Als ze langs loopt..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aight
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 16:06

anjali schreef:
volgende keer zeg je er wat tegen.Als je niets doet gebeurter ook niets.Trouwens aan de boodschappen kun je zien of iemand vrijgezel is.


Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het verschil is tussen de boodschappen die ik deed single en nu met vriend :') We wonen niet samen

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 16:13

Pieter heb je nou niks geleerd uit het ‘op iemand afgestapt in het cafe’ topic? :o?

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 16:40

sureido schreef:
Pieter heb je nou niks geleerd uit het ‘op iemand afgestapt in het cafe’ topic? :o?

Beetje jammer inderdaad -O-

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:07

SindyKaya schreef:
Ik heb vernomen ergens dat je in mijn woonplaats woont, ik werk in de appie, misschien kan ik je helpen <<)


Dan woon je ook in mijn woonplaats!
Laat ik nou net in de Albert Heijn geweest zijn vandaag, ik snap dat je voor me bent gevallen _O-


Edit... wij hebben geen albert heijn XL en het topic is gister geopend _O- := :+
Ik ben wel benieuwd naar MEERRRRR info!!!

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:12

Gisteren wel in een AH geweest, maar dat is geen XL -O-

SindyKaya schreef:
Ik heb vernomen ergens dat je in mijn woonplaats woont, ik werk in de appie, misschien kan ik je helpen ? <<)

Hier zou ik toch gruwelijk misbruik van maken :+ Een goede beschrijving geven, SindyKaya een kaartje met jouw gegevens die ze dan kan overhandigen aan betreffende dame. Kan niet mislukken!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:47

Yeeeh zet hem op Pieter :D
Anoniem schreef:
Heb 'm na 2x verteld dat ie de 3e keer moest trakteren, na keer nummer 3 is hij dus met een doosje bonbons gekomen en heb ik z'n nummer gevraagd. Inmiddels dus 5 jaar samen, we wonen al 4,5 jaar samen en zijn nu al 2 jaar trotse ouders van onze zoon :j

oliebol can happen! Maar volgende keer dus je scheur open trekken :+

<3 <3 <3 <3

Nessie

Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:51

Plaats een oproep op Facebook, wij hebben hier Gespot Arnhem. En uiteraard de volgende keer gewoon aanspreken! Verder heb ik die momenten niet echt, ik ben alleen maar op zoek naar eten in de supermarkt :+

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 19:07

_KiMbErLeY_ schreef:
SindyKaya schreef:
Ik heb vernomen ergens dat je in mijn woonplaats woont, ik werk in de appie, misschien kan ik je helpen <<)


Dan woon je ook in mijn woonplaats!
Laat ik nou net in de Albert Heijn geweest zijn vandaag, ik snap dat je voor me bent gevallen _O-


Edit... wij hebben geen albert heijn XL en het topic is gister geopend _O- := :+
Ik ben wel benieuwd naar MEERRRRR info!!!

Jawel hoor :) de Albert Heijn bij de macdonalds is XL

Sill_Monster
Berichten: 977
Geregistreerd: 14-06-11

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 19:09

Ik volg *\%/*

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-17 20:20

lovelynutia schreef:
Oh herkenbaar, ik was ooit ook in de supermarkt tijdens een vakantie op Texel. Bruin haar, groene ogen en ik liep pardoes tegen een rek op... mijn grote liefde. Ik hoop dat je haar nog een keer tegenkomt :) iedereen uit het topic mag naar de bruiloft?


Zo onhandig was ik nog net niet :')

SindyKaya schreef:
Ik heb vernomen ergens dat je in mijn woonplaats woont, ik werk in de appie, misschien kan ik je helpen ? <<)


Ik woon iets zuidelijker, dan Drenthe dus... denk het niet :')

khirshanta schreef:
Nouuu...ik denk dat ik weet welke supermarkt het is, en zo heel lokaal hoeft 'ie niet persé te zijn... al is de kans op een Duitse dame vandaag niet súper groot.

Maar, Pietertje van bij ons uit de buurt, volgende keer moet je haar gewoon aanspreken :)
Je ziet er niet uit of je weinig aanspraak terug zou krijgen hoor!


Jij zit warm haha en volgens mij was ze geen Duitse, die haal je daar zo uit haha :')
Zo iemand out of the blue aanspreken is niet mijn sterkste kant haha.

sureido schreef:
Pieter heb je nou niks geleerd uit het ‘op iemand afgestapt in het cafe’ topic? :o?


Nee sorry, dat blijft niet mijn sterktste kant.

