Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Em_

Berichten: 2174
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-17 13:40

Hoi hoi!
Omdat ik op Bokt vaak topics voorbij zie komen over bokkers die een leuke jongen (of meid) ergens toevallig ontmoet hebben en vervolgens niet weten wat ze "moeten" doen (en veel "fans" zijn van dit soort topics), dacht ik bij mezelf dat ik ook wel zo'n topic wil openen! :)
Dus, hierbij mijn verhaal:

Via Agradi had ik een deken besteld. Omdat ik weinig thuis ben, heb ik het bij een DPD afhaalpunt in de buurt (paar straten verderop) laten bezorgen. Toen ik dit vrijdag ging ophalen wist ik eerst niet zo goed waar ik moest zijn. Het was op een industrieterrein bij een speelgoedwinkel maar dit was niet zo duidelijk aangeven. Uiteindelijk vond ik toch de "winkel", wat volgens mij meer een voorraad opslagplaats was van een webshop. Maargoed, toen ik de deur open deed, zag ik hem meteen! Een aantrekkelijke jongeman van ongeveer mijn leeftijd (26), gok ik. Mooi donker haar, stralende ogen en een spontane lach, precies waar ik (en volgens mij elke vrouw wel..) gek op ben!
Ik zei dat ik m'n pakketje kwam ophalen. Hij zocht het voor me op en voordat hij het aan me gaf excuseerde hij zich voor de rommel in de winkel. Het was een behoorlijke chaos. We maakten een praatje over de drukte die hij waarschijnlijk zou hebben vanwege alle feestdagen. Toen hij me het pakketje gaf moest ik nog een handtekening zetten. Vanwege de zenuwen (ik voelde me best aangetrokken tot hem) vergat ik hoe mijn handtekening was, dus heb ik maar wat verzonnen :+
We wensten elkaar nog een fijne dag en dat was het... maar wat me vooral bij was gebleven, was dat hij continue met een hele vriendelijke glimlach naar mij zat te kijken. En dat is de hele dag in m'n hoofd blijven zitten! Toen ik weg liep kon ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik niet wat meer met hem gepraat had.. maar om direct iemands nummer te vragen vond ik ook weer too much!! Dus moest ik wat anders bedenken en vandaag is dat gelukt!
Eigenlijk was het heel simpel... ik heb gewoon wéér een pakketje bij Agradi besteld en deze laat ik weer bezorgen bij hem. Maandag of dinsdag komt ie binnen! Nu heb ik zelf wel wat ideetjes hoe ik het de volgende keer met hem wil aanpakken maar ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie zouden doen in mijn schoenen!
Dus brand maar los :D


Granoek
Blogger

Berichten: 10457
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 13:42

Whahahaha Agradi wordt nog rijk aan jou :+

Em_

Berichten: 2174
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-17 13:43

Granoek schreef:
Whahahaha Agradi wordt nog rijk aan jou :+


Ja.. nou inderdaad! Zat ook al te denken.. straks is ie er de volgende keer niet bij het pakket ophalen en dan "moet" ik nog meer bestellen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 13:45

Em_ schreef:
Granoek schreef:
Whahahaha Agradi wordt nog rijk aan jou :+


Ja.. nou inderdaad! Zat ook al te denken.. straks is ie er de volgende keer niet bij het pakket ophalen en dan "moet" ik nog meer bestellen _O-

_O-
Je kan ook op dezelfde dag/tijd gaan als je hem nu hebt gezien. Dan is de kans groter :+


Em_

Berichten: 2174
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-17 13:47

@Rachelle, goed idee! Alleen wat ik nu besteld heb, heb ik voor woensdag nodig dus dat gaat helaas niet!

welmoed__

Berichten: 6537
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 13:48

Als je deze keer het pakketje ophaald, kan je tegen hem zeggen “bij de derde keer dat ik je tegenkom, trakteer jij (op een drankje)”.
Ik zeg het regelmatig tegen mensen die ik meerdere keren achter elkaar tegenkom op het park, alleen dan als grapje.
Misschien hapt ie dan wel.

01San

Berichten: 18749
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 13:59

Leuk topic ik volg mee,
Hopelijk is hij er met je volgende pakket ophalen :D

Em_

Berichten: 2174
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-17 14:03

01San schreef:
Leuk topic ik volg mee,
Hopelijk is hij er met je volgende pakket ophalen :D

Thanks! Leuk dat je volgt ;)

welmoed__ schreef:
Als je deze keer het pakketje ophaald, kan je tegen hem zeggen “bij de derde keer dat ik je tegenkom, trakteer jij (op een drankje)”.
Ik zeg het regelmatig tegen mensen die ik meerdere keren achter elkaar tegenkom op het park, alleen dan als grapje.
Misschien hapt ie dan wel.

Oh dat is een goeie en leuke opmerking zeg! Die ga ik onthouden ;)
Alleen ik wil eigenlijk eerst weten of ie vrijgezel is.. heeft ie een vriendin dan is het natuurlijk klaar.
In de kroeg stap ik normaal als ik iemand leuk vind op hem af en vraag ik dat direct (heb helaas vaak meegemaakt dat mannen in een relatie mij erg leuk vonden en ik er pas later achter kwam dat ze een vriendin hadden..) maar nu wil ik daar op een subtielere manier achter komen :+

TheNovelist

Berichten: 1491
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 14:07

Ooeeh ik hou van dit soort topics! Ben echt benieuwd hoe het afloopt! Ik volg :D
Je hebt gelukkig nog even tijd om erover na te denken hoe je het gaat aanpakken.

time flies when you throw a clock

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6573
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 14:08

Vragen of hij nog plannen heeft met de kerst kan een goede manier zijn om er achter te komen of hij een relatie heeft of niet! :)

Verder vind ik dit heel erg leuk, dus ik volg!

