 ☆Orlando mijn zwarte parel. Ik mis je.☆

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:34

Ik moet eigenlijk vanuit Mijdrecht naar Zwolle, normaal al een reis van +/- 2 uur. Ik dacht ga optijd, maar er rijden nu geen treinen over beide trajecten die ik zou kunnen nemen.. Later gaat ook niet meer lukken, want de Syntus geeft aan dat zij vanaf 15.00 niet meer kunnen garanderen mensen te kunnen vervoeren. Morgen zou ik dan vanuit Mijdrecht naar Enschede moeten, nog verder. Maar ik heb het vermoeden dat het morgenochtend nog erger zal zijn.

~ leef vandaag, want niemand heeft je een morgen beloofd ~

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:35

Ik ben net op Bijlmer ingestapt op de IC Utrecht, maar wow het lijkt wel spits zo druk! Ben allang blij dat ie rijdt, maar moet straks nog naar Tiel.

Vanmorgen ging alles goed zonder echte vertragingen gelukkig.

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:37

Vientje schreef:
Eileen_ schreef:
Ik ben uiteindelijk toch thuis gebleven. Gelukkig maar want Zwolle- Deventer rijdt nauwelijks nog en het sneeuwt hier nog niet eens :')

Dat is gek, ns.nl zegt dat in het noorden alles nog gewoon rijdt? Verkeerde info daar dan?

Ik ben afhankelijk van ns.nl voor de keuze of ik dadelijk naar huis ga om daar verder te werken :') Vanmorgen was het redelijk te doen in oost-Groningen, half uur vertraging (op een stukje van 13 min :x ) en bomvolle trein maar that's it.

Nou het is nu alweer iets veranderd, maar zonet reden de treinen niet. Alleen bussen
Dit zegt mijn 9292 app nu:
Afbeelding
De 24 min zijn dus treinen en de rest bus( volgens mij) maar die staan normaal gesproken ook nooit aangegeven.
Dit is overigens alleen Deventer-zwolle. Zwolle-deventer is wel weer goed te doen? :’)

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:38

Ik ga de reis terug van Amsterdam naar Den Haag wagen. Volgens mij valt het allemaal nog mee, ik zie het positief in!

In Amsterdam sneeuwt het alweer een beetje.

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:43

Yvank_ schreef:
Onder het noorden vallen Friesland, drenthe en groningen bij de NS. Zwolle Deventer is midden.

Ik keek op de NS site, op het spoorwegkaartje. Daar stond nog helemaal niks aan storingen rond Zwolle toen, nu inmiddels wel bij Lelystad/Almere-Zwolle minder treinverkeer. Maar dat is alles wat er staat, dus dat is dan toch gek als er blijkbaar niks rijdt op Zwolle-Deventer? Wekt iig geen vertrouwen voor het vertrouwen op ns.nl om in te schatten wanneer ik mijn biezen moet pakken hier -O-

Miep & Pinda & Jipje :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, astrea, DayDream21, Ginny135, Googlebot, ikkebenmar, lastig, Polarize, Whisky00, wiifke, Winna, xChoco, xSalina, YandexBot en 205 bezoekers