Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 09:41

Linnie050 72 voor jouw lengte valt nog redelijk mee! Ik ben 4 cm langer en heb 80 gewogen. Inmiddels ook druk aan het afvallen alleen ja.. uitstelgedrag ivm de feestdagen is alweer begonnen helaas. Na 1 januari gaan we maar weer verder.(maar al wel bijna 10 kilo kwijt!!)

Mijn bijzondere foto's van de harde schijf van deze pc afhalen en uitprinten.. Maarja het zijn er nogal wat..

Tuig vetten.. maar dat gaat als het goed is vandaag gebeurd :p.

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.


Anoniem

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 09:47

Ik.moet ook ruim 50 kilo lozen ,stel het steeds uit met een koekje bij wijze van :+

Huis moet van binnen nog verf

De trap moet kaal

De tuin moet af

:z

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 09:50

kleding kopen.. ik heb nog veel kleding van 3-5 jaar geleden (of veel ouder) en koop vrijwel nooit wat nieuws. De kleuren worden helaas heel lelijk en er komen gaatjes of vlekken in. Ik vind het verschrikkelijk om super veel kleding te moeten passen en tot de conclusie te komen dat heeel veel me niet staat. En.. Als ik kleding afreken doet dat meer pijn aan de bankpas dan wanneer ik hetzelfde bedrag uitgeef aan boodschappen. Dat helpt ook niet mee. ;) :o

Oh en de een trouwalbum maken. Dat stel ik ook al heel lang uit.

:+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 09:53

Nou de afwas is gedaan! Nu nog afdrogen. _O-

Neroo
Berichten: 10271
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 09:53

Een kind baren :Y)

Als ik m'n ideaal plaatje terughaal van hoe ik het 10 jaar geleden zag was ik nu getrouwd met kinderen.
( nu officieel samenwonend zonder kinderen, en zo gaat het ook blijven :') )

Anoniem

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:04

Mentuig poetsen en invetten :)

Reusje0504

Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-10-12
Woonplaats: Deventer

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:08

Ik moet mn vakantiefoto’s van 2015 16 en 17 nog gaan sorteren en een fotoboek van maken. En ik moet al sinds augustus naar de kapper...

Ik zeg heel bewust paardenhoofd, ik wil de paardenliefhebbers onder ons niet voor de kop stoten.. - Herman Finkers

lucifertje

Berichten: 5603
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:09

Ik moet mijn huis poetsen nu de schoonmaakhulp niet meer komt, maar ik heb er zo geen zin in :o

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:16

Ik ben de koningin van het uitstellen.
Zo wil ik al 2 jaar mijn trailerrijbewijs, heb het nu pas gehaald
Moet al eeuwen naar de tandarts, heb gisteren pas een afspraak gemaakt en kan volgende maand gaan
Mijn huis poetsen BLEH en gisteren overhaast moeten doen omdat ze aan de stroommeter kwamen werken
Het tuinhuis moest na vorige winter geverfd, is van de week gebeurd
Ik wou voor de zomer mijn kleerkast uitgeruimd hebben maar ik heb van de week 9 jurkjes weg kunnen doen en de rest hangt/ligt/kruipt nog steeds op zijn vaste stek

Ughh

Mizora

Berichten: 18071
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:22

Ik moet ongeveer de helft van mijn gewicht kwijt, maar volgens mij vallen die niet onder dit kopje. In de OP staat namelijk "maar nu pas hebt gedaan :Y) " en is ook wel een heel groot project, het is niet erg SMART ;)

Ik moet zo meteen eindelijk echt het verslag voor Consultancy studies schrijven. Ik sprak gisteren één van mijn groepsleden en ze gaf aan dat het reuze meevalt. Als je de opdracht uitvoert maar niets aan extra moeite erin stopt heb je een 7, en als het in plaats van voldoende excellent is krijg je voor dat onderdeel een 10. Alle onderdelen worden gemiddeld, zij had een 8+.