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3

Em_

Berichten: 2174
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-17 14:10

NadjaNadja schreef:
Vragen of hij nog plannen heeft met de kerst kan een goede manier zijn om er achter te komen of hij een relatie heeft of niet! :)

Verder vind ik dit heel erg leuk, dus ik volg!


Ah zo slim!! Dat is echt een goede vraag :)
Vond het eerst wel beetje spannend en awkward om er een topic over te openen maar nu ben ik echt heel blij met alle tips!

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 14:15

Spannend, veel succes! Naar de plannen informeren met de feestdagen zijn ideaal inderdaad! Je kan over de feestdagen beginnen en iets zeggen in de aard van 'ja, en als je ook nog naar de familie van je partner toe moet, is het twee keer zo druk die dagen!' Als hij dan antw dat hij daar geen last van heeft, weet je het ineens :+

Coloured

Berichten: 2828
Geregistreerd: 09-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 14:18

Ilsey schreef:
Spannend, veel succes! Naar de plannen informeren met de feestdagen zijn ideaal inderdaad! Je kan over de feestdagen beginnen en iets zeggen in de aard van 'ja, en als je ook nog naar de familie van je partner toe moet, is het twee keer zo druk die dagen!' Als hij dan antw dat hij daar geen last van heeft, weet je het ineens :+


Of hij denkt dat jij wel familie van je partner hebt... :D

Heerlijk, zo'n topic. Ik volg. Oude tijden herleven. haha!

Louise_vd5r

Berichten: 215
Geregistreerd: 10-12-16
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 14:22

Zo kan je blijven bestellen :')

Deoiridh
Berichten: 503
Geregistreerd: 22-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 14:37

Coloured schreef:
Ilsey schreef:
Spannend, veel succes! Naar de plannen informeren met de feestdagen zijn ideaal inderdaad! Je kan over de feestdagen beginnen en iets zeggen in de aard van 'ja, en als je ook nog naar de familie van je partner toe moet, is het twee keer zo druk die dagen!' Als hij dan antw dat hij daar geen last van heeft, weet je het ineens :+


Of hij denkt dat jij wel familie van je partner hebt... :D

Heerlijk, zo'n topic. Ik volg. Oude tijden herleven. haha!


Haha idd, vervang je partner door vriendin. *D Succes ts!

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 15:00

Coloured schreef:
Ilsey schreef:
Spannend, veel succes! Naar de plannen informeren met de feestdagen zijn ideaal inderdaad! Je kan over de feestdagen beginnen en iets zeggen in de aard van 'ja, en als je ook nog naar de familie van je partner toe moet, is het twee keer zo druk die dagen!' Als hij dan antw dat hij daar geen last van heeft, weet je het ineens :+


Of hij denkt dat jij wel familie van je partner hebt... :D

Heerlijk, zo'n topic. Ik volg. Oude tijden herleven. haha!


Ja, je kan zelf ook subtiel vermelden dat je dat zelf niet aan de hand hebt hé :D

Em_

Berichten: 2174
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-17 18:19

Hihi wat een leuke en grappige reacties!! Ik neem alle adviezen mee ;) nu maar hopen dat ik niet opeens dichtklap van de zenuwen als ik hem zie... ik voel me natuurlijk wel een beetje verplicht om volgende week een goed verhaal te posten hier!!!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:23

Oehhh <<) Ik ga zeker volgen!
Ik zou zelf nooit een eerste stap durven te zetten maar ik zou idd gewoon vragen wat hij gaat doen met kerst.

Second to the right, and straight on till morning

Billy1970

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-05-07
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:28

Hopen dat hij er wel weer is als je gaat afhalen! En anders je pakje weer terugsturen en omruilen voor iets anders, zo kan je nog een heel aantal praatjes maken de komende tijd :+

Houden van is soms ook loslaten.......
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=151&t=1375384

Aranel
Berichten: 20190
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:33

Oh leuk, ik hou van dit soort topics! Vaak zijn ze echter al op pagina 20 als ik erachter kom, moet ik tig reacties bij lezen en zijn de TS en haar crush onderhand getrouwd maar nu ben ik mooi op tijd :D

Ik ga meedenken over tips voor je!

Aranel
Berichten: 20190
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:35

Oeeh ik heb een idee in het kader van meer te weten te komen over hem: heeft die speelgoed winkel geen Facebook pagina waar je bijvoorbeeld informatie over werknemers kan vinden of getagde foto's? <<)

Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:37

Ik ben echt dol op dit soort topics! Ik lees lekker mee :D

sanowa

Berichten: 897
Geregistreerd: 12-07-10
Woonplaats: Wilp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:40

ik volg! succes alvast ;)

Mijn blonde toppertjes!
Endurance klasse 3 + 3
1120 wedstrijd kilometers op de teller <3

Ashleytjuhh

Berichten: 6630
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:47

op de fb pagina van die zaak kijken misschien staat er wel eem foto.op van hem die hij heeft gelikt of zo iets :*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnoukS_, ComscoreBot, Dancyy, Eefje_Sammy, JudithO, luuntje, maava, MerleSimone, Mizora, moonsparkle, xmirax, Zoe_97 en 62 bezoekers