Als ze langs loopt..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:08

Hey em is er ook!

_xManadisx_

Berichten: 3138
Geregistreerd: 22-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:19

annetm schreef:
_xManadisx_ schreef:
Oh dit heb ik dus ook ooit eens gehad.
Ik zat in Dubai bijnde terminal te wachten op een vlucht naar Amsterdam. Ik was onderhand al 36 uur onderweg, dat is wel een belangrijke side note.
Ik zat daar te wachten er raakte aan de praat met een meisje dat toevallig ook vanuit Melbourne vloog. Zij ging in utrecht een semester op de uni volgen. Uiteindelijk kwamen er wat mensen van onze leeftijd bij en hebben we zitten kletsen.
Er zat ook een hele leuke jongen tussen die zei dat hij me ergens van kende, maar hij wist niet waar. Uiteindelijk bleek dat hij wel eens boodschappen had gedaan in de supermarkt waar ik destijds werkte, zijn ex woonde daar boven. Zo hebben we een tijdje zitten kletsen en ik heb nog gevragd hoe zijn vriendin heette. Aangekomen in Amsterdam zocht hij me weer op en tilde mijn koffers van de band aangezien ik mijn arm net uit de kom had gehad. Vervolgens ben ik weggelopen en helemaal vergeten zijn naam te vragen. Ik was zo moe dat ik echt zo dom ben geweest.
Baal er nogsteeds zo erg van.
Heb het nog op facebook geprobeerd maar nooit meer gevonden helaas :(

Australische meisje heb ik wel nog gevonden en nog veel plekken bezocht in nl, maar zij kon helaas zijn naam ook niet meer herinneren :(


Ex traceren van boven de supermarkt en vervolgens vragen hoe haar ex heet?


Laten we het er op houden dat ik zo moe dat ik me dat echt niet meer kon herinneren. Is onderhand ook alweer 3 jaar geleden :')

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 08:57

Trui schreef:
Hey em is er ook!


:))