Wat ik wel echt gisteren gedaan heb is eindelijk ook voor Ninthe naamlabels besteld voor op haar Julius-tuig. Toen ik dat voor Noa deed woonde Ninthe tijdelijk niet bij mij en ik heb lang getwijfeld of ik haar opnieuw zou herplaatsen. Maar van de week een aanbod gekregen en los van het feit dat het na enig overleg en nadenken toch een te hoog risico had van dat het niet geschikt zou zijn (en ze dus terug zou komen), merkte ik dat ik er ook echt zo ongeveer ziek van was. En dus blijft ze, in ieder geval de komende tijd. Ik heb dus ook een knoop doorgehakt over haar. En naamlabels bestellen wilde ik al tijden doen, maar direct toen ik besloot dat het hem niet ging worden heb ik gezegd: het geld van het eerstvolgende advies gaat daar naar. En een dag later kreeg ik de aanvraag, dus als het goed is komen de labels één dezer dagen binnen.

Mijn laptop heeft een instortend toetsenbord en verdraagt geen los toetsenbord meer. Hierdoor doen o.a. de backspace en Q (alt 81 en alt 113) het niet meer, en voegt hij soms letters dubbel toe, of geeft hij ze juist niet door. Mijn tablet daarentegen heeft een overactieve autocorrect. Mijn teksten zijn daardoor wel eens een zooitje.

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-17 10:26

Neroo schreef:
Een kind baren :Y)

Als ik m'n ideaal plaatje terughaal van hoe ik het 10 jaar geleden zag was ik nu getrouwd met kinderen.
( nu officieel samenwonend zonder kinderen, en zo gaat het ook blijven :') )


ik las paar jaar geleden een artikel van een vrouw waarvan de man geen kind wilde. En toen is ze zonder overleg gestopt met de pil en is dus zwanger geworden. Man dacht dus dat het ongelukje was en ze heeft daarna nooit meer aan haar man verteld dat ze expres zwanger is geworden...

Dus het kan altijd nog :')

zou het alleen niet aanraden :+

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-17 10:29

Mizora schreef:
Ik moet ongeveer de helft van mijn gewicht kwijt, maar volgens mij vallen die niet onder dit kopje. In de OP staat namelijk "maar nu pas hebt gedaan :Y) " en is ook wel een heel groot project, het is niet erg SMART ;)

Ik moet zo meteen eindelijk echt het verslag voor Consultancy studies schrijven. Ik sprak gisteren één van mijn groepsleden en ze gaf aan dat het reuze meevalt. Als je de opdracht uitvoert maar niets aan extra moeite erin stopt heb je een 7, en als het in plaats van voldoende excellent is krijg je voor dat onderdeel een 10. Alle onderdelen worden gemiddeld, zij had een 8+.

Wat ik wel echt gisteren gedaan heb is eindelijk ook voor Ninthe naamlabels besteld voor op haar Julius-tuig. Toen ik dat voor Noa deed woonde Ninthe tijdelijk niet bij mij en ik heb lang getwijfeld of ik haar opnieuw zou herplaatsen. Maar van de week een aanbod gekregen en los van het feit dat het na enig overleg en nadenken toch een te hoog risico had van dat het niet geschikt zou zijn (en ze dus terug zou komen), merkte ik dat ik er ook echt zo ongeveer ziek van was. En dus blijft ze, in ieder geval de komende tijd. Ik heb dus ook een knoop doorgehakt over haar. En naamlabels bestellen wilde ik al tijden doen, maar direct toen ik besloot dat het hem niet ging worden heb ik gezegd: het geld van het eerstvolgende advies gaat daar naar. En een dag later kreeg ik de aanvraag, dus als het goed is komen de labels één dezer dagen binnen.


klopt, topic was eigenlijk bedoeld voor dingen die je nu eindelijk hebt gedaan :+
maar afvallen is gewoon niet makkelijk....probeer het ook al 10 jaar nu. Maar wie weet mag ik over een jaar daar een berichtje over posten :j

fijn van de labels!!

Shivatjuh01

Berichten: 1912
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Limburg

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:47

Naar de efteling gaan met mijn vriendinnetje, nog niet gedaan maar we gaan morgen dus consider it done :D

En verder heb ik vooral nog heel veel dingen die ik nog moet doen.. Dus dat kan ik pas vermelden als ik ze echt een keertje doe :')

If you want beautiful memories later, make them today!
    Greetje

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:54

Ik moet nog de gang af verven en de ramen lappen. Heb net eindelijk gestofzuigd en gedweild dat moest van de week al echt gebeuren :=

Billini❤️❤️

Anoniem

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:58

Mijn voordeur schilderen :j
Het hele huis is al af, maar de deur heeft allemaal moeilijke randjes én zit niet in beeld...Altijd wel iets belangrijkers te doen dus...

