Zoveel geluk gehad...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:20

Gisteravond ging ik op weg naar mn nieuwe verzorgpaard. Het laatste stuk moet ik over een 80 kmpu weg. Toen k net op de weg reed zag ik een auto tegemoet komen, er reed nog een auto achter en er stond een auto rechts in de zijweg te wachten. De tegemoetkomende auto wilde (voor haar) linksaf die zijweg inslaan. Ik kwam dichterbij en ging er vanuit dat ze me zag, maar niets was minder waar. Op 50 mtr van haar sloeg ze af, mijn weghelft op...

He volgende moment probeerde ik te remmen maar tevergeefs. De klap was oorverdovend, en direct dacht ik dat ik in een boze droom zat en zo wakker zou worden. Maar ik was hartstikke wakker. Toen ik stil stond raakte ik direct in paniek. Mijn hand en knie deden de meeste pijn. De auto rookte en ik rook een rare lucht, dus ik wilde zsm de auto uit, ook al wist ik dat dat niet slim was. Gelukkig ging de deur nog open. De 2 mannen die er ook reden en stonden waren uit de auto gesprongen en kwamen mij en de andere bestuurder helpen. Maar er was chaos en ze lieten me alleen soms, dat vond ik verschrikkelijk.

Gelukkig kwam de man die in de zijstraat stond weer terug en hielp me zijn auto in. Hij was ook redelijk in shock, hij zag het voor zijn neus gebeuren en kon er niet over uit dat ze me niet had gezien. Ik begon gelijk te twijfelen of ik mijn lampen wel aan had. Uiteraard was dat het geval.

Eenmaal in de andere auto merkte ik dat mn hand gebroken, ik kon m niet bewegen. Ik moest rechtop zitten maar toen ging ik bijna out, daarna moest ik overgeven. Wat voelde ik me ellendig -O- Ook toen was ik even alleen en raakte ik nog meer in paniek. Ik heb geschreeuwd om hulp. Gelukkig bleven er toen wel mensen bij me.
De ambulance kwam redelijk vlot, ik kreeg een infuus (poeh daar maakte ik me druk om maar het viel onwijs mee). Gelukkig was mn verloofde er ook snel, die heb ik op een helder moment zelf gebeld, ik wilde niet dat hij zich nog meer ongerust zou maken als iemand anders hem zou bellen.

In de ambulance kwam de schok pas echt en ik moest onwijs huilen. Niet heel gek natuurlijk. Ik kreeg een zuurstofbrilletje omdat mn ribbenkast zo'n klap had gehad van de gordel. Uiteraard werd mn hoofd ook vast gezet omdat nek-en rugproblemen mogelijk waren. Al die tijd was ik goed bij, maar het was redelijk onwerkelijk, het ritje met de ambu en binnen gereden worden in een trauma kamer. Ik kijk veel eh-programma's, en nu lag ik er zelf.

Ik werd op zo'n plaat gelegd met mn hoofd vast maar damn, dat was onwijs afzien. Mn achterhoofd deed gruwelijk veel pijn door die plank, ik werd er naar van. Het duurde allemaal ook aardig lang, ik had pijnstilling maar dat werkte niet echt.

Gelukkig bleek na de ct-scan van mn nek en rug en rontgen van mn ribben en borstbeen alles in orde, alleen mn hand is dus stuk. Ik kon er niet over uit. Zo'n harde klap en dan slechts een gebroken hand en kneuzingen over mn hele lijf. Ik blijf er veel mee bezig omdat ik wil proberen er geen trauma aan over te houden. Maar het blijft bizar dat ik er zo goed vanaf ben gekomen. Vooral als ik zie hoe de auto eruit ziet. Ik heb echt 36 engeltjes bij me in de auto gehad...

Mijn auto...
Afbeelding

De bende.
Afbeelding

Hier staat een filmpje van de auto's.
https://112twente.nl/6mh6ZpKy

Mijn hand + morfine hoofd :')

Afbeelding

En mn paarse gips voor nu.

Afbeelding

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:24

Sterkte! :(:) Wat fijn dat de schade 'beperkt' is.
Laatst bijgewerkt door Mand op 05-12-17 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Korter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:24

Pff, wat heftig, Jolien... :(:)
Heel erg veel sterkte en beterschap met je hand!

