1ste date... Zonder kus

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Little_Gift
Berichten: 1768
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-17 00:28

Wat is jullie idee?
Als een 1ste date eindigt zonder 1ste kus...is het dan einde verhaal?



sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 00:29

Ligt maar net aan de situatie. Soms durven ze ook niet goed. Maar vaak date ik met iemand met wie ik al ooit gezoend heb dus das anders. :')

Edit: vaak.... ik date eigenlijk bijna nooit lol

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 00:32

De eerste 3 mnd hadden wij niet gezoend :’) en nu alweer ruim 13 jaar samen. Geen punt hoor!

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

Palmera

Berichten: 9444
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 00:33

Hangt er helemaal vanaf wat we gegeten hebben! :+

Bij gamba's in knoflookolie prefereer ik de eerste kus uit te stellen tot we een fatsoenlijke salade gegeten hebben. :')

Little_Gift
Berichten: 1768
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-17 00:36

Nou ja was ook mijn 1ste date in tig jaren en mijn 1ste normale date waarbij de omstandigheden ons niet in de weg stonden of we niet op voorhand wisten dat dit niets kon worden... Dus ervaring heb ik hier niet mee... Was uitgenodigd bij hem thuis, kreeg een welkomstkus op de wang, hebben uren gepraat en gelachen maar ik kan hem totaal niet lezen en hij deed ook geen aanstalten tot een afscheidskus... Wel bleek dat we ontzettend hetzelfde denken over het leven tijdens de uren die we zonet samen doorbrachten... Maar ik heb nog nooit zo iemand ontmoet... De meeste gingen meteen op hun doel af... Kortom, ik weet het niet...

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 00:39

Vraag het gewoon! Ik dacht al dat dit een eigen situatie topic was Haha. Je kan hem best vragen of ie vaker wil daten of dat het eenmalig was. Dan weet je wat ie wil!

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 01:23

Er zijn zoveel mannen die afwachten, je merkt het vanzelf of er verdere interesse is toch? En je zegt zelf dat het heel geslaagd was verder, dan komt dat vast wel goed.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 01:43

Ligt bij mij, helemaal aan de situatie.

hafjelinger

Berichten: 4375
Geregistreerd: 02-02-08
Woonplaats: Utrecht

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 02:00

Tja, dat verschilt gewoon per date.

Je had hem ook gewoon zelf kunnen zoenen, dan was je er meteen achter gekomen hoe hij erover dacht ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110478
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 02:52

Het is niet zo zwart wit. Geen date is hetzelfde dus geen zoen hoeft niet te betekenen dat er verder niets in zit.
Je had ook zelf initiatief kunnen tonen ;)

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 04:24

Ligt aan de situatie, de man zelf, de avond. Vind het ook wel respectvol dat hij dat niet gelijk verwacht. Of hij vond het natuurlijk helemaal niets maar aangezien het erg gezellig was!
Eerste date hebben wij alleen klein kusje haha, nu al ruim 3 jaar getrouwd en 5,5 jaar samen

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 05:53

Ik vind het niet netjes, zoenen op een eerste date, ik zou daar juist op afknappen :+ Je kent elkaar toch nog helemaal niet?
Klinkt als een hartstikke lieve jongen :j

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Fortitude

Berichten: 3080
Geregistreerd: 03-08-08

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 06:49

Ik vind het juist heel netjes om niet gelijk op de eerste date te zoenen :)

Ik zou zeggen relax en kijk wat er de volgende keer gebeurd. Als het dan awkward is kun je het altijd nog vragen.

[o]

Kabayo

Berichten: 13745
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 06:55

Mijn vriend en ik hebben ook niet gekust op de eerste date. Alleen een knuffel . We zijn nu 2 jaar samen , dus nee , het is niet direct einde verhaal :+

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Diane_

Berichten: 1984
Geregistreerd: 28-08-07
Woonplaats: Woudenberg

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 07:25

Je date klinkt verder heel geslaagd. Misschien is het wel gewoon beleefdheid van hem!
Hebben jullie het gehad over een volgende date? Dat zegt wat mij betreft dan meer over hoe goed het zit. :)

Suzanne F.

Berichten: 48949
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 07:31

Dat zegt helemaal niets hoor. Dat ligt helemaal aan de situatie en aan de persoon. Ik kende ook mensen die vonden dat een eerste date zonder seks geen geslaagde date was. Dus ja... Ik vind het wel iets liefs en charmants hebben dat hij je niet meteen probeert te kussen. Je merkt snel genoeg of dat is omdat hij je niet ziet zitten of dat het beleefdheid of verlegenheid was.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 07:32

Hangt maar net van de situatie af :) Bij mijn huidige vriend was het op de eerste date gelijk helemaal raak.

Azmay

Berichten: 17982
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 08:22

Ik ben mijn eerste date 10 minuten bij de fiets blijven plakken, de 2e ook. Uiteindelijk zelf maar het initiatief genomen de 3e date. Hij durfde gewoon niet, zijn nu 5 jaar samen ;)

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 08:29

Mwa, ligt aan de situatie.

Tot nu toe wel elke keer na 1e date met zoen ook meerdere dates gekomen of zelfs (korte) relatie(s). Dates waarmee ik niet gezoend heb op de eerste date zijn ook nooit meer dan een eerste date geworden :')
Geen idee, zal wel toeval zijn maar ik denk er zelf ook niet te moeilijk over. Ik zou echt niet met iemand meteen het bed in duiken, maar wat kan zoenen nou helemaal voor kwaad?

Hoop eigenlijk niet meer opnieuw te gaan daten want ben nu wel erg gelukkig met vriendlief, met wie ik ook gezoend heb op de eerste date *D

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

Berdien

Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 08:30

Niet zoenen op een eerste date zegt inderdaad niet zoveel. Als het verder gezellig was en je voelt je wel tot hem aangetrokken, dan komt dat vanzelf :)

Zoenen op een eerste date juist niet netjes.. mwah. Het is niet alsof je elkaar vijf minuten daarvoor bent tegengekomen in de kroeg ofzo :') Zolang je het allebei wilt is het toch prima?

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Goof

Berichten: 28607
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 08:57

TS wat was je eigen wens en verwachting met betrekking tot deze date?

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:03

Wij zoenden pas na de 4de date en ik vond het helemaal prima (en hij ook) :j. We hebben daarvoor ook 3 geweldige dates gehad, maar we wilden er allebei niet zomaar "boven op springen" want wij waren allebei echt op zoek naar een maatje.

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Leo

Berichten: 50033
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:06

Nee hoor, zegt niks. :) klinkt juist als een hele geslaagde date!

De eerste date met mijn vriend (doordeweekse dag om 1 uur uit het café geveegd :') ) sloten we af met 3 zoenen en een 'dit doen we zeker over!'
We hebben de tweede date wel gezoend bij het afscheid.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Juttertje88
Berichten: 762
Geregistreerd: 07-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:06

Is helemaal niet erg! ik heb nu laatst een derde date gehad en daarbij voor het eerst een korte zoen op de mond gegeven/gekregen. Op de 2de date een zoen op de wang en bij de eerste was het alleen een knuffel. Verder zijn we nog niet gegaan. Wel hebben we al een 4de date gepland :D
dus, bij de eerste date geen kus dat zegt helemaal niks! :)

F13+1


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _Cubby_, Duhelo, fleurtjeuh, FrNo, Justme_Lisaa, Kairos, Lisewiesje, MerleSimone, Mila_p, Slagroomsoes en 59 bezoekers