Neroo
Berichten: 10271
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 16:33

Jennanne schreef:
Neroo schreef:
Een kind baren :Y)

Als ik m'n ideaal plaatje terughaal van hoe ik het 10 jaar geleden zag was ik nu getrouwd met kinderen.
( nu officieel samenwonend zonder kinderen, en zo gaat het ook blijven :') )


ik las paar jaar geleden een artikel van een vrouw waarvan de man geen kind wilde. En toen is ze zonder overleg gestopt met de pil en is dus zwanger geworden. Man dacht dus dat het ongelukje was en ze heeft daarna nooit meer aan haar man verteld dat ze expres zwanger is geworden...

Dus het kan altijd nog :')

zou het alleen niet aanraden :+

Zoals ik er nu insta wil ik nooit kinderen, dus prima zo haha!

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-17 17:46

Jennanne schreef:
Neroo schreef:
Een kind baren :Y)

Als ik m'n ideaal plaatje terughaal van hoe ik het 10 jaar geleden zag was ik nu getrouwd met kinderen.
( nu officieel samenwonend zonder kinderen, en zo gaat het ook blijven :') )


ik las paar jaar geleden een artikel van een vrouw waarvan de man geen kind wilde. En toen is ze zonder overleg gestopt met de pil en is dus zwanger geworden. Man dacht dus dat het ongelukje was en ze heeft daarna nooit meer aan haar man verteld dat ze expres zwanger is geworden...

Dus het kan altijd nog :')

zou het alleen niet aanraden :+

Zoals ik er nu insta wil ik nooit kinderen, dus prima zo haha!


oep, verkeerde conclusie getrokken dan. Sorry!! :o

Tazzey
Berichten: 9479
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:08

Mijn auto wassen. Voor nu hou ik het erop dat hij mud gray is en een wasstraat allergie heeft. :D

Eline91

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:50

Tazzey is je auto dan een broertje van de mijne? ;)

Great horses are not often easy horses. They have big egos and idiosyncrasies and quirks and foibles. Horses of a lifetime do exist, but only for riders so skillful, tactful, and courageous that they can unlock and then reveal the brilliance of their equine partners.

Semental Divino ♥ °01/06/2005 - †23/01/2017

Wijslander

Berichten: 5776
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:56

O oeps ja de auto, die van mij stinkt vanbinnen en het stuur voelt plakkerig aan...

Van de week wel eindelijk naar de mondhygiëniste geweest, maar een half jaar te laat. En gisteravond pannenkoeken gegeten met mijn schoonvader, dat stond ook al een paar maanden op de planning.

En verder moet er nog een tuin winterklaar gemaakt, een trap geschuurd en geschilderd, een troepkamer omgetoverd tot kantoor...

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 19:36

Een afspraak maken bij de tandarts voor een normale controle :')

:D

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 19:41

Verhuizen naar Drenthe...

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 19:52

Ik heb na 1,5 jaar eindelijk mn plinten tegen de muur. Vastgezet *\o/*

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

LauraO

Berichten: 311
Geregistreerd: 24-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 20:13

Ik moet mijn lenzenabonnement opzeggen. Draag ze al 1,5 jaar niet meer, maar betaal er nog elke maand voor :+
Vind het dan vreselijk dat je daar achteraan moet, niet mijn sterkste punt zeg maar :o

Daarnaast moet ik zoals een aantal anderen ook aangeven : nieuwe kleding!
Stel dat ook steeds uit (ik sta voor de klas en moet er wel representatief uitzien). Ik vind het altijd zo'n crime om dan van alles te moeten passen en dan met praktisch niks thuis te komen. Of het staat niet of ik vind het te duur etc. :D

Les causes ne sont que des conséquences d'autres causes

blondies
Berichten: 682
Geregistreerd: 21-03-09

Re: Dingen die je al lang gedaan had moeten hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 20:28

Eindelijk kozijn van toekomstige babykamer geschuurd en gekit! Tijd om te verven (volgend voornemen). Nu 27w zwanger dus langzaamaan moet er toch echt een slaapplek gecreëerd worden :D