Zoveel geluk gehad...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:10

Daan, thanks voor de tip, ik ga eens contact opnemen met ze. Ben gelukkig wel weer rustig geworden, maar man man wat was ik woest gisteren.

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:37

Jolien, betwijfelt de dame van het ongeluk zelf of het haar schuld was of de verzekering?
Een tijdje geleden reed de buurman zijn auto vrij hard tegen mijn auto aan, en zowel de buurman als ik wisten zeker dat het zijn schuld was, daar was geen twijfel over mogelijk. Het was de verzekering die moeilijk ging doen over de toedracht van het ongevalletje.

Desalniettemin heel veel sterkte en beterschap, heb je zelf alweer een andere auto dat je weer auto rijdt? Of een leenautootje? Ik zeg koop een Volvo :+

Anoniem

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 14:27

Nee zij denkt dat :P
Ja we hebben een Clio gekocht. ERg blij mee. Rijden wordt langzamerhand weer vanzelfsprekend :)

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 14:28

Dan heeft zij ook een hardere tik gehad dan je denkt }> O:)

Renee1991

Berichten: 5974
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 14:34

Oh, dat is balen en erg flauw van de tegenpartij.
Fijn dat de nieuwe auto bevalt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:15

Het is een tijd stil geweest, maar dat was hier ook zo. Helaas wil mevrouw nog steeds niet toegeven dat het haar fout was, dus gaat de zaak inmiddels naar justitie. Ik ben zo boos en zo verdrietig, alsof ik nog een keer een klap krijg te verwerken. -O-
Ik weet dus ook niet wat ik kan verwachten, heb mijn contactpersoon van de politie al gevraagd of ze mij wil bellen, want ik voel me hier zo onwijs naar van ;(

daantjuhhh

Berichten: 26864
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:19

Ben je ook bij slachtofferhulp geweest? Zij kunnen alles voor je regelen. Hoef je zelf geen actie te ondernemen. Behalve hun van jou info voorzien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:21

daantjuhhh schreef:
Ben je ook bij slachtofferhulp geweest? Zij kunnen alles voor je regelen. Hoef je zelf geen actie te ondernemen. Behalve hun van jou info voorzien.


Nu je dat zegt, nee nog niet. En dat is misschien wel een strak plan, want ik vind dit emotioneel niet te doen ook...

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:22

Sterkte Jolien! Vervelend staartje krijgt het zo.. :(:)

Ik heb afgelopen week ook een ongeluk gehad, viel gelukkig enorm mee. Reed iemand bij mij achterop, ze gaf ook direct haar eigen fout toe. Baalde wel want het kan nog lang duren voordat de auto gemaakt is, was onze enige auto en trekauto #)

Pharootz

Berichten: 310
Geregistreerd: 20-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:56

Joolien schreef:
daantjuhhh schreef:
Ben je ook bij slachtofferhulp geweest? Zij kunnen alles voor je regelen. Hoef je zelf geen actie te ondernemen. Behalve hun van jou info voorzien.


Nu je dat zegt, nee nog niet. En dat is misschien wel een strak plan, want ik vind dit emotioneel niet te doen ook...



Aan de hand van een auto-ongeluk zou EMDR of een andere vorm van traumatherapie ook kunnen helpen. Ik heb zelf even terug ook een auto-ongeluk gehad met fatale afloop voor de ander, als in dat hij zijn leven als kasplant doorgaat. EMDR heeft mij ontzettend geholpen waar slachtofferhulp eigenlijk alleen "vaag" en "zweverig" praten werd.

Wat betreft autorijden: Ikzelf heb daar geen last van gehad, maar ik ken meerdere mensen in omgeving die eerst weer een paar rijlessen hebben genomen, puur om zich weer zeker te voelen op de weg. Mogelijk werkt dit ook goed voor jou. Het kan net even prettiger zijn met iemand naast je te rijden die je kan helpen of in kan grijpen als je voelt dat je in paniek raakt.

Anoniem

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:59

Ik loop nog bij een peut die ook EMDR doet, maar tot nu toe is dat niet nodig geweest. Het is meer emotioneel zwaar dat ik dit nog niet ka afsluiten. Ik rijd dagelijks langs de plek van het ongeluk, en dat gaat eigenlijk best prima. Van de week wel even mn hart in mn keel toen iemand vrij kort voor me de weg op draaide, maar daar reageerde ik niet traumatisch op ofzo.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:41

Wat een raar mens. Het is toch zo klaar als een klontje wie er fout zit?
Recht doorgaand verkeerd heeft nog altijd voorrang.
Sterkte ermee, want dit is zo onnodig door haar.

Anoniem

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:44

Het zat toch iets anders in elkaar. Mevrouw wil nog steeds geen schuld bekennen, maar dat staat los van het doorzetten naar justitie. Politie en justitie hebben naar de zaak gekeken en vanwege de ernst van de aanrijding is de zaak doorgestuurd en kan ze vervolgd worden. Dat drukte me ook weer even op het besef hoe zwaar de aanrijding was.
Gelukkig is het allemaal weer een beetje bezonken. Helaas gaat het nog wel heel lang duren nu.

franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 00:42

Zo dan maar wel netjes dat ze haar er niet mee laten wegkomen. Erg vervelend dat het niet normaal afgehandeld kan worden. sterkte hiermee. En goed dat je gewoon weer rijd

daantjuhhh

Berichten: 26864
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 20:45

Hoe staat het er nu voor ?

Anoniem

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:46

Nog niks gehoord. Dat zei de dame van de politie ook al, dat dat lang kon gaan duren. Ik weet niet of ik uberhaupt iets ervan hoor. Of ik een getuigenis af moet leggen ofzo. Geen idee!

Soms heb ik nog ff schrik in de auto, maar over het algemeen gaat het goed. Hand heb ik al geen last meer van gelukkig :)

Jolliegirl

Berichten: 32961
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 00:18

Hoe gaat het nu met je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 21:50

Jolliegirl schreef:
Hoe gaat het nu met je?

Liefd dat je het vraagt. Het gaat goed, ik heb eigenlijk nergens meer last van. Van de week was ik nog bij de fysio en toen hadden we het er ook over dat ik heel veel geluk heb gehad en dat het verbazingwekkend is dat ik niet meer schade heb. Hij was er heilig van overtuigd dat de impact zo plots was, dat ik me niet schrap heb kunnen zetten, en dat dat me 'gered' heeft.
Hand is ook helemaal oke, heb er nooit last van en alles doet het goed. Autorijden gaat ook steeds beter, ik ben nog wel wat scherper dan eerst, en kan nog wel heftig reageren als iemand een domme actie uithaalt, maar ik raak niet meer zo angstig dat ik moet huilen. Dus dat is wel prettig :)

Jolliegirl

Berichten: 32961
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 22:22

Ah fijn zeg! Toch prettig als je geen blijvende schade ergens aan overhoud.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 22:31

Jolliegirl schreef:
Ah fijn zeg! Toch prettig als je geen blijvende schade ergens aan overhoud.

Nou idd. Dat had ik echt niet verwacht toen ik in de ambulance lag... Besef me nog steeds dat ik heel veel geluk heb gehad :j