Anoniem schreef:
Pieter25 schreef:
Hebben jullie eens in de zoveel tijd, ook een dergelijk moment en doe je dan wel iets?
Had ik ze maar gevraagd of ze wist waar de spaghetti lag :')


Om je vraag maar te beantwoorden.. :')

Yep, 5 jaar geleden alweer, knappe vent die iedere keer haardhout kwam halen bij de gamma.

Heb 'm na 2x verteld dat ie de 3e keer moest trakteren, na keer nummer 3 is hij dus met een doosje bonbons gekomen en heb ik z'n nummer gevraagd. Inmiddels dus 5 jaar samen, we wonen al 4,5 jaar samen en zijn nu al 2 jaar trotse ouders van onze zoon :j

oliebol can happen! Maar volgende keer dus je scheur open trekken :+


Dat is wel echt een mooi verhaal, om op verjaardagen te vertellen! Nice! :D

Ik denk dat ik voor optie 3 ga :=
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 28-11-17 20:23, in het totaal 4 keer bewerkt

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 20:20

SindyKaya schreef:
Ik heb vernomen ergens dat je in mijn woonplaats woont, ik werk in de appie, misschien kan ik je helpen ?


Helaas.. moet ik mededelen dat ik met de verkeerde bokker in mijn hoofd zat.. sorry, Pieter :(:)

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-17 20:24

SindyKaya schreef:
SindyKaya schreef:
Ik heb vernomen ergens dat je in mijn woonplaats woont, ik werk in de appie, misschien kan ik je helpen ?


Helaas.. moet ik mededelen dat ik met de verkeerde bokker in mijn hoofd zat.. sorry, Pieter :(:)


Er zijn ook zoveel mannen op bokt.. geeft niet :(:) :')

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 20:25

Pieter, Peerke.. lijkt er bijna op..

Anoniem

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 20:36

Allebei een P... :+

Ach, het verhaal van hoe we elkaar (ik hem dus) heb versierd haalt het bij lange na niet bij onze turbo zwangerschap/bevalling :') dusseh, make it happen! Over 3 jaar verwachten we een pieter x AH baby'tje! :')

Anouk_HJarig

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 20:40

Anoniem schreef:
Allebei een P... :+

Ach, het verhaal van hoe we elkaar (ik hem dus) heb versierd haalt het bij lange na niet bij onze turbo zwangerschap/bevalling :') dusseh, make it happen! Over 3 jaar verwachten we een pieter x AH baby'tje! :')


Vertel :j :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 20:42

Druppie7711 schreef:
Anoniem schreef:
Allebei een P... :+

Ach, het verhaal van hoe we elkaar (ik hem dus) heb versierd haalt het bij lange na niet bij onze turbo zwangerschap/bevalling :') dusseh, make it happen! Over 3 jaar verwachten we een pieter x AH baby'tje! :')


Vertel :j :D


Iets met 6 dagen voor de bevalling pas een keer een testje doen, een positieve test in handen, en nog voor je intake bij de verloskundige al bevallen. Níet aan te raden trouwens :+
Dus Pieter, als je d'r bezwangert; wel een zeekoe op het droge ervan maken!

Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 20:45

Heel herkenbaar dit :') Alleen weet ik zijn naam en is het onmogelijk.

Shenavallie
Berichten: 11555
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 20:52

Meile schreef:
Tja Pieter, nu heb je een paar opties:

1) Je wordt haar persoonlijke stalker en begint pas weer met je normale leven als je haar gevonden hebt en nooit meer laat gaan
2) Bij het koffiezetapparaat in de winkel gaan hangen elke dag in de hoop dat ze langs komt
3) Volgende week op dezelfde dag en op dezelfde tijd boodschappen gaan doen en alle moed bij elkaar schrapen om haar aan te spreken
4) Een prive detective inhuren om haar te vinden

Mocht het duidelijk zijn, ik heb even te veel fantasie :P
Maar alsnog, ik blijf dit topic volgen! Verwacht wel regelmatige updates dan he ;)

Punt twee is wel een goede en dan helemaal als TS zou zeggen: "Ook een bakkie?"

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:12

Je kunt het natuurlijk ook gewoon om laten roepen in de gehele winkel, zodra je haar ziet bedoel ik. Werkt uitermate doeltreffend en ik kan het weten:

Jaren terug, toen ik nog studeerde, werkte ik bij een tankstation (formaat huge, naast de A2) en ik was zo slim om tegen een meisje waar ik toen af toe mee afsprak, te vertellen dat ik daar werkte. Kreeg ik opeens een berichtje op mijn tel: "Ik rij op de A2 en kom zo even langs."