Sill_Monster
Berichten: 977
Geregistreerd: 14-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:25

Och jeetje wat een harde klap moet dat zijn geweest!
Heel veel beterschap gewenst :(:)

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Zoveel geluk gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:25

Jeetje wat schrikken!!
Heel veel beterschap :(:)

Wie zwijgt stemt niet altijd toe, want soms hebben ze geen zin om met idioten te discussiëren

zorro

Berichten: 8757
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:27

Heftig! Wat heb je geluk gehad... heel veel beterschap!

joey2010

Berichten: 4345
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:28

Jeetje wat heftig om mee te maken.
Je hebt veel geluk gehad!

bamisalami
Berichten: 609
Geregistreerd: 25-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:28

Pfoe, das schrikken! Heel veel sterkte en beterschap!

Ik had vroeger zo’n kentekensticker “rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan”

Jouw beschermengeltjes vlogen gelukkig allemaal bij je!

Tigress

Berichten: 8920
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:29

Jeeeetje, je auto! :oo Mijn hemel wat heb jij een boel engeltjes op je schouders gehad.
beterschap! :(:)

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:29

Wow heftig zeg.
Beterschap!

MarjanB

Berichten: 16305
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:29

Oh joh! Heb jij even geluk gehad, bizar dat iemand je hele auto gewoon over het hoofd kan zien. Hoop dat je snel weer de oude bent!

Life is a balance of holding on, and letting things go…

mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:31

Heel veel beterschap :(:) Wat ontzettend fijn dat het toch nog relatief goed is afgelopen. Is de andere bestuurster er ook goed vanaf gekomen?

Selka

Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:32

Jeetje :oo :oo

Wat een geluk dat je er zo "goed" bent uitgestapt.

Heel erg veel beterschap :(:)

Heftig zeg.

Selma, Ca$h Cow, e pluribus unum

Tribunals

Berichten: 2681
Geregistreerd: 22-06-10
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:33

Wat een geluk bij ongeluk zeg.. Het had ook heel anders kunnen aflopen.

Mloui

Berichten: 1639
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:33

Ah gut, heb ik ze gisteravond toen ik aan het rijden was voor jou horen rijden. Sterkte met de genezing van de hand en toch ook de psyche.

Chester (Special D x Houston) Z2+11, B+3

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:35

Jeetje, wat heftig!
Heel veel sterkte en beterschap :(:)
Wat moet je geschrokken zijn...

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:35

Jeetje wat een schrik Jolien. Heel veel beterschap :(:)

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Amado7

Berichten: 10718
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:37

Sterkte Jolien! Dat is schrikken! :(:)

Niet perfect is ook goed

Eline_S_S

Berichten: 3517
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:39

Zo Hey, wat een klap moet dat zijn geweest! :oo
Heel veel sterkte! Fijn dat je er zo goed vanaf gekomen bent :(:) Weet je ook hoe het met de andere bestuurder is?

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

Petpa

Berichten: 1664
Geregistreerd: 13-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:40

Tjee... Wat zal je geschrokken zijn. Heel veel sterkte!

Voor het eerst bestellen bij Picnic?
Gebruik kortingscode PETR3795 voor 10 euro korting!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:40

Mloui schreef:
Ah gut, heb ik ze gisteravond toen ik aan het rijden was voor jou horen rijden. Sterkte met de genezing van de hand en toch ook de psyche.

Waar rijdt jij dan? :)
De andere dame had een zere knie en zere buik. Er zat ook nog een kind in maar die had verder niks behalve shock.

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:41

Wat een geluk! Veel sterkte en hopelijk kan je dit snel verwerken!
Wat heeft de andere bestuurder?

I'm gonna wash that man right out of my hair
Take my hips to a man who cares
Sheela na gig - you exhibitionist

shaddy82

Berichten: 1838
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Hardinxveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:41

Sterkte en beterschap met je hand Jolien

LEVADE 4-6-1993~21-11-2011

Don't make excuses for nasty people. You can't put a flower in an asshole and call it a vase

sas66
Berichten: 625
Geregistreerd: 18-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:43

Goeie genade! Ik kan me voorstellen dat je je een versuffing geschrokken bent. Bizar hoe je auto er uit ziet en dat je dan "gelukkig" alleen maar een gebroken hand hebt. Doe vooral rustig aan met deze heftige ervaring. Sterkte en een voorspoedig herstel.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:44

Jeetje Jolien wat schrikken! Gelukkig 'slechts' een gebroken hand, hoop dat je je gauw weer beter voelt!

Die plank kan ik me ook heel goed herinneren toen ik ooit van een paard was gevallen en bewusteloos was geraakt en ook in de ambulance naar het ziekenhuis moest (op zo'n plank). Meeste pijn deed bij mij ook mijn achterhoofd, zo'n plank is dan echt mega hard. Ik heb er wel 2 uur op gelegen, dat is mij echt nog heel goed bij gebleven..

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Lipstick, Myrkvi, Redford, scoebje, SemrushBot, StonedRomy, wisja en 41 bezoekers