Klein beetje paniek toen dus ik dook gelijk de vriescel in en begon spontaan drankjes bij te vullen. Hoor ik 5 minuten later de stem van mijn collega letterlijk door de hele zaak heen: "Wil Patrick zich melden bij de infobalie, zijn date is zojuist gearriveerd."

Ik kon wel door de grond zakken, daarnaast wel effectief :j

Anoniem

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:15

Ailill _O- geniaal!

Gelukkig waren ze hier zo aardig om dus niet om te roepen.

In plaats daarvan werd er wel naar de kantine gebeld of ik even naar de kassa wilde komen. Was een verrassing voor me. Had een of andere knakker (níet m'n vriend) 20 rozen laten bezorgen.

Hij is het dus niet geworden. Ik haat rozen :')

Gewoon per ongeluk tegen d'r opbotsen.
Of vragen of ze een bonuskaart voor je heeft ofzo :')

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:21

Anoniem schreef:
In plaats daarvan werd er wel naar de kantine gebeld of ik even naar de kassa wilde komen. Was een verrassing voor me. Had een of andere knakker (níet m'n vriend) 20 rozen laten bezorgen.

Dat doe je beter dan ik. In een soortgelijke situatie kreeg ik een vulpen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:24

Palmera schreef:
Anoniem schreef:
In plaats daarvan werd er wel naar de kantine gebeld of ik even naar de kassa wilde komen. Was een verrassing voor me. Had een of andere knakker (níet m'n vriend) 20 rozen laten bezorgen.

Dat doe je beter dan ik. In een soortgelijke situatie kreeg ik een vulpen :')

Ik had toch liever die vulpen gehad :') iets minder opzichtig. In een bouwmarkt. :')
Kreeg ik daarna nog een briefje via via (vraag het me dan zelf!) met zn nummer en of ik dan met 'm naar de bios wilde.

Heb 'm maar gelijk uit z'n droom gehaald dat het niks ging worden. :')

Dat dus níet doen, eerst even onderzoeken wat ze leuk of mooi vind. :')

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 00:25

Anoniem schreef:
Allebei een P... :+

Ach, het verhaal van hoe we elkaar (ik hem dus) heb versierd haalt het bij lange na niet bij onze turbo zwangerschap/bevalling :') dusseh, make it happen! Over 3 jaar verwachten we een pieter x AH baby'tje! :')



Dan word het een baby met hamsterwangen tijdens de hamsterweken ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 02:02

Anoniem schreef:
Palmera schreef:

Dat doe je beter dan ik. In een soortgelijke situatie kreeg ik een vulpen :')

Ik had toch liever die vulpen gehad :') iets minder opzichtig. In een bouwmarkt. :')
Kreeg ik daarna nog een briefje via via (vraag het me dan zelf!) met zn nummer en of ik dan met 'm naar de bios wilde.

Heb 'm maar gelijk uit z'n droom gehaald dat het niks ging worden. :')

Dat dus níet doen, eerst even onderzoeken wat ze leuk of mooi vind. :')


Van de juiste man is alles leuk :')
M.a.w als ze je leuk genoeg vind maakt het niet uit wat je geeft (oke dan bedoel ik geen gedragen onderbroek ofzo)

XLeandrosX
Berichten: 3200
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:31

Lang lang geleden zat ik ook achter de kassa bij de AH. In een klein dorpje, ons kent ons. Iedere zaterdag kwam daar een jonge man bij mij aan de kassa, hoe lang de rij ook was.
Ik had het wel in de gaten maar vond het niets. Vriendelijk bleef ik wel als goed opgeleide casierre. Ik was zelf smoorverliefd op iemand anders..... die nooooooit in de winkel kwam.
Op een zaterdag stond de bewuste jonge man weer in mijn rij. Hij probeerde een praatje te maken ik beantwoorde zoals gewoonlijk vriendelijk zijn vragen maar daar bleef het ook bij. Zie ik in mijn ooghoek mijn vlam aankomen lopen samen met zijn zus die ik pas voor het eerst had ontmoet. Zweet brak mij spontaan uit en werd zo rood als een tomaat.
Toen de verliefde jonge man wegliep zegt de dame achter hem, zo hé die heeft het flink te pakken van jou. Die is tot over z’n oren verliefd op jou, dat was wel duidelijk!!!
Mijn vlam stond aan de kassa naast mij helemaal in een deuk. Ik kon wel door de grond zakken.
Nu 27 jaar later ben ik nog steeds samen met mijn vlam! Word niet meer zo rood als een tomaat maar nog steeds gek